Stránka 6 z 8
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 13 pro 2021 15:36
				od Mirko
				Šedivák už je pomalu zpět poskládaný, přesunul jsem jej po vlastní ose a o víkendu řešil další tlumení:
 
 
 
Je pravda že pod nohama zadních spolujezdců nebylo doposud tlumení žádné, předchozí majitel jej vyházel a nikdy jsem ho tam nedával. U těch podběhů nevím, jestli vyjdou na to koberce, případně to opět budu muset strhnout. Ještě mě čeká kufr. 
Obdrží i repasované pásy. Odstín je trochu tmavší, ale celkový dojem velmi dobrý - materiál se opět leskne a není tuhý, takže i navjieče opět fungují. 

 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 13 pro 2021 17:35
				od MadTom
				Ty pásy ti repasoval někdo tady? A nebyl na těch originál náhodou i štítek?
			 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 13 pro 2021 19:37
				od Mirko
				Tady úplně ne, ale u Ostravy 

Štítky tam byly a opět jsou.
 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 20 pro 2021 15:44
				od Mirko
				Šedivák poskládaný (teď už tam jsou i D-sloupky) přesně 2 měsíce od zahájení rozborky:
 
kufr nakonec skončil takto + plus původní izolace:
 
a i v jiných ohledech jsem se snažil zlepšení akustiky - zde fotky starého a nového těsnění kolem zadních klapek...
 
vepředu jsou nové těsnění z D2
 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 26 pro 2021 08:49
				od Mirko
				Hlásím úspěch ohledně těsnění a tlumení a menší děravosti kastle - průměrně 3-4 dB dolu, což je hodně znát. Ve 100km/h nyní cca. 66dB, v 130ti cca. 69dB. Je pravda že u zadních nohou nebylo nic. Ještě mě čekají dveře, ale to až bude tepleji
			 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 24 úno 2022 17:22
				od Mirko
				
			 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 24 úno 2022 18:25
				od MadTom
				Barva hezká, podvozek hezkej, ale pérování nic moc. Nedrncá to moc? 

 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 24 úno 2022 18:35
				od Miky_CZ
				Mirko píše: 13 pro 2021 19:37
Tady úplně ne, ale u Ostravy 

Štítky tam byly a opět jsou.
 
To me zajima, potrebuji repasovat pasy na corvette.
Muzu poprosit o kontakt?
 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 01 bře 2022 08:02
				od Mirko
				MadTom píše: 24 úno 2022 18:25
Barva hezká, podvozek hezkej, ale pérování nic moc. Nedrncá to moc? 
 
 
Furt lepší než EAS na dorazech  

 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 01 bře 2022 18:32
				od discovery1liptov
				
			 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 09 bře 2022 15:07
				od Mirko
				Pokročili se s podvozkem Longa, očištění a lakování je už dávná práce LandJirky, já jsem nyní nastrojil nové potrubí paliva, přichytil vše upadlé, namontoval nový nerez výfuk a.... pak se nám s Ottifantem zdálo, že se k tomu nehodí rezavá přední část výfuku, takže ta půjde na šopování a svody na keramiku. A motor se mi taky zdál málo krásný. Je to nový 4,6l, ale při přehazování se neřešila kosmetika, tak nyní si ten čas vezmu. Víka se otryskají suchým ledem a přístupné prvky dostanou nový zinkový povrch. 
 
 
 
 
A pak už snad konečně hodíme kastli na podvozek. Aktuálně ještě řeším tlumící materiál na motorovou příčku a nad převodovku. V originále u Longa bylo něco podobného jako na kapotě, ale to je už potrhané a nelze koupit, takže hledám náhradu, ale nedaří se nalézt vhodného kandidáta.
 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 09 bře 2022 15:45
				od MadTom
				Jsem četl že s podvozkem z Lega, a ono skoro jo. 

 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 08 čer 2022 10:48
				od Mirko
				Pro pobavení krátké info z dnešního tankování:
Jezdívám už cca. 2 měsíce na Kontrolní dny stavby do Zbraslavi u Prahy. Obvykle jezdívám firemním benzínovým Hatchbackem Fabia 2 1,2 TSI. Naposledy před 14 dni jsem tankoval před a po cestě - cesta vyšla na 1650 Kč. Včera jsem jel s mým Rangem, šedivákem s LPG, a taky jsem tankoval před cestou, 1x při cestě na dálnici a pak po cestě - cesta vyšla na 1570 Kč!!! Jsem docela překvapen, že cesta s Rangem vyjde levněji než s malým Hatchbackem s ani ne třetinovým motorem. Jízdu jsem pojal zhruba stejně (reálných 130 + tolerance), akorát s Rangem jsem stál o čtvrt hodiny déle v koloně.
			 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 07 lis 2022 16:57
				od Mirko
				
			 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 27 úno 2023 17:42
				od Mirko
				Na Longovi je konečně poskládán motorový prostor 
 
 
něco je nového:
 
a něco vyčištěné:
 
a mám doma lakované blatníky a dveře:
 

 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 27 úno 2023 19:11
				od discovery1liptov
				
			 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 27 bře 2023 22:31
				od Mirko
				Šedivák maká, a já s ním...:
něco na opravu pro jiné šikovné ruce:
 
něco na vždy potřebné díly:

(kdyby někdo chtěl celkem dobrou kastlu a rám, tak je k dispozici...)
a něco pro kamaráda, který tímto po dlouhých letech tiché podpory a rozumného odstupu vstoupil do rodiny LR, i když jiným vozem, než jsem plánoval. Nicméně to bude jednou zase V8, takže aspoň nějaká spojitost...
 
Taťkův Pickup potřeboval "trochu" pomoc ke štěstí, ale už slouží:
 
 
A u hlavního projektu se posouváme k montáži palubovky, za čímž je mnoho drobné práce...

 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 18 črc 2023 09:05
				od Mirko
				Roste mi tady takový fóliovník:
 
 
Pickup měl zlomenou ventilovou pružinu. Vypadá to, že na dlouho uskladněné hlavy kápla nějaká brzdovka nebo kuní chc....ky.
 
Naštěstí bez následku na ventilech nebo ventilovém rozvodu 
 
tak jsem si pořídil správné náčiní a už zase frčí...
minulý týden jsem s kamarádem vyzvedl jeho "Neo-Classica", taky zážitek. Jediná generace Range, kterého jsem dosud neřídil, tedy zůstává P38. 
 
Okrajově už řeším i Stage One:
 
No a šedivák prostě maká:

 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 18 črc 2023 12:41
				od moon13
				Ty seš blázen... ale jde ti to skvěle.
			 
			
					
				Re: Range Classic různé...
				Napsal: 17 srp 2023 09:24
				od Mirko
				Pickup už maká:
 
chvíli trvalo vyladění much motoru, ale teď už šlape pěkně a je to zábava. Motor díky zvýšené kompresi a ostré vačce a má dost páry. Jestli to tady čte Tom, tak ať se přijde projet 
 
Ze Stage One jsme vyndali "bávo" a automata ZF s LT230
 
a už dorazil i správný pohon - karbecový Rover V8 a převodovka LT95
 
Stage One pak založím já nebo Ottifant vlastní vlákno, až se do něj pustíme pořádně.