Stránka 62 z 62

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 26 kvě 2023 18:34
od Kokesek
Obrázek
Taky takovou znam...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 kvě 2023 17:35
od petr štrof
super stav :yes
víc takových ať to vlákno není tak depresivní , a pak že to nejde

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 čer 2023 16:05
od Kokesek
Jsou to maximalne spolehlive stroje...
Prvni majitel, puvodni motor 276DT...Obrázek

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 zář 2023 20:47
od kopec
Kokesek píše: 28 čer 2023 16:05 Jsou to maximalne spolehlive stroje...
Prvni majitel, puvodni motor 276DT...Obrázek
Dělá si někdo statistiku taky 3.0 SDV6? Z těch držáků s velkým km nájezdem to zatím jsou samé 2.7 TDV6 v D3. Někde jsem slyšel, že ty 3.0 padají ještě více než 2.7? Co je na tom pravdy?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 zář 2023 21:05
od jareku

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 pro 2023 19:35
od Fojtik Design
D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:

1) nový polomotor
2) nový celý motor

Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.

Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.

Honza

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 pro 2023 08:57
od xxx
Fojtik Design píše: 02 pro 2023 19:35 D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:

1) nový polomotor
2) nový celý motor

Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.

Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.

Honza
nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tis

... a že ti nerupla klika jsi poznal jak?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 pro 2023 13:17
od Kokesek
Mam skladem novy spodek original zabaleny a muzu na neho naskladat zbytek. Tedy repas hlavy a novy rozvod.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 pro 2023 19:06
od Fojtik Design
xxx píše: 03 pro 2023 08:57
Fojtik Design píše: 02 pro 2023 19:35 D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:

1) nový polomotor
2) nový celý motor

Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.

Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.

Honza
nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tis

... a že ti nerupla klika jsi poznal jak?
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským! :grin:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 pro 2023 06:34
od xxx
Fojtik Design píše: 03 pro 2023 19:06
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským! :grin:
viděl jsem oba případy prasklé kliky - motor běžel, ale uvnitř to chrastilo, šel nastartovat a druhý, kdy se motor kousnul a neotočil s ním ani startér

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2023 07:42
od kopec
Fojtik Design píše: 03 pro 2023 19:06
xxx píše: 03 pro 2023 08:57

nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tis

... a že ti nerupla klika jsi poznal jak?
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským! :grin:
Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží to

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2023 07:59
od xxx
kopec píše: 06 pro 2023 07:42
Fojtik Design píše: 03 pro 2023 19:06

Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským! :grin:
Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží to
:D hmmm, tak to má asi těžko za 180tis nový polomotor, protože ten stojí nový 243tis pouze jako díl, kde je práce a kde repas turb, asi mu tam dali jen novou kliku, zkroucený blok nikdo nenarovná, tak to může čekat za chvíli znovu

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2023 08:05
od kopec
xxx píše: 06 pro 2023 07:59
kopec píše: 06 pro 2023 07:42

Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží to
:D hmmm, tak to má asi těžko za 180tis nový polomotor, protože ten stojí nový 243tis pouze jako díl, kde je práce a kde repas turb, asi mu tam dali jen novou kliku, zkroucený blok nikdo nenarovná, tak to může čekat za chvíli znovu
Prodávám, jak jsem nakoupil :-) ani jeden z nás tam nebyl u toho...jen říkám, že to ma frajer za 180k a ma najeto 35k km a jezdi, to je celé. Každý ať obvolá a pozjistí si sám. Btw. za cenu co píšeš jsem měl nabídku na nový motor z LR...samozřejmě ne přímo z LR. Ono nebude tak zle..jen univerzální rada a pravda neexistuje v tomto případě :-)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2023 08:26
od MadTom
Zkroucený blok se dá vyvrtat, problém je, aby se daly kromě kliky sehnat i ostatní potřebné díly - třeba ložiska. O ceně se nebavím, a to jak co se týče pracnosti, tak všech potřebných dílů (těsnění, šrouby, ....).

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 pro 2023 22:28
od Berys
Tak i já se přidávám - RRS 2012 SDV6 188kW, Chip na 227kW, nájezd 309xxxkm, auto vlastnim 4 roky, najezdil jsem cca 140tis, z toho 50 tis po chipu. Veškerý servis v autorizaku, olej po 10tis. Do teď žádná závada krom prasklé škrtící klapky letos v létě. V pátek na dálnici Brno - Praha někde před Humpolcem motor začal klepat a cca po 10-ti vteřinách větší rána a zdechl. Jel jsem zrovna pomalu, cca 110km/h. Naštěstí jsem na setrvačnost dojel do odstavného výklenku na dálnici. Ještě nevím co přesně se stalo, ale asi to už tak nějak všichni tušíme... Každopádně až se na to podíváme tak doplním info. Chtěl jsem jej po překročení 300tis prodat, ale rozhodl se, že zimu ještě odjezdím, což nevyšlo.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 01 úno 2024 23:29
od Fojtik Design
To Brno - Praha je nějakej zakletej úsek, či co! :grin:

Moc možností tě nečeká. Buď to prodáš na díly za pár peněz, nebo novej polomotor. Ale to stojí docela ranec a při prodeji je to pořád auto s velkým nájezdem. Tak je potřeba to dobře promyslet.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 bře 2024 11:32
od kopec
Jak si to nakonec vyřešil Ty? Nový motor, nebo si to pustil?
Fojtik Design píše: 01 úno 2024 23:29 To Brno - Praha je nějakej zakletej úsek, či co! :grin:

Moc možností tě nečeká. Buď to prodáš na díly za pár peněz, nebo novej polomotor. Ale to stojí docela ranec a při prodeji je to pořád auto s velkým nájezdem. Tak je potřeba to dobře promyslet.