Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Moderátor: Miky_CZ
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Jo neco takoveho jsem presne myslel
Dneska jsem to spustil, uz topim, jeste musim zkulturnit ten chumel kabelu a vratit zpatky ten plastovy bok
Dneska jsem to spustil, uz topim, jeste musim zkulturnit ten chumel kabelu a vratit zpatky ten plastovy bok
- fugín
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Když už tak sítko, molitan do trubky u Planaru znamená snížení průtoku nasávaného vzduchu a tím k alarmu a následovnému vypnutí topení. Vyzkoušeno osobně.kaligula píše: ↑16 dub 2019 15:05 Jak mate osetrene sani vzduchu? U planaru byl jenom sprosty kus husiho krku, dat do konce kousek molitanu? Nebo sitko? Nebo nejaky maly vzduchovy filtr? Mam to vyvedene pod budku nad rezervou, ale stejne si myslim ze mi do trubky napada bordel, a davat na to olačku se mi nechce, v zime mam v planu pouzivat to denne k rannimu predtopeni auta pred jizdou
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Můj planar má na vzduchové hadici na konci takové rozšíření, pak zase zúžení a na konci hadice je mřížka - takový plastový kříž, aby se tam nedostalo něco většího, předpokládám ...
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
ano, muj taky, ale porad je to hola trubka, to rozsireni ma mit funkci tlumice, a kriz ma okno tak 1cm x 1cm, takze filtr bude nutnost
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Tak hotovo a odzkouseno, vsechno jede, napojil jsem jak vyvod tepleho tak i privod studeneho z kabiny hadici, nechtel jsem sani studeneho z kapsy, byly s tim tady problemy s prehrivanim a chybama, po 3 hodinach provozu je v kapse uplne zima, kabelove svazky studene, táky pouzivam vnitrni teplotni cidlo a termostat, takze topeni zbytecne nevali nepretrzite na plno ale spina se podle teploty a tim padem se nic zbytecne neprehriva
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Petře, pokud ti bude chodit topení v režimu "na teplotu" hlídej si stav baterky. Ono pár cyklů za noc se žhavením umí baterku docela potrápit.... z toho důvodu to mám přepnuto "na výkon"....
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Jede to ze sekundarni baterky, uvidime jak to bude vychazet
- fugín
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
To zní logicky. Jenže: já když rozložím spaní, tak prakticky vytápím jenom vrchní část auta nad ložnou deskou. Výdech pochopitelně nad spaním. A tento vytápěný prostor je na ty dva Kw prostě malý. Ze začátku sem zkoušel všechny režimy a i když stáhnu třeba podle výkonu na minimum tak je v autě prostě horko a spát se bez pootevřeného okna nedá. Zrovna tak v režimu podle teploty,i když nastavím teplotu na 10 stupňů tak je v autě prostě vedro. V obou případech beru teplotu pochopitelně z čidla v ovládání. Nakonec sem zůstal u topení v pohotovostním režimu podle teploty z čidla ovládání co mám v prostoru kde spím. Je pravda,že za noc to žhaví a startuje několikrát,ale aspoň se v autě neuvařím. A baterii mě to nikdy nevycuclo a vždy sem ráno v pohodě nastartoval. Baterii mám jenom jednu 115 Ah.
Je sice pravda že mám D2 ale v D3 se spací zástavbou zase o tolik víc vytápěného prostoru nebude
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
S druhou baterkou se na jednu noc není čeho bát, pokud to nebude startovat co půl hodiny. Ono to zase tolik nežere a to auto je vytopené hned. My topíne i do stanu - tam jde většina tepla, v autě je nutné výdech téměř uzavřít, jinak je tam příliš vedro.
Vzpomínám si na jednu Mohelnici, kde byly v permanenci hadice od vysavače a stříbrná páska. Bufík stačil jeden na 3 auta, a teplo bylo všem.
Vzpomínám si na jednu Mohelnici, kde byly v permanenci hadice od vysavače a stříbrná páska. Bufík stačil jeden na 3 auta, a teplo bylo všem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Beru hadici od vysavače a bude mi topit PetrMadTom píše:S druhou baterkou se na jednu noc není čeho bát, pokud to nebude startovat co půl hodiny. Ono to zase tolik nežere a to auto je vytopené hned. My topíne i do stanu - tam jde většina tepla, v autě je nutné výdech téměř uzavřít, jinak je tam příliš vedro.
