Re: ofroading D3 D4 a RRS
Napsal: 26 led 2017 18:54
Mi se líbí tohle https://www.youtube.com/watch?v=A4AbexnZThc&t=178s
Pro příznivce této anglické značky
https://landroverforum.cz/forum/
tohle teda bylo myšleno jako koment k prvnímu videu na začátku vlákna, kde jezdí D3, D4 a RRS, aby bylo jasnoAdam P. píše: ↑26 led 2017 19:27 je hezké vidět, že to ta auta zvládnou, ale jak už tady zaznělo, působí tam dost nepatřičně a je vidět, že to je už dost na hraně. a to jak na tato auta navlíkají ty pevnosťáky a další offroad doplňky mně osobně přijde dost pitoreskní. ale proti gustu... pro mě je to prostě asi jako když jdeš kácet stromy ve společenském obleku s kravatou a v lakýrkách. jde to, ale montérky a pohorky budou asi lepší volba
Zajímavé. Mému nezkušenému oku se tedy právě při koukání na ta videa dost výrazně zdálo, že je to právě naopak.Maxsel píše: ↑26 led 2017 21:19...Ty auta to dávají s prstem v nose. Ano, snaží se překážky vyřešit pomalu, bezpečně a plně kontrolovaně přesně v duchu toho, co Land Rover vyučuje na Experience majitelé zeleného oválu už spoustu let. Ale ano, jízdní styl se určitě výrazně odlišuje od plynu na podlaze s autem typu DI za desetinovou cenu.
tak to zase trochu zklidníme konec konců jsem ta nová auta ve svém příspěvku mimo jiné také pochválil, ne? nechci se tady dohadovat co je lepší nebo horší. vím, že jsou hodně schopná a dobrá. jen jsem řekl, že mně osobně se do takového prostředí jednoduše moc nehodí. tím jak vypadají a tím pro jaký účel jsou primárně koncipována. myslím, že mé přirovnání to plně vystihujeMaxsel píše: ↑26 led 2017 21:19 Dost na hraně? Ty auta to dávají s prstem v nose. Ano, snaží se překážky vyřešit pomalu, bezpečně a plně kontrolovaně přesně v duchu toho, co Land Rover vyučuje na Experience majitelé zeleného oválu už spoustu let. Ale ano, jízdní styl se určitě výrazně odlišuje od plynu na podlaze s autem typu DI za desetinovou cenu.
Už jsem to psal v jiném vlákně a napíšu to u sem. Osobně znám víc lidí, co byli na výpravě do Afriky D3, než nějakým jiným LR. Proč? Na srazech LR je dnes už také nejčastější auto D3. Proč?
V Žamberku měla v soutěži v kategorii bez navijáku jen 3 auta plný počet razítek. Z toho byl jedním (můj) RRS a ne např. žádný z Defů. Jak to?
Než začnete ty auta soudit od klávesnice, tak si do nich nejprv alespoň sedněte!
Tohle je hodně pěkný a docela dobrý srovnání.richo.70 píše: ↑26 led 2017 12:32 Ja vcera sledoval tohle. Taky moc pekny.
https://www.youtube.com/watch?v=LQ7sF_07Wyo&t=9s
bouda u defa se oddělí od rámu stejně, jako bouda u D3, D4. Na rámu zůstane vše - motor, nápravy, nádrž, ....
a není to karoserie s integrovaným rámem. To by nešel rám od kastle oddělit. Co to chlapi píšete za bludyAcon píše: ↑27 led 2017 09:42 Ona samozrejme nie je samonosná. Je to skrátka karoséria s integrovaným rámom = nie je položená na )om, ale je jeho súčasťou. Samonosná karoséria má istú nosnú pevnosť čo v tomto prípade samozrejme nie je pravda. Je to ako ako keby bola búda D2 napevno pozváraná s rámom.