Záchrana překulence II.
Moderátor: Rover
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Vidíš, že jsi neřekl, vnucovali mi v anglii LT77 s krátkou fremou a já ohrnoval nos...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Záchrana překulence II.
Tak jsem po hodně dlouhé odmlce zase zpátky v sekci Series LRs. Jak už asi víte z jiného vlákna, záchrana překulence se konečně hýbe dopředu, ale úplně jinak, než jsem měl v plánu. Ukázalo se, že zástavba V8 + LT77 do S2A a kompletní rekonstrukce překuleného Dědka je nad mé síly. Proto jsem pořídil tuhle krásnou SIII, která je z hlediska koroze ve výborném stavu. Dneska jsem lezl pod ní s kladívkem v ruce a věřte nebo ne, kromě jednoho outrigeru (toho, který drží nádrž), je šasi úplně vpořádku. Stejně jako bulkhead, bude potřebovat jenom pořádně umýt, nechat vyschnout a nakonzervovat. Nápravy s odpružením přehodím z překulence a můžu jezdit. Jenom interier bude potřeba trochu poladit, ale není to nic, z čeho bych měl být zklamaný. To auto je super. Je to original Station Wagon švýcarské specifikace s Deluxe čalouněním (které bude potřeba vyměnit), rok 1979, 2,25 benzin.
Příští týden chci dát s Krytenem dohromady soupis dílů, které budou na prodej. Určitě 3,5 V8, 88" šasi v excelentním stavu, 5-ti kvalt LT77, obě nápravy z SIII, hardtop bouda, zahrádka atd. Konečnou nabídku dám do sekce bazar.
Příští týden chci dát s Krytenem dohromady soupis dílů, které budou na prodej. Určitě 3,5 V8, 88" šasi v excelentním stavu, 5-ti kvalt LT77, obě nápravy z SIII, hardtop bouda, zahrádka atd. Konečnou nabídku dám do sekce bazar.
- Přílohy
-
- LRSIIIb.jpg
- (137.61 KiB) Staženo 658 x
-
- LRSIIIa.jpg
- (124.37 KiB) Staženo 658 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana překulence II.
Opravdu pěkný a zachovalý kousek! Těším se na další podrobnější fota tvé nové Sérky a textové příspěvky... Hlavně ať hezky jezdí! A snad se uvidíme v Kutné Hoře?
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Záchrana překulence II.
Gratuluju....) Můj dědek má v ČR konečně švýcarskýho bráchu . Taky mám s čalouněním. Renovovali jsme si jej sami, jde to v pohodě. Nová koženka a molitan z Řempa. A auto teď v zimě při doteku nestudí. Potom je někdy musíme vyfotit vedle sebe. Souhlas?
Re: Záchrana překulence II.
Pěkný . Můžeš mu zatím říkat třeba Nekulenec. To odpružení budou paraboliky?
Re: Záchrana překulence II.
Fenix opet povstava , vitej mezi zivymi
paraboliky tam byly urcite, pokud je tedy po te nehode nevyhodil
paraboliky tam byly urcite, pokud je tedy po te nehode nevyhodil
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana překulence II.
Tak honem, ať je na BBW hotový Ten cyrilův byl na vloni sraze jako leštěnka, Nekulenec také nevypadá zle. Doufám, že zase nebudeš chtít na poli všem to odpružení ukázat zlbízka
Doufám, že jsem zase něco nepřehlédl, ale přijedeš na BBW?McPet píše:Opravdu pěkný a zachovalý kousek! Těším se na další podrobnější fota tvé nové Sérky a textové příspěvky... Hlavně ať hezky jezdí! A snad se uvidíme v Kutné Hoře?
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: Záchrana překulence II.
Nepřehlédl Promiň, Honzo, ještě jsem se nenahlásil, tak bych to rád tímto napravil: Chci se zúčastnit BBW, vypadá to, že sobota je jistá...zbytek (neděle) se uvidí, chatku ZATÍM NEBERU. Díky!1960SeriesII píše:Tak honem, ať je na BBW hotový Ten cyrilův byl na vloni sraze jako leštěnka, Nekulenec také nevypadá zle. Doufám, že zase nebudeš chtít na poli všem to odpružení ukázat zlbízka
Doufám, že jsem zase něco nepřehlédl, ale přijedeš na BBW?McPet píše:Opravdu pěkný a zachovalý kousek! Těším se na další podrobnější fota tvé nové Sérky a textové příspěvky... Hlavně ať hezky jezdí! A snad se uvidíme v Kutné Hoře?
Re: Záchrana překulence II.
Nazdar brácho , jasně, že je někdy vyfotíme společně. Koukal jsem, že i ten stěrač na zadních dveřích a zrcátka jsou stejné. Taky jsi tam měl vzdušník a v motoru řemenem poháněný kompresor na vzducho - tlakové brzdy přívěsu? Jinak u mě je ten kompresor dead, tak to půjde ven.cyril píše:Gratuluju....) Můj dědek má v ČR konečně švýcarskýho bráchu . Taky mám s čalouněním. Renovovali jsme si jej sami, jde to v pohodě. Nová koženka a molitan z Řempa. A auto teď v zimě při doteku nestudí. Potom je někdy musíme vyfotit vedle sebe. Souhlas?
Deluxe sedadla mám z překulence a dveřní čalounění stojí 15 liber za kus, takže to koupím a vyměním. Čalounění stropu je úplně vpořádku, ale podlaha je celá zabahněná a obložení tunelu převodovky značně nechutné, tak uvidím, co s tím. Molitan a koženku použiju na vrchní desku přístrojovky.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana překulence II.
S tím Nekulencem je to dobrý nápadMartin T píše:Pěkný . Můžeš mu zatím říkat třeba Nekulenec. To odpružení budou paraboliky?
Paraboliky od RM s tlumiči ProComp budu přehazovat s celými nápravami z překulence včetně předních kotoučových brzd od RM. Nápravy mi totiž Kryten dělal, vpředu jsou nové koule a vzadu repasovaný diferencial s Detroit Lockerem, nikde nic neteče, takže je škoda jich nepoužít, když na nich bylo uděláno tolik práce.
Nicméně i na SIII jsou nápravy OK, koule jsou ve skvělém stavu, žádná rez, takže kdo je koupí, neprohloupí..
Naposledy upravil(a) Neklan dne 11 úno 2011 09:09, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana překulence II.
Myslím, že je Kryten nepustíNeklan píše:Nicméně i na SIII jsou nápravy OK, koule jsou ve skvělém stavu, žádná rez, takže kdo je koupí, neprohloupí..
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Záchrana překulence II.
Gratulace Neklanovi, mám za Tebe radost... a jseš zpátky...
Napadá mně citace z Red Dwarf, kde v páté sérii říká Kryten: "Jsem zpátky a zlobivej..., samozřejmě v rámci určitých nastavených parametrů..."
Tak přeju ať máš parametry nastavené tak, že nebude žádné koulení a podobné adrenalinové záležitosti...
Napadá mně citace z Red Dwarf, kde v páté sérii říká Kryten: "Jsem zpátky a zlobivej..., samozřejmě v rámci určitých nastavených parametrů..."
Tak přeju ať máš parametry nastavené tak, že nebude žádné koulení a podobné adrenalinové záležitosti...
Country boy...
- MIROFF
- Příspěvky: 293
- Registrován: 18 říj 2007 20:28
- tel.: +421915833118
- auto: Discovery 300 Tdi
- Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka
Re: Záchrana překulence II.
Neklan paráda .Pôjdeš s ním do Polska, alebo ostaneš verný RRC ?
Miro
Miro
Always Look on the Bright Side of Life...
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana překulence II.
Neklane ta Serie je pěkná, těším se až ji třeba na Valachách uvidím...
Jinak se tu nenechávej nikým ovlivňovat a buď svůj, tak jak tě znám.
Jinak se tu nenechávej nikým ovlivňovat a buď svůj, tak jak tě znám.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Záchrana překulence II.
Supeer!!!Neklan píše:Nazdar brácho , jasně, že je někdy vyfotíme společně. Koukal jsem, že i ten stěrač na zadních dveřích a zrcátka jsou stejné. Taky jsi tam měl vzdušník a v motoru řemenem poháněný kompresor na vzducho - tlakové brzdy přívěsu? Jinak u mě je ten kompresor dead, tak to půjde ven.cyril píše:Gratuluju....) Můj dědek má v ČR konečně švýcarskýho bráchu . Taky mám s čalouněním. Renovovali jsme si jej sami, jde to v pohodě. Nová koženka a molitan z Řempa. A auto teď v zimě při doteku nestudí. Potom je někdy musíme vyfotit vedle sebe. Souhlas?
Deluxe sedadla mám z překulence a dveřní čalounění stojí 15 liber za kus, takže to koupím a vyměním. Čalounění stropu je úplně vpořádku, ale podlaha je celá zabahněná a obložení tunelu převodovky značně nechutné, tak uvidím, co s tím. Molitan a koženku použiju na vrchní desku přístrojovky.
Žádnej kompresor jsem tam něměl. To bude teda asi jedinej rozdíl....
Re: Záchrana překulence II.
Si pišeliott píše:Myslím, že je Kryten nepustíNeklan píše:Nicméně i na SIII jsou nápravy OK, koule jsou ve skvělém stavu, žádná rez, takže kdo je koupí, neprohloupí..
Jen upozorním Neklana na to,že dvojkové nápravy jsou RHD,budeme muset předělat páku řízení
k.
Re: Záchrana překulence II.
No jo, vidíš, dobrá poznámka, tak uvidíme, co bude jednodušší, jestli zrepasovat trojkovou LHD nápravu nebo přestavět RHD nápravu na LHD z dvojky. Skoro si říkám, že v té trojce je o 10 let mladší diferenciál, navíc je to zesílená náprava, tak asi bude lepší na ni přehodit věci z překulence a použít ji. Uvidíme.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana překulence II.
Je pěknej. Vyfoť mi prosím tě jak tam máš daný bezp. pasy. Tedy pokud tam máš samonavíjecí. Stačí mi uchycení toho navíječe dole u sedačky, Dík
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Záchrana překulence II.
Na ex hasiči co tu kdysi byl na prodej byly taky samonavíjecí pásy, ale to byla 109 a 2.6 některé fotky si ukládám, jinak jestli to je nanic, tak se omlouvám.
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
Re: Záchrana překulence II.
Já mám 88 a tam jsou vedle sedačky. Akorát ať dumám a měřím jak chci musím je tam dát obráceně tj. ten plast co kreje navíjecí váleček směrem k sedačce a při otevření dveří koukat na tu pásovinu na které je to uchyceno. Sundaval jsem to, ale už si to nepamatuju. Levý a pravý jsem si označil. Jinak moc dík za snahu!
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35