Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
fedo01
Příspěvky: 17
Registrován: 09 bře 2014 12:31
auto: L322 4.4 V8

Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#1 Příspěvek od fedo01 » 10 srp 2018 20:14

Zdravim všechny,

pořídil jsem si Disco III 4.4 V8. Má pár much a moc prosím o rady jak je odstranit.

Za 1. teče do něj. Hledal jsem na foru a vsichni pisou kolem sibru. Ale kde? Nikde jsem nenasel kudy. Toho mám otevrit a tam nekdě je odtokový kanálek?

za 2. prestalo funogavat otevirani zadnich dveri. To jsem uz nasel na youtube jak na to

Za 3. na náprave neco desne boucha tak jsem si rekl ze vymenim komplet ramena. Ale jak se dostanu na tu hlavu sroubu horniho ramene co je schovany za tlumicem??? z toho fatk nejsem.

Za 4. mám deravy chladic klimy. Musim schodit prední narazník nebo i celou chladicovku ???

za 5. nejde dalkové odemykani/zamykani

Moc děkuji za rady

Magickgate
Příspěvky: 9
Registrován: 09 srp 2018 20:04
tel.: 0911462280
auto: LR Discovery 2

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#2 Příspěvek od Magickgate » 10 srp 2018 20:50

Nazdar takze my mame Disco III 4,0 vidim ze mas toho dost a este nie vsetky veci sa aj nam podarilo poriesit

1. Tie hadicky ktore spominas su v prednych stlpikoch vedene az k stresnemu oknu a koncia tusim niekde pri prednych blatnikoch.
Treba demontovat predne stlpiky a kus predneho stropu aby sa k tomu dostal. Treba dat pozor aby si si nezlomil strop. Spominane hadicky je najlpsie precistit stlecenym vzduchom a nasledne si zobrat striekacku plnej vody a postupne ich preplachnut a sledovat ci vsetka voda postupne odchadza cez prepad von. Ak nahodou sa ti voda niekde straca moze byt derava. Pozor na mokru podlahu je tam dost hrube tlmenie ktore ked nasaje vodu moze sposobit plesne a neprijemny zapach a napachat skody aj na elektrike.

2. Demontovat priestor tam kde je subwoofer najdes tam taky plastovy kolik nema silu sa stiahnut treba to cele vymenit oprava cca 100e

3. Pri tomto bode mi mechanik povedal ze ma nikdy nechce vidiet :) U nas prebehla vymena zadnych aj prednych ramien. Najvacsi problem boli zadne ramena chce to vela WD a trpezlivosti. Uz ani neviem ako sa to mechanikovi podarilo a co vsetko musel spravit strane nadaval...

4. Ako si zistoval unik? Davali ti tam tu zmes aby ti to odhalilo uniky? My mame derave aj trubky na viacerych miestach a dokonca aj klimakompresor.... Ak je problem len v chladici da sa dokonca v niektorych pripadoch aj opravit. Oprava nemusi byt nakladna...

5. Tento bod ako jedna z mala veci funguje takze s tym ti neviem poradit

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#3 Příspěvek od xxx » 10 srp 2018 21:37

ad 1) Kde ti teče? kde máš vodu? Odtokové kanálky jsou celkem 4.
2 přední svedené A sloupkem pod palubovku a ven do blatníku - tam bývá nejčastěji problém, je tam ohyb, ucpané, vypadnuté, ...
2 zadní vedené pod střechou a vytažené do otvoru za zadními dveřmi

ad 5) buď máš jen slabou baterii v ovladači(klíči) nebo je třeba klíč přes diagnostiku nakódovat

Uživatelský avatar
Matz
Příspěvky: 233
Registrován: 03 led 2013 16:55
auto: D3, 2x Free Td4
Bydliště: kousek od Pernštejna

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#4 Příspěvek od Matz » 10 srp 2018 21:47

Bod číslo tři právě absolvuji na švagrové D3 :grin: .V domácích podmínkách fakt chuťovka.
Ráčna se tam nevleze,takže jednadvacítku ořech navařit na kus pořádné pásoviny.Až s tím šroubem konečně pohneš,tak zjistíš,že je narezlej ke zbytku silenbloku.Potom nastoupí pila-ocaska a po hodině pižlání ocelového šroubu M14 :grin: je rameno venku.Tedy za předpokladu,že ten přední a ten v těhlici jde normálně vytočit.Jinak se čas a nervové napětí násobí :lol: .Navíc to mám o to chutnější,protože měníme jenom silenbloky a né komplet ramena...
D3 HSE tdv6 2006
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#5 Příspěvek od Rennie » 10 srp 2018 21:56

Chlapci nevim jak to děláte nebo ja mel velky štěstí ale rezal jsem na celym podvozku jen jeden jediny sroub a to jeden ze zadního horniho ramene a zadni silenblok. Jeho stred i obal je hlinikovy a rozpadne se na prášek. Jinak vsechny s trochou nasili šly. Neni to hitparada ale da se to. Prelisovaval jsem nove silenty od Lemforder. Predni horni ramena nema smysl resit silenbloky ale celý jsou za rozumnou cenu

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Naposledy upravil(a) Rennie dne 10 srp 2018 21:56, celkem upraveno 1 x.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#6 Příspěvek od marwak » 10 srp 2018 22:50

Matz píše: 10 srp 2018 21:47 Bod číslo tři právě absolvuji na švagrové D3 :grin: .V domácích podmínkách fakt chuťovka.
Ráčna se tam nevleze,takže jednadvacítku ořech navařit na kus pořádné pásoviny.Až s tím šroubem konečně pohneš,tak zjistíš,že je narezlej ke zbytku silenbloku.Potom nastoupí pila-ocaska a po hodině pižlání ocelového šroubu M14 :grin: je rameno venku.Tedy za předpokladu,že ten přední a ten v těhlici jde normálně vytočit.Jinak se čas a nervové napětí násobí :lol: .Navíc to mám o to chutnější,protože měníme jenom silenbloky a né komplet ramena...
Tak už vím, proč se na mě dnes v servisu tak divně koukali, když jsem chtěl seštelovat geometrii a ukázalo se, že je potřeba vyměnit přesně tyhle silentbloky. A ještě si ze sebe utahovali navzájem, že prý má jeden rád výzvy a druhej na to, že s těmahle autama fakt ne. Budu si muset připravit nějakej úplatek asi...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 656
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#7 Příspěvek od mipr » 11 srp 2018 09:15

Bod c. 3 z pohladu mechanika:

https://m.youtube.com/watch?v=3JBrYlOZbSo

:beer :beer :beer
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#8 Příspěvek od Rennie » 11 srp 2018 09:30

Matz píše:Bod číslo tři právě absolvuji na švagrové D3 :grin: .V domácích podmínkách fakt chuťovka.
Ráčna se tam nevleze,takže jednadvacítku ořech navařit na kus pořádné pásoviny.Až s tím šroubem konečně pohneš,tak zjistíš,že je narezlej ke zbytku silenbloku.Potom nastoupí pila-ocaska a po hodině pižlání ocelového šroubu M14 :grin: je rameno venku.Tedy za předpokladu,že ten přední a ten v těhlici jde normálně vytočit.Jinak se čas a nervové napětí násobí Obrázek .Navíc to mám o to chutnější,protože měníme jenom silenbloky a né komplet ramena...
Ja si na to koupil ockovy klic ten jsem riznul a na nej nasazuju trubku
A mam pocit ze jsem nekde na trubce ( youtube ) videl ze borec tam dal momentak tak mozna existuji extra krátké gola hlavice

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#9 Příspěvek od MadTom » 11 srp 2018 10:50

Existují i momenťáky, na které se nenasazují ořechy jako do goly, ale koncovky ve tvaru otevřeného klíče, případně očkového klíče.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

fedo01
Příspěvky: 17
Registrován: 09 bře 2014 12:31
auto: L322 4.4 V8

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#10 Příspěvek od fedo01 » 11 srp 2018 11:18

Rennie píše: 11 srp 2018 09:30
Matz píše:Bod číslo tři právě absolvuji na švagrové D3 :grin: .V domácích podmínkách fakt chuťovka.
Ráčna se tam nevleze,takže jednadvacítku ořech navařit na kus pořádné pásoviny.Až s tím šroubem konečně pohneš,tak zjistíš,že je narezlej ke zbytku silenbloku.Potom nastoupí pila-ocaska a po hodině pižlání ocelového šroubu M14 :grin: je rameno venku.Tedy za předpokladu,že ten přední a ten v těhlici jde normálně vytočit.Jinak se čas a nervové napětí násobí Obrázek .Navíc to mám o to chutnější,protože měníme jenom silenbloky a né komplet ramena...
Ja si na to koupil ockovy klic ten jsem riznul a na nej nasazuju trubku
A mam pocit ze jsem nekde na trubce ( youtube ) videl ze borec tam dal momentak tak mozna existuji extra krátké gola hlavice

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
A dostal ses na tu hlavu sroubu, který je schovaný za tím tlumičem nahoře? Musí tlumič /mech ven?

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#11 Příspěvek od Rennie » 11 srp 2018 11:46

fedo01 píše:
Rennie píše: 11 srp 2018 09:30 Ja si na to koupil ockovy klic ten jsem riznul a na nej nasazuju trubku
A mam pocit ze jsem nekde na trubce ( youtube ) videl ze borec tam dal momentak tak mozna existuji extra krátké gola hlavice

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
A dostal ses na tu hlavu sroubu, který je schovaný za tím tlumičem nahoře? Musí tlumič /mech ven?
Klicem jsem se tam dostal v pohode ale povolovat slo tak max o pul otacky. Kousek jsem povolil a pak vic neslo tak jsem ho zamlatil zpet. Pred matkou mi vznikla mezera kde jsem strcil pilovy platek a urizl. Tak nejak to byloObrázek

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#12 Příspěvek od Rennie » 11 srp 2018 11:53

Jo a za mechem by nemel byt sroub ale matice a ta ma jeste jistici plech aby sel sroub dotahnout bez drzeni matky klíčem Obrázek

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 900
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D2,D3,S3,RRC
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#13 Příspěvek od Dex » 11 srp 2018 12:15

Když vytahnes tlumič ničím si nepomuzes. Musíš si odmontovat ty stínící plechy od výfuku a trochu vypacit podbeh a kolem tlumiče se tam da pak dat ruka a šroub vytáhnouta zase tam dat. Chce to trochu cviku. Jinak na šroub jak je vzadu ten trn jsem nasadil malý klíč 7 tuším a matku jsem vysrouboval. Ale me ty horní šly vyndat bez problémů když sem to ted dělal na Sportu
ObrázekObrázek

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk


Naposledy upravil(a) Dex dne 11 srp 2018 12:15, celkem upraveno 1 x.

fedo01
Příspěvky: 17
Registrován: 09 bře 2014 12:31
auto: L322 4.4 V8

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#14 Příspěvek od fedo01 » 11 srp 2018 15:43

Codehunter píše: 11 srp 2018 12:15 Když vytahnes tlumič ničím si nepomuzes. Musíš si odmontovat ty stínící plechy od výfuku a trochu vypacit podbeh a kolem tlumiče se tam da pak dat ruka a šroub vytáhnouta zase tam dat. Chce to trochu cviku.ObrázekObrázek

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Aha, nemusím sundat karoserií jako ty na obrázku ze ne?

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 900
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D2,D3,S3,RRC
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#15 Příspěvek od Dex » 11 srp 2018 15:46

No dělalo by se ti to urcite lépe :D

Jinak ty šrouby pak dotahovat v jízdní pozici jo. Ne ze si to na zvedaku dorvete se svesenyma kolama a pak to postavite na zem. To se vám pak ty silendbloky rychle odporouci. Tzn auto postavit na kola a dotahovat v silniční poloze podvozku.

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk



Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#16 Příspěvek od Rennie » 11 srp 2018 16:24

Jo ja nepobral ze predni. Ty sly lip jak zadni. Jak je psano vyse. Velkyma rukama je to horsi ale jde to. Gola s prodloužením a na ridicovo strane i kloubek. Idealne podbehy dolu

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

fedo01
Příspěvky: 17
Registrován: 09 bře 2014 12:31
auto: L322 4.4 V8

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#17 Příspěvek od fedo01 » 11 srp 2018 21:36

Codehunter píše: 11 srp 2018 12:15 Když vytahnes tlumič ničím si nepomuzes. Musíš si odmontovat ty stínící plechy od výfuku a trochu vypacit podbeh a kolem tlumiče se tam da pak dat ruka a šroub vytáhnouta zase tam dat. Chce to trochu cviku. Jinak na šroub jak je vzadu ten trn jsem nasadil malý klíč 7 tuším a matku jsem vysrouboval. Ale me ty horní šly vyndat bez problémů když sem to ted dělal na Sportu
ObrázekObrázek

Myslíš ty stínící plechy výfuku zevnitř motoru?

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1278
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#18 Příspěvek od Franta D1 » 11 srp 2018 21:51

Pěkný.
To je lepší než erotická chvilka. :lol:
Kdyby to bylo jednoduchý, tak by to mohl dělat každej, ale zase na druhou stranu, je to práce pro jedince s pevným zdravým, pevnou vůlí a bystrou hlavou :lol:

Bavoráka může mít každej h..p, ale Landrouvra jen silná osobnost :Pohoda:

fedo01
Příspěvky: 17
Registrován: 09 bře 2014 12:31
auto: L322 4.4 V8

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#19 Příspěvek od fedo01 » 12 srp 2018 21:49

A co se týká výrobce nových ramen? jaký doporucujete? Mám v oblibě loemferder. Někdě jsem našel značku britcar bohužel nemám zkusenost. Chci aby to vydrželo, radší si příplatim.

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III

#20 Příspěvek od petr štrof » 13 srp 2018 07:04

Loni jsem dával komplet nový ramena OEM , originály měly 270 tis .
Už bych to neudělal , po roce se mě rozpadl čep horního ramene , momentálně jsem zjistil že je KO kulový čep na spodním ramenu
silembloky zatím drží . Příště znovu pouze originál , nebo spíš POLYBUSHE + origo čepy

Odpovědět