Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8 PRODEJ SE RUŠÍ
Napsal: 24 zář 2018 19:57
Nikdy jsem si nemyslel, že k tomuto někdy dojde, ale hledám pro svého Rangieho nový domov. Auto je celkem známé - rekonstrukce je tady: viewtopic.php?f=8&t=4306 (vyplatí se to trpělivě prolistovat celé), fotky z rekonstrukce jsou tady: https://rangerover.rajce.idnes.cz/Range ... 08_-_2009/.
Proč? Protože jsem ho před týdnem vytáhl na projížďku a zjistil, že od začátku roku jsem s ním najel jenom 250km, takže jsem se dostal přesně do situace, ve které jsem nechtěl být. Mám auto, na které se jenom chodím dívat do garáže, každý rok na něm nechám udělat servis s výměnou olejů a vlastně většinu těch kilometrů jsem najel jenom kvůli tomu servisu a nebo během pravidelných projížděk po Praze, kdy to nastartuji, a udělám 5-ti kilometrové kolečko, aby se zahřály oleje. Každé 2 roky samozřejmě dělám STK. Momentálně mám hodně časově náročnou práci a nerýsuje se, že by se to v budoucnu mělo změnit a mohl bych si užívat tu radost z řízení tohoto výjimečného RRC. Auto je to specifické, protože to není restaurovaný exemplář do originál stavu, ale nechal jsem na něm svou stopu.
1983, dvoudveřák, motor je v roce 2008 stavěný do nového bloku firmou RPI - 4,6 l V8 se 4-komorovým karburátorem Edelbrock, ostřejší vačkou a leštěnými kanály - kolem 240-ti koní.
Převodovka je pozdější automat ZF 4HP22, přídavka repasovaná LT230.
Neoriginál přístrojovka s budíky Smith Cobra, retro radio s navigací Becker Mexico, kožené čalounění, volant Moto-Lita
Kompletní rekonstrukce v roce 2009, od té doby najeto 65 tisíc km, auto pořád v perfektním stavu.
Stálo mě to mnohem víc, protože jsem si ho nechal dělat pro sebe a nepočítal jsem, že ho někdy prodám, ale podobná auta jsou na prodej za 25 až 30 tisíc liber. Vzhledem k tomu, že třeba jenom ten motor stál 190 tisíc Kč, nemůžu za něj chtít méně než 750.000,-Kč.
Proč? Protože jsem ho před týdnem vytáhl na projížďku a zjistil, že od začátku roku jsem s ním najel jenom 250km, takže jsem se dostal přesně do situace, ve které jsem nechtěl být. Mám auto, na které se jenom chodím dívat do garáže, každý rok na něm nechám udělat servis s výměnou olejů a vlastně většinu těch kilometrů jsem najel jenom kvůli tomu servisu a nebo během pravidelných projížděk po Praze, kdy to nastartuji, a udělám 5-ti kilometrové kolečko, aby se zahřály oleje. Každé 2 roky samozřejmě dělám STK. Momentálně mám hodně časově náročnou práci a nerýsuje se, že by se to v budoucnu mělo změnit a mohl bych si užívat tu radost z řízení tohoto výjimečného RRC. Auto je to specifické, protože to není restaurovaný exemplář do originál stavu, ale nechal jsem na něm svou stopu.
1983, dvoudveřák, motor je v roce 2008 stavěný do nového bloku firmou RPI - 4,6 l V8 se 4-komorovým karburátorem Edelbrock, ostřejší vačkou a leštěnými kanály - kolem 240-ti koní.
Převodovka je pozdější automat ZF 4HP22, přídavka repasovaná LT230.
Neoriginál přístrojovka s budíky Smith Cobra, retro radio s navigací Becker Mexico, kožené čalounění, volant Moto-Lita
Kompletní rekonstrukce v roce 2009, od té doby najeto 65 tisíc km, auto pořád v perfektním stavu.
Stálo mě to mnohem víc, protože jsem si ho nechal dělat pro sebe a nepočítal jsem, že ho někdy prodám, ale podobná auta jsou na prodej za 25 až 30 tisíc liber. Vzhledem k tomu, že třeba jenom ten motor stál 190 tisíc Kč, nemůžu za něj chtít méně než 750.000,-Kč.