Mám problém s ukazatelem paliva, ukazuje 1/4 a dojezd cca 100km, bohužel v nádrži prázdno. Už jsem tak zůstal stát 2x.
Řešení napovídá tento dokument http://dl.dropbox.com/u/2538122/fl2_fuel_ssm.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
O víkendu na to mrknu, nebo má někdo jiný tip, případně stejný problém?
F2: špatně ukazující palivoměr
Moderátor: Safraporte
Re: F2: špatně ukazující palivoměr
Neviem,ci si to vyriesil,ale ja mam tiez od urcitej doby problem s nepresnym ukazovatelom paliva,a rozhodol som sa to riesit tak,ze si pri natankovani vynulujem tachometer /trip/ a jazdim,kym mam tak 400 km,potom tankujem.
Pri priemernej spotrebe by to malo najazdit cez 500 km na plnu,takze este rezerva tam je.
Pri priemernej spotrebe by to malo najazdit cez 500 km na plnu,takze este rezerva tam je.
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .
Re: F2: špatně ukazující palivoměr
Zatím taky nuluju TRIP a tankuju po cca 600km.
Re: F2: špatně ukazující palivoměr
Nadrze plnim po hrdlo a k pumpe jezdim po 800-850km. Dojezd ukazuje PC sice vetsi, ale realne asi jen o 5-10km.
07' Freelander TD4
Re: F2: špatně ukazující palivoměr
Zdravím vás.
Mám taky problém s špatně ukazujícím palivoměrem.
Během jízdy mi ručička několikrát spadne,rozbliká zapípá rezerva.
Dojezd mám fyzicky pořád stejný-takže nafta tam je.
Jen je to otravné.
Tak předpokládám problém elektroinstalace.
Nemáte někdo tip?
Mějte se

Mám taky problém s špatně ukazujícím palivoměrem.
Během jízdy mi ručička několikrát spadne,rozbliká zapípá rezerva.
Dojezd mám fyzicky pořád stejný-takže nafta tam je.
Jen je to otravné.
Tak předpokládám problém elektroinstalace.
Nemáte někdo tip?
Mějte se

LRF2 S TD4
EX: LRF1 1.8 GT (Gas,Tažné)
EX: LRF1 1.8 GT (Gas,Tažné)
- Tazik1992
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: F2: špatně ukazující palivoměr
K tomuhle problému vydal sám LR několik servisních buletinů - TSB. Jednalo se o problém se špatnými kontakty v konektorech přímo na palivoměru v nádrži
Zde jsou prováděcí postupy pro servisy. Konektory bylo doporučeno vystříhat a nahradit letovacími spojkami.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: F2: špatně ukazující palivoměr
Tazik- Diky za rychlou odpověď.
Dám vědět jak to dopadlo.


Dám vědět jak to dopadlo.

LRF2 S TD4
EX: LRF1 1.8 GT (Gas,Tažné)
EX: LRF1 1.8 GT (Gas,Tažné)
- Tazik1992
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: F2: špatně ukazující palivoměr
Tak nikde není dáno, že to je zrovna ono, klidně to může být i kabel nebo konektorový spoj na trase kabelového svazku. Ale když okouneš tu jednotku s plovákem v nádrži a budou tam furt ty origo konektory bez úprav, tak aspoň můžeš začít u nich.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008