Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Moderátor: Acon
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6488
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Při pohledu na tu šlapku bych se rozhodl, jestli se mi líbí tak jak je, nebo bych ji zahodil (do skříně).
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Šlapku tedy rozeberu a dám opískovat spolu s 10ti diskama co mám k autu.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Mám zase jeden asi divný dotaz. Ani jedny dveře nedrží v otevřeném stavu a hned se zavřou..asi úprava pro deštivé anglické počasí
Je nějaká vychytávka, jak docílit, aby dveře drželi otevřené? Nemyslím tím, zašprajclovat je klackem či tak něco.
Na zadních bude sklopný stolek, tak tam to asi pořeší očko a háček, aby to bylo bytelné při otevření a případném větru.
Je nějaká vychytávka, jak docílit, aby dveře drželi otevřené? Nemyslím tím, zašprajclovat je klackem či tak něco.
Na zadních bude sklopný stolek, tak tam to asi pořeší očko a háček, aby to bylo bytelné při otevření a případném větru.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Jestli ono to není třeba tím, že ty dveře na to aby držely otevřené nejsou ani konstruované...
Country boy...
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Některý jsou a maj i spínač aby rožly vnitřní osvětlení.Rover píše:Jestli ono to není třeba tím, že ty dveře na to aby držely otevřené nejsou ani konstruované...
Za velkou louží zarážku dveří prodávaj i samostatně. Funkci by mohl plnit i menší plynová vzpěra. Ale asi by se pak dveře obtížněji zavíraly.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Nejsou,a nikdy nebyly,je to konstruované pouze jako omezovač proti vyvrácení a následnému poškození hran sloupků a dveří.To,že ti na fotce drží otevřené,je buď tím,že stojíš z kopce nebo jsou zarezlé panty i osičky omezovačů
Žádné spínače osvětlení se tam továrně nikdy nemontovaly,ani nejsou v katalogu volitelných doplňků.
Pokud by jsi chtěl,aby dveře držely otevřené,jedině vyrobit větší silonové vložky omezovačů vepředu a rolnu vzadu.Plynová vzpěra se dá namontovat na 5.dveře,je na to ke koupi sada,stejná i na Def.
Žádné spínače osvětlení se tam továrně nikdy nemontovaly,ani nejsou v katalogu volitelných doplňků.
Pokud by jsi chtěl,aby dveře držely otevřené,jedině vyrobit větší silonové vložky omezovačů vepředu a rolnu vzadu.Plynová vzpěra se dá namontovat na 5.dveře,je na to ke koupi sada,stejná i na Def.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Já mám na S3 několik úprav provedených asi ve Švýcarsku a jednou z nich je plynová vzpěra na zadních dveřích. Ta původní už nefungovala, tak jsem ji vyměnil za vzpěru z vrchního tailgatu z RRC, která se dá koupit.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Díky za foto. Pokud má někdo ještě nějaké vychytávky zpříjemňující život se Sérií, bud rád za náměty.
Přeji všem hezké svátky.
Přeji všem hezké svátky.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Poradíte prosím, kde koupit snorkel? Rád bych nějaký kvalitní, ne vyrobený z kusu instalatérské trubky.
Předpokládám, že část co je v motorovém prostoru se asi bude muset nějak přizpůsobit dle typu motoru co tam nakonec bude. Ono snorkel na Sérii asi stejně přímo nedělají/ aspoň jsem na netu nic nenašel/.
Díky.
Předpokládám, že část co je v motorovém prostoru se asi bude muset nějak přizpůsobit dle typu motoru co tam nakonec bude. Ono snorkel na Sérii asi stejně přímo nedělají/ aspoň jsem na netu nic nenašel/.
Díky.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Ještě bych se rád vrátil k tématu nádrže na naftu. Z Vašich rad i internetu vyplynulo, že asi nejlepší možnost je dát nádrž pod sedačku. Volil bych kvůli praktičnosti stejnou stranu, kde se plní i hlavní nádrž.
Dělala se origo vojenská verze a tu bych i rád koupil včetně všeho příslušenství. Nemáte ji někdo na prodej popřípadě typ, kde v CZ koupit?
Pokud má někdo nějaké jiné řešení či námět, opět budu rád. Děkuji.
Dělala se origo vojenská verze a tu bych i rád koupil včetně všeho příslušenství. Nemáte ji někdo na prodej popřípadě typ, kde v CZ koupit?
Pokud má někdo nějaké jiné řešení či námět, opět budu rád. Děkuji.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
ještě by to chtělo jednu užitečnou věc -naviják nebo viják , /ev. alespon pořádný HiLift tak 150,/ u navijáku bych mechanický s el . je velký riziko že odděláš baterku . Schnorchl prakticky asi nevyužiješ, /beru to jako parádu, aby to vypadalo kovbojsky /, ale bez navijáku se pokud pojedeš sám /1 auto/ prostě nevobejdes. Přídavná nádrž též nutnost.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
HiLift mám ten nejdelší co dělají, naviják jsem nikdy nepotřeboval, pokud nějaký terén vypadal blbě, raději jsem to vzdal, když nebyl nikdo kolem. Nejsem žádný hrdina Ono poničit auto nějakým blázněním je na cestách nerozum a taky ten naviják něco váží a já se snažím jezdit nalehko. Myslím, že váha je největší zabiják auta,Wiki píše:ještě by to chtělo jednu užitečnou věc -naviják nebo viják , /ev. alespon pořádný HiLift tak 150,/ u navijáku bych mechanický s el . je velký riziko že odděláš baterku . Schnorchl prakticky asi nevyužiješ, /beru to jako parádu, aby to vypadalo kovbojsky /, ale bez navijáku se pokud pojedeš sám /1 auto/ prostě nevobejdes. Přídavná nádrž též nutnost.
Šnorchl je myslím dost důležitý, v Rusku nám šla voda párkrát až k okýnkům a hlavně třeba v Kazakstánu a Austrálii šnorchl chránil vzduchový filtr od prachu.
Ano, nádrž je nutnost, neb palivo je hlavní omezující faktor.
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4172
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
snorchl urco hlavne kvuli prachu, vsak to je jeho puvodni urceni.
ale proc by potreboval tak nutne navijak????
ale proc by potreboval tak nutne navijak????
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
naviják /viják je potřeba v případě že když jedeš sám /1 auto / do těžkýho terénu, ale kdo je šikovný dokáže ho docela dobře nahradit HiLiftem. Brodění je ošemetná záležitost, - do cca 50-60cm je to nad 80cm bych doporučoval se tomu taky vyhnout , Jenom šnochl -v případě brodění , je málo -je potřeba např. aby i výfuk byl vyveden vysoko, mít např.utěsněnou zátku na vent. víku, víčko na nádrži , mít odzvdušnění náprav a převodovky a motoru vyvedeno dosti vysoko atd. Když něco podobnýho co chceš jet projeli s Trabantama tak to Land Rover 109 zmákne zcela v pohodě.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Přímo na SIII šnorchl neseženeš,jedině požít ten klasický kovový na Defender nebo něco elegantně vyrobit.Každopádně tě ale nemine díra do blatníku...Musí se taky upravit hrnec vzduchového filtru,jeho vrchní část,k propojení se šnorchlem.Pro lepší ochranu proti prachu bych dal nahoru dobrý cyklón místo obyčejného "hříbku"kamca píše:Poradíte prosím, kde koupit snorkel? Rád bych nějaký kvalitní, ne vyrobený z kusu instalatérské trubky.
Předpokládám, že část co je v motorovém prostoru se asi bude muset nějak přizpůsobit dle typu motoru co tam nakonec bude. Ono snorkel na Sérii asi stejně přímo nedělají/ aspoň jsem na netu nic nenašel/.
Díky.
Co se týče brodění,do 1m hloubky vody je to úplně v pohodě i bez něj a bez dalších komplikovaných úprav na autě.Hlouběji by už byl problém.Nezapomeň na utěsňovací zátku pod setrvačníkem na odlitku frémy,vždy našroubovat před broděním a potom vyšroubovat.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
u brodění nad 80cm taky dobrý sundat řemen, no ale každý radí a riskuje jinak , no finančně atd. je něco jinýho utopit auto někde tady na srazu a něco jinýho někde venku . Když jsem měl Mutta A2 tak brodění 1,6m nebyl žádný problém ,/ale to auto je na to vyloženě stavěno,/ akorát nabrat tu potřebnou dávku odvahy
-
- Příspěvky: 15008
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
K tomu šnorchlu a prachu - osvědčilo se mi, když jsme jezdili víc v prašném prostředí (šotolinové cesty) jednou za pár dní vyfoukat vzduchovej filtr. Malej 12V dvoupístovej kompresor na foukání kol v autě na to byl více než dostatečněj. Pokud by se jezdilo někde v poušti, tak klidně každej den. U auta s turbem se přicpanej filtr projeví podstatně méně, než u atmosférického.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
SIII má vzduchový filtr řešený drátěnkou s olejovou náplní,takže spíš být vybaven zásobníkem na použitý olej,čistícím sprejem a novým olejem
-
- Příspěvky: 15008
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
To jsem netušil, a ani nikdy nezkoumal. Takže ještě systém, jak z toho oleje vyprat přilepenej písek, když vyfoukat to nepůjde. Nevím co je lepší, ale to asi není podstatné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
systém je vyprat to v benzínu a znovu naolejovat