Nástupce Defendera- Defender 2015 .

L663
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 816
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#581 Příspěvek od MFENCE » 24 zář 2019 09:01

Dá se asi říct, že porovnávat Wránu a Defem už prostě nejde. Wrána tohle vyhrála a tečka.

Řeči že uvidíme a počkáme atd jsou hezké, ale Wrána na nic takového nečekala. Tchán ji má teďka novou, a je to stále plnokrevník. A jak psal Neklan, stejně nám to Gréta zakáže😀. Stačí že ji každej z nás okradl o dětství 🤮🤮

A už si to někdo koupte, ať mužem reálně pomlouvat/chválit.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#582 Příspěvek od visby » 24 zář 2019 09:08

paci sa mi, ako tu kopec ludi adoruje Gcko alebo Wrangler. hlavne ked Gcko zacina na 100tis eur a v terene ma v serii vcelku problem uz nejaku dobu (nizko polozene, aby bola aka taka stabilita na ceste a sialena vaha). plus seriove Gcka maju za sebou highlighty ako https://www.caradvice.com.au/131418/mer ... n-outback/;-) Wrangler je kapitola sama o sebe, auto od zaciatku postavene pre image a nic ine. vnutri je minimalne miesta, lacne plasty vsade kam sa clovek pozrie. taktiez v serii ma obrovsky problem so svetlou vyskou (prejazdovy uhol hlavne). zdialky vyzera super, ak vsak clovek na nom chvilu jazdi, tak zisti ze to az tak prakticke auto nie je. ako highlight - v tejto dobe stale bez medzinapravoveho diffu.

kazdy sa tu odvolava na legendu defender, ale bohuzial jedine co ho robi legendou je iba nadsenie a nostalgia. objektivne je to auto zalostnej vyrobnej kvality, podmotorovane a s otrasnym jazdym komfortom. ano, je to ikona, ale z praktickeho hladiska je to auto katastrofa (hlavne kvoli tomu, ze konstrukcne sa prakticky nemenilo od kedy sa zacalo vyrabat). nesmiete zabudat na to, ze na tomto fore skoro nikto nema defa v serii a uz vobec nie ako vysiel z fabriky.

ako pisal neklan, je velmi dobre, ze sa bude vobec nejaky defender vyrabat. a ak su reci landroveru len z polovice pravdive a bude v terene aspon tak dobry ako disco4, tak si myslim, ze to bude paradne auto hodne mena defender.
treba si uvedomit, ze offroad je len zabava. na pracu si defa nikto nekupoval uz dlhu dobu, lebo to proste nedava ekonomicky zmysel...

Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 816
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#583 Příspěvek od MFENCE » 24 zář 2019 09:15

Ano mas pravdu, tady spíše se hospodsky řeší že to stále někdo porovnává. Nebo že je to moc plastové. Nikdy se nikdo nikomu nezavděčí. Ale asi to byl prostě moc velkej šok. Po celém světě, to Defikáře dost nakopalo do koulí.

Musí to prostě časem vyhnít, jako zpěv Lucky Vondráčkové.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#584 Příspěvek od habakuk » 24 zář 2019 09:24

visby píše: 24 zář 2019 09:08 Wrangler je kapitola sama o sebe, auto od zaciatku postavene pre image a nic ine. vnutri je minimalne miesta, lacne plasty vsade kam sa clovek pozrie. taktiez v serii ma obrovsky problem so svetlou vyskou (prejazdovy uhol hlavne). zdialky vyzera super, ak vsak clovek na nom chvilu jazdi, tak zisti ze to az tak prakticke auto nie je. ako highlight - v tejto dobe stale bez medzinapravoveho diffu.
No pomlouvat Wranu za plasty je takové zvláštní chtějí za Rubicona nějakých 1,2 milionu Kč což mě přijede fajn cena za to co nabízí.
Def je v základu o 200t Kč dražší.
Velikost mě také nepřijde nějak špatná je to velké jako D2 což je třeba pro mě optimální velikost třeba LC100 už je pro mě zbytečně velká.
Nová generace Wrány má mezinápravový dif tedy umí trvalou 4x4 na asfaltu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#585 Příspěvek od visby » 24 zář 2019 09:30

habakuk píše: 24 zář 2019 09:24 No pomlouvat Wranu za plasty je takové zvláštní chtějí za Rubicona nějakých 1,2 milionu Kč což mě přijede fajn cena za to co nabízí.
Def je v základu o 200t Kč dražší.
Velikost mě také nepřijde nějak špatná je to velké jako D2 což je třeba pro mě optimální velikost třeba LC100 už je pro mě zbytečně velká.
Nová generace Wrány má mezinápravový dif tedy umí trvalou 4x4 na asfaltu.
podla mna mala d2 podstatne lepsi interier ako ma wrangler. vnutorna velkost sa neda ani porovnavat - wrangler je uzsi, podstatne nizsi. zvonku vyzera velky, vnutri velmi malo miesta, kvoli ochrannemu ramu.

ak uz ma trvale 4x4, tak to je krok vpred. v kazdom pripade by to uz mal byt standard.

edit: lc100 je samozrejme ina kategoria, ale to je trochu offtopic;-)
edit2: pre provnanie, lc150 je vo vybave legend este lacnejsia ako zakladny wrangler (o malo, ale je;-)). je to neporovnatelne praktickejsie auto a v terene minimalne porovnatelne, ak nie rovnako dobre. plus ma stale normalny diesel, na rozdiel o downsizovanych motorov vo wrangleri.

