D3 air suspension + alarm vs. autovlak

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cvirik_ke
Příspěvky: 82
Registrován: 20 dub 2009 08:28
tel.: iphone
Bydliště: Košice

D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#1 Příspěvek od cvirik_ke » 13 čer 2012 09:16

Zdravim, asi nie velmi zaujimava tema, ale zaujimaju ma nejake detaily. Planujem cestu autovlakom a preto sa chcem opytat na dve veci. Staci mi podvozok zaaretovat ako v pneuservise? Ide mi o to, aby sa stale nepokusal dorovnavat auto a aby mu z toho nesiblo... A co alarm, ako je na tom alarm a vibracie auta? V podstate je to asi rovnaka situacia ako na odtahovke, s tou uz mozno niektori skusenosti mate, tak dajte tipy. :wink:
Dik
Vojto
LR D3, r.v. 06

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#2 Příspěvek od MadTom » 13 čer 2012 09:26

A určitě se do autovlaku vedeš na výšku? Mám takovej dojem, že to bylo docela omezující kritérium.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7908
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#3 Příspěvek od Sláma Karel » 13 čer 2012 09:57

Určitě se nevejde, nevejde se ani Samurai natož D3. Myslím, že je tam výška 1,6 m nebo možná ještě míň.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
cvirik_ke
Příspěvky: 82
Registrován: 20 dub 2009 08:28
tel.: iphone
Bydliště: Košice

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#4 Příspěvek od cvirik_ke » 13 čer 2012 10:14

Dik chlapci, tento "detail" som si este neprestudoval... Tu su podmienky podla stranky slovakrail.sk :

"Prepravné a tarifné podmienky:
V špeciálnom dvojpodlažnom vozni sa budú prepravovať len osobné autá. Výška auta môže byť maximálne 1550 mm za predpokladu, že šírka strechy je do 1350 mm na hornej plošine. Na spodnej plošine je povolená výška maximálne 1500 mm a maximálna šírka vozidla smie byť do 1850 mm." :head


Takze autovlak je iba pre bruchoplazy.. :Ja blb:
A ako je to v pripade tej odtahovky? Cisto teoreticky... Dik
Vojto
LR D3, r.v. 06

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#5 Příspěvek od Acon » 13 čer 2012 10:24

podľa mňa, ak vypneš kľúčik, podvozku je šumafuk čo sa s nim deje. Ak ho zasa zapneš, podvozok sa dorovná a ideš. Pokial ide o alarm, tak niektoré autá majú vypínač vnút. čidiel (napr kvôli psovi v aute) a otrasových kvôli odťahovke. No ja ak zamknem len kľúčikom, nie diaľkovým, tak sa mi alarm nezapne. No nemám DIII
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#6 Příspěvek od MadTom » 13 čer 2012 11:04

V případě odtahovky je to v pohodě, protože ta běžná nevozí auta ve dvou patrech nad sebou. Stejně by to mohlo být i s tím autovlakem, akorát by museli mít i jednopatrové vagóny - třeba takové, jak se na nich vozí tanky a podobné věci. Akorát by jich museli mít víc a to by zase bylo dražší, takže by to nejspíš nebylo konkurenceschopné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
cvirik_ke
Příspěvky: 82
Registrován: 20 dub 2009 08:28
tel.: iphone
Bydliště: Košice

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#7 Příspěvek od cvirik_ke » 13 čer 2012 11:39

Acon: Tak mojej Diskoske to jedno nie je a myslim, ze ani inym nie, ona sa dorovna, kedy si zmysli, aj vtedy ked je vypnuta a zamknuta a teda aj zaalarmovana.. A ten alarm nastudovany nemam, neviem, ci sa da cidlo polohy vypnut...
Tom: Na odtahovke mi staci auto zaaretovat do spodnej polohy a je hotovo? A co hovoris na ten alarm a snimac polohy /ak tam taky vobec je/, hm?
Vojto
LR D3, r.v. 06

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4204
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#8 Příspěvek od low » 13 čer 2012 16:03

od 16.cervence by mely denni autovlaky do Kosic brat auta az do vysky 2m uprostred a 1,95 po stranach. zarazeni nakladniho vagonu na nase vyssi auta se zda byt dost velky problem :-(((
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#9 Příspěvek od Acon » 13 čer 2012 17:05

Tak odpoj baterku ak to auto celkovo dobre znáša.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
cvirik_ke
Příspěvky: 82
Registrován: 20 dub 2009 08:28
tel.: iphone
Bydliště: Košice

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#10 Příspěvek od cvirik_ke » 14 čer 2012 09:20

low, to je super sprava, toto si musim overit.. dik :yes

Acon - neviem ako to znasa, viem, ze sa ma nechat nejak uspat a potom to odpojis, ale ja som uplny laik a nevediet zist v Prahe z vlaku by bola asi celkom sranda, co povies? Som za nejaky bezny postup.. :D
Vojto
LR D3, r.v. 06

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#11 Příspěvek od Mahatma » 14 čer 2012 11:44

U mé D3 když se podrží déle tlačítko zamykání na DO (blikající led na přístrojovce změní frekvenci blikání), tak se vypnou vnitřní čidla. Jak je to s otřesovými, to ale nevím.

Uživatelský avatar
cvirik_ke
Příspěvky: 82
Registrován: 20 dub 2009 08:28
tel.: iphone
Bydliště: Košice

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#12 Příspěvek od cvirik_ke » 14 čer 2012 12:50

No jo, ide o to, ci ich tam vobec mame.. :)
Vojto
LR D3, r.v. 06

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#13 Příspěvek od RudaK » 15 čer 2012 15:26

Podvozek bych spustil do nákladového módu ( a tím se nic nedorovnává - prostě jsou měchy vyfouklé ) a alarm by se měl deaktivovat dvojím zmáčknutím posobě ( tak jsem to vždycky dělal,když jsem chtěl vyřadit alarm a fungovalo to :mrk )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#14 Příspěvek od erik » 16 čer 2012 00:35

RudaK píše:Podvozek bych spustil do nákladového módu ( a tím se nic nedorovnává - prostě jsou měchy vyfouklé ) a alarm by se měl deaktivovat dvojím zmáčknutím posobě ( tak jsem to vždycky dělal,když jsem chtěl vyřadit alarm a fungovalo to :mrk )
....alarm asi ne , ale urcite deaktivujes 2x zapnutim dalkacem vnitrni pohybove senzory / delam to kvuli psum v aute/ a jeste se ti odemkne nadrz / cerpani pri zamklem aute/
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#15 Příspěvek od RudaK » 16 čer 2012 07:51

erik píše:....alarm asi ne , ale urcite deaktivujes 2x zapnutim dalkacem vnitrni pohybove senzory / delam to kvuli psum v aute/ a jeste se ti odemkne nadrz / cerpani pri zamklem aute/
:Sorry: todle je správný výklad :yes . Nicméně todle jsem udělal na trajektu na Island a nic nehoukalo :mrgreen: ( teda asi ,já u toho nebyl bo nás zahnali nahoru a nic v autě po nasednutí nesignalizovalo ,že by se v průběhu plavby dělo.Ono bylo moře jak olej klidné :chuckle )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#16 Příspěvek od Mahatma » 17 čer 2012 16:20

RudaK píše:a alarm by se měl deaktivovat dvojím zmáčknutím posobě ( tak jsem to vždycky dělal,když jsem chtěl vyřadit alarm a fungovalo to :mrk )
To je zajímavé, mě to funguje dlouhým podržením, cca 10s.

Uživatelský avatar
cvirik_ke
Příspěvky: 82
Registrován: 20 dub 2009 08:28
tel.: iphone
Bydliště: Košice

Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak

#17 Příspěvek od cvirik_ke » 18 čer 2012 06:22

Dik chlapci, v podstate si stacilo precitat navod a nemusel som to tu vytahovat. Ako pises Ruda, das to dole a alarm vyradis tym dvojstlacenim na ovladaci... a vnutorne senzory su asi za priplatok, alebo automaticky v HSE, ja na strope ten plastovy kryt nemam, mam tam iba zaslepene otvory pre ovladanie a vyduchy klimy /ak by tam bola/ a tie senzory maju byt pred tym.. a otrasovy snimac teraz hladat nemienim... :mrk
P.S.: este nemam odpoved zeleznic SR, ci bude Tomova info o zmene max. vysky vozidla na autovlaku realna..
Vojto
LR D3, r.v. 06

Odpovědět