Rychlo dotazy
- czech_daver
- Příspěvky: 123
- Registrován: 23 dub 2015 15:48
- auto: Discovery II
- Bydliště: Brno
Re: Rychlo dotazy
Díky za vyčerpávající odpověď, jedeme poprvé tak sem nevěděl jak to tam bude tak na to teď prdím. Karty mám taky obě a hotovost povezeme. Díky
Odesláno z mého Xperia Z3C pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Xperia Z3C pomocí Tapatalk
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Rychlo dotazy
Ta hotovost je důležitá. Předminule jsme vyjížděli z Albánie a před námi hory, kde ještě nebyl asfalt, tak že natankujeme. Stejná pumpa jako cestou tam, zeptali jsme se, jestli kartou, že ano, a navíc si nás po těch necelých 3 týdnech pomatovali. Tak jsme natankovali a ani jedna karta nic. Mě to bylo celkem fuk, problém byl u nich - terminál nekomunikoval. Pumpař byl nešťastnej. Po 10 minutách vymýšlení co s tím, jsem si všimnul, že tam mají cedulku s kurze USD, tak jsem si vzpomněl na železnou zásobu USD, zaplatil a bylo to. Od té doby se snažím mít v takovýchto zemích rezervu, ve výši předpokládané platby kartou. Stejnej problém jsme měli v Řecku - terminál v kempu komunikoval po stejné lince, jako free WiFi pro celej kemp. Free Wifi chodilo tak okolo třetí ráno, jinak bylo totálně přetížené. A ani teminál to samozřejmě nedával.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Rychlo dotazy
alboska přesně jak popisuje tom. nestalo se, ze by chyběla nafta. za jeden den neni šance vyjet nádrž
a jinak plastak na střeše nebyl cele čtyři týdny v gruzii problém. a to byl srpen a paraky jak svina. hlavne po ceste do a z Gruzie. vydržely v pohode
a jinak plastak na střeše nebyl cele čtyři týdny v gruzii problém. a to byl srpen a paraky jak svina. hlavne po ceste do a z Gruzie. vydržely v pohode
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Rychlo dotazy
K těm plastovým kanystrům - osvědčilo se, neplnit je až po hrdlo, a před zavřením je zmáčknout. Když se to potom ohřeje, tak se sice nafouknou, ale mají kam. A v zimě opačně.
Hlavně ale 20l kanystr na střeše je veliká váha strašně vysoko, má to docela velkej vliv na jízdní vlastnosti.
Hlavně ale 20l kanystr na střeše je veliká váha strašně vysoko, má to docela velkej vliv na jízdní vlastnosti.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Rychlo dotazy
Praskla mi na defikovi levá přední brzdová trubka a skladem není. Může se použít na vyrobu trubky měď, nebo musí být ocelové?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- VencaZE
- Příspěvky: 3572
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
Sobě i cizímu bych tam dal ocel..
V.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Rychlo dotazy
Ok, dám ocel jistota je jistota. Dík
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Rychlo dotazy
Není měď jako měď. Tu čistou určitě ne - tak je tak pro veterány, ale dělají se slitiny mědi, které by už měly vydržet požadované tlaky, akorát u nás jsem to v nabídce neviděl. Je u nich jedna drobnost - certifikát, na jaký tlak jsou dělané a podle jaké normy.
Osobně také předpokládám železo, s tím že ho navíc navléknu do smršťovací bužírky s lepidlem - jako mechanická ochrana před kamínky a následnou korozí.
Osobně také předpokládám železo, s tím že ho navíc navléknu do smršťovací bužírky s lepidlem - jako mechanická ochrana před kamínky a následnou korozí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
Brzdové trubky se tady už párkrát řešily
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... AD#p381824
Na defíky používám kvalitní certifikovanou CuNi brzdovou trubku + profi pertlovací sadu a nikdy nebyl problém. Vydrží více než 5x větší tlak než je požadováno.
