Zdar, potřebuji co nejvíce pokud možno zkušenějších názorů.
Můj BULKHEAD je u klempíře na opravu podlah. A já se zde chci poradit o způsobu opravy. Jsou 2 cesty, jedna je dle originálu 2x plech a rakve směrem ven. Další je jen jeden plech bez prolisů. Klempíř se ptá, jestli to má udělat dle origa a nebo tak jako to mají opravné sady.
Počítám že ty rakve,jsou zároveň nějaká forma výztuže? Ovšem zase to vždy umře na proreznutí díky 2jitému plechu.
Je tedy řešení, udělat jen jeden plech ale silnější?
Nebo se přikláníte k prolisům a uvnitř ošetřit a dej se vůle boží.
Klempíř nemá problém ani s jednou variantou z hlediska práce. Ale dle jeho, by to udělal jako to má origo. Je to stará škola
Ale třeba už to je přežitek ? Třeba stačí silnější rovný plech? K čemu se kloníte vy? Díky moc.
Bulkhead oprava.
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 14958
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Bulkhead oprava.
Dal jsem jeden silnější plech.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Bulkhead oprava.
Ještě jsem se o tom úplně nebavil. Ale cena obvyklá co to tak stojí. Myslim že ty opravy se hejbou od 10 do 15ti tis.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Bulkhead oprava.
Udelej to original. Uroven je jen jedna!
Re: Bulkhead oprava.
Úroveň sic ano. Ale mě jde hlavně o vydrž. Drtivá většina oprav je už jen z plechu. Otázka je, jestli to právě není už vyřešení továrního slabého místa. Pokud si nelehneš pod auto, není šance najít rozdíl.
Mě jde hlavně o funkčnost. Pokud tam prolis bejt musí, tak ho tam nechám udělat. Pokud to je ale přežitek a díky tomu to shnije. Tak ho tam zase tak nutně nepotřebuji.
Můj vojenský speciál,je stejně už z UK opraven bez prolisu. Tam se s tím v armádě nikdo nesral. To jen já, jsem dost poradniček. Každopádně původně auto samozřejmě prolis mělo. Ale 2jitý plech u kol je cesta do hnilobného pekla.
Mě jde hlavně o funkčnost. Pokud tam prolis bejt musí, tak ho tam nechám udělat. Pokud to je ale přežitek a díky tomu to shnije. Tak ho tam zase tak nutně nepotřebuji.
Můj vojenský speciál,je stejně už z UK opraven bez prolisu. Tam se s tím v armádě nikdo nesral. To jen já, jsem dost poradniček. Každopádně původně auto samozřejmě prolis mělo. Ale 2jitý plech u kol je cesta do hnilobného pekla.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Bulkhead oprava.
Jo vlastne mas pravdu. Defender neni zadnej echt veteran, kde by se resila originalita...Me to ale nedalo a prolisy tam mam. Mam i ty dva bodovany plechy Osetreny mezi sebou. Dneska uz na to materialy existujou...