Uživatelský avatar
Val
Příspěvky: 188
Registrován: 24 čer 2011 13:52
auto: D3 V8, exD1, exD2
Bydliště: Bratislava

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#586 Příspěvek od Val » 24 zář 2019 17:13

Aspon za mna tu o pouzitu techniku a cenu nejde, to chapu snad vsetci, pokrok proste nezastavis. Len sa vela ludi nedokaze stotoznit s tym, ze Land Rover zahodil to ze mal povodny Defender nadcasovy dizajn, na ktory sa urcite dalo nadviazat, myslim nadviazat viac, aby ho stale spoznal kazdy. Wrangler sa tu dava za priklad preto, lebo je to proste stale Wrangler.
Discovery sa menil viac, to bolo v pohode, ale tiez si zachovaval prvky s ohladom na historiu. Aj ked velka vacsina majitelov ani nevie, preco ma D3, 4, 5 vykrojene zadne okno, stupnovitu strechu...
Pre mna je proste Novy Defender skor pokracovatelom Discovery 4 aj ked pre mna typicke prvky Discovery nema, ale co uz, paci sa mi :Pohoda:
Len ma strasne irituju tie titulky LEGENDA JE SPAT, ked si to auto podla mna oslovenie legenda nezasluzi, aspon teraz nie. To oslovenie si zasluzil povodny Defender a urcite ho neziskal hned ako zisiel z linky.
Bodka :rock

Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 816
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#587 Příspěvek od MFENCE » 24 zář 2019 21:17

Val píše: 24 zář 2019 17:13 Aspon za mna tu o pouzitu techniku a cenu nejde, to chapu snad vsetci, pokrok proste nezastavis. Len sa vela ludi nedokaze stotoznit s tym, ze Land Rover zahodil to ze mal povodny Defender nadcasovy dizajn, na ktory sa urcite dalo nadviazat, myslim nadviazat viac, aby ho stale spoznal kazdy. Wrangler sa tu dava za priklad preto, lebo je to proste stale Wrangler.
Discovery sa menil viac, to bolo v pohode, ale tiez si zachovaval prvky s ohladom na historiu. Aj ked velka vacsina majitelov ani nevie, preco ma D3, 4, 5 vykrojene zadne okno, stupnovitu strechu...
Pre mna je proste Novy Defender skor pokracovatelom Discovery 4 aj ked pre mna typicke prvky Discovery nema, ale co uz, paci sa mi :Pohoda:
Len ma strasne irituju tie titulky LEGENDA JE SPAT, ked si to auto podla mna oslovenie legenda nezasluzi, aspon teraz nie. To oslovenie si zasluzil povodny Defender a urcite ho neziskal hned ako zisiel z linky.
Bodka :rock
Kurewskej AMEN :kiss

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#588 Příspěvek od moon13 » 25 zář 2019 08:50

Richard Hammond reveals the new Land Rover Defender



PS: Tak jako že se mi to celkem líbí, hlavně ta delší verze. Otázkou je, co to vlastně bude zač a jak to bude fungovat? ...holt nová doba.
Naposledy upravil(a) moon13 dne 25 zář 2019 13:42, celkem upraveno 1 x.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#589 Příspěvek od kryten » 25 zář 2019 11:36


Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#590 Příspěvek od kryten » 25 zář 2019 11:39


Démon
Příspěvky: 161
Registrován: 18 říj 2012 22:05
tel.: 607231293
auto: 110TD5 99,130 200Tdi
Bydliště: poblíž zlína

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#591 Příspěvek od Démon » 25 zář 2019 16:44

habakuk píše: 24 zář 2019 08:12 Ví někdo proč je u new Defa 90 ten čtverec v bočním okně?
...moja říkala že je tam zapomenutá A4ka od prodejce s cenou a výbavou :chuckle

mato_srubka
Příspěvky: 459
Registrován: 27 srp 2013 19:24
auto: DiscoII V8

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#592 Příspěvek od mato_srubka » 26 zář 2019 18:15

Ak je starý Defender legenda, tak preto, že na to človek vie dať v základe veľké kolesá + do toho tečie a fúka + sa s ním nedá ísť po diaľnici 130 bez toho aby človek neohluchol atď...

Starého defa nemám, hoc sa mi páči, ale glorifikovat ho ako super legendu je trochu mimo. My LR pozitívni v ňom vidíme niečo viac, ale chlapovi na Patrole bude často na smiech.
Lameme poloosy, trhame dify, riešime diagnostiky...

