něco na tahání
Moderátor: Acon
Re: něco na tahání
za a) nechci to na vlek s autama, nejsem bazarník
b)budu to používat jen k tahání vleku s lodí + pro moje známé občas, tak za rok najedu třeba 15 až 20tis km
c) žádnou odtahovku nebo dodávku nechci, potřebuju 4x4 aby v případě že budu někam couvat s lodí do sraček, tak abych taky vyjel
100 dám za auto, pokud se na tom něco pokazí tak to opravím
pokud to bude žrát 15plynu při 90ti km/h tak sem spokojenej
no s 3tunovou lodí spíš počítám tak 17-18, naštěstí ten plyn neni drahý
b)budu to používat jen k tahání vleku s lodí + pro moje známé občas, tak za rok najedu třeba 15 až 20tis km
c) žádnou odtahovku nebo dodávku nechci, potřebuju 4x4 aby v případě že budu někam couvat s lodí do sraček, tak abych taky vyjel
100 dám za auto, pokud se na tom něco pokazí tak to opravím
pokud to bude žrát 15plynu při 90ti km/h tak sem spokojenej
no s 3tunovou lodí spíš počítám tak 17-18, naštěstí ten plyn neni drahý
- ROMOMAN
- Příspěvky: 210
- Registrován: 16 lis 2009 13:46
- tel.: 0907081468
- auto: Momentálne bez...ale
- Bydliště: MARTIN ,SR
Re: něco na tahání
JAY.......MÁM DVE P38 LPG r.v98 a 99.......V KAŽDEJ MÁM INÝ SYSTÉM PLYNU........ALE POD 18 LITROV / na 16/ SOM SA DOSTAL IBA RAZ A TO ANI SÁM NEVIEM AKO.HOVORÍM O SPOTREBE PRÁZDNEHO AUTA.PRIEMER MÁM NIEKDE MEDZI 18-20 LIT.AKONÁHLE MÁM ZA SEBOU PRÍVES A VOZÍM TAK V AUTE 200kg + PRÍVES 500kg MÁM TAM SKUTOČNÚ PRIEMERNÚ SPOTREBU NIEKDE OKOLO MIN 22....A VIAC.JE PRAVDA ŽE POD 110km/h IDEM ZRIEDKA.ALE NA SPOTREBU 13 - 15...ATĎ ZABUDNI.MOŽNO PRI NOVŠÍCH MOTOROCH S TÝMTO OBJEMOM...,,MOŽNO".ALE U RR URČITE NIE.ALE NIE JE TO ŽIADNA TRAGÉDIA.U NÁS TANKUJEM ZA 0,46€ A NA HRANICIACH ZA 0,40€.TO JE REALITA.NA JEDNU NÁDRŽ SPRAVÍM MAX 350km.S 1300kg BY SOM SKOR RÁTAL NIEKDE K 30lit NA 100km.TU NA VLÁKNO NAPÍSALI LANĎÁCI ČO ŤAHAJÚ AJ ŤAŽŠIE VECI AKO JA TAK URČITE TI NAPÍŠU KOĽKO JE TO ZHRUBA U NICH.Jay_barrs píše:proč? vlek s lodí, výborná aerodynamika a váží jen 1300Kg
jede 90km/h, výrobce udává mimo město spotřebu 12litrů, s lpg to bude 13 a s vlekem by to těch 15 mohlo být, já bych tomu i věřil
jinak výrobce udává spotřebu po městě 23litrů, to je moc hezký udaj
Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: něco na tahání
Vždyť to tady s Eliottem píšeme pořád dokola, ale někdo nás nechce slyšet.
Spotřeba s vlekem který váží prázdný 800kg mám okolo 24l lpg zhruba při 100-110km/hod. Při plně naloženém vleku váhy okolo 3,5t někdy i víc, tak jezdím tak 28-30l lpg taky při 100-110km/hod.
Měl jsem i 2,5tds a tam jsem měl spotřebu s naloženým vlekem 15-17l nafty jel jsem tak max 100, do každého delšího kopce 60. Zdržoval jsem všechny kamióny. Motor odešel asi po 5tis km druhý vydržel 2tis. Dělala se kompletní generálka, která vyšla na 45tis a když jsem jel do kopce, tak se to stejně začínalo hřát. Blok byl převložkovanej i srovnanej, chladič novej, visco nové, vodní pumpa kovová nová, hlava po kompletní repasy, pak ještě pro jistotu nová. Jsem rád, že jsme to ještě prodal v době kdy to mělo nějakou cenu. Tds mi už nikdy nesmí do domu.
Benzínů v LPG jsem měl již několik, P38 tři a z toho ještě dvě mám. Na té třetí (vlastně první) byl prasklý blok už od začátku a najezdil jsem s ní stejně asi 40tis km. Pak jsem si koupil novější. S tou mám najeto už asi 50tis km a kromě váhy vzduchu Bosch jsem neměl zatím jiného problému. Ta poslední byl výkup, používám jí také, odježděno má okolo 30tis km. Na té se mi při jedné cestě z Anglie rozletěla vrtule tak, že udělala bouli do kapoty a rosekala celou saharu. Takže než jsem dojel na odpočívadlo, tak jsem to totálně uvařil. Zprovoznil jsem natvrdo el vrtule od klimy, nalil vodu co to vyházelo a dojel domů (asi 600km s plně naloženým vlekem). Najel jsem ještě dalších asi 6tis než se mi fouklo těsnění pod hlavou. Ale to tak, že to foukalo normálně ven z jednoho válce. Stále to jelo, odtáhlo to vlek do Jihlavy a ještě dojelo do Valašského meziříčí k Pešlíkovi na výměnu toho těsnění. A netlakuje nic. Mám asi holt štěstí na ty dva motory.
A to upozorňuju, že min 80% z těch km co s těmi V8 najedu je s vlekem, tam prázdný, zpátky plný.
A jen tak mimochodem, jak nechceš tu dodávku, že chceš jeno 4x4, tak já mám Ducato 2,8jtd 4x4 se zadní uzávěrkou. Jenomže má na kouli jenom 2t. Spotřeba u něj je kolem 12l nafty bez vleku. Takže s vlekem bych byl stejně zase někde u 15ti.
To byla moje poslední slohovka v tomto tématu. Když někdo nechce slyšet, co mu lidi kteří to mají odzkoušené dlouhodobě, tak ať si naběhne sám a nemusíme se tu tím zabývat.
K
Spotřeba s vlekem který váží prázdný 800kg mám okolo 24l lpg zhruba při 100-110km/hod. Při plně naloženém vleku váhy okolo 3,5t někdy i víc, tak jezdím tak 28-30l lpg taky při 100-110km/hod.
Měl jsem i 2,5tds a tam jsem měl spotřebu s naloženým vlekem 15-17l nafty jel jsem tak max 100, do každého delšího kopce 60. Zdržoval jsem všechny kamióny. Motor odešel asi po 5tis km druhý vydržel 2tis. Dělala se kompletní generálka, která vyšla na 45tis a když jsem jel do kopce, tak se to stejně začínalo hřát. Blok byl převložkovanej i srovnanej, chladič novej, visco nové, vodní pumpa kovová nová, hlava po kompletní repasy, pak ještě pro jistotu nová. Jsem rád, že jsme to ještě prodal v době kdy to mělo nějakou cenu. Tds mi už nikdy nesmí do domu.
Benzínů v LPG jsem měl již několik, P38 tři a z toho ještě dvě mám. Na té třetí (vlastně první) byl prasklý blok už od začátku a najezdil jsem s ní stejně asi 40tis km. Pak jsem si koupil novější. S tou mám najeto už asi 50tis km a kromě váhy vzduchu Bosch jsem neměl zatím jiného problému. Ta poslední byl výkup, používám jí také, odježděno má okolo 30tis km. Na té se mi při jedné cestě z Anglie rozletěla vrtule tak, že udělala bouli do kapoty a rosekala celou saharu. Takže než jsem dojel na odpočívadlo, tak jsem to totálně uvařil. Zprovoznil jsem natvrdo el vrtule od klimy, nalil vodu co to vyházelo a dojel domů (asi 600km s plně naloženým vlekem). Najel jsem ještě dalších asi 6tis než se mi fouklo těsnění pod hlavou. Ale to tak, že to foukalo normálně ven z jednoho válce. Stále to jelo, odtáhlo to vlek do Jihlavy a ještě dojelo do Valašského meziříčí k Pešlíkovi na výměnu toho těsnění. A netlakuje nic. Mám asi holt štěstí na ty dva motory.
A to upozorňuju, že min 80% z těch km co s těmi V8 najedu je s vlekem, tam prázdný, zpátky plný.
A jen tak mimochodem, jak nechceš tu dodávku, že chceš jeno 4x4, tak já mám Ducato 2,8jtd 4x4 se zadní uzávěrkou. Jenomže má na kouli jenom 2t. Spotřeba u něj je kolem 12l nafty bez vleku. Takže s vlekem bych byl stejně zase někde u 15ti.
To byla moje poslední slohovka v tomto tématu. Když někdo nechce slyšet, co mu lidi kteří to mají odzkoušené dlouhodobě, tak ať si naběhne sám a nemusíme se tu tím zabývat.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: něco na tahání
TO:KAREL,věřim,že se svymi letitymi zkušenostmi maš tohle vše vyzkoušeno,a maš svym zpusobem pravdu,a tve přispěvky hltam a beru moc važně,ale mne tady taky nikdo nechce slyšet moje zkušenosti s TDs ten motor ma svoje obr mouchy,ale jezdim s ním a jsem spokojen,mam za sebou dvoukaru,vahy už jsem tady psal,každy tyden jezdim až třikrat do Německa pro auta,je pravda,že co za sebou někdy vezu/2krat Mondeo kombi,napřiklad/je hodně,ale ten naftak s tim jede,v kopcich pomalu,ale jede furt!Neřikej,že TDs už ne do baraku,když to je motor,ktery slouží,maká a pracuje.P38 jsem koupil a měla 182000Km najeto nejela se mnou bez kary,ted mam najeto 263000Km,jezdim s Aristokratem pul roku a nemam problem,jen jednou se mi zadřela vodici kladka alternatoru.Olej pravidelně,filtry,nějake kontroly a to je vše!Co vic si muže autodopravce,jako já přát,než,že auto jezdí a nemusim travit čas po opravach?Mě to pro mne vysněne auto splnilo a splnuje vše co jsem od něj očekaval a v mnoha směrech předčilo moje obavy,jsem štastny,že jsem se zbavil vozu,jako VW,koncern a podobně!Počitam jako každy naklady a nedostal jsem se v počitaní,že by benzin,nebo alternativa plyn vyšel lepe jak tady zavrhovane TDs.Ale je to jen moje zkušenost s timhle motorem a autem.Ja jsem s TDs velmi spokojený.Ciao Spata
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
Re: něco na tahání
no uvidím, tu 4,6 s LPG mám už domluvenou, pokud to bude nahovno, tak se to dá pryč no
ale 30litrů to mě fakt pobavilo, to snad ani neni možny aby tím motorem tolik proteklo
to opravdu nejsou moc usporny motory, ale zase, pokud to furt pojede a nic se na tom nevyjebe, tak proč ne
raději bych tedá mercedesa géčko, ale bohužel nepíchám bankéřovu dceru
ale 30litrů to mě fakt pobavilo, to snad ani neni možny aby tím motorem tolik proteklo
to opravdu nejsou moc usporny motory, ale zase, pokud to furt pojede a nic se na tom nevyjebe, tak proč ne
raději bych tedá mercedesa géčko, ale bohužel nepíchám bankéřovu dceru
- ROMOMAN
- Příspěvky: 210
- Registrován: 16 lis 2009 13:46
- tel.: 0907081468
- auto: Momentálne bez...ale
- Bydliště: MARTIN ,SR
Re: něco na tahání
P38 SI URČITE ZAMILUJEŠ A NESKOR JU POVÝŠIŠ AJ NA NIEČO INÉ ,AKO LEN NA AUTO NA PRÍLEŽITOSTNÉ VOZENIE A PREPRAVU ....UVIDÍŠ
Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika
Re: něco na tahání
myslíš, že raději budu jezdit v krabici než v eskovym mercedeseu s masážníma sedačkama?? to asi néé
- zbynek
- Příspěvky: 822
- Registrován: 01 bře 2007 21:00
- tel.: 724258113
- auto: DII 99
- Bydliště: Děčín Czech Republik
- Kontaktovat uživatele:
Re: něco na tahání
Pravidelně dvakrát do roka vezu kámošovi loď.
Když vezu kýlovou plachetnici o výšce 3.5m a váze 2200 kg tak stejně nikam nemohu spěchat 80km/h je maximum, které je pro tu loď bezpečné. Discovera II Td5 v automatu jede naprosto bez problémů a v pohodě, v podstatě ani nevypínám tempomat, páč mě stejně všichni raději předjedou (když vidí ten kolos) tak jedu konstatntí rychlostí.
Spotřeba odpovídá nákladu cca.13L
Nacouvat pod jeřáb, vzhledem k automatu je hračka a radost. Když potřebuji manipulovat do kopce tak použiji redukci, a automat si to zase parádně pobere.
Poruchovost ???? ano už více jak tři roky čekám co se my zásadního a hrozného porouchá, hodně záleží na údržbě.
Ovšem nesmysl je ta cena 100 tis. takovu D II bych opravdu nechtěl.
Když vezu kýlovou plachetnici o výšce 3.5m a váze 2200 kg tak stejně nikam nemohu spěchat 80km/h je maximum, které je pro tu loď bezpečné. Discovera II Td5 v automatu jede naprosto bez problémů a v pohodě, v podstatě ani nevypínám tempomat, páč mě stejně všichni raději předjedou (když vidí ten kolos) tak jedu konstatntí rychlostí.
Spotřeba odpovídá nákladu cca.13L
Nacouvat pod jeřáb, vzhledem k automatu je hračka a radost. Když potřebuji manipulovat do kopce tak použiji redukci, a automat si to zase parádně pobere.
Poruchovost ???? ano už více jak tři roky čekám co se my zásadního a hrozného porouchá, hodně záleží na údržbě.
Ovšem nesmysl je ta cena 100 tis. takovu D II bych opravdu nechtěl.
Všechno má svůj čas........
Re: něco na tahání
za 100 ji stejně neseženu
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: něco na tahání
No, čaká Ťa prekvapenie Aspom mne viac chutí steak na grile podávaný na kuse dreva v lese ako v luxusnej reštaurácii na porceláne so strieborným príborom.Jay_barrs píše:myslíš, že raději budu jezdit v krabici než v eskovym mercedeseu s masážníma sedačkama?? to asi néé
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- ROMOMAN
- Příspěvky: 210
- Registrován: 16 lis 2009 13:46
- tel.: 0907081468
- auto: Momentálne bez...ale
- Bydliště: MARTIN ,SR
Re: něco na tahání
SKOR SI MYSLÍM,ŽE SI PRÁVE VŠETKY RADY ČO TI TU BOLI PREZENTOVANÉ POKRČIL A ZAHODIL DO KOŠA AK MÁŠ NA LR TAKÝTO NÁZOR ,TAK TO SI SI ASI POMÝLIL FÓRUM.Jay_barrs píše:myslíš, že raději budu jezdit v krabici než v eskovym mercedeseu s masážníma sedačkama?? to asi néé
Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika
Re: něco na tahání
Kúrňa, čím viac čítam o tom aký RR P38 je kazový,tým väčšiu chuť mám si ho kúpiť No ale raz si ho určite kúpim Romoman, k tebe to tak ďaleko nemám,tak sa ti niekedy ozvem a dojdem kuknúť - občas chodím zo sestrou ked je doma do Martina do Tulipu na kafe
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
Re: něco na tahání
proč? chceš mi snad tvrdit, že jezdit teréňákém je lepší než jednou z nejpohodlnějších limuzín?
já sem v tom RR nikdy nejel, jel jsem v dikárně, to je škatule a poskakovadlo jako každý jiný offroad, v LC 80 se dalo jezdit, ale furt to byl teréňák.....v esku mám airmatic podvozek, to jest vzduchovy pérování, motor neslyším, teplotu sem ani jednou nepředělal, mám tam prostě furt 22C, když mrzne pustím výhřev, když je horko dám si odvětrat sedačku a když mě bolí záda zapnu masáž....jasně, toto mi možná nabídne nový RR taky, ale na ten bohužel nemám, chci dát co nejmíň peněz
a vubec, auto už mám domluveny, je to RR 4,6 HSE se sekvenčním plynem, je červenej, je v kuži a nejde mu rádio, jinak je docela v cajku, má servisku tak uvidim....třeba se mi to zalíbí natolik, že méďu prodám a budu jezdit jen krabicou
já sem v tom RR nikdy nejel, jel jsem v dikárně, to je škatule a poskakovadlo jako každý jiný offroad, v LC 80 se dalo jezdit, ale furt to byl teréňák.....v esku mám airmatic podvozek, to jest vzduchovy pérování, motor neslyším, teplotu sem ani jednou nepředělal, mám tam prostě furt 22C, když mrzne pustím výhřev, když je horko dám si odvětrat sedačku a když mě bolí záda zapnu masáž....jasně, toto mi možná nabídne nový RR taky, ale na ten bohužel nemám, chci dát co nejmíň peněz
a vubec, auto už mám domluveny, je to RR 4,6 HSE se sekvenčním plynem, je červenej, je v kuži a nejde mu rádio, jinak je docela v cajku, má servisku tak uvidim....třeba se mi to zalíbí natolik, že méďu prodám a budu jezdit jen krabicou
ROMOMAN píše:SKOR SI MYSLÍM,ŽE SI PRÁVE VŠETKY RADY ČO TI TU BOLI PREZENTOVANÉ POKRČIL A ZAHODIL DO KOŠA AK MÁŠ NA LR TAKÝTO NÁZOR ,TAK TO SI SI ASI POMÝLIL FÓRUM.Jay_barrs píše:myslíš, že raději budu jezdit v krabici než v eskovym mercedeseu s masážníma sedačkama?? to asi néé
Re: něco na tahání
a co 2,5 DSE a nechat to čipnout když to má málo výkonu? ten motor když se otevře tak je to prý hodně znát, ale aby ho to neskolilo ještě dřív....sem už teda rozhodnutej, ale napadla mě ještě tato varianta
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: něco na tahání
Chip je u toho motoru hodně znát a osobně si myslím, že to motor snáší v pohodě a pěkně to táhne už od spoda. Mohu doporučit z osobní zkušenosti.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ROMOMAN
- Příspěvky: 210
- Registrován: 16 lis 2009 13:46
- tel.: 0907081468
- auto: Momentálne bez...ale
- Bydliště: MARTIN ,SR
Re: něco na tahání
DOBEHNI - PREDVEDIEMJacko píše:Kúrňa, čím viac čítam o tom aký RR P38 je kazový,tým väčšiu chuť mám si ho kúpiť No ale raz si ho určite kúpim Romoman, k tebe to tak ďaleko nemám,tak sa ti niekedy ozvem a dojdem kuknúť - občas chodím zo sestrou ked je doma do Martina do Tulipu na kafe
Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika
Re: něco na tahání
OK,predtým sa ti ozvem. Čaw.
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
Re: něco na tahání
jestli si koupíš RR do 100 000 tak jsem si téměř jistej, že nedojedeš ani na hranice, natož k moři.
Re: něco na tahání
Nie som síce na túto tému odborník ale u Pešlíka som sa rozprával s majiteľom a šoférom v jednej osobe od tejto súpravy. Ten hovoril, že nič lepšie pod zadkom ešte nemal, pri tej robote, ktorú robí - je predajcom toho, čo za sebou ťahá. Celkovo aj s vozíkom za Diskotékou TD5 ťahá niekedy aj 4200kg a v pohode aj 120km/h.
Viď foto.
Preto si myslím, že prečo sa báť TD5ky.
Viď foto.
Preto si myslím, že prečo sa báť TD5ky.
- Přílohy
-
- Snímka0006.jpg (117.63 KiB) Zobrazeno 7962 x
-
- Snímka0007.jpg (87.97 KiB) Zobrazeno 7960 x
Re: něco na tahání
sázka?Sailor píše:jestli si koupíš RR do 100 000 tak jsem si téměř jistej, že nedojedeš ani na hranice, natož k moři.