Koroze na rámu

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
mvaclav
Příspěvky: 21
Registrován: 26 zář 2021 18:09
auto: Discovery1

Koroze na rámu

#1 Příspěvek od mvaclav » 26 zář 2021 19:00

Dobrý den, koupil jsem si své první disco I, na svůj věk v pěkném stavu, jen jsou na rámu dvě místa od koroze, čistě jen dírka jinak kolem zdravý ( je čeho se chytit svářečkou ). V plánu je přes to jen navařit kousek pasoviny aby tam nelítal bordel a aspoň 4-5 let to vydrželo😁 Bude se vařit svářečkou na plněný drát, otázka je, co vše odpojit a sundat, baterka a kola jsou mi jasný. Díky za odpovědi 🙂🙂
Zde foto oněh dírek.
Přílohy
received_363563788822127.jpeg
received_3024563487815173.jpeg
received_558755725393096.jpeg
IMG_20210926_185936.jpg

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Koroze na rámu

#2 Příspěvek od Mirko » 26 zář 2021 20:22

V živote jsem neviděl rám Discovery 1 nebo prakticky stejného Range Classic, který by byl takto masivně prorezlý. Mám tady velmi dobrý rám k výměně, který bych levně přenechal, ale ptám se: Jestli takto vypadá rám, jak je na tom s korozi zbytek auta? Zůstalo ještě vůbec něco pod hliníkovými plechy? Jestli nebude smysluplnější sehnat jiný vůz. Já svářeč nejsem, ale tohle přeplátovat mě přijde z principu špatně, ten rám musí být jako z papíru. Očividně tam už taky někdo něco soplil předtím.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Koroze na rámu

#3 Příspěvek od MadTom » 26 zář 2021 20:39

Doporučuju vzít kladívko a tou špičatou stranu rám pořádně proklepat. A nestydět se pořádně ťuknout. Ze zdravého rámu maximálně odskočí barva. Pokud bude rám "papírový", tak projde skrz. A papír toho moc neunese a neudrží.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Marty_LR
Příspěvky: 773
Registrován: 04 led 2017 10:39
tel.: 604853426
auto: Volvo XC70 D5 P2

Re: Koroze na rámu

#4 Příspěvek od Marty_LR » 26 zář 2021 21:12

Jestli takhle vypadá rám, nechci vidět jak vypadá zbytek auta...
Tel: 604 853 426
odtah.brozek@gmail.com

Volvo XC70 P2 D5
Ex: LR D1/D2/D3/D4/RRS/ L322 ...

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Koroze na rámu

#5 Příspěvek od Rover » 26 zář 2021 21:27

Tohle není pěkný stav, to je na kaši...
Country boy...

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Koroze na rámu

#6 Příspěvek od pojir » 26 zář 2021 21:34

No aspon je na tom ramu par mist, kde uz zadna koroze neni :grin:
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

mvaclav
Příspěvky: 21
Registrován: 26 zář 2021 18:09
auto: Discovery1

Re: Koroze na rámu

#7 Příspěvek od mvaclav » 26 zář 2021 21:39

Právě, že jsou tam jen tyhle dvě místa, jinak kastle je bez lišky, dokonce i podlaha v kufru a podběhy, zbytek rámu taky, řádně proklepano, kontrolováno automechanikem.
Obtelefonoval jsem více aut, viděl xy fotek, viděl více aut a tohle bylo "nejzdravější"

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1391
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Koroze na rámu

#8 Příspěvek od Tazik1992 » 26 zář 2021 22:43

No, při pohledu na tu poslední fotku s doslova praskajícím rámem to zní jako zázrak a obdivuju tvůj klid :grin:
Jinak při sváření se většinou odpojuje alternátor a baterka, někdo vytahuje i pojistky a relé a někdo zase doporučuje baterku nechat připojenou, protože lépe pohlcuje různá přepětí vznikající při zapálení oblouku. Já osobně se držím hlavně toho, aby se vždy vytvořilo kvalitní ukostření pro svářečku co nejblíže k místu sváření, to pak nejlépe eleminuje šíření proudů a přepětí po autě. Je prostě blbost mít připojené uzemnění na jedné straně auta a vařit na druhé.

Ona ta rez docela drží mrcha. Taky jsem si po oklepání myslel, že jen vyměním zadní crossmember a opravím ďůrku :grin: Pak jsem vzal do ruky flexu a vše bylo jinak. Nakonec jsem to přeplátoval na půl metru.
Def cross a rám před 1.jpg
Def rám po opravě1.jpg
Def rám po opravě2.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
bobo.ktm
Příspěvky: 105
Registrován: 15 pro 2016 17:41
tel.: 731598201
auto: D2 td5
Bydliště: Brno

Re: Koroze na rámu

#9 Příspěvek od bobo.ktm » 27 zář 2021 10:12


mvaclav
Příspěvky: 21
Registrován: 26 zář 2021 18:09
auto: Discovery1

Re: Koroze na rámu

#10 Příspěvek od mvaclav » 27 zář 2021 10:18

Koukal jsem, uložím si, zbytek rámu kromě těchto dvou míst mám podle fotek ve stejným stavu.

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Koroze na rámu

#11 Příspěvek od masar » 27 zář 2021 19:40

Ten rám už je něčím natřený bych řekl. Nevypadá to jako origo barva, aby se dalo posoudit zda je to jen liška nebo už prolézá horší rez zpod toho nátěru . Taky jsem si myslel, že na autě co jsem rozebíral se ten rám ještě povede zachránit. Pak jsem z něj sundával tažný a protože byly přírezlý šrouby, tak jsem je musel vymlátit kladivem. Po asi 10 ranách se rám rozsypal na prach. To co vypadalo jako ještě "ucházející" plech, tak byl ve skutečnosti jen papír. A co se týče stavu kastle vs rámu. Zrovna v tomhle případě byla kastle paradoxně v lepším stavu než u leckterých jiných aut s lepším rámem.
Přílohy
Screenshot_2021-09-27-19-38-14-419_com.miui.gallery.jpg
Land Rover Discovery 2 Td5

MbO.o
Příspěvky: 6
Registrován: 23 bře 2020 20:55
auto: Discovery 1 300tdi

Re: Koroze na rámu

#12 Příspěvek od MbO.o » 30 pro 2021 22:11

Mirko píše: 26 zář 2021 20:22 V živote jsem neviděl rám Discovery 1 nebo prakticky stejného Range Classic, který by byl takto masivně prorezlý. Mám tady velmi dobrý rám k výměně, který bych levně přenechal, ale ptám se: Jestli takto vypadá rám, jak je na tom s korozi zbytek auta? Zůstalo ještě vůbec něco pod hliníkovými plechy? Jestli nebude smysluplnější sehnat jiný vůz. Já svářeč nejsem, ale tohle přeplátovat mě přijde z principu špatně, ten rám musí být jako z papíru. Očividně tam už taky někdo něco soplil předtím.
Aj keď pozde, ale pripojím sa. Ja som už podobne zhnitý rám videl. Bolo to na mojej D1 a niektoré miesta boli kritické natoľko, že sa rovno vyrábali na novo. Začalo to 4 dierkami na karosérii, skončilo to kompletnou opravou rámu a vyvarením celého spodku karosérie, lebo pod hliníkom toho fakt veľa neostalo. :nech Neviem kde to auto predtým bolo, lebo miestami bolo prehrdzavené aj ťažné. To auto si tiež prežilo pár lokálnych vyváračiek, bohužiaľ štýlom "toto sem grcnem ako vydá a ostatok vytriem tmelom". :Ja blb:

mvaclav
Příspěvky: 21
Registrován: 26 zář 2021 18:09
auto: Discovery1

Re: Koroze na rámu

#13 Příspěvek od mvaclav » 30 pro 2021 22:47

Naštěstí jsem měl fakt jen tohle, je opraveno, vyvoskovano, ošetřeno a snad bude klid

Kyanid Sodný
Příspěvky: 305
Registrován: 09 kvě 2016 16:35

Re: Koroze na rámu

#14 Příspěvek od Kyanid Sodný » 31 srp 2023 14:27

MbO.o píše: 30 pro 2021 22:11
Mirko píše: 26 zář 2021 20:22 V živote jsem neviděl rám Discovery 1 nebo prakticky stejného Range Classic, který by byl takto masivně prorezlý. Mám tady velmi dobrý rám k výměně, který bych levně přenechal, ale ptám se: Jestli takto vypadá rám, jak je na tom s korozi zbytek auta? Zůstalo ještě vůbec něco pod hliníkovými plechy? Jestli nebude smysluplnější sehnat jiný vůz. Já svářeč nejsem, ale tohle přeplátovat mě přijde z principu špatně, ten rám musí být jako z papíru. Očividně tam už taky někdo něco soplil předtím.
Aj keď pozde, ale pripojím sa. Ja som už podobne zhnitý rám videl. Bolo to na mojej D1 a niektoré miesta boli kritické natoľko, že sa rovno vyrábali na novo. Začalo to 4 dierkami na karosérii, skončilo to kompletnou opravou rámu a vyvarením celého spodku karosérie, lebo pod hliníkom toho fakt veľa neostalo. :nech Neviem kde to auto predtým bolo, lebo miestami bolo prehrdzavené aj ťažné. To auto si tiež prežilo pár lokálnych vyváračiek, bohužiaľ štýlom "toto sem grcnem ako vydá a ostatok vytriem tmelom". :Ja blb:
Já též s křížkem po funuse , ale taky sa připojím, Tož i já jsem viděl hodně shnilých rámů, že bych o tom mohl napsat hororový román.
Přeplátování je špatná cesta, je to fušerařina- naprosto nekvalitní práce. Bych nikdy nekupoval vyvařovaný auto :!: , to raději na sračky (tedy za dobrou cenu :!: ) s tím že si to opravím, tak jak se to má dělat. ,protože předělávat fušerskou opravu je totální ztráta času.

Odpovědět