Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Tak mi to nedalo a mušel jsem to proměřit i na mém interiérovém světýlku. Světlo je v režimu ovládání přes ECU, po zhasnutí.
Zde napětí na levém přívodu k žárovce vůči kostře - je to přívod od akumulátoru přes pojistku F2.
Napětí na pravém přívodu žárovky - to je přívod od ECU alarmu. (A nebo přímo kostra, když je světlo sepnuté manuálně).
Takhle vypadá průběh napětí na přívodu od ECU při stmívání - pulsní regulace a pak ustálení na hodnotu o cca 2V nižší než je na baterii.
Napětí na žárovce po zhasnutí je cca 2V. Nepozoruju sebemenší náznak svícení.
Při rozsvíceném světle je na přívodu od ECU jen minimální rozdíl napětí vůči kostře.
Potud vše v normálu.
Zde napětí na levém přívodu k žárovce vůči kostře - je to přívod od akumulátoru přes pojistku F2.
Napětí na pravém přívodu žárovky - to je přívod od ECU alarmu. (A nebo přímo kostra, když je světlo sepnuté manuálně).
Takhle vypadá průběh napětí na přívodu od ECU při stmívání - pulsní regulace a pak ustálení na hodnotu o cca 2V nižší než je na baterii.
Napětí na žárovce po zhasnutí je cca 2V. Nepozoruju sebemenší náznak svícení.
Při rozsvíceném světle je na přívodu od ECU jen minimální rozdíl napětí vůči kostře.
Potud vše v normálu.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Pak jsem ovšem při manipulaci se žárovkou klasicky škrtnul o ukostřený plech a vyhodil pojistku. Než jsem nasadil jinou, tak se začali dít věci... žárovka se sama rozsvítila Zde simulace
Je jasné, že těch 11V od ECU začalo tlačit proud skrze nějaký společný spoj na mrtvé straně za pojistkou F2. Za ní je společný můstek K109 konektor C285, který napájí mimo jiné i rádio a hodiny. A je tam i odbočka ke sdruženému spínači světla-blinkry. Jako první jsem podezříval hodiny přes které by se mohla uzavírat cesta ke kostře.
Jenže jejich odpojení nemělo sebemenší vliv. Stejně tak úplné odpojení rádia. Cesta by mohla vést ještě přes kontrolky za sdruženým spínačem, ale to už jsem nepátral. (Nezkoušel jsem teda odpojit vše najednou)
Ještě jsem zkusil LED žárovku od Compassu a tu se ukázalo, že má drobnou výhodu - je totiž "jednosměrná", při jejím osazení záleží na polaritě. Když je správně - v normálním režimu svítí, tak při vyndané pojistce nesvítí.
Když se otočí - tedy normálně sice nefunguje, tak při vyndané pojistce mžourá.
Ta Osramka má totiž jednu (ne)výhodu, uvnitř je zapojen můstek a ten vždy přivede napětí na LEDku správně aby svítila tak i tak, bez ohledu na polaritu.
Každopádně buď tam můžeš dát diodu na přívod od ECU jak píše MadTom a nebo tam zkus osadit "jednosměrné" LEDžárovky
Je jasné, že těch 11V od ECU začalo tlačit proud skrze nějaký společný spoj na mrtvé straně za pojistkou F2. Za ní je společný můstek K109 konektor C285, který napájí mimo jiné i rádio a hodiny. A je tam i odbočka ke sdruženému spínači světla-blinkry. Jako první jsem podezříval hodiny přes které by se mohla uzavírat cesta ke kostře.
Jenže jejich odpojení nemělo sebemenší vliv. Stejně tak úplné odpojení rádia. Cesta by mohla vést ještě přes kontrolky za sdruženým spínačem, ale to už jsem nepátral. (Nezkoušel jsem teda odpojit vše najednou)
Ještě jsem zkusil LED žárovku od Compassu a tu se ukázalo, že má drobnou výhodu - je totiž "jednosměrná", při jejím osazení záleží na polaritě. Když je správně - v normálním režimu svítí, tak při vyndané pojistce nesvítí.
Když se otočí - tedy normálně sice nefunguje, tak při vyndané pojistce mžourá.
Ta Osramka má totiž jednu (ne)výhodu, uvnitř je zapojen můstek a ten vždy přivede napětí na LEDku správně aby svítila tak i tak, bez ohledu na polaritu.
Teď už je jen otázka, proč Tobě se to děje v normálním režimu s osazenou pojistkou . Možná by jsi mohl pro zajímavost změřit napětí na obou přívodech vůči kostře při rozsvícené i "zhasnuté" LEDžárovce.jaseb píše: ↑07 srp 2023 19:45 Take jsem udelal vymenu za LEDky (ty od Osramu, diky za provedene mereni teplot), ale zjistil jsem, ze kdyz mam svetla zapnuta na rozsviceni pri otevreni dveri (prostredni poloha), tak i pri zavrenych dverich lehce sviti. Meril jsem napeti na kontaktech patice a je tam 0,3V. Predpokladam, ze to je spatne? Nebo je to dalsi z vlastnosti defa?
Každopádně buď tam můžeš dát diodu na přívod od ECU jak píše MadTom a nebo tam zkus osadit "jednosměrné" LEDžárovky
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- VencaZE
- Příspěvky: 3590
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Jestli se osvětlení napájí přes ty propojovací můstky schované za pojistkami, tak tam může byt díky oxidaci nějaký svod.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Zatím jsem vyměnil za původní žárovky a až budu mít trochu víc času, tak proměřím. Ještě jsem koukal na pojistky a v manuálu k autu jsem nenašel jaká pojistka má napájet vnitřní osvětlení - u tebe koukám, že je to žlutá, tak jsem prošel všechny 20A pojistky pod volantem a jsou ok. Nebo bych měl hledat ještě pod sedadlem spolujezdce?
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
U Tebe je to jináč. Dokonce i jinak než u první Pumy, protože na té tvojí tam byl opravdový pojistkový veletoč. Měla by to být hlavní pojistkovka pod volantem - pojistka č.29 - 10A, bohužel nikde nemám obrázky těch 2,2TDCi pojistkovek. Měl by tam být obrázek na krytu. Ale kdyby byla přepálená, tak by to světlo při normálním rozsvícení nefungovalo a hlavně by nešly ani hodiny, rádio, OBD zásuvka, a je tam napájeno i něco z přístrojovky.jaseb píše: ↑11 srp 2023 17:01 Zatím jsem vyměnil za původní žárovky a až budu mít trochu víc času, tak proměřím. Ještě jsem koukal na pojistky a v manuálu k autu jsem nenašel jaká pojistka má napájet vnitřní osvětlení - u tebe koukám, že je to žlutá, tak jsem prošel všechny 20A pojistky pod volantem a jsou ok. Nebo bych měl hledat ještě pod sedadlem spolujezdce?
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Mas pravdu je to č.29, u me ma 15A a na piktogramu to ma ODB, hodiny a radio a v manualu popsane to same, ale je i na vnitrni osvetleni.
Koukal jsem jeste na to pomale zhasinani u LESky a jo take ji to pomalu zhasina jen mi to neprislo tak viditelne jako u klasicke zarovky.
Co se tyka mereni, tak levy a pravy privod ma u me stejne 12,5V a u napeti po zhasnuti je u me tech 0,3V a pri rozsvicenm od ECU vuci kostre 0,45V.
A merim to uplne nejobicejnejsim multimetrm.
Takze to zatim uzavru tim ze jsem vratil puvodni zarovky a nekdy ho vezmu ke kamaradovi autoelektrikari at to doresime.
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Skoro 0,5Voltu je docela dost na 3metrech drátu. Možná je to jak píše Vašek, někde na svorkách za palubkou může být oxidace, možná přímo na jednotce alarmu.
Ale koneckonců klasické žárovky svítí také hezky . A každý auto musí mít nějakou záhadu, já teď při tutom pátrání zjistil, že se mi v aut.režimu vlastně vůbec nerozsvěcuje světýlko na korbě...
Ale koneckonců klasické žárovky svítí také hezky . A každý auto musí mít nějakou záhadu, já teď při tutom pátrání zjistil, že se mi v aut.režimu vlastně vůbec nerozsvěcuje světýlko na korbě...
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Předchozí bádání ukázalo, že pojistkovky pro Pumu a dva-dvojkovou obzvlášť jsou trochu v utajení. V Electric Library a Workshop manuálu pro Pumy nejsou k vidění. V Haynes manuálu pro Pumu jsou jen pro 2,4ku a ještě ne dokonale. Dokonce ani na lrworkshopu není pro 2,2 nic k vidění, zase jen pro 2,4ku.
https://www.lrworkshop.com/electrics/de ... nd-headers
No, pro starší Pumu jsem měl uděláno něco z dřívějška, tak jsem to trochu doplnil. Tu jsou tedy náhledy a popisy pojistkovek.
Pojistky a relé Defender Puma 2,4 TDCi 2007-2011 pod sedačkou - fuse box under seat
Pojistky a relé Defender Puma 2,4 TDCi 2007-2011 pod volantem - fuse box under dashboard
Pojistky a relé Defender Puma 2,2 TDCi 2012-2016 pod sedačkou
Pojistky a relé Defender Puma 2,2 TDCi 2012-2016 pod volantem
https://www.lrworkshop.com/electrics/de ... nd-headers
No, pro starší Pumu jsem měl uděláno něco z dřívějška, tak jsem to trochu doplnil. Tu jsou tedy náhledy a popisy pojistkovek.
Pojistky a relé Defender Puma 2,4 TDCi 2007-2011 pod sedačkou - fuse box under seat
Pojistky a relé Defender Puma 2,4 TDCi 2007-2011 pod volantem - fuse box under dashboard
Pojistky a relé Defender Puma 2,2 TDCi 2012-2016 pod sedačkou
Pojistky a relé Defender Puma 2,2 TDCi 2012-2016 pod volantem
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Tohle vlákno čte tolik lidí, že snad ani nebude spam, když se tu na něco optám
Přetěsnoval jsem deklík na LT230, když byl dole, sáhl jsem na ozubená kola střední hřídele a vůle jak prase. Milimetry... Tak dolů buben ručky a hřídel jsem dotáhl a znovu zajistil....
Setkal jste se s tím někdo?
Bude to OK?
Převodovka je jinak tichá, i předtím byla tichá, jako by nic...
Přetěsnoval jsem deklík na LT230, když byl dole, sáhl jsem na ozubená kola střední hřídele a vůle jak prase. Milimetry... Tak dolů buben ručky a hřídel jsem dotáhl a znovu zajistil....
Setkal jste se s tím někdo?
Bude to OK?
Převodovka je jinak tichá, i předtím byla tichá, jako by nic...
-
- Příspěvky: 15103
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Střední hřídel má mezi ložisky buďto trubičku, která se jednorázově zdeformuje, nebo se tam dává silnější trubička broušená na délku. Matice která to utahuje je samojistná - jestli ji někdo málo dotáhnul, nebo nechal starou, tak se to mohlo povolit. Jinak ten systém deformující se trubičky není ideální - jak není bombírovaná, tak se nedeformuje v celém obvodu rovnoměrně a ložiska potom nesedí kolmo na hřídeli. Proto LR přešel na kalibrované trubičky pevné délky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Trocha komiky . Chtěl jsem vyzkoušet jak pasuje nová nerezová zajišťovací matice páky řízení na převodku. Jenže jak povolit tu stávající na převodce, která není na autě ? Není ani tak nutná síla jako spíš nutnost to zapřít, aby se to neprotáčelo. To je rébus - velký svěrák nemám k dispozici a i tak by to v něm nebylo lehké. Žena se ukázala být příliš lehká...jako zátěž . Ani veranda zahradního domečku mi nepomohla, zase moc měkké podloží
Nakonec mi pomohla Příroda. Před zahrádkou nám stojí strom s roztaženýma nohama - i-d-e-á-l . Je to teda trochu adrenalinový svěrák, protože průser by nastal kdyby mi převodka mezi nohama vyklouzla a skutálela se ze svahu, to bych jí lovil dole v Radbůze...
Nová matka jde našroubovat hladce a sedí perfektně. Bylo mi divný, že ta co tam byla, nenesla známky koroze. No bodejť, byla taky nerezová a na klíč 34 . Nějakého koumáka přede mnou už to taky napadlo. No, můj soustružník měl ale lepší ruku, ta původní má nějaký tuhý závit.
Nakonec mi pomohla Příroda. Před zahrádkou nám stojí strom s roztaženýma nohama - i-d-e-á-l . Je to teda trochu adrenalinový svěrák, protože průser by nastal kdyby mi převodka mezi nohama vyklouzla a skutálela se ze svahu, to bych jí lovil dole v Radbůze...
Nová matka jde našroubovat hladce a sedí perfektně. Bylo mi divný, že ta co tam byla, nenesla známky koroze. No bodejť, byla taky nerezová a na klíč 34 . Nějakého koumáka přede mnou už to taky napadlo. No, můj soustružník měl ale lepší ruku, ta původní má nějaký tuhý závit.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
I když je třístovka v motorovém prostoru docela ergonomická, tak se najdou místa kde je to s přístupem horší - třeba zrovna kolem palivového filtru. Povolit ho po roce je vždycky voser. Zlomit ruce a ještě s nima zabrat je pro mě nemožný. A to utahuju filtr jen rukou. Tentokrát jsem se ale připravil, místo klasického tuhého klíče na filtry jsem použil kožený třmenový "klíč". Ten se dá jednak snáz nasadit bez krkolomného manévrováni a taky se dá při povolení trochu naklánět, aby šlo pootočit filtrem. Taky jsem si řikal, že příště místo záchytné petkové bandasky krkolomě věšené na filtr použiju hadičku nasunutou na trubičku výpustního ventilu filtru a stáhnu to kolem rámu dolů do nějaké nádoby na zemi.
Taky se ukázalo, že kouzelná alá Fourbyho podložka pod podávací pumpou není úplně stoprocentní zárukou, že půjde odvzdušnit filtr jen pomocí páčky na pumpě. Teď mi prostě zase motor zůstal natočený tak, že vačka holt blokovala pumpu.
Tak už jsem proces odvzdušnění ustálil na pár kroků - nasadit filtr - otevřít lehce jeho spodní vypouštěcí ventil - malinko nastevřít i odvzdušňovák - nastartovat - po chvíli běhu až se filtr naplní zavřít spodní vypouštěcí ventil - pootevřít více odvzdušňovák a nechat dovybublat.
Taky se ukázalo, že kouzelná alá Fourbyho podložka pod podávací pumpou není úplně stoprocentní zárukou, že půjde odvzdušnit filtr jen pomocí páčky na pumpě. Teď mi prostě zase motor zůstal natočený tak, že vačka holt blokovala pumpu.
Tak už jsem proces odvzdušnění ustálil na pár kroků - nasadit filtr - otevřít lehce jeho spodní vypouštěcí ventil - malinko nastevřít i odvzdušňovák - nastartovat - po chvíli běhu až se filtr naplní zavřít spodní vypouštěcí ventil - pootevřít více odvzdušňovák a nechat dovybublat.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Teď jedna časosběrná reportáž. Loni se mi přestalo líbit foukání a zatékání skrz pravou ventilační klapku. Její těsnění popraskalo a ztvrdlo a už nešla ani pořádně dovřít.
Vyndat ocelové zrezlé čepy pantů ještě takňák šlo. Nerezovou sadu (alá BA7501 nebo DA1179) jsem měl připravenou.
To co následovalo pak si nezadalo s demontáží těhlice či A-rámu. Vyšroubovat obyčejným klíčem ty dva skurvené šrouby na platlích ovládacího táhla je lahůdka.
K mému překvapení je síto pod klapkou po čtrvt století v pěkném stavu. Se i divím, že za jízdy s otevřenou ventilačkou není v kabině víc much a jiné havěti, když vidím ten hrubý rastr.
No, myslím, že todle těsnení byla nějaká vyslovená improvizace. A strašně tuhý. Chemoprén jsem musel čistit kartáčem.
Nakonec jsem se rozhodl pro těsnění v "orig" stylu, od Britpartu. Šrouby táhla jsou zašroubované jen v nalisovaných závitových vložkách, takže jsem je namazat kerapastou, aby šly snáz povolit. Takže srpen 2022 - těsnění nalepeno.
Vyndat ocelové zrezlé čepy pantů ještě takňák šlo. Nerezovou sadu (alá BA7501 nebo DA1179) jsem měl připravenou.
To co následovalo pak si nezadalo s demontáží těhlice či A-rámu. Vyšroubovat obyčejným klíčem ty dva skurvené šrouby na platlích ovládacího táhla je lahůdka.
K mému překvapení je síto pod klapkou po čtrvt století v pěkném stavu. Se i divím, že za jízdy s otevřenou ventilačkou není v kabině víc much a jiné havěti, když vidím ten hrubý rastr.
No, myslím, že todle těsnení byla nějaká vyslovená improvizace. A strašně tuhý. Chemoprén jsem musel čistit kartáčem.
Nakonec jsem se rozhodl pro těsnění v "orig" stylu, od Britpartu. Šrouby táhla jsou zašroubované jen v nalisovaných závitových vložkách, takže jsem je namazat kerapastou, aby šly snáz povolit. Takže srpen 2022 - těsnění nalepeno.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Klapka, střih - srpen 2023 - těsnění odlepeno . Do roka a do dne. Kupodivu se odlepilo těsnění od oboustrané lepenky, která na klapce zůstala a držela jak čert.
Tentokrát už jsem byl připraven. S malou ráčnovou osmičkou je to mnohem lepší. A když jsou šrouby navíc namazané, tak jdou po povolení vytočit i rukou.
Přemýšlel jsem jestli nezkusit starší systém použitý na prvních Defech a Sériích, to jest těsnění nalepené naopak v tom prolisu kolem ventilačního otvoru, ale nakonec jsem dal šanci ještě tomu současnému, ovšem tentokrát v podání originálního genuine dílu. Klapku jsem vyčistil místy až na základní nátěr.
Mezi originálním a britpártím těsněním moc velký rozdíl není. Dosedová těsnící vrstva vypadá stejně a ta podkladová má u originálu viditelně hrubší strukturu.
Lepení je nezáludné, není potřeba nějak natahovat nebo stlačovat, vychází to tak akorát. U obou variant. Akorát tentokrát jsem těsnění lepil důsledně k vnějšímu okraji klapky. Předtím mě to při porovnávacím pohledu na klapku a otvor svádělo hrnout jej spíš ke středu a to nebylo ono, místy to těsnilo na hraně.
Tak uvidím příští léto...
Tentokrát už jsem byl připraven. S malou ráčnovou osmičkou je to mnohem lepší. A když jsou šrouby navíc namazané, tak jdou po povolení vytočit i rukou.
Přemýšlel jsem jestli nezkusit starší systém použitý na prvních Defech a Sériích, to jest těsnění nalepené naopak v tom prolisu kolem ventilačního otvoru, ale nakonec jsem dal šanci ještě tomu současnému, ovšem tentokrát v podání originálního genuine dílu. Klapku jsem vyčistil místy až na základní nátěr.
Mezi originálním a britpártím těsněním moc velký rozdíl není. Dosedová těsnící vrstva vypadá stejně a ta podkladová má u originálu viditelně hrubší strukturu.
Lepení je nezáludné, není potřeba nějak natahovat nebo stlačovat, vychází to tak akorát. U obou variant. Akorát tentokrát jsem těsnění lepil důsledně k vnějšímu okraji klapky. Předtím mě to při porovnávacím pohledu na klapku a otvor svádělo hrnout jej spíš ke středu a to nebylo ono, místy to těsnilo na hraně.
Tak uvidím příští léto...
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Teď jedna defí hádanka.
Zavřu dveře u řidiče - ozve se drnčení plechu, zavřu zadní páté dveře - ozve se drnčení plechu, zavřu dveře na pravé straně - ozve se drnčení plechu. Co je to ?
Zavřu dveře u řidiče - ozve se drnčení plechu, zavřu zadní páté dveře - ozve se drnčení plechu, zavřu dveře na pravé straně - ozve se drnčení plechu. Co je to ?
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
-
- Příspěvky: 15103
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Buďto hrnce v kuchyňce nebo prostě Defender.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Vestavěnou kuchyňku ještě němám, takže vlastně Bé je správně
Odpověď zní - Povolené šrouby na krytu brzdového kotouče
Si tak řikám jestli jsem to při skládání zbytečně nepřeháněl s montážní pastou, možná je lepší některá místa nechat zareznout....
Odpověď zní - Povolené šrouby na krytu brzdového kotouče
Si tak řikám jestli jsem to při skládání zbytečně nepřeháněl s montážní pastou, možná je lepší některá místa nechat zareznout....
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
To uz davno na aute nemam.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
Ano, puristé, kteří už své vozy zbavili zbytečného balastu takové hádanky neřeší
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Tazíkův Defík 300 aneb zahradní párty v leže
V tetene to niekedy dostane ranu a potom hladas co ti kde sucha o brzdovy kotuc. Niekedy to dostane väcsiu ranu tak to potrebujes demontovat aby si to vyrovnal a uz to nenahodis spät.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".