Levné ocelové trubky jsou za pár let znovu na šrot a pravděpodobnost prasknutí je tam daleko větší.
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... AD#p381824
Na defíky používám kvalitní certifikovanou CuNi brzdovou trubku + profi pertlovací sadu a nikdy nebyl problém. Vydrží více než 5x větší tlak než je požadováno.
Levné ocelové trubky jsou za pár let znovu na šrot a pravděpodobnost prasknutí je tam daleko větší.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- c-ice.lukas
- Příspěvky: 90
- Registrován: 01 srp 2016 19:16
- auto: D1 95'
- Bydliště: BA, LV, PD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
Ďakujem za rady,
Držiak je Ok a Sroby na ňom sú ako nové,
Ešte raz Dik za rady všetkým
Držiak je Ok a Sroby na ňom sú ako nové,
Otočenie nepomohlo, je to úplne rovnaké ako predtým. Asi sa od d2 nejakým uhlom líšia. Ale keď som na to kukal napadlo má riešenie, že sa prevŕtajú diery 3cm vyššie tam sa dajú nové Sroby povodne sa zrežú preč a ten 3ti ostane v strede kolesa a bude cez nejakú podložku pridržiavať. Ak sa mi to podarí dodám foto.MadTom píše: ↑21 kvě 2018 09:07 Akorát je třeba vyzkoušet, že se tam ta guma vejde. Nějaké obrázky s popisem jak se to dělá na D2 jsou tady: http://www.discovery2.co.uk/spare_carrier.html
S kolama 235/85/R16 a držákem na 10l kanystr s vodou to mám už mnoho let.
Ešte raz Dik za rady všetkým
- c-ice.lukas
- Příspěvky: 90
- Registrován: 01 srp 2016 19:16
- auto: D1 95'
- Bydliště: BA, LV, PD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
Nakoniec sa to podarilo diery posunuté hore +3cm od okraja pôvodného závitu, pod kolesom je asi 1/2cm rezerva.
Bolo treba prevŕtať aj strednú dieru na drziaku keď sa to otočilo nepasovala, tak ako v navodoch pre D2.
Bolo treba prevŕtať aj strednú dieru na drziaku keď sa to otočilo nepasovala, tak ako v navodoch pre D2.
- c-ice.lukas
- Příspěvky: 90
- Registrován: 01 srp 2016 19:16
- auto: D1 95'
- Bydliště: BA, LV, PD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
Zmestia sa zadne sedacky D2 do D1 pripadne sa daju aj nejak rozumne prichytit?
Re: Rychlo dotazy
Teče mi přídavka na vstupu hlavní hřidele z automatu 300tdi. Hřídel nemá na sobě žadnou drážku. Dal jsem nové gufero a chčije to ještě více, v čem může být problém?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Rychlo dotazy
Defender 110 Tdi 1998
Re: Rychlo dotazy
Já mám automat, ale chčije mi z přídavky, neb olej není červenej.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Rychlo dotazy
A coze tam ma automat? Ved musi tam mat nieco podobne... pokial je dobre gufero a ten kruzok tak musi tesnit ak to ide tadial...
Defender 110 Tdi 1998
Re: Rychlo dotazy
No mělo ale netěsní. Dal jsem gufero nové, ale pořád to chčije. Je pravda, že je na stěně, kde je nalisované gufero je malá rýha od šroubováku, jak se nějaké prase předemnou snažilo gufero vyndat z obalu, ale přijde mi hodně malá aby to tudy teklo.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Rychlo dotazy
Mám na autě nějakej zádrhel.
Když je motor studenej a nebo se jede kratší trasa do cca 15km, tak jde motor jako hodinky, když se ale jede dál, tak postupně začne vynechávat někde kolem 3500 ot a postupně to klesá až vynechává i pod 3000 ot. To samý to pak dělá i když bych ho v garáži chtěl vytočit do vyšších otáček, tak kolem těch 3000 nejde jak by měl.
Když vystydne jde klidně do 4000.
Když to pak začne vynecházat, tak si i pšoukne do vejfuku.
Vyndal jsem svíčky a všech 8 vypadá jak ty na obr.
Jsou trošku na muj vkus moc bílý ale to může být aditivem a je tam aktuálbě 98 okt. benzín
Jinak rozdělovač je novej, podtlak funguje, kabely nový, svíčky nový, všechny konektory jsem prošel, vyčistil prostríkal.
Kdysi dřív mi to párkrát taky udělalo s původním rozdělovačem, kabelama, svíčkama a vypadá to že v elektrice to nebude, protože vynechávání od elektriky je takový tvrdý, kdežto tohle je takový gumový, takže je to spíš od paliva.
Palivový čerpadlo dělal Patrik cca před rokem, takže taky nový.
Jinak auto startuje, jde na volnoběch pekně hladce, s 800 kg károu letí v pohodě 110, po dálnici skoro 160. Bez káry
Když je motor studenej a nebo se jede kratší trasa do cca 15km, tak jde motor jako hodinky, když se ale jede dál, tak postupně začne vynechávat někde kolem 3500 ot a postupně to klesá až vynechává i pod 3000 ot. To samý to pak dělá i když bych ho v garáži chtěl vytočit do vyšších otáček, tak kolem těch 3000 nejde jak by měl.
Když vystydne jde klidně do 4000.
Když to pak začne vynecházat, tak si i pšoukne do vejfuku.
Vyndal jsem svíčky a všech 8 vypadá jak ty na obr.
Jsou trošku na muj vkus moc bílý ale to může být aditivem a je tam aktuálbě 98 okt. benzín
Jinak rozdělovač je novej, podtlak funguje, kabely nový, svíčky nový, všechny konektory jsem prošel, vyčistil prostríkal.
Kdysi dřív mi to párkrát taky udělalo s původním rozdělovačem, kabelama, svíčkama a vypadá to že v elektrice to nebude, protože vynechávání od elektriky je takový tvrdý, kdežto tohle je takový gumový, takže je to spíš od paliva.
Palivový čerpadlo dělal Patrik cca před rokem, takže taky nový.
Jinak auto startuje, jde na volnoběch pekně hladce, s 800 kg károu letí v pohodě 110, po dálnici skoro 160. Bez káry
Re: Rychlo dotazy
U mě byl problém ten, že obal od přídavky je okolo hřídele vychozený - za ty km, co auto jezdí a převodovky dostávají rázy, tak se ten hlinikový obal vymačká a pak už to ten kroužek neutěsní.
Mě to třeba vždy chcalo, když jsem jel déle vyšší rychlostí - typicky nad 50 km od baráku a nějaká dálnice, tak jsem pak zastavil a pod autem hned 5 kapek ... když jsem jel do 50 km nebo okrsky, tak sucho.
Prostě jak se to zahřeje, stoupne tlak, materiál povolí, začne to téct.
Rešení je vymontovat přídavku, rozdělat, ten plášť se převaří a přefrézuje okolo té hřídele a seskládá se to celé zpátky ... pak je otázka, jestli už nevyměnit ložiska a neprohlédnout to celé.
Další řešení je to neřešit - ta hřídel nahoře a údajně i když nějaké množství oleje odteče, tak je ho tam furt dost ... no a prostě jednou za čas to dolít...
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: Rychlo dotazy
Teď nevím kterou hřidel myslíš. Mě to neteče od té středové hřidele co má na jedné straně matku, ale od vstupní hřídele hl. převodovky a tam je jenom gufero. Jedině jestli tam není moc velká boční vůle, že by to gufero při výkyvu hřídele pak netěsnilo. Pravda je, že mi někdo zašrouboval dlouhej šroub co je nad středovou hřídelí až do soukolí a já s tím pak asi rok jezdil. Jestli to pak nemohlo mít vliv na uložení ložisek.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.