Všeobecné rady a informace
Moderátor: Acon
-
eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#21
Příspěvek
od eliott » 06 bře 2010 21:21
-
Dusan
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 03 srp 2008 23:19
- auto: LR Defender 110 TD5
#22
Příspěvek
od Dusan » 07 bře 2010 00:12
myslim, ze motor td4 fakt neni v pripade defu UPGRADE ale spise DOWNGRADE
.... ALEA IACTA EST
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5123
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#23
Příspěvek
od DanoDEF » 07 bře 2010 09:16
... vratme sa k povodnej teme.
... nasiel som este foto tachometra s otackomerom kolko toci auto s a bez overdrive - myslim, ze rozdiel otacok je celkom slusny ci uz pre spotrebu alebo hlucnost
-
Přílohy
-

- 22.jpg (28.05 KiB) Zobrazeno 4476 x
-

- 23.jpg (25.39 KiB) Zobrazeno 4478 x
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
MadTom
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#24
Příspěvek
od MadTom » 07 bře 2010 10:56
tady je toho víc:
http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=2785
Akorát jsem nepochopil, tu poznámku k případnému použití v Disco 2 - jediné co mě napadá je, že kvůli menším kolům a rychlejšímu převodu v přídavné převodovce by celá ta overdrive sranda musela točit vyšší otáčky. Ale že by to kvůli tomu nefungovalo?
Z té tabulky plyne, že to nejsou až tak půlky, jako spíš přidaná 6ka. A zajímavá úvaha je i kvůli tahání přívěsů - řazení mezi 4 a 4overdrive (tj. skoro 5), bez ztráty momentu - teda skoro jako automat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
Kangaroo
- Příspěvky: 703
- Registrován: 18 led 2007 18:18
#25
Příspěvek
od Kangaroo » 07 bře 2010 15:06
12. I found no difference in economy for the 1st 500 miles of O/D use. Although this could have been because I was driving faster!
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5123
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#26
Příspěvek
od DanoDEF » 07 bře 2010 15:52
Kangaroo píše:12. I found no difference in economy for the 1st 500 miles of O/D use. Although this could have been because I was driving faster!
... no aj u "chipu" uvadzaju usporu a kto ju realne ma ??? malokto. Je to vec subjektivna podla pouzivatela.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
Kangaroo
- Příspěvky: 703
- Registrován: 18 led 2007 18:18
#27
Příspěvek
od Kangaroo » 07 bře 2010 16:40
DanoDEF píše:Kangaroo píše:12. I found no difference in economy for the 1st 500 miles of O/D use. Although this could have been because I was driving faster!
... no aj u "chipu" uvadzaju usporu a kto ju realne ma ??? malokto. Je to vec subjektivna podla pouzivatela.
Jo určitě, jen pro toho kdo do toho případně půjde aby si nemyslel že se to časem zaplatí.
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5123
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#28
Příspěvek
od DanoDEF » 07 bře 2010 17:59
Kangaroo píše:
... jen pro toho kdo do toho případně půjde aby si nemyslel že se to časem zaplatí.
... tak to by sme nemohli byt LR "pacienti"
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
-
Kontaktovat uživatele:
#29
Příspěvek
od PavelU » 10 bře 2010 22:04
Koupit Overdrive není problém, problémem bude ta cena...

Ta je ještě malinko jinde než u Overdrive na Sérii.
Jinak výrobce uvádí, že otáčky se sníží u rychloběhu o 27% a to je docela slušné...

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP
http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL
info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5123
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#30
Příspěvek
od DanoDEF » 10 bře 2010 22:07
PavelU píše:Koupit Overdrive není problém, problémem bude ta cena...

Ta je ještě malinko jinde než u Overdrive na Sérii.
Jinak výrobce uvádí, že otáčky se sníží u rychloběhu o 27% a to je docela slušné...

... a akeho vyrobcu mas ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#31
Příspěvek
od eliott » 10 bře 2010 22:10
No jestli se nepletu, dělal je GKN
-
PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
-
Kontaktovat uživatele:
#32
Příspěvek
od PavelU » 10 bře 2010 22:17
Já to nemůžu napsat před Patrikem, on by pak zpíval...

Já ti to Dano pošeptám, nebo ti to řekne Jarda...

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP
http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL
info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5123
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#33
Příspěvek
od DanoDEF » 10 bře 2010 22:19
eliott píše:No jestli se nepletu, dělal je GKN
ano ale uz to asi nerobia lebo to nemaju ani na svojom webe. Taktiez to uz nedrzi ani BRITPART, DEVON a pod.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
Kangaroo
- Příspěvky: 703
- Registrován: 18 led 2007 18:18
#34
Příspěvek
od Kangaroo » 10 bře 2010 22:27
eliott píše:No jestli se nepletu, dělal je GKN
No jo, dělá, ale kde ho koupit, já to nenašel.
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5123
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#36
Příspěvek
od DanoDEF » 10 bře 2010 22:39
... to som nasiel tiez ale taka divna stranka... malo graficka pre nas neznalych anglictiny...

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#37
Příspěvek
od eliott » 10 bře 2010 22:50
No obrázky nemají, ale overdrive jo, stačí jim napsat

-
Sláma Karel
- Příspěvky: 7906
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
#38
Příspěvek
od Sláma Karel » 12 bře 2010 17:03
Tady v čechách teda vlastně v Brně ho má David Dočkal ve svém Defíkovi. Vím, že při norálním ježdění ho vůbec nepoužívá. Má to jenom na dálkové přesuny protože s tím Defíkem hodně nacestoval. Musí na to být ale načipovaný motor, protože jinak se to neuveze. Je to dobré v tom, že je to plně sinchronizovaný.
K
-
DanoDEF
- Příspěvky: 5123
- Registrován: 15 říj 2006 21:36
- auto: 110 SW
- Bydliště: Geča
#39
Příspěvek
od DanoDEF » 12 bře 2010 20:54
Sláma Karel píše: Je to dobré v tom, že je to plně sinchronizovaný.
K
... to myslis to od GKN. Ovladane tlacitkom.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
Neklan
- Příspěvky: 2906
- Registrován: 07 lis 2007 10:30
- Bydliště: Praha
#40
Příspěvek
od Neklan » 13 bře 2010 18:11
Rocky Mountain už dělají overdrive i na Defa. Je to dost drahé...
http://www.rockymountainspares.co.uk/?page_id=41" onclick="window.open(this.href);return false;
RM ale vše dělají hodně kvalitní.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250