Stránka 6 z 6

Re: měnit visko?

Napsal: 12 čer 2010 00:41
od kawasek
Ahoj,může mi tady někdo poradit,kde nechat repasovat visco spojku?Odešla mi i IRD a tak jsem z toho auta málem na mrtvici. :Ja blb: No jinak jsem celkem spokojenej a pryč bych auto dávat nechtěl.

Re: měnit visko?

Napsal: 12 čer 2010 16:13
od Safraporte
kawasek píše:Ahoj,může mi tady někdo poradit,kde nechat repasovat visco spojku?Odešla mi i IRD a tak jsem z toho auta málem na mrtvici. :Ja blb: No jinak jsem celkem spokojenej a pryč bych auto dávat nechtěl.
Visco repasuje pan Baláž klik a IRD opravuje autoland klik
O obou je tu toho napsáno spousty i s kladnými referencemi :yes

Re: měnit visko?

Napsal: 15 čer 2010 19:19
od kawasek
díky moc :yes

Re: měnit visko?

Napsal: 02 pro 2010 20:19
od zalab
Tato Vladova metoda na diagnostikovanie visko spojky je dobra,aj nam vychadzaju taketo hodnoty.Len ma nevyhodu vtomze sa to da pouzit len novu spojku alebo po repase.Zatuhnuta spojka potrebuje na pretocenie dvoj nasobny krutiaci moment za dvoj nasobny cas.
Utahovaci moment stredovej matice je cca 100 Nm a tu je problem :angry

____________
Emil

Re: měnit visko?

Napsal: 04 pro 2010 22:23
od Hunter
Dalsi test VCU:
http://www.youtube.com/watch?v=Oh01nQgh7z8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=0jkvamLKorc&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Z toho je zejme, ze neni dulezity cas, za jak dlouho se to otoci, ale zda se to vubec pri danem momentu (zatezi) otoci.

Re: měnit visko?

Napsal: 05 pro 2010 15:45
od zalab
Hunter: Ved to je práve to ,že aj tento test,tak isto ako aj Vladov su robené na spojke,ktorá ma parametre stanovené výrobcom.
Ak ovšem vtom kanistri nie je kvapalina,ktora ma špecificku hmotnost vačšiu,ako 1000g na liter.

__________
Emil

Re: měnit visko?

Napsal: 05 pro 2010 21:21
od vladob8
Toto je citacia z RAVE
Viscous coupling
Rating:
⇒Max 440 Nm (325 lbf.ft) @ 75 rpm
⇒Min 360 Nm (265 lbf.ft) @ 75 rpm

inak povedane ked sa visco pretaca silou okolo 400Nm musi sa za 1sekundu pretocit o 1,25 otacky cize o 450 stupnov, cas tam hra klucovu ulohu, bez toho je to meranie nanic. To plati na holu visco, tocenie cez koleso ma ine hodnoty, preto som to daval len na porovnanie.

Re: měnit visko?

Napsal: 28 pro 2010 16:50
od zalab
Určite ste niektorý z vás videli rovnobežné rysky na visko spojke,a niektorý ste ich aj robili.
Ja som ich už tiež videl dost,ale furt neviem na to prist načo to komu slúžilo.
Videl som to akurát na videu,čo stiahol Hunter,ale som z toho jelen.Viete o tom viac? :hmm: :shock:

_____________
Emil

Re: měnit visko?

Napsal: 20 bře 2011 21:04
od dzordzi
tak som dnes testol visco.... Meral som uplne za studena-vonku 3 stupneC
Stred kolesa- 120cm dlhý klúč na konci presne 8kg- výsledok 8 sekund -45stupnou... pretáčalo sa to celkom pekne
na parkovisku afto potlačím v pohode-utieklo mi už aj samo :chuckle
motor nepribrzduje rozbieha sa samo do každej strany

:idea: Mám to považovat ešte za celkom dobré??? čo na to merači?? :wait

Re: měnit visko?

Napsal: 04 dub 2011 20:44
od zalab
Čo na to merači? Nuž nič,ak sa teda za merača môžem považovať aj ja.
Ked to porovnám s testom čo robil Vlado,tak je to vcelku dobré,aj ked nechápem prečo si použil inú páku,závažie uhol a tým pádom s toho vznikol iný čas.Prekvapujúce je,že visko na LR free tohto ročníku má takéto parametre.
Skúšal som visko po repase na free 1.8 i pri plnom rejde,točil sa do kolečka na volnobežné otáčky a dokonca do mierneho kopca.
Dôležité pri tomto točení je,držať volant pevne na doraz a nepovoliť ani milimeter,inak je skúška zmarená.A samozrejme tvrdý najlepšie asfaltový povrch.

Re: měnit visko?

Napsal: 03 čer 2011 09:46
od lesapan
Ahoj všem Muj známí má na autě cca 4 měsíce novou visco píšu novou né žádnej repas a má problém že při zatáčení respektivě při plném rejdu auto dost brzdí hlavně tedy při couvání. Taky sme si všimli že jedno zadní kolo je o proti jinejm znatelně sjetější tak že jako by ho něco brzdilo. Mužete mi poradit čím by to mohlo být? Je možné že ta visco je v čudu? Dělalo mu to hned od začátku co jí vyměnil.

Re: měnit visko?

Napsal: 03 čer 2011 14:02
od Hunter
Moje nova byla taky o neco tuzsi nez ta stara. Kde ji kupoval? To, ze je nektera z repasu, neni na zavadu, naopak, lze udelat repas tak, aby nebyla prave tak tuha a pak tolik netrpi pohon.

Re: měnit visko?

Napsal: 04 čer 2011 02:54
od lesapan
Hunter píše:Moje nova byla taky o neco tuzsi nez ta stara. Kde ji kupoval? To, ze je nektera z repasu, neni na zavadu, naopak, lze udelat repas tak, aby nebyla prave tak tuha a pak tolik netrpi pohon.
NjN ale už to trvá dost dlouho. Neni přeci normální aby byla jak píšeš dvrdší a sjíždělo se mi kolo? hmm?

Re: měnit visko?

Napsal: 06 čer 2011 16:03
od sas
co diferak? popri. tlumice

jeste visko spojka

Napsal: 24 črc 2011 19:13
od feron58
Ahoj,tak jsem tady prosel snad vsechno co se tyka viskospojky ale odpoved jsem nenasel,pise se ze visko stárne ale stárnutí neni na km ale na roky,ja mam sice 2002 ale najeto 57 tisíc,auto v rejdu lehce pribrzduje a na parkovisti jsem se rozjel v rejdu bez plynu ,zvednute kolo jsem protocil silou rucne tak nevim jestli je ok :Sorry:
vsem moc diky a info

Re: jeste visko spojka

Napsal: 24 črc 2011 19:18
od Oldman
Originál má vydržet okolo 120 tisíc kilometrů, lehké přibržďování při plném rejdu je v pořádku.

Re: jeste visko spojka

Napsal: 24 črc 2011 20:43
od feron58
Oldman píše:Originál má vydržet okolo 120 tisíc kilometrů, lehké přibržďování při plném rejdu je v pořádku.
diky

Re: Free 1 - měnit visko?

Napsal: 27 čer 2016 21:44
od TIBORORAVA
:!:

Re: Free 1 - měnit visko?

Napsal: 28 čer 2016 07:53
od hrochado
TIBORORAVA píše:Keď dokážem pretočiť VCU rukami a klieštami vo zveráku potrebujem repas ? Či to nič neznamená a repas pri 150 000 km je nutný ?
Neviem či bola pred tým repasovaná alebo nie ale má na sebe dierku.

Má nová nerepasovaná VCU na sebe zavarenú dierku cca 5 mm priemer ?
Pokud má dírku, tak je to asi repas, originál je pevně zapouzdřená, když se dělá repas, tak se to právě udělá tak, že se vyvrtá dírka - teda většinou dvě - propláchne, napustí znova a dírky se zavaří, nebo se udělá závit a dá se tam šroubek ...