Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 26 kvě 2023 18:34
Taky takovou znam...
Pro příznivce této anglické značky
https://landroverforum.cz/forum/
nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tisFojtik Design píše: ↑02 pro 2023 19:35 D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:
1) nový polomotor
2) nový celý motor
Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.
Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.
Honza
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským!xxx píše: ↑03 pro 2023 08:57nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tisFojtik Design píše: ↑02 pro 2023 19:35 D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:
1) nový polomotor
2) nový celý motor
Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.
Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.
Honza
... a že ti nerupla klika jsi poznal jak?
viděl jsem oba případy prasklé kliky - motor běžel, ale uvnitř to chrastilo, šel nastartovat a druhý, kdy se motor kousnul a neotočil s ním ani startérFojtik Design píše: ↑03 pro 2023 19:06
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským!
Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží toFojtik Design píše: ↑03 pro 2023 19:06Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským!
hmmm, tak to má asi těžko za 180tis nový polomotor, protože ten stojí nový 243tis pouze jako díl, kde je práce a kde repas turb, asi mu tam dali jen novou kliku, zkroucený blok nikdo nenarovná, tak to může čekat za chvíli znovukopec píše: ↑06 pro 2023 07:42Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží toFojtik Design píše: ↑03 pro 2023 19:06
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským!
Prodávám, jak jsem nakoupil ani jeden z nás tam nebyl u toho...jen říkám, že to ma frajer za 180k a ma najeto 35k km a jezdi, to je celé. Každý ať obvolá a pozjistí si sám. Btw. za cenu co píšeš jsem měl nabídku na nový motor z LR...samozřejmě ne přímo z LR. Ono nebude tak zle..jen univerzální rada a pravda neexistuje v tomto případěxxx píše: ↑06 pro 2023 07:59hmmm, tak to má asi těžko za 180tis nový polomotor, protože ten stojí nový 243tis pouze jako díl, kde je práce a kde repas turb, asi mu tam dali jen novou kliku, zkroucený blok nikdo nenarovná, tak to může čekat za chvíli znovukopec píše: ↑06 pro 2023 07:42
Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží to
Fojtik Design píše: ↑01 úno 2024 23:29 To Brno - Praha je nějakej zakletej úsek, či co!
Moc možností tě nečeká. Buď to prodáš na díly za pár peněz, nebo novej polomotor. Ale to stojí docela ranec a při prodeji je to pořád auto s velkým nájezdem. Tak je potřeba to dobře promyslet.