Stránka 1 z 1

D3 TDV8

Napsal: 01 dub 2024 13:33
od Geo
Vážení,
je čas se posunout o kousíček dál a tak posílám do světa mou D3 3.6TDV8 rv 2008

Je to D3 koupená jako nová v ČR, do doby než jsem to koupil, tak byla servisovaná někde na Ostravsku. Auto jsem koupil 2021 a do přidření původního motoru v 453.000 kilometrech s ním docela pohodově jezdil. V loňském roce jsem na autě provedl výměnu motoru za 3.6 viz https://www.landroverforum.cz/forum/vie ... hp?t=45668 D3 má budíkových cca 473xxx km, přestavbovaný motor má cca 260 tis.km.

Auto je ve výbavě HSE, je pětimístná, s infotainmentem v hlavových opěrkách, Harman Kadron, parkovací senzory, vyhřívané okna, vyhřívaná přední i zadní sedáky, handsfree, navi z D4, tažná atd.

Po přestavbě motoru má D3 najeto 20000 km. Během přestavby se vyměnilo či zrepasovalo spoustu věcí jako:
repas - převodovky, hydroměniče, obě turba, altík a startér, ramena náprav (silentbloky)
výměna - zadní kardan, brzdové kotouče a obložení, všechny kapaliny a náplně, přetěsněná víka motoru
softwarově - chip motoru na 240kW, chip převodovky, deaktivace EGR ventilů
Navíc proti standardu je v autě úžasný X-Lifter, polička v zavazadlovém prostoru,lemy a nárazníky v barvě auta, při výměně skel předních světel jsem tam dal ledky a trochu si s tím pohrál :)
V lednu vyvařeny prahy a zadní lemy. D3 je na svůj věk pěkná.
V TP je zapsan motor, a kola v rozměru 19 a 20 (na autě jsou brzdiče z RRS a menší kola nelze)


Co za ni? Rád bych 400.000,-Kč (není odpočtová). Nebráním se výměně za D4 s padlým motorem s doplatkem. Je to vlastně důvod prodeje. D3 je s D4 skoro stejná, ale je úplně jiná :) S Lakasinovou D4 jsem něco najezdil a je to prostě jiné. Samozřejmě se nebráním i rozumné dohodě u auta.

Re: D3 TDV8

Napsal: 01 dub 2024 13:35
od Geo
další foto

Re: D3 TDV8

Napsal: 01 dub 2024 19:29
od Lukasino
Je to apríl, že jo? :mrgreen: :mrgreen:

Je moc povedená

Re: D3 TDV8

Napsal: 01 dub 2024 20:38
od dvorri
To asi nebude apríl, ten popis vypadá tak, že to myslí vážně :grin:

Re: D3 TDV8

Napsal: 01 dub 2024 21:08
od MadTom
Teda zaujalo mě to, jenom jsem se musel podívat do garáže, a on tam prostě není místo. :hmm: No tak alespoň co je tak jiného mezi D3 a D4 když mají obě TDV8? Já jenom že infotainment a hudba (tedy hastrman a kardan) mě v autech nějak minuly, a furt si ještě myslím, že by to mělo být auto na ježdění. Rád se nechám poučit a všech malý a velmi podstatných rozdílech, prosím i ty nejmenší a tedy nejdůležitější.

Re: D3 TDV8

Napsal: 01 dub 2024 21:38
od Geo
To: Lukasino a Dvorri - mám rád sofistikované fórky a překvapení, ale dnes nee :hmm:

To: MadTom - popravdě jsem nejezdil s jinou D4 než s Lukasinovou. Ale najezdil jsem s ní docela hodně :yx
je potřeba si to zkusit a není to o hudbě nebo infotainmentu. Prostě je to v té D4 jiné. Nevím jestli to tak mám jenom já, ale tak nějak to je. Samozřejmě, že je auto na ježdění, ale pokud ho používáš jen na výlety a expedice jsou obě super, ale pokud ho používáš denně, tak prostě se v něm chceš cítit pohodově. Faktem je, že sedáky v Lukasinově autě jsou suprovní :Pohoda:

Re: D3 TDV8

Napsal: 01 dub 2024 22:30
od MadTom
No právě, protože jsi toho na jednu stranu něco najezdil a.na druhou můžeš porovnávat, tak mě to srovnání moc zajímá. Sedačky chápu. A co dál? Tlumiče v lepším stavu a jiné disky/pneu? Víc výkonu/lepší převodovka?

Re: D3 TDV8

Napsal: 02 dub 2024 06:59
od Lukasino
Já mám taky radši D4, proto jsem to chtěl rovnou nacpat do D4 :mrgreen: Ale osobně bych v tom techniku nehledal, mechanicky je motor i převodovka stejná, podvozek také, takže max rozdíl může být u SW který je samozřejmě přehratelný. Naopak Geo má v D3 motor bez DPF a ještě s chipem, oproti mě v serii a s DPF, takže jeho jede podstatně líp.

Za mě ten velký rozdíl dělá spíš vzhled a jakési "cítění", zvenku je to modernější, ale hlavně uvnitř je to auto takové "hodnotnější" nebo jak to nazvat, lepší materiály, atd. Ale jinak když porovnám třeba D3 HSE a D4 HSE, tak ta originální sedadla jsou stejně pohodlná a D4 z prvních ročníků neměla ani o moc větší výbavu než D3, takže ani o té výbavě to není. D4 má už podstatně lepší hlavní display na palubce + možnost couvací kamery, ale to Jirka nacpal do D3 také, takže zase nic :lol:

Celkově si jí moc pěkně vymazlil, blázen teď ještě vyvařoval prahy a podobné věci, Jirkova D3 vypadá super :yes Ale chápu ho, D4 je ještě o drobet lepší, ale je to jen o vzhledu podle mě. Protože podvozek, pružení, motor, převodovka, přídavka, diffy, atd to je vše úplně stejné... A naopak u D4 už je nutnost DPF, pokud to má být legální :cry: On to sice zas takový problém není, ono to funguje bez potíží, ale je to zbytečná restrikce v cestě a žrout výkonu. Je teda fakt, že zase díky DPF je ten motor ještě tišší a možná je ještě D4 o chlup líp odhlučněná (ale to se mi možná taky jen zdá).

Re: D3 TDV8

Napsal: 02 dub 2024 07:05
od MadTom
Pěknej popis rozdílů, děkuji. Jsem to nanesl doma a je tu problém - nemá to ani tyrkysovou metalízu, co si na auta dává Suzuki, ani to není červené. :hmm: Že já jsem se vůbec ptal. :Ja blb:

Re: D3 TDV8

Napsal: 02 dub 2024 09:28
od jareku
MadTom píše: 02 dub 2024 07:05 Pěknej popis rozdílů, děkuji. Jsem to nanesl doma a je tu problém - nemá to ani tyrkysovou metalízu, co si na auta dává Suzuki, ani to není červené. :hmm: Že já jsem se vůbec ptal. :Ja blb:
Barva přeci není problém. Fólie to vyřeší a k tomu ochrání lak :lol:

Re: D3 TDV8

Napsal: 12 dub 2024 09:25
od K0l0mek
Lukasino píše: 02 dub 2024 06:59 Já mám taky radši D4, proto jsem to chtěl rovnou nacpat do D4 :mrgreen: Ale osobně bych v tom techniku nehledal, mechanicky je motor i převodovka stejná, podvozek také, takže max rozdíl může být u SW který je samozřejmě přehratelný. Naopak Geo má v D3 motor bez DPF a ještě s chipem, oproti mě v serii a s DPF, takže jeho jede podstatně líp.

Za mě ten velký rozdíl dělá spíš vzhled a jakési "cítění", zvenku je to modernější, ale hlavně uvnitř je to auto takové "hodnotnější" nebo jak to nazvat, lepší materiály, atd. Ale jinak když porovnám třeba D3 HSE a D4 HSE, tak ta originální sedadla jsou stejně pohodlná a D4 z prvních ročníků neměla ani o moc větší výbavu než D3, takže ani o té výbavě to není. D4 má už podstatně lepší hlavní display na palubce + možnost couvací kamery, ale to Jirka nacpal do D3 také, takže zase nic :lol:

Celkově si jí moc pěkně vymazlil, blázen teď ještě vyvařoval prahy a podobné věci, Jirkova D3 vypadá super :yes Ale chápu ho, D4 je ještě o drobet lepší, ale je to jen o vzhledu podle mě. Protože podvozek, pružení, motor, převodovka, přídavka, diffy, atd to je vše úplně stejné... A naopak u D4 už je nutnost DPF, pokud to má být legální :cry: On to sice zas takový problém není, ono to funguje bez potíží, ale je to zbytečná restrikce v cestě a žrout výkonu. Je teda fakt, že zase díky DPF je ten motor ještě tišší a možná je ještě D4 o chlup líp odhlučněná (ale to se mi možná taky jen zdá).
Z mojí zkušenosti tam je ještě jeden podstatný rozdíl, který málokdo zmíní a to o hodně lepší elektronika systémů spolupracujících s 4x4. Ty systémy jsou modernější a fungují daleko lépe na D4. :)