Aby sme novým defom neboli pozitívne prekvapení čo do kvality s jazdných vlastností.
Ja osobne mu držím palce so všetkou úctou voči starému defovi.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#593 Příspěvek od kaligula » 26 zář 2019 21:21

já defa mám měsíc a D3 stojí čím dál víc, no už skoro pořád, je to srdcovka.....

alberth
Příspěvky: 318
Registrován: 17 bře 2013 09:11

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#594 Příspěvek od alberth » 27 zář 2019 07:40

kaligula píše: 26 zář 2019 21:21 já defa mám měsíc a D3 stojí čím dál víc, no už skoro pořád, je to srdcovka.....
je to věc. auto. ale jak si dokázalo vybudovat takové charisma, to je neuvěřitelné. je jedno zda je jednomu 1,5 nebo 80 let prostě je to.. to auto. Ano, je tam tolik věcí nedokonalých.. ale stejně je to ve výsledku jedno. měl jsem aut že to nebudu ani počítat, ale Def, i přesto že jsem se jej rozhodl prodat.. je tím autem které bylo "nejlepší" co jsem měl. A nebýt toho, že jsem měl doma mladšího a staršího, tak bychom spolu zestárli. Ale čas je jen jeden a jestli mám ležet pod LR.. tak pro mne už jen pod jedním. Jsem rád, že William se přestěhoval tam kde je :) evidentně dělá dál radost, tak jak mne.

LR měl šanci udělat nového Defa. Pěkně to kluci pokazili. Přitom minimálně na Gčku jde vidět že by to šlo. co už ale s tím.

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#595 Příspěvek od komin » 27 zář 2019 08:03

Co mate furt stym Gckom, sam mercedes sa vyjadril ze keby nemal tolko inych modelov tak vyvoj noveho G by nezatiahol to auto uz ma len tvar stareho inak snim nema nic spolocne okrem zadnej tuhej napravy a vneposlednom rade stoji G 100 000e
LR DEFENDER 110 SW

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#596 Příspěvek od Badus » 27 zář 2019 08:13

No vsak kdyby do tvaru stareho Defa dali slusnej motor a novou technologii, vetsina by tu rozhodne neremcala...nebo teda remcala, ale o trochu min.

P.S.: jinak mne se novej Def libi, i ldyz jsem priznivcem toho stareho. Starej v novym by se mi libil vic. Ale je to proste vyvoj... nejde prece furt vyrabet auta do kterejch tece, fouka, vubec nejedou a maj vlastnosti lode na suchu. aspon si ty stary budeme jeste vic opecovavat.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
Val
Příspěvky: 188
Registrován: 24 čer 2011 13:52
auto: D3 V8, exD1, exD2
Bydliště: Bratislava

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#597 Příspěvek od Val » 27 zář 2019 08:32

komin píše: 27 zář 2019 08:03 Co mate furt stym Gckom, sam mercedes sa vyjadril ze keby nemal tolko inych modelov tak vyvoj noveho G by nezatiahol to auto uz ma len tvar stareho inak snim nema nic spolocne okrem zadnej tuhej napravy a vneposlednom rade stoji G 100 000e
Tak ano, Defender First Edition stoji len 99520 :Pohoda:

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#598 Příspěvek od habakuk » 27 zář 2019 09:40

komin píše: 27 zář 2019 08:03 Co mate furt stym Gckom, sam mercedes sa vyjadril ze keby nemal tolko inych modelov tak vyvoj noveho G by nezatiahol to auto uz ma len tvar stareho inak snim nema nic spolocne okrem zadnej tuhej napravy a vneposlednom rade stoji G 100 000e
Tak udržel si všechny tři špéry což bylo od počátku součást jeho DNA jinak ano beu přední tuhé už to je takové polovičaté řešení a oslavy toho jak se povedl moc nechápu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#599 Příspěvek od low » 27 zář 2019 09:49

habakuk píše: 27 zář 2019 09:40
Tak udržel si všechny tři špéry což bylo od počátku součást jeho DNA jinak ano beu přední tuhé už to je takové polovičaté řešení a oslavy toho jak se povedl moc nechápu.
No a starej defik nikdy nemel v serii zadni speru a novej ji mit muze...
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#600 Příspěvek od habakuk » 27 zář 2019 09:59

low píše: 27 zář 2019 09:49
habakuk píše: 27 zář 2019 09:40
Tak udržel si všechny tři špéry což bylo od počátku součást jeho DNA jinak ano beu přední tuhé už to je takové polovičaté řešení a oslavy toho jak se povedl moc nechápu.
No a starej defik nikdy nemel v serii zadni speru a novej ji mit muze...
No já reagoval na G class. Ono nutnost zadní špéry dost souvisí s nezávislým zavěšením kdy dvě tuhé jsou schopny zůstat vykřížené v trakci, ale nezávislé už jde jedno kolo do vzduchu tak
tam zadní špéra výrazně pomůže. Jasně jde to řešit ASR, ale už je to takové polovičaté řešení.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Odpovědět