a proč nejdeš tedy do hospody? a dřepíš nasranej u klávesnice , já zas bych do hospody šel rád ,ale nemužu ,musím dřepět u klávesnice a řešit problém ,který nezodpovědnej klikač zpusobil firměBadus píše: ↑05 pro 2020 09:38 Dyt uz jsou otevreny hospody ne?
Resime to furt dokola. Dyt srovnavame jablka s hruskama. Ty auta maji spolecne jen jmeno...jinak zcela nic. Je to jak srovnavat 60ku Toyotu s LC200. Taky to jsou oba Land Cruisery, ale nikdo je snad nesrovnava...
Proste staryho Defa nikdo nekupoval. Tecka. Novyho bude kupovat spousta lidi...ale jinych nez kupovalo toho staryho. Je to az takhle jednoduchy.
A spouste z nas nezbyva nez si hyckat ty stary...v tom je taky krasa ne?
...takze venku sviti slunicko a uz toceji i pivo
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Norton píše:Ja sedim na zahrade a pil jsem kaaaaavu. A je mi zima na rucicky u toho.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ahoj, tak este odpoved a asi vzdavam plevelenie tohoto vlakna . Ak sa pytas v com je konstrukcia vozidla na samostatnom rame s tuhymi napravami pre terenne auto lepsia ako verzia samonosna karoseria a nezavisle napravy. Skusim zhrnut: tuhsia, odolnejsia konstrukcia, velka variabilita uprav, z toho vyplyvajuca vacsia odolnost, lacnejsie servisne naklady, moznost virtualne "do nekonecna" opravovat aj velke strukturalne poskodenia. Jednoducha a lahka hlinikova karoseria podobne opravovatelna do nekonecna - jednoduche plechy bodovane ci nitovane plus montovane spoje. Vo vysledku auto kde dnes vieme vymenit cokolvek za pozink a nerez, doladit prevody a vykon motora na siroku skalu pneu povedzme 32 az 37. Je mozny swap motora naprav. Moznost kompozitov strechy, dielov karoserie (vieme karbon x teflon). Navijak vpredu, stred, vzadu, elektrika ci PTO. Ochranne prvky od vymyslu sveta, tlmenie od vymyslu sveta, klietka interna ci externa. Priechodnost terenom hm tak skusme samosvor ci limited slip vzadu, samosvor rozvodovka, vpredu vzduchova uzavierka, pevnostne poloosy, klby.jareku píše: ↑05 pro 2020 08:39Ahoj, a mohl by jsi mně říci, v čem konkrétně by Tvůj upravený def deklasoval ten nový? Mně napadá pouze velikost kufru a "jednoduchost" konstrukce a motoru - i když to je úhel pohledu. Díky.Petro píše: ↑04 pro 2020 22:17
Zijeme sice v “postfaktualnej” dobe ale dovolim si ta poopravit cena noveho Defendera hlavne zohladnuje snahu LR predat to auto za co najlepsiu moznu cenu pri aktualnej konkurencii a nakladoch na vyvoj a vyrobu. Ostatne to plati aj pre Bowler akurat oni mieria na zakaznika co hlada exkluzivitu a nie masovu vyrobu. Cize predpokladam ze aktualna cena je maximalna mozna u oboch. LR vzhladom na velku reklamnu kampan asi ocakavalo lepsiu situaciu na trhu. Rozhodne “icon” ponuka iba Bowler. Nemam nic proti snahe LR predat nove auto pod image stareho Defendra, je to marketing a oba produkty stvoril LR. Trochu ma drazdi ohlupujuca kampan ale to je v podstate moj problem. Roky sa tu diskutovalo preco Defender ci jeho civilnejsi klon Discovery je to naj co LR ponukal (tuhe napravy, ramova konstrukcia atd.) Teraz zrazu uz nic z toho neplati a je vsetko inak, nazor asi kazdi z nas ma svoj. Ako mechanik by som si dnes skor vybral stary def td5 a s pohodlnou rezervou do 60tis z neho zrenovoval, dotvoril super terenne auto co bezkonkurencne deklasuje novy defender.
PS: a nechci "slyšet" to, že je to nespolehlivé auto plné elektroniky apod. U každé první série aut se pár problémových kusů objeví...
A mozes doplnit koncept samonosna karoseria a nezavisle napravy ja celkom viem kde si myslim ze stary pekac nema sancu na nove SUV ale necham sa poucit. Peter
- jareku
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Já byl až do teď trochu kempovat a pracovat a tak píši až teď po 2 zaslouzenych pivech. Starý Def vyjel z výroby jen s redukci a mezinapravovou uzávěrkou... nový Def má TR a pokud postavíš vedle sebe starého a nového Def na stejných pneu, starý nemá v terénu šanci... pokud do starého začneš “rvát” peníze (uzávěry vzadu, vpředu ...) tak už nebude sériový a nelze ho považovat za původní originální Defender! A pokud postavíš vedle sebe nazbrojený původní Def a na nový Def dáš MT pneu a malý lift co nabízí výrobci z US tak uvidíš co nový Def zvládne ..Petro píše: ↑05 pro 2020 14:29Ahoj, tak este odpoved a asi vzdavam plevelenie tohoto vlakna . Ak sa pytas v com je konstrukcia vozidla na samostatnom rame s tuhymi napravami pre terenne auto lepsia ako verzia samonosna karoseria a nezavisle napravy. Skusim zhrnut: tuhsia, odolnejsia konstrukcia, velka variabilita uprav, z toho vyplyvajuca vacsia odolnost, lacnejsie servisne naklady, moznost virtualne "do nekonecna" opravovat aj velke strukturalne poskodenia. Jednoducha a lahka hlinikova karoseria podobne opravovatelna do nekonecna - jednoduche plechy bodovane ci nitovane plus montovane spoje. Vo vysledku auto kde dnes vieme vymenit cokolvek za pozink a nerez, doladit prevody a vykon motora na siroku skalu pneu povedzme 32 az 37. Je mozny swap motora naprav. Moznost kompozitov strechy, dielov karoserie (vieme karbon x teflon). Navijak vpredu, stred, vzadu, elektrika ci PTO. Ochranne prvky od vymyslu sveta, tlmenie od vymyslu sveta, klietka interna ci externa. Priechodnost terenom hm tak skusme samosvor ci limited slip vzadu, samosvor rozvodovka, vpredu vzduchova uzavierka, pevnostne poloosy, klby.jareku píše: ↑05 pro 2020 08:39
Ahoj, a mohl by jsi mně říci, v čem konkrétně by Tvůj upravený def deklasoval ten nový? Mně napadá pouze velikost kufru a "jednoduchost" konstrukce a motoru - i když to je úhel pohledu. Díky.
PS: a nechci "slyšet" to, že je to nespolehlivé auto plné elektroniky apod. U každé první série aut se pár problémových kusů objeví...
A mozes doplnit koncept samonosna karoseria a nezavisle napravy ja celkom viem kde si myslim ze stary pekac nema sancu na nove SUV ale necham sa poucit. Peter
.
Live long and prosper.
- jareku
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
A je to dobrý, na holky bude fungovat a to je hooodně důležité, ne?
Live long and prosper.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Pekna barevna kombinace ten druhej. To ma vzadu pridelany ty sekly jak? To tam je pripraveny nebo ma nejakej jinej naraznik?
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- jareku
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Dle mého je to originální nárazník. Když se dobře podíváš na nárazník toho bílého Defa, tak jsou tam vidět "obdélníčky" a na tom zlatohnědém jsou přesně v těch místech šekly - myslím tedy, že pod těmi "obdélníčky" bude schované nějaké podobné "oko" jako je na D3 u tažného zařízení...
Live long and prosper.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
To je Defender X, který to má trochu jinak (nejdražší verze).
Normální verze tam má rámeček a pod ním jsou závity na vyprošťovací oka.
ALE - tyhle oka z defu X se tam dají udělat, jen se musí sundat zadní nárazník a vyměnit ty závity na oka právě za tyhle “permanentní”.
Je na to na YT pár návodů
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ještě bych řekl že ty háky jsou v US standardní Jeep je má na svých modelech také. V Evropě asi problém skrz bezpečnost chodců.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- fugín
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Pro evropu by se mohly dodávat z měkčeného plastu s bezpečnostním ukotvením na suchý zip
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No nevím jestli ty oka vzadu vadí bezpečnosti chodců. Jsem si dost jistý, že to je stupněm výbavy.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ja verim tomu, ze to nejaka kokotska Evropska norma zakazuje...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Jeep to na US autech ve verzích trailhawk má jak vpředu tak vzadu. Evropské verze ten hák má jen vzadu nebo vůbec.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
To chce klid a mě to nikterak nepřekvapuje. Není to první ani poslední případ v automobilové branži ,kdy se něco nepovedlo , prostě to nesplnilo vočekávání . Vona ta pomyslná latka starýho Defendera a jeho renomé je setsakramensky hodně vysoko položená, víc než ti páni od Jaguara -nebo co sou vlastně zač , vubec dovedli představit .
Prostě je to bohužel propadák , a ted mužou labilní duše akorát tak kopat, plivat a sprostě nadávat co hrdlo ráčí. tak do toho
Prostě je to bohužel propadák , a ted mužou labilní duše akorát tak kopat, plivat a sprostě nadávat co hrdlo ráčí. tak do toho
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
V com nasadil stary def latku vysoko? Jedine v oxidacii a uniku kvapalin.
Real Land Rover is built, not bought
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Nebezpečnosti a netěsnostiForsttimber píše:V com nasadil stary def latku vysoko? Jedine v oxidacii a uniku kvapalin.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- jareku
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Nepohodlí, netopení, pozice za volantem, výhled, zadní sedadla...
Live long and prosper.
-
- Příspěvky: 14957
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Teda bavím se. Je potřeba se podívat, jak je původní Def konstrukčně starý, a uvědomit si, že už když to auto šlo poprvé na trh jako Defender, tak byla z celkem velké části jenom "úprava" předcházející Série. Takže jako laťku bych viděl ve vytrvalosti, tedy jak dlouho byl původní Defender na trhu. A to už se asi těžko podaří překonat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo