


Moderátor: Safraporte
Ty ses zvíre.Mylda píše:Zdravím, tak už jsme pokřtili ochranej plech. Při jizdě ve vyjetých kolejích s vojezkem nás to do nich stáhlo a krajem plechu narazilo. rana jako sviňa. plech pokroucenej, nejty odlítly, nějakej ten šroub se vyrval. Takže plech byl funkční a ještě je. Jen musíme znovu trochu přidělat. Holt je nám už Freelander malej do terénu. Chtělo by to nějakýho většího bráchu....
macejky1 píše:Ty ses zvíre.![]()
![]()
A ted si predstav jak by to vypadalo kdyby tam byl jen ten originální plastík![]()
Takze to dostalo ránu z boku ?? A co ten hliníkovej rám tomu se nestalo nic ? jen to z nej odtrhlo ten plech ?
Jestli ti ten plech zachránil neco na motoru, nedej boze prorazenou vanu, tak díky bohu za nej i kdyby to neprezil a musel se vyhodit. Urcite tedy bylo prozretelné ho tam dátMylda píše:macejky1 píše:Ty ses zvíre.![]()
![]()
A ted si predstav jak by to vypadalo kdyby tam byl jen ten originální plastík![]()
Takze to dostalo ránu z boku ?? A co ten hliníkovej rám tomu se nestalo nic ? jen to z nej odtrhlo ten plech ?
Já jsem v tomhle zrovna nevinně;) Když se vozí dřevo, tak se jde i přes mrtvoliRánu to dostalo kousek od předního pravýho šroubu,kterej je trochu povytaženej, takže to "tlumil" ještě ten nájezďák. Bylo to snad ještě zepředu. Jiank se pěkně plech pokroutil a vyrvalo to levej zadní šroub, čeho jsem si vším ze stoje skrz blatník
Nejty tam taky samo nejsou
Jo, plastík nasračky a a sedělo by to na motoru:D Koukám, že e bysme potřebovali novej výrobek
On by si s tím tatka zase poradil, až dostane offroudový choutky...
A co bys jako chtel kdyz sis koupil auto na jezdení do divadla !!!!tagr píše:Jo jo to asi jo, no uvidíme Maci při zkouškách v reálu ,
vždycky se to dá vyměnit, jinak ten kryt co mají 2004-2007 je ještě horší než ten muj původní ta přední radlice je asi jen 8 cm a jinak plast ,DĚS VELEBNOSTI
U TD4 se musí otvor vyrezat az nadoraz k nosníku a hadicky natáhnout z boku nosníku. Delali jsme to na Tagrove aute a slo to dobre.cesta píše:No kurňa to jsem si taky myslel,jezdím fakt jen po cestách a po té mojí polňačce,takže jsem si říkal, snad nemůže dojít k tomu maximálnímu propružení,jak se prořezávaly ty díry v podbězích.U té TD4 jsou na tom podběhu hadičky od nafty s tou 5rozbočkou takže i když to mám prořezané na doraz tak ty hadičky jsou nad tím (1cm)a je na nich vidět, že ta tyč řízení po nich sem tam chodí ,což je zhruba naplno.(musím to celé přeložit jinam tu rozbočku)A jinak samo že pokud už je ta manžeta načnutá stářím tak odejde tak jako tak,jen tím zvýšením se to podle mě urychlí.
No Tagr uz s tím má nalítáno urcite nejakej ten tisíc a v pohode. Ale on má automat takze se na razení raci jeste kouknicesta píše:Jo jo já to tak mám prořezané jak říkáš,až po nosník jen ty hadičky tam jsou navíc,ono to zřejmě u mě zatím chytaj hlavně ty šrouby
toho vrchního kuláku od tyče řízení při tom zatáčení.No každopádně to překopu,zrovna včera jsem se díval jestli by to šlo z boku toho nosníku,nebyl jsem si jistý jak daleko chodí to závaží ,či jak to nazvat od toho řazení,tak už jsi mi odpověděl,když jste to tak dělali.