Preklad

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

Preklad

#1 Příspěvek od Hunter » 15 dub 2010 23:36

Kluci, nekdo z technicky zdatnych, muzete mi priblizit, o co tu jde, protoze ty technicke terminy jsou mimo me znalosti :oops: http://forum.landrovernet.com/showthrea ... gine-knock" onclick="window.open(this.href);return false;
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
jeanes
Příspěvky: 227
Registrován: 05 úno 2010 09:51
auto: Freelander TD4 2005
Bydliště: Česká Skalice

Re: Preklad

#2 Příspěvek od jeanes » 15 dub 2010 23:41

TD4 klepání

http://www.youtube.com/watch?v=snmKpLmPht0" onclick="window.open(this.href);return false;

Hledám nápady na můj motor klepat.
Koupil jsem auto - TD4 roce 2001 s 70.000 mil - za velmi dobrou cenu jako jiné běžec kvůli jeho klepání. Předchozí majitel vzal auto do prekérní workshop vyšetřovat nedostatku energie. Turbo byl nahrazen, vstřikovače přepracována, klikové skříně odvzdušňovací nahrazuje, a obecně služby platí. Vůz byl řízený doma a nebudou použity pro měsíc a 10 mil po jízdě je motor vyvinutý zaklepat. Pokusil se obrátit na Indy, ale oni měli uzavřena a zmizel. Do té doby ztratil zájem a rozhodl se prodat. Jeho návrh zákona za odvedenou práci byla R28000.00, která je asi 2500 britských liber. Ouch.
I trailered auto doma a začal řešení problémů. Knock Zdá se, pochází z horní části motoru kolem číslo jedna vstřikovače.
1). Vyměnil jsem každý vstřikovač s zbrusu nové, které jsem se žádný rozdíl.
2). Cam kryt, objevil horní řetězce průvodce, který také spreje olej na řetěz chyběl jeho O kroužek, který jsem nahradil. Re-smontované a žádný rozdíl.
3). Oba vačkové hřídele ven - CAM načasování bylo určitě správné před dis-montáž.
4). Hydraulické zvedáky a rockeři odstranit a kontrolovány, a jsem vyměnil válec jeden až čtyři zkontrolovat, zda je hluk přestěhoval - žádný rozdíl.
5). Jímky off kontrolována velký konci ložiska - číslo jedna točil v kon tyči, takže jsem zjistil, že problém, který jsem si myslel. Kliky časopis byl perfektní a kontrolovat jeho rozměry, které byly na místě na. Namontovány nové velké končí a kontrolovat elektrické sítě, které byly v pořádku.
6). Přesně stejný hluk na re-start, který opravdu hodil mě.
7). Na startu motoru klepání snižuje během jednoho až dvou sekund, která mi říká, že je v souvislosti s tlakem oleje, ale já jsem pařezy.
8). Jsem udělal dlouhou screwdiver stetoskop věc, a hluk je nejvíce patrný v horní přední části motoru - č. 1. A můj Rovacom diagnostika ukazuje žádnou vinu.

Hluk nezní špatný video, ale já jsem druhý TD4, který běží sladce se žádný hluk.

Nápověda !!!!!!!!!!
Jak se do lesa volá,...

Land Rover FREELANDER TD4, 2005, černá metalíza, světlá kůže, audio Harman/Kardon, 18"ALU, xenony, přední + boční rámy...

Uživatelský avatar
jeanes
Příspěvky: 227
Registrován: 05 úno 2010 09:51
auto: Freelander TD4 2005
Bydliště: Česká Skalice

Re: Preklad

#3 Příspěvek od jeanes » 15 dub 2010 23:44

Jinak preklad se snad vcera nebo predevcirem resil na Discovery... Kdyz vlozite text (snad v jakemkoliv jazyce) sem - http://translate.google.cz/#" onclick="window.open(this.href);return false; a zvolite jazyk do ktereho to chcete hodit tak vam text - sice obcas heslovite - prelozi... Ale myslim ze myslenku z toho clovek vzdycky pochopi. Je to rychly a jednoduchy!
Jak se do lesa volá,...

Land Rover FREELANDER TD4, 2005, černá metalíza, světlá kůže, audio Harman/Kardon, 18"ALU, xenony, přední + boční rámy...

Odpovědět