Nástupce Defendera- Defender 2015 .

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2338
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#821 Příspěvek od patrik » 21 kvě 2020 10:36

Presne na toto si počkam aj ja . :wink:
tak zacnem . tel 0905532342 bratislavsky kraj mail grobskydvor@grobskydvor.sk

Uživatelský avatar
myso87
Příspěvky: 167
Registrován: 12 dub 2017 11:36
auto: Defender 110 300tdi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#822 Příspěvek od myso87 » 21 kvě 2020 13:38

ono teda prrr... sice som povedal ze je to hnusny kram, ale ked sa rok s rokom zide a klesne cena zas netvrdim ze by som ho nechcel. :D Len mnou akceptovana cena nebude za 3-5rokov, ale skor tak za 13-15.

Potom tie vase vestavby okopirujem a bude.

Uživatelský avatar
Medved
Příspěvky: 67
Registrován: 15 pro 2015 16:59
auto: 110 + DS
Bydliště: Praha

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#823 Příspěvek od Medved » 25 kvě 2020 12:12

Do budoucna už asi nebudeme dostávat klasickej manuál k autu


Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 754
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík TD5 2003
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#824 Příspěvek od Adam P. » 25 kvě 2020 13:24

Medved píše:
25 kvě 2020 12:12
Do budoucna už asi nebudeme dostávat klasickej manuál k autu

vydržel jsem dvě minuty, pak sem to vypnul. ale i z těch prvních dvou minut je jasné, že je to auto pro vojáky, lesáky, energetiky, zemědělce, záchranáře a cestovatele jak dělané :yes
defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
Medved
Příspěvky: 67
Registrován: 15 pro 2015 16:59
auto: 110 + DS
Bydliště: Praha

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#825 Příspěvek od Medved » 25 kvě 2020 13:49

Adam P. píše:
25 kvě 2020 13:24
Medved píše:
25 kvě 2020 12:12
Do budoucna už asi nebudeme dostávat klasickej manuál k autu

vydržel jsem dvě minuty, pak sem to vypnul. ale i z těch prvních dvou minut je jasné, že je to auto pro vojáky, lesáky, energetiky, zemědělce, záchranáře a cestovatele jak dělané :yes

Souhlas je to zdlouhavý, ale zase pro někoho kdo nechce číst manuál není úplně k zahození.


Jinak nemáte někdo info jak to bude s 130 ? Já dostal info od prodejců, že až bude tak jen pro US a Asii. Ptám se protože, pomalu nastává čas na výměnu vozu u nás. Def je na listu zařazenej vysoko :D, jen ta velikost kufru mě trochu odrazuje. Na netu jsem četl od čerstvých majitelů, že čekali větší, ale je to srovnatelný s RR tak nevím.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 1961
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#826 Příspěvek od habakuk » 25 kvě 2020 13:52

No o 130 ti asi nikdo nic neřekne. Kdo ví jak to s celým autoprůmyslem bude vypadat a zda 130 nedají k ledu nebo přijde v lepších časech.
Naposledy upravil(a) habakuk dne 25 kvě 2020 14:16, celkem upraveno 1 x.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2039
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#827 Příspěvek od pojir » 25 kvě 2020 13:58

Me dost zaujalo na zacatku, ze az vytvoreni nejakyho uctu umozni pouzivat nejake pokrocile funkce. Dost by me zajimalo, jake funkce to jsou a jak dlouho bude ta infrastruktura na strane JLR funkcni.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 1961
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#828 Příspěvek od habakuk » 25 kvě 2020 14:15

pojir píše:
25 kvě 2020 13:58
Me dost zaujalo na zacatku, ze az vytvoreni nejakyho uctu umozni pouzivat nejake pokrocile funkce. Dost by me zajimalo, jake funkce to jsou a jak dlouho bude ta infrastruktura na strane JLR funkcni.
Můj skromný Tip je 5 let od koupě vozu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

mato_srubka
Příspěvky: 375
Registrován: 27 srp 2013 19:24
auto: DiscoII V8

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#829 Příspěvek od mato_srubka » 25 kvě 2020 16:57

habakuk píše:
25 kvě 2020 13:52
No o 130 ti asi nikdo nic neřekne. Kdo ví jak to s celým autoprůmyslem bude vypadat a zda 130 nedají k ledu nebo přijde v lepších časech.
Podľa poslednej info sa na Def130 stále pracuje ale s nižšou priorizáciou.
Môžeme byť radi, lebo nová platforma je zatiaľ úplne pozastavená kvôli korone.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu

Uživatelský avatar
Medved
Příspěvky: 67
Registrován: 15 pro 2015 16:59
auto: 110 + DS
Bydliště: Praha

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#830 Příspěvek od Medved » 26 kvě 2020 10:54

mato_srubka píše:
25 kvě 2020 16:57
habakuk píše:
25 kvě 2020 13:52
No o 130 ti asi nikdo nic neřekne. Kdo ví jak to s celým autoprůmyslem bude vypadat a zda 130 nedají k ledu nebo přijde v lepších časech.
Podľa poslednej info sa na Def130 stále pracuje ale s nižšou priorizáciou.
Môžeme byť radi, lebo nová platforma je zatiaľ úplne pozastavená kvôli korone.
Chápu, že priorita je teď prodávat 90 a 110, bude novej RR, facelift D5 a Evoque v LWB. Potom asi přijde ta 130.

habakuk píše:
25 kvě 2020 14:15
pojir píše:
25 kvě 2020 13:58
Me dost zaujalo na zacatku, ze az vytvoreni nejakyho uctu umozni pouzivat nejake pokrocile funkce. Dost by me zajimalo, jake funkce to jsou a jak dlouho bude ta infrastruktura na strane JLR funkcni.
Můj skromný Tip je 5 let od koupě vozu.
Co jsem já pochopil tak jde jen o profil v autě, který dle klíče či mobilu pozná řidiče a podle něj nastaví sedadla, radio, oblíbení cesty atd. s tím, že je tam možnost vybrat co si má auto pamatovat. Registraci u JLR se asi nevyhnou ti co budou chtít používat aplikaci v mobilu pro nastavování navigace, zjištění stavu vozu a nastavení klimatizace.

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2470
Registrován: 06 dub 2009 12:15
tel.: 733686300
Bydliště: BK

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#831 Příspěvek od moon13 » 26 kvě 2020 12:48

kaligula píše:
21 kvě 2020 08:21
jenom ať dělají a v co největším počtu, za 3 roky budou ceny ojetých na 1/2 nových a já už šetřím a kreslím na papír vestavbu
snad už za ty 3 -4 roky vyplují na povrch i neduhy a slabá místa
Přesně tak. Dobře napsané :yes
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 717
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#832 Příspěvek od komin » 29 kvě 2020 19:56

LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 154
Registrován: 08 led 2012 15:24
Bydliště: vyškov

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#833 Příspěvek od pma1 » 31 kvě 2020 08:30

sice to s defíkem nemá mnoho společného, alééé, alééé nechce mi ho někdo koupit? :mrgreen:
sport 2,5td (2000)-L300 2,5td (1996)-W260 2,8d (1995)-P38 2,5dse (1996)-pajero 2800 (1994)-starex 2,5td (2004)

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 873
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#834 Příspěvek od hok300 » 31 kvě 2020 19:11

Mě štve že se mi to auto líbí! :D
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
kodl80
Příspěvky: 521
Registrován: 15 črc 2013 22:15
tel.: 722948212
auto: Def a Free2
Bydliště: Liberecky kraj

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#835 Příspěvek od kodl80 » 01 čer 2020 13:51

Taky si myslim, ze na nas pomalu priroste, ja mam rad hranatejsi auta, takze z modernejsich je to prave Disco 3, ktere jsem i mel a ted cim dal vic novej Def, ten si ale budu moci koupit az za tak 15let :) az bude cena nizsi :) pokud ale bude spolehlivost motoru spolehliva treba jako je TDV6 tak radeji ani ne... Dobry je, ze za tu dobu uz budeme dobre vedet + a i vetsinu - :yes

Uživatelský avatar
Medved
Příspěvky: 67
Registrován: 15 pro 2015 16:59
auto: 110 + DS
Bydliště: Praha

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#836 Příspěvek od Medved » 03 čer 2020 09:55

Další videa od jednoho z prvních majitelů, vlastní i klasiku se kterou částečně porovnává a staví je na videu vedle sebe. Bude postupně přidávat další videa a zkušenosti.




Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2836
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#837 Příspěvek od Neklan » 03 čer 2020 15:58

Dneska jsem ho vracel, půjčili mi ho na celou noc od 18-ti h včera až do dnešního rána, najel jsem s ním 270km. Byla to 110 s motorem D240, výbava S, ale dost příplatků k tomu. Pokud pominu tu rezervu na dveřích, tak Def je o něco kratší než moje Disco 4 (s rezervou zase o cca 15 cm delší), markantní je ale ten dlouhý rozvor. Ten má Def 110 lehce přes 3 metry, což souvisí s tím, že 130 bude mít stejný rozvor a s tím se pojí první negativum. Na zadních sedadlech je mraky místa, ale kufr je dost malý, výrazně menší než u Disco 4. Kdyby se dala sedadla ve druhé řadě posunout dopředu, pořád by bylo dost místa na nohy a kufr by byl větší. Při parkování ve stísněných prostorách dělá problém, že auto je hodně široké (širší než D4) díky vystouplým lemům podběhů. V garáži, kde bez problémů parkuji D4, jsem měl co dělat, abych tam Defa dostal.
A teď mé subjektivní hodnocení. Miluji LR klasiku - mám kromě D4 také dvoudveřového RRC a Serii 3, ale k Defu přistupuji bez předsudků a beru ho jako logickou další volbu po D4, kterou ještě víc jak rok nejspíš budu mít. Vzhledem k tomu, že Discovery 5 se mi nelíbí ani jak vypadá, ani jak jezdí, tak pokud bych si ještě někdy měl koupit zánovní auto se zeleným oválem ve znaku, měl by to být nový Def. Ten se mi sice zvenku kdovíjak nelíbí, ale musím říct, že opravdu je moderní reinterpretací designu původního Defa (kulatá světla v hranatém rámečku, barrel side body, alpine lights atd.), kdo to tam nevidí, buď to vidět zkrátka nechce nebo je slepý. Interiér se mi ale moc líbí. Když se díváte pozorně, vidíte, že se věnovala velká péče detailům, že materiály jsou kvalitní, ale na druhou stranu chce působit užitkovým dojmem (záměrně viditelné šrouby v obložení dveří, viditelné hliníkové konstrukční prvky přístrojovky,všude samé madlo atd.), palubka před spolujezdcem je zase reminiscencí na tu v Serii 3 a raných 90 a 110. Sedadla mi přišla pohodlná, dobrá pozice za volantem snadno k nalezení a po třech hodinách jízdy jsem vylezl odpočatý. Co mi chybí, je to, co na D4 miluji - při jízdě si levý loket odkládám na čalouněnou vrchní plochu obložení dveří pod bočním oknem. Současná auta mají vysoký ponton a nízké zasklení, takže ten loket bych v Defu měl nepřirozeně vysoko. Moc se mi líbí podvozek. Je tužší než u D4, což mi u D5 vadí, ale tady ne. Je cítit, že karoserie je daleko tužší, při přejezdu nerovností působí solidním dojmem. Sedí lépe v zatáčkách, ale přitom odpružení je poddajné a pohodlné. Hodně pomáhá, že ačkoli bylo auto na 19" discích, stejně jako D4, Def má vyšší profil pneumatik 255/65R19 oproti 255/55R19 a je to znát nejen od pohledu, ale především při jízdě po rozbité silnici. V terénu jsem nejezdil, jenom po polní cestě, ale nemám důvod nevěřit, že auto bude jezdit v terénu velmi dobře. Na té polňačce jsem mazal až 80 a auto bylo poddajné a stabilní. Převodovka je stejná jako u D4 - automat osmikvalt a k té nemám co dodat, je skvělá. Jakkoli mám rád manuál, u SUV je automat jednoznačně lepší volbou. Nejen pro sjíždění prudkých svahů v terénu si samozřejmě lze řadit jednotlivé stupně manuálně. Motor - dieselový 4-válec Ingenium z vlastní motorárny JLR ve Wolverhamptonu je pěkně pružný a kupodivu jde odspoda (na rozdíl od mnohých jiných motorů uškrcených současnou emisní normou). Na pohodové cestování bohatě stačí, za D4 a jejím mnohde proklínaným motorem TDV6/SDV6 výrazně zaostává při zrychlování třeba ze 120-ti na 140. Tam je hold znát rozdíl v krouťáku 600Nm u Disca a 430Nm u Defa. A pak samozřejmě ve zvuku. Motor je dobře odhlučněný, ale při prudší akceleraci vydává typicky 4-válcový a ne moc hezký zvuk, ale díky odhlučnění to není nijak otravné. Při ustálené rychlosti do, řekněme 120-ti km/h motor vůbec neslyšíte. Auto dobře maskuje rychlost, při stovce na rovnější okresce si připadáte jako byste jeli 60. Takže nakonec všechno super, dokud nezjistíte, že žere úplně stejně jako ten 3-litrový 6-ti válec v Discu... Na tom je vidět demagogie současné emisní politiky. Tam, kde se šestiválec jen líně převaluje, tam musí o třetinu menší čtyřválec tvrdě pracovat. Na nové dieselové šestce se prý pracuje - Ingenium motory jsou modulární konstrukce s půllitrovými válci, takže je 1,5 l tříválec, 2,0 l čtyřválec a 3,0 l šestiválec, zatím tedy jen benzinový. Šestka tím pádem nebude do V, jako v případě současné TDV6, kterou pro JLR vyrábí motorárna Fordu, ale řadová. I tak ten test beru pozitivně a je to jediné auto ze současné nabídky LR, které bych si byl ochoten koupit, kdyby jen ty ceny nebyly tak strašně mimo mísu. Předpokládám ale, že současná krize přinese zase smlouvání tak jako před deseti lety a vždy bude možné si vyhádat aspoň o trochu příznivější cifru.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE

Uživatelský avatar
Norton
Příspěvky: 99
Registrován: 19 črc 2019 14:51
auto: LR Discovery 1,300Td

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#838 Příspěvek od Norton » 05 čer 2020 08:00

Vypadá to pěkně určitě to i pěkně jezdí, ale není to offroad ,je to jasný SUV , šířka-rozvor-elektronika-podvozek . Taky hodně záleží jak je stavěný SW - neboli po kolika letech provozu začne generovat náhodilé závady,

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2043
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3 ex, D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#839 Příspěvek od xxx » 05 čer 2020 08:31

Norton píše:
05 čer 2020 08:00
Vypadá to pěkně určitě to i pěkně jezdí, ale není to offroad ,je to jasný SUV , šířka-rozvor-elektronika-podvozek . Taky hodně záleží jak je stavěný SW - neboli po kolika letech provozu začne generovat náhodilé závady,
a které auto je dnes podle tebe offroad?

Uživatelský avatar
ondrush
Příspěvky: 220
Registrován: 15 lis 2012 20:56
tel.: 776026642
auto: DiscoII TD5 2003
Bydliště: ~Velka Bites

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#840 Příspěvek od ondrush » 05 čer 2020 08:36

70 LC a wrangler/gladiator, ked sa takto pytas.

ale jo, pokial sa na noveho defa vezme flexa, aby sa tam mestili min. 35" MTcka, tak bude mat na 100 % lepsiu prejazdnost terenom nez "skutocne" offroady

edit: a zabudol som na jimnyho :)
Martin Ondrušek, flákání všeho druhu
profesionální flákač a prokrastinátor

Odpovědět