Stránka 6 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 18 čer 2012 17:09
od eliott
Už si to ani nepamatuji, řešil jsem to před cca rokem a půl, když jsem se rozhodoval, které budu držet skladem, je mezi nima rozdíl cca 1500,- bez DPH, tak jsem se tím dál nezabýval. Ten Delphi stojí 13500,- bez DPH
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 18 čer 2012 17:16
od Lukasino
jj, koukal jsem, že cenový rozdíl není značný, díky

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 19 čer 2012 14:48
od Lukasino
Objednal jsem Delphi, díky za radu, už jen aby to dorazilo...
Co zadní měchy? Co jsem slyšel, tak ty vydrží daleko více. Mám to teď nějak řešit, nebo prostě počkat, až nějaký umře? Zase ty zadky stojí docela málo, tak jestli to riskovat

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 19 čer 2012 19:53
od Lukasino
Už to tu asi někde bude, ale tady je několik šikovných návodů pro L322 a P38
http://www.rswsolutions.com/index.php?o ... &Itemid=78" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 čer 2012 12:32
od Lukasino
Ještě se zeptám, při jízdě mi samozřejmě vyskočila hláška "air susp. inactive".
Jak se toho zbavit? Už jsem několikrát potkal radu odpojit/připojit baterku a reset volantem (viz třeba
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 40#p227940" onclick="window.open(this.href);return false;)
Funguje to vždy? Jak dlouho musí být odpojená baterie?
Nebo se může stát, že to vymaže jen diagnostika / IID Tool? Já jen, jestli mám IID Tool kvůli tomu objednat, protože to budu měnit v neautorizovaným servisu který nema LR diagnostiku a s vypuštěnými měchy nikam nepojedu, abych ty nové zničil
Proč se ptám, odpojil jsem ji na pár minut a reset se nekonal...
EDIT večer: Tak už se mi to podařilo vymazat, když vše klapne, tak budu mít zítra měchy a přes víkend výměna, juchů

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 čer 2012 23:48
od jirka116
Lukasino píše:Ještě se zeptám, při jízdě mi samozřejmě vyskočila hláška "air susp. inactive".
Jak se toho zbavit? Už jsem několikrát potkal radu odpojit/připojit baterku a reset volantem (viz třeba
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 40#p227940" onclick="window.open(this.href);return false;)
Funguje to vždy? Jak dlouho musí být odpojená baterie?
Nebo se může stát, že to vymaže jen diagnostika / IID Tool? Já jen, jestli mám IID Tool kvůli tomu objednat, protože to budu měnit v neautorizovaným servisu který nema LR diagnostiku a s vypuštěnými měchy nikam nepojedu, abych ty nové zničil
Proč se ptám, odpojil jsem ji na pár minut a reset se nekonal...
EDIT večer: Tak už se mi to podařilo vymazat, když vše klapne, tak budu mít zítra měchy a přes víkend výměna, juchů

http://www.youtube.com/watch?v=xR899nhkRxE" onclick="window.open(this.href);return false; takto jsi to vymazal?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 22 čer 2012 07:03
od Lukasino
Nepsal jsem to záměrně, protože to nevím
Zkusil jsem točit na místě volantem a nic. Tak jsem odpojil baterii na pár minut a pak točil volantem, opět nic. Pak jsem odpojil baterii na cca dvě hodiny a potom točil volantem, opět nic.
Potom jsem zkusil reset chyb podle tohodle návodu:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 31#p228931" onclick="window.open(this.href);return false;
... a nic

ten postup chce trochu změnit, tak jsem se dostal až k resetu, zkusil jsem to asi 2x a nic, pořád svítilo "air susp. inactive"
Tak jsem se na to vykašlal a jel. A cca po 1,5km najednou čučím, že už mám nafoukáno, podvozek už svítí a hláška není

Tak jsem urychleně vyndal pojistku, aby se mi tam ta chyba nehodila.
Po zandání pojistky (čtvrtá zprava ve spodním řádku) to vždy okamžitě funguje.
Takže nevím, co ve výsledku pomohlo

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 22 čer 2012 23:10
od Lukasino
Přední měchy nové a funguje to perfektně, takže se mi to zřejmě podařilo odblokovat, jen nevím čím
Zeptám se, řešil někdo kalibraci podvozku? Dá se to udělat i jinak než přes diagnostiku?
Skutečně mi ten levý rupnul, taková miniaturní dirka na prst
Jinak doporučuji kontrolovat řemeny příslušenství a kladky. Jeden řemen jsem měl těsně před smrtí (děkuji za detekci DEF TECu) a jeho napínací kladka byla tak zatuhlá, že už rozhodně nic nenapínala...
+ se doporučuje koupit s novou kladkou i nový futýrko s těsněním, nebo jak se to nazývá viz. rozpis
Jinak kdyby někoho zajímalo dodělání originálního bullbaru, tak je to věc na chvilku. V nosníku jsou připravené závity (alespoň u mne byly), takže jediné co je potřeba, jsou nové 4 díry v nárazníku na uchycující šrouby a potom dvě větší díry pro parkovací čidla, aby se dali schovat do té krytky
Ještě musím zajet za autoelektrikářem pro napojení na dálkovky, rozhodl jsem se že to zapojím rovnou na dálkové bez samostatného vypínače.
Btw. ještě se zeptám, dá se někde koupit konektor s kusem kabelu pro přední mlhovku? Při demontáži jsme zjistili, že mám totálně uhnilý jeden kabel přímo v konektoru, tak než to nějak spravovat...
Jinak je zajímavé, že do konektoru vedla jenom kostra (hnědý kabel) a BC byl ticho, ale po rozpojení konektoru ta mrcha okamžitě začne křičet něco o nefungující mlhovce
Nastavení světel neřešte, nasměrují se až se zapojí

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 čer 2012 10:48
od Lukasino
Ještě se zeptám, máte někdo zkušenost s opravou rozsypaného čaje u budíků?
Mám kontakt na kluka ze Slovenska, který to dělá dobře s cenou kolem 2k, ale to mi přijde zbytečně komplikované a zdlouhavé...
Pak jsem koukal, že i sám Bych (bmw) to nabízí, ale nezaručují že to opraví, což jestli chápu správně, tak pokud to umrtví, tak nebude svítit nic :-/ a cena dvojnásobná.
Máte někdo nějaký vyzkoušený kontakt?
Díky

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 čer 2012 13:13
od Lassard
Ty jis poradil mě, tady je zas něco na oplátku- dal mi na ně kontakt K

.Ty kluci mi dávali dohromady audio tak aby Kardon hrál tak jak má. Uměj i budíky - lehčí věci, řešil jsem s nima Mercedes.
http://www.caraudio69.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;, Čísla: 777220566, nebo 608335355.
Zkus to

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 čer 2012 13:25
od Kokesek
Cajove problemy resi nejaky KOKESEK.... cena prijemna i dozkousi a posle foto po oprave na mobil.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 čer 2012 13:55
od Lukasino
Lassard, tak doufám, že to nemyslíš ironicky s tou mojí radou

Zkoušel jsi je?

CarAudio69 opravy budíků nedělá, ale dali mi kontakt na nějakého chlapíka za Prahy, tak ho zkusím.
Kokesek, s tou formulací jsi mi dal

vůbec jsem si nevšiml, že jsi to Ty, tak jsem jeho (Tvůj) profil googlil
Každopádně máš SZ
EDIT: Tak CarAudio mi dalo kontakt na chlapíka z Prahy, který to také nedělá

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 čer 2012 14:10
od Kokesek
v CR to dela ten KOKESEK pokud vim. a pracuje i na caji v origo radiu na L322 ale tam je to jeste horsi nez na budikach.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 čer 2012 18:48
od Lassard
Lukasino píše:Lassard, tak doufám, že to nemyslíš ironicky s tou mojí radou

Zkoušel jsi je?

CarAudio69 opravy budíků nedělá, ale dali mi kontakt na nějakého chlapíka za Prahy, tak ho zkusím.
Kokesek, s tou formulací jsi mi dal

vůbec jsem si nevšiml, že jsi to Ty, tak jsem jeho (Tvůj) profil googlil
Každopádně máš SZ
EDIT: Tak CarAudio mi dalo kontakt na chlapíka z Prahy, který to také nedělá

To Lukasino:
Aha, tak to je mi líto, no třeba si uděláš výlet do Frydku.
Ne to nebyla ironie, ještě jsem je nezkoušel. Dneska jsem se byl kouknout na auto a ještě není hotové.
Měnil jsem zadní měch a musím nechat překalibrovat EAS, je tam rozdíl 2 cm v nastupovací poloze Pravá /Levá strana. Asi to rovnou hodím do DEF-TECu. Ale díky za radu.
Dnes přišla opravená konzola na dálky z ROGI po reklamaci a zase je to zprasený, takže jsem vytočenej jak turbína. už tam nikdy nic nedám. A budu jim dělat všade tu nejlepší možnou reklamu.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 čer 2012 20:14
od libovka
Ta zatuhlá napínací kladka klima řemenu je běžnej jev u tohoto motoru.Jen výměna toho kusu co má Lukasino na fotce je jen dočasné řešení.Bývají vyběhaná futra kam se strká ta tyčka té kladky a pak dochází k vyosení kladky a drbání řemenu.A za nedloho to opět zarezne a přestane to napínat.Jinak doporučuji kontrolu té kladky.Pokud je zarezlá a nenapíná tak časem dojde k prasknutí té tyčky od rázů při spínání kompresoru.Pak samozdřejmě k uvolnění řemenu kterej se může dostat do toho druhého řemenu a udělá to pěkný brajgl.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 čer 2012 22:11
od Lukasino
Lassard: jasné, nic se neděje, jsem domluven s Kobesekem, jen domluvit ještě ostatní věci, když už bude auto odstavené.
Konzola z ROGI? Co to je?
Libovka: o futýrkách jsem se to dozvěděl, je také nové, viz to schéma, nebo jak to nazvat
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 čer 2012 06:09
od Lassard
To Lukasino: můj mechanik mi svařil držák na přídavné dálky, no a ROGI - prášková lakovna ve Vestci měla udělat vše v komaxitu. No a už podruhé tu konzolu pos... Zajímavé je , že světla se jim kupodivu povedli v celkem dobré kvalitě.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 čer 2012 07:35
od Lukasino
Jo takhle, to je na pytel
Btw. proč jsi nešel do originálu?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 čer 2012 11:08
od Lassard
Rám je origo - ocel potažená tou pěnovkou. Ale nechtěl jssm origo svělta, tak jsem nechal udělat jednoduchou konzolu, která bude za spodní příčkou rámu schovaná. Dneska by se to snad mělo dávat už na auto - kluci to musej dostříknout sprejem.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 čer 2012 11:22
od Lukasino
Jo takhle

Tak přeji ať to klapne
