Sraz dědků na Valašských kotárech
Moderátor: Rover
Sraz dědků na Valašských kotárech
Mezi svátky jsem byl na Vsetíně a zastavil jsem se na Nivách u svého tchána zvaného Pepíno Šotolina. Vy ho vlastně ještě neznáte, takže Pepíno je šílenec, který si před lety našetřil nějakou kačku, za kterou koupil ojetou crossku Kawasaki a za odvoz si k ní přibral i vyřazený buldozer. Tento samohyb posléze dopravil na Nivy a všechny rodinné pozemky obdělal tím způsobem, že tam, kde jiní mají zahrádky, pole a lesy, my máme motocrossové tratě! Loni oslavil šest a šedesátiny (mimochodem, oslavy jeho narozenin jsou vyhlášené široko daleko, protože v rámci nich se každoročně sjedou všichni hobby crossaři z okolí a celý den víří prach na tratích tak, že to pak vypadá jak na Sahaře při písečné bouři) a pořád ještě skáče na své (teď už Hondě) desetimetrové skoky.
V prosinci tam ale bylo jako v pohádce o Mrazíkovi a vzhledem k tomu, že už je vypáleno, místo slivovicového kvasu vonělo uzené čerstvě vyndané z udírny. Prostě idyla...
Byl jsem tam dohodnout termín letošního srazu. K tomu jedno malé vysvětlení. Loni jsme tam měli sraz s Discoveryclubem a povedlo se to na jedničku. To jsem ale ještě neměl dědka. Řešil jsem dilema, jak to udělat letos, protože kdybych to vyhlásil na všech fórech, mohlo by se to zvrhnout v mega akci, kterou bychom organizačně nemuseli zvládnout a vlastní ježdění bychom si ve štrůdlu třiceti aut taky neužili. Takže jsem se všem lidem z Discoveryclubu omluvil, že letos sraz rezervuji především pro dědkaře. Už jsme o tom diskutovali při našem pub meetingu a moje představa byla asi taková, že bychom to spáchali koncem září, protože v květnu je Birmabright weekend. Tímto tedy vyhlašuji termín na pátek 26.09.2008 až neděle 28.09.2008 a prosím Honzu Hyrmana, aby to zanesl do svého kalendáře akcí.
O co tedy půjde? Jak jsem už naznačil, přednost mají majitelé Series Land Rovers, ale i ve dvaceti autech se to dá zvládnout, takže majitelé ostatních Land Roverů vyhánět nebudu, pokud nebude hrozit kolaps organizace. Už vlastní cestu do lokality budeme organizovat tak, aby to byl zážitek. Chce si to vzít na pátek volno, protože parta lidí z Prahy a okolí bude vyrážet již v tento jinak pracovní den dopoledne. Pokud někdo zorganizuje další skupiny z jiných míst republiky, bude to fajn. My pojedeme v houfu přes Kutnou Horu, Železné hory a Žďárské vrchy, Boskovice a Prostějov až na místo a to vše pouze po okreskách. Je to cca 330km velmi příjemného cestování krásnou krajinou a budeme na to mít celý den, takže se někde stavíme na oběd, jinde na kafe a vůbec hodláme cestu pojmout tak, aby nebyla nutným zlem, ale naopak příjemným předkrmem k hlavnímu menu, které bude na Nivách a okolí během soboty a neděle (GPS souřadnice 49°19'34"N, 17°57'3"E). Spí se ve stanech a autech na našem pozemku, k dispozici je slovy jeden splachovací záchod, ale vodu na mytí si každý vezměte s sebou do kanystru nebo balenou, protože studny v okolí bývají poloprázdné. Tak jako loni budu zajišťovat točené pivo, guláš a domácí uzeniny přímo z udírny, odvážnější si u Pepína mohou zakoupit slivovici. Máme k dispozici rozměrný altán s lavicemi, stoly, pípou a chlazením, takže i při nepřízni počasí nám bude dobře. Připomínám a ještě několikrát to zopakuji - PŮLLITRY, NÁDOBÍ NA JÍDLO A PŘÍBORY SI VEZMĚTE S SEBOU!! Loni to byl docela problém, protože polovina lidí nic neměla a Pepínova chalupa není hospoda, takže na podobný nával není zařízený. Na ohřívání a nalévání guláše, jakož i umývání hrnců tentokrát rozepíšu služby, protože loni to většinou oddřela švagrová.
Jezdit budeme jednak jen tak pro vyblbnutí na Pepínových motocrossovkách (hlavně tzv. San Marino je velmi oblíbené pro své strmé výjezdy s výhledem křes kapotu do oblak a sjezdy, kdy se musíte vzepřít na volantu), což je fakt sranda a nebojte, autům se na nich rozhodně neublíží. Ale hlavní bod programu bude opět greenlaning po hřebenech Hostýnsko-Vsetínských vrchů, což je opravdu paráda. Loni to někdo z Discoveráků nazval malým Rumunskem a možná nebyl daleko od pravdy. Můžeme jet klidně přes 30km po lesních lakatošovkách, které jsou většinou pohodové, ale samozřejmě mají mnoho míst, kde se jede poměrně ostrý offroad na srdce. Tady je ale nutno podotknout, že těmto místům se dá vždy vyhnout kličkováním mezi stromy po objízdné trase, kterou už někdo před námi najel, takže to není hledání na slepo. Prostě kdo bude chtít, může svým miláčkům dopřát bahenní koupel, co hrdlo ráčí a kdo bude chtít auto šetřit, má možnost jet s ostatními, ale problematickým místům se vyhnout. No a kdo bude chtít jenom kecat a popíjet, může zůstat na základně, což by ale byla škoda. Vzhledem k charakteru ježdění je skoro nezbytné mít vysílačku. Kdo nechcete na pevno instalovat anténu, stačí CB handka nebo sundavací anténa s klipem. Během nedělního dopoledne asi sbalíme, můžeme podniknout ještě nějakou tu projížďku a vyrazíme vstříc domovům.
Tak to je asi v kostce všechno, co jsem vám chtěl sdělit, je to ještě daleko a do té doby se určitě uvidíme, tak to můžeme probrat.
Mějte se.
V prosinci tam ale bylo jako v pohádce o Mrazíkovi a vzhledem k tomu, že už je vypáleno, místo slivovicového kvasu vonělo uzené čerstvě vyndané z udírny. Prostě idyla...
Byl jsem tam dohodnout termín letošního srazu. K tomu jedno malé vysvětlení. Loni jsme tam měli sraz s Discoveryclubem a povedlo se to na jedničku. To jsem ale ještě neměl dědka. Řešil jsem dilema, jak to udělat letos, protože kdybych to vyhlásil na všech fórech, mohlo by se to zvrhnout v mega akci, kterou bychom organizačně nemuseli zvládnout a vlastní ježdění bychom si ve štrůdlu třiceti aut taky neužili. Takže jsem se všem lidem z Discoveryclubu omluvil, že letos sraz rezervuji především pro dědkaře. Už jsme o tom diskutovali při našem pub meetingu a moje představa byla asi taková, že bychom to spáchali koncem září, protože v květnu je Birmabright weekend. Tímto tedy vyhlašuji termín na pátek 26.09.2008 až neděle 28.09.2008 a prosím Honzu Hyrmana, aby to zanesl do svého kalendáře akcí.