Vzpomínám si na jednu Mohelnici, kde byly v permanenci hadice od vysavače a stříbrná páska. Bufík stačil jeden na 3 auta, a teplo bylo všem.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
K té hadici to chce stříbrnou pásku, jako provizorní těsnění, a je potřeba ji před tím než vychladne narovnat, jinak zůstane poohýbaná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
To abych prikoupil Tkus, samotna hadice prostrcena oknem toho moc nepobere, jedine ze by v ni byl maly fukarek, ale muzu sundat vydech a nasadit T-kus a udelat odbocku
Mi drzi teplotu v pohode, topim cely den na 18st a v aute je opravdu 18st, mam planar 2kw s manualnim ovladacem, externi cidlo protazene do stropu a samotny snimac prostrceny dirkou v tapecirunku primo do prostoru,
Pokud dochazi k pretapeni prostoru i pri pouziti cidla a rezimu vytapeni na teplotu tak kdyz vynecham chyby v nastaveni nebo zapojeni tak muze byt chyba v umisteni cidla, pokud je cidlo necim zakryte nebo moc dole tak regulace nefunguje spravne, pokud je cidlo nekde u podlahy tak kdyz bude u cidla 20 tak pod stropem 30 stejne tak kdyz je cidlo nekde pod tapecem
Mi drzi teplotu v pohode, topim cely den na 18st a v aute je opravdu 18st, mam planar 2kw s manualnim ovladacem, externi cidlo protazene do stropu a samotny snimac prostrceny dirkou v tapecirunku primo do prostoru,
Pokud dochazi k pretapeni prostoru i pri pouziti cidla a rezimu vytapeni na teplotu tak kdyz vynecham chyby v nastaveni nebo zapojeni tak muze byt chyba v umisteni cidla, pokud je cidlo necim zakryte nebo moc dole tak regulace nefunguje spravne, pokud je cidlo nekde u podlahy tak kdyz bude u cidla 20 tak pod stropem 30 stejne tak kdyz je cidlo nekde pod tapecem
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
No, on si každý najde to "své" .... když dám topení na minimum a nechám škvírku v okýnku (mám ofuky) tak je to akorát a ráno nejsou orosená okna. Ta troška spálené nafty navíc mně netrápí a v autě není přes noc "vydýchaný" vzduch....
- fugín
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Na Jihlavě ukážu. Ale zhruba na na stejným místě. Nemám ho úplně nahoře bo jak víme teplo stoupá vzhůru.
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Na Jihlavu se nedostanu. Nic nestíhám. Každopádně je to divné, že Ti ten termostat nevypíná.... fakt to máš navolené na čidlo v ovladači?
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
nějaká fotka pro inspiraci by nebyla Petře?kaligula píše: ↑05 kvě 2019 13:22 Tak hotovo a odzkouseno, vsechno jede, napojil jsem jak vyvod tepleho tak i privod studeneho z kabiny hadici, nechtel jsem sani studeneho z kapsy, byly s tim tady problemy s prehrivanim a chybama, po 3 hodinach provozu je v kapse uplne zima, kabelove svazky studene, táky pouzivam vnitrni teplotni cidlo a termostat, takze topeni zbytecne nevali nepretrzite na plno ale spina se podle teploty a tim padem se nic zbytecne neprehriva
díky
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Petr fotky neumí sem dát. Zkusím nafotit v PL a posluxxx píše:nějaká fotka pro inspiraci by nebyla Petře?kaligula píše: ↑05 kvě 2019 13:22 Tak hotovo a odzkouseno, vsechno jede, napojil jsem jak vyvod tepleho tak i privod studeneho z kabiny hadici, nechtel jsem sani studeneho z kapsy, byly s tim tady problemy s prehrivanim a chybama, po 3 hodinach provozu je v kapse uplne zima, kabelove svazky studene, táky pouzivam vnitrni teplotni cidlo a termostat, takze topeni zbytecne nevali nepretrzite na plno ale spina se podle teploty a tim padem se nic zbytecne neprehriva
díky
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
fotky ti dam mailem, dej mi adres do SZ, ja jsem pocitacove ťululum a neumim sem dat fotku
Re: Horkovzdušné topení - dodatečná montáž do D III
Mám ovládání na C sloupku, minimálně jedno okýnko vepředu mám otevřené vždy, kvůli cirkulaci vzduchu i v zimě, mám ofuky, tak nechávám škvírky.
Topím vpodstatě jenom na výkon na první stupeň. V létě jsem teplotu a pohotovostní režim ještě nezkoušel, řekl bych, že to může fungovat dobře, ale v zimě je to úlet, třeba v -10 se auto ochlazuje tak rychle, že pohotovostní režim spíná cca co 5 minut, zapne to na plný výkon 5 minut to topí, pak to minutu chladí na plný větrák, vypne a za 5 minut znova ... prostě člověk se nevyspí, takže jsem zjistil, že v zimě je pro mě daleko lepší nechat to na výkon na minimum, kdy si jede větrák celkem potichu a čerpadlo necvaká jak střelené ...
Topím vpodstatě jenom na výkon na první stupeň. V létě jsem teplotu a pohotovostní režim ještě nezkoušel, řekl bych, že to může fungovat dobře, ale v zimě je to úlet, třeba v -10 se auto ochlazuje tak rychle, že pohotovostní režim spíná cca co 5 minut, zapne to na plný výkon 5 minut to topí, pak to minutu chladí na plný větrák, vypne a za 5 minut znova ... prostě člověk se nevyspí, takže jsem zjistil, že v zimě je pro mě daleko lepší nechat to na výkon na minimum, kdy si jede větrák celkem potichu a čerpadlo necvaká jak střelené ...
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek