Stránka 3 z 3

Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)

Napsal: 26 led 2011 20:46
od Wojto
OK - som tvojím dlžníkom.....

Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)

Napsal: 26 led 2011 20:49
od DanoDEF
Wojto píše:OK - som tvojím dlžníkom.....
... uz to nespominaj. :mrgreen:

Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)

Napsal: 26 led 2011 21:25
od DjALF
Ivan je koumák. Když jsem zvedal svoji DI tak mi právě Ivan poradil nejvíc a podvozek funguje na výbornou. Jinak Ivane super práce jako vždy :yes

Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)

Napsal: 26 led 2011 21:34
od jezbera ivan
Hohooo, pomaly, pomaly lebo nezaspim :-) WOjto good job!

Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)

Napsal: 15 kvě 2020 15:22
od bobo7
nebolo by to praktickejšie umiestniť tie vypínače do kufra? bol by lepší prehľad pri nivelovaní, nie? použili ste to už za jazdy? či len pri kempovaní? ...

Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)

Napsal: 15 kvě 2020 16:38
od MadTom
Za jízdy - ano, když jsem jel z Alp s prasklým jedním měchem. Jinak to za jízdy moc k ničemu není. Tím že D2 nemá zásobník stlačeného vzduchu, tak změny výšky jsou hodně pomalé.
Při kempování - ano, a je jedno, jestli to mám vpředu pod střechou, nebo vzadu v kufru. Dopředu to má jenom kratší dráty. Při rovnání auta je stejně potřeba se koukat i zvenku.