O co tedy půjde? Jak jsem už naznačil, přednost mají majitelé Series Land Rovers, ale i ve dvaceti autech se to dá zvládnout, takže majitelé ostatních Land Roverů vyhánět nebudu, pokud nebude hrozit kolaps organizace. Už vlastní cestu do lokality budeme organizovat tak, aby to byl zážitek. Chce si to vzít na pátek volno, protože parta lidí z Prahy a okolí bude vyrážet již v tento jinak pracovní den dopoledne. Pokud někdo zorganizuje další skupiny z jiných míst republiky, bude to fajn. My pojedeme v houfu přes Kutnou Horu, Železné hory a Žďárské vrchy, Boskovice a Prostějov až na místo a to vše pouze po okreskách. Je to cca 330km velmi příjemného cestování krásnou krajinou a budeme na to mít celý den, takže se někde stavíme na oběd, jinde na kafe a vůbec hodláme cestu pojmout tak, aby nebyla nutným zlem, ale naopak příjemným předkrmem k hlavnímu menu, které bude na Nivách a okolí během soboty a neděle (GPS souřadnice 49°19'34"N, 17°57'3"E). Spí se ve stanech a autech na našem pozemku, k dispozici je slovy jeden splachovací záchod, ale vodu na mytí si každý vezměte s sebou do kanystru nebo balenou, protože studny v okolí bývají poloprázdné. Tak jako loni budu zajišťovat točené pivo, guláš a domácí uzeniny přímo z udírny, odvážnější si u Pepína mohou zakoupit slivovici. Máme k dispozici rozměrný altán s lavicemi, stoly, pípou a chlazením, takže i při nepřízni počasí nám bude dobře. Připomínám a ještě několikrát to zopakuji - PŮLLITRY, NÁDOBÍ NA JÍDLO A PŘÍBORY SI VEZMĚTE S SEBOU!! Loni to byl docela problém, protože polovina lidí nic neměla a Pepínova chalupa není hospoda, takže na podobný nával není zařízený. Na ohřívání a nalévání guláše, jakož i umývání hrnců tentokrát rozepíšu služby, protože loni to většinou oddřela švagrová.
Jezdit budeme jednak jen tak pro vyblbnutí na Pepínových motocrossovkách (hlavně tzv. San Marino je velmi oblíbené pro své strmé výjezdy s výhledem křes kapotu do oblak a sjezdy, kdy se musíte vzepřít na volantu), což je fakt sranda a nebojte, autům se na nich rozhodně neublíží. Ale hlavní bod programu bude opět greenlaning po hřebenech Hostýnsko-Vsetínských vrchů, což je opravdu paráda. Loni to někdo z Discoveráků nazval malým Rumunskem a možná nebyl daleko od pravdy. Můžeme jet klidně přes 30km po lesních lakatošovkách, které jsou většinou pohodové, ale samozřejmě mají mnoho míst, kde se jede poměrně ostrý offroad na srdce. Tady je ale nutno podotknout, že těmto místům se dá vždy vyhnout kličkováním mezi stromy po objízdné trase, kterou už někdo před námi najel, takže to není hledání na slepo. Prostě kdo bude chtít, může svým miláčkům dopřát bahenní koupel, co hrdlo ráčí a kdo bude chtít auto šetřit, má možnost jet s ostatními, ale problematickým místům se vyhnout. No a kdo bude chtít jenom kecat a popíjet, může zůstat na základně, což by ale byla škoda. Vzhledem k charakteru ježdění je skoro nezbytné mít vysílačku. Kdo nechcete na pevno instalovat anténu, stačí CB handka nebo sundavací anténa s klipem. Během nedělního dopoledne asi sbalíme, můžeme podniknout ještě nějakou tu projížďku a vyrazíme vstříc domovům.
Tak to je asi v kostce všechno, co jsem vám chtěl sdělit, je to ještě daleko a do té doby se určitě uvidíme, tak to můžeme probrat.
Mějte se.
- Přílohy
-
- Val 2.jpg (76.56 KiB) Zobrazeno 8560 x
-
- Val 3.jpg (118.22 KiB) Zobrazeno 8560 x
-
- Val 1.jpg (116.56 KiB) Zobrazeno 8561 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Tož protože a poněvač jsem byl Jeho Veličenstvem Králem našim Boleslavem prvním, máslