Stránka 1 z 1

Range Rover Classic diesel td5

Napsal: 10 led 2018 22:45
od ffoutdoor
Range Rover Classic rv.1993 v pěkném stavu, kůže, xenony, pneu BFGoodrich All Ter. 235/85 -16 . Raritní kus s namontovaným motorem td5, podvozek od KONI plus 30mm, diferaky True Track Detroit Locker a dalši upravy.
Je v něm proinvestovano dost peněz- což ocení jen znalý landroverák. Před 3lety nový celolak. Plně pojízdné, nějaké malé šrámy má, ale není to žádný vybydlený pekáč. Doklady Belgie, momentálně ještě v Belgii v Bruselu. V případě seriozního zájmu přivezu. Beru to jako průzkum jestli by byl tady o něj zájem nebo ho mam prodat raději v zahraničí. Cena k jednání 11.500,-eur. Přihlášení v ČR mohu po dohodě zajistit.
Dotazy volejte 608255755. Fotky Frankofonního Land Rover žurnálu kde byl před lety prezentovan: http://ffoutdoor.rajce.idnes.cz/Range_R ... assic_td5/

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 08:59
od Hanys_a_Kaca
A já myslel, že až napáchám td5 do rrc, že to nebudu do smrti nikomu smět říci :-)

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 09:57
od MadTom
Říct to klidně můžeš, ale odpověď neočekávej. :mrgreen:
Zajímavá věc ten RRC TD5. :shock:

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 10:47
od hrochado
Byla by škoda nedát do nejlepšího Range nejlepší motor :)

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 13:18
od Rover
Do RRC patří benzínový V8, vše ostatní jsou jen náhražky.

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 13:22
od eliott
Rover píše: 11 led 2018 13:18 Do RRC patří benzínový V8, vše ostatní jsou jen náhražky.

:yes

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 15:36
od macejky1
Rover píše: 11 led 2018 13:18 Do RRC patří benzínový V8, vše ostatní jsou jen náhražky.
:yes

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 16:14
od kryten
Rover píše: 11 led 2018 13:18 Do RRC patří benzínový V8, vše ostatní jsou jen náhražky.
:yes

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 17:14
od Martin T
Rover píše: 11 led 2018 13:18 Do RRC patří benzínový V8, vše ostatní jsou jen náhražky.
:yes

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 19:58
od stormrage
Rover píše: 11 led 2018 13:18 Do RRC patří benzínový V8, vše ostatní jsou jen náhražky.
do RRC patria všetky dobovo ponúkané motorizácie a mnohé náhražky dnešnej doby dokážu prekonať zastaralý originál v mnohých ohľadoch
:dance

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 11 led 2018 20:23
od eliott
stormrage píše: 11 led 2018 19:58
Rover píše: 11 led 2018 13:18 Do RRC patří benzínový V8, vše ostatní jsou jen náhražky.
do RRC patria všetky dobovo ponúkané motorizácie a mnohé náhražky dnešnej doby dokážu prekonať zastaralý originál v mnohých ohľadoch
:dance
Ani omylem...

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 12 led 2018 19:57
od stormrage
eliott píše: 11 led 2018 20:23
Ani omylem...
stojím si za tým čo som napísal a netreba na to viac reagovať .... nie je to v tomto vlákne podstatné .... napísal som to preto, lebo v inzeráte človeka, ktorý ponúka KONKRÉTNY AUTOMOBIL v určitej úprave (ktorá ho vlastne robí zaujímavým) sa zbehne skupinka V8 uctievačov a zaserú vlákno ódami na variantu, ktorá nieje predmetom predaja ... bohužiaľ jediné čo tu môžete s bezcennými názormi maximálne dosiahnuť - je odradenie potenciálneho záujemcu - ale to by som Vám asi fandil ... ak niekto z nejakého dôvodu potrebuje naftu tak kúpi naftu bezohľadu nato ... proste negatívne alebo akýmkoľvek spôsobom odradzujúce komenty do inzercie nepatria pokiaľ vyslovene nejde o zavádzanie ... na druhej strane dotyčný chcel prieskum trhu tak ho má :grin:

pekný večer všetkým :Pohoda:

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 12 led 2018 20:06
od gibson
ja myslim ze eliott narazal na tie ostatne dobove motory napr, VM...
kolko ludi tolko chuti - ved sa to tu uz aj medzi dieselmy deli na (v hrubom) Tdi a Td5 - mechanika a elektrika...
auticko vyzera byt pekne vyladene a ak je to tak aj v realy tak si najde kupcu, cenovka myslim prijatelna takze nech sa dari s predajom :wink:

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 12 led 2018 20:35
od ffoutdoor
Děkuji za všechny reakce, auto patří kamaradovi z Belgie. Jen mi přišlo škoda, že z něj chce vymontovat všechny doplnky na ktere má hned kupce a auto pak prodá levněji i doma.
Jinak souhlasím, že o ty V8 ve slušném stavu je momentalně u nich rvačka, nakupujou je na vývoz do Emirátů.
Jinak kdyby někdo scháněl RRC 300tdi nebo V8 připadně jíný LR, nebo jiný Youngtimer, Oldtimer občas tam něco koupím. Klidně napište nezávazně do SZ co scháníte (typ, stav, cenova relace) občas něco v NL nebo Belgii vydražím.

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 12 led 2018 21:29
od pojir
Podle me to musi byt skvely vuz - uz jen diky tomu, ze u nej kazdy citi potrebu vyjadrit svuj nazor :)

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 12 led 2018 22:15
od Rover
Vlákno tady zasírá nejakýma elaboratáma spíš někdo kdo.tomu moc nerozumí.

Stručně:
- přestavba na TD5 je technicky zajímavá, ale to je asi tak jedině pozitivum
- RRC byl stvořen s V8 a to je základ jeho filozofie proto je čistokrevný RRC jen ten s V8
- inzerovaně auto, jako ex. 300Tdi, podle všeho původně nikdy 300Tdi nebylo. Pokud tam byla nafta tak to bylo 200Tdi a to je ve spoustě detailů velký rozdíl.
- pokud se v francouzském článku uvádi nějaké upřesnění tak.super, ale francouzsky neumím.

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 12 led 2018 22:40
od stiinek
Francouzky taky neumím, ale hned v prvním odstavci je zmínka o 200Tdi, a vzápětí 2,8l derivé du 300Tdi a Td5.
Takže tipuju 200 originál, a z variant přestavby vyhrála Td5ka.

Re: Range Rover Classic 300tdi

Napsal: 13 led 2018 07:26
od Hanys_a_Kaca
Mě ani tak nezastavila francouzština jako ty malý písmenka, byla to 200tdi a z variant prestavby je zmineno to brazilske tgv 2,8, s tim ze naonec teda td5, ale vcelku je to takové na populární úrovni, motor je zřejmě 10p z discotéky z roku 1999, zmiňujou intercooler, z p38 a pak jen takove ty obecne věci, co se muselo předělávat, jakože nádrž je z range ale palivová pumpa pro td5 do ni nepasuje, to jsem nerozumněl přesně, ale co by o tom mohli tak asi víc psát, a že se tam vejdou 265 kola protože to je o 2,5 palce liftnutý myslim. A ž je to také obohacené elektronikou z disca včetně ecu, ale ta je ai nějak vykleštěná, to jsem zase nerozumněl přesně. Na budíkách je uvedenej tlak za trubem. Víc jsem nic zásadního nepostřehl.

Re: Range Rover Classic diesel

Napsal: 13 led 2018 10:11
od ffoutdoor
Má to starý Techničák tam píšou Range Rover 2495cm3 113ps Diesel nic víc ani váhy, tenkrát to měli dost na praku, zbytek je na typovem štítku auta, a hlavně pokud je to v Belgii nebo Francii jednou přihlášený tak to neřeší co je tam za motor. Technickou ti někde na malé obci udělají ze dvou metrů. Tam kdyby viděli technickou u nás kde fotí kdeco, nelámou si s tím hlavu, X prodejců v Belgii ti bude tvrdit že 200tdi je 2litr a 300tdi je 3litr takže co napsali frantíci v časáku je nepodstatný. Jo pokud by tam chtěl člověk to auto přihlásit nově tak je to obstrukce jako prase a defakto bez COC listu nelze, jedině na veterána. Eger je tam určitě zaslepený a je to načipované. Jinak pro Hanyse jestli se pustíš do přestavby držím palec je tam pár nutných změn v upevnění motoru a musí to být určitě zvednutý protože se tam ten motor nevejde a nezavřeš kapotu.

Re: Range Rover Classic diesel td5

Napsal: 13 led 2018 12:01
od kryten
Pokud má techničák z EU tak půjde přihlásit na běžné značky bez problémů.Na veterána těžko,když odhlédnu od úprav tak letos nejmladší rok 1988.