Tak a už je to tady, už zakládám téma s mim malým velkým problémem S mím free máme problém ze stěrači. Když dám jeden stěr tak se zaseknou a pochvíli správně dokonají činnost, ale při použití cyklonu nic! Když dám páčku k sobě(jeden stěr) tak se rozjedou, ale po ukončení stlačení zůstanou stěrače v dané poloze. To platí ve všech režimech cyklonu i ve stíráni I. a II. Najde se tu nějaké jednoduchá „babská rada“ Děkuji.
MadTom: ad stěrače - to vypadá na doběhové kontakty - bývají schované přímo v motoru, respektive převodovce. Na několika různých autech jsem to rozebíral a čistil od něčeho co kdysi asi byva vazelína, ale teď to bylo tuhé a vypadalo to jako zbytek po destilaci velryby a stačilo to na to, aby kontakty nekontaktovaly.
Taky mě něco podobného napadlo, ale proč to tedy při jednom stěru jde tak jak má? Při zapnutém ciklovači stírají jen po dobu stlačení.
Máš bližší určení než někde? Čet sem jak konstruktéři některý věci pěkně schovali (palivoví a pilový filtr…) třeba to máme v zadních dveřích
Ciklovač stěračů
Moderátor: Safraporte
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ciklovač stěračů
Z Patrola a Cordoby mám stejnou zkušenost jako MadTom. Koukni na ten motrek, kontakty bývají u něj.
-
- Příspěvky: 14959
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Ciklovač stěračů
Ciklovač funguje tak, že motoru stěračů dá impuls aby se rozběhl a zbytek je na doběhovým kontaktu, a pokud kontakt nekontaktuje, tak je to nahouby a netočí se. Nevím jak je ten motor přístupnej, ale pokud stejně blbě jako ostatní věci, tak nedřív změř, že do něj jde elektrika, něž hozačneš kuchat ven.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: Ciklovač stěračů
Lenc má smysl pro humor a ne že ne
Dneska sem se v něm trošku vrtal. K motůrku jde proud a nejde. Při kombinaci pětí vývodů, hodnoty naměřeny jen na třech (dva stálí, třetí při zapnutém jednom stěru, zapnutý cikolovač nic) kontakty čistý, kabeláž a motorek vypadá v pořádku, celkem pracné zjištění
Pak sem se začal vrtat u relátek (jestli to jsou relátka) u pojistek. Podotýkám že při ciklovači jde slyšet sepínaní-nic se neděje. Jde měnit i frekvence. Vytáhl jsem prapodivnou modrou věc, asi lepší rele a najednou ciklovač chodí. Hmm vrátím, pořád jedou. Vypnu, zapnu a nic, začnu macardit s kabelami (s těmi jak jsou nahoře nad pojistkami, asi dvacet v rychlospojce, nejspíš sběr od páček u volantu) a pochvílí zase ciklovač jede! Dokonce i poloha I a II bez problému, zapnu, vypnu a nic. Zamacardím… asi po pátém kole mi to nedá a jdu si pro malý šroubováček, při návratu stěrače stírají Vypnu, zapnu, nic, asi do 30 sekund se rozjedou i bez mé pomoci. Pobavilo mě to, když už sem si pomalu skládal chválo zpěvné písně , že po půl dni vím, který kablik to dělá a ono prd. Takhle sem zas na začátku. Nevíte tedy co by to mohlo být, nebo aspoň, který kablík by měl být ten pravý, je jich tam přehršle a nerad bych něco vyved, třeba s ABS, centrálem, airbegem… podotýkám že cvakání je slyšet i když se něstírá a do 30 sekund cvaká a jedou všechny funkce jak mají. Dokonce se ani nezasekávají.
Chtěl sem vytáhnout těch dvacet, ale bez hrubé sily se to neobejde! Jde vám to lehce, nebo taky vůbec?
Pak ještě jeden dotaz, po zapnutí klíčku jde slyšet vrčení, u motoru to zní jako stříkání, tečení-dělá to palivové čerpadlo? Nebo něco jiného, ptám se jen abych věděl co to je. Děkuji.
Dneska sem se v něm trošku vrtal. K motůrku jde proud a nejde. Při kombinaci pětí vývodů, hodnoty naměřeny jen na třech (dva stálí, třetí při zapnutém jednom stěru, zapnutý cikolovač nic) kontakty čistý, kabeláž a motorek vypadá v pořádku, celkem pracné zjištění
Pak sem se začal vrtat u relátek (jestli to jsou relátka) u pojistek. Podotýkám že při ciklovači jde slyšet sepínaní-nic se neděje. Jde měnit i frekvence. Vytáhl jsem prapodivnou modrou věc, asi lepší rele a najednou ciklovač chodí. Hmm vrátím, pořád jedou. Vypnu, zapnu a nic, začnu macardit s kabelami (s těmi jak jsou nahoře nad pojistkami, asi dvacet v rychlospojce, nejspíš sběr od páček u volantu) a pochvílí zase ciklovač jede! Dokonce i poloha I a II bez problému, zapnu, vypnu a nic. Zamacardím… asi po pátém kole mi to nedá a jdu si pro malý šroubováček, při návratu stěrače stírají Vypnu, zapnu, nic, asi do 30 sekund se rozjedou i bez mé pomoci. Pobavilo mě to, když už sem si pomalu skládal chválo zpěvné písně , že po půl dni vím, který kablik to dělá a ono prd. Takhle sem zas na začátku. Nevíte tedy co by to mohlo být, nebo aspoň, který kablík by měl být ten pravý, je jich tam přehršle a nerad bych něco vyved, třeba s ABS, centrálem, airbegem… podotýkám že cvakání je slyšet i když se něstírá a do 30 sekund cvaká a jedou všechny funkce jak mají. Dokonce se ani nezasekávají.
Chtěl sem vytáhnout těch dvacet, ale bez hrubé sily se to neobejde! Jde vám to lehce, nebo taky vůbec?
Pak ještě jeden dotaz, po zapnutí klíčku jde slyšet vrčení, u motoru to zní jako stříkání, tečení-dělá to palivové čerpadlo? Nebo něco jiného, ptám se jen abych věděl co to je. Děkuji.