Krásný večer všem. Mám možnost pořídit si nové discovery 5 nebo Audi Q7. S Q7 mam po 7 letech najeto 200 tis. Sem tam tahám loď ( přes 2t) někdy plato s traktorem přes 3t). Servisuji a olej měním co 15 tis. Nechávám dělat výplachy převodovky a nikdy netlačím na plyn dokud neni teplota oleje přes 90 st. Audi nikdy neměla jediný problém. Ale chci nové pohodlné a spolehlivé auto s head up displejem a masážními sedadly. Přemýšlím právě mezi Q 7 a discovery D350 které se mi vždy líbilo .
Discovery mi příjde velmi pohodlné co se posazu za volantem tyká, loketní opěrky jsou skvělá věc. Stejně tak je výborné i měkké obložení dveří. Najel jsem s D250 asi 300km, podvozek je pohodlný a v zatáčkách po prvotním “zakleknutí” hezky drží stopu. V Interiéru se mi líbí velké množství přihrádek a pohodlná sedadla. Jednoduché vypnutí stop/start systému a povinných “pomocníků” na volantu je taky super.
Horší mi přijde nastupování, měřím 178 a musím si hodně nakročit i v nejnižší pozici. Taky mám strach z hluku, testovací kousek byl na celoročních gumách a od podběhů je bylo hodně slyšet…
Oproti Q 7 discovery chybí natáčecí zadní náprava a čelní okno je vyhřívané pomocí drátků, které trochu zhoršují jízdu za snížené viditelnosti..
Máte někdo zkušenosti a možnost dlouhodobého srovnání Q7 a discovery s D350? Máte už někdo také na řadovém šestiválci s discovery najeto kolem 200 tis?
Dlouhodobé zkušenosti discovery V, s řadovým D350
Moderátor: Miky_CZ
- petr štrof
- Příspěvky: 932
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Dlouhodobé zkušenosti discovery V, s řadovým D350
DISCOVERY 5 ŘADY INGENIUM je ve výrobě od roku 21 poznáš to podle voliče automatu , už tam není kolečko ale znovu páka :(po těch problémech)
Takže tady na foru jich bude i tak málo natož s nájezdem 200tis .
Takže tady na foru jich bude i tak málo natož s nájezdem 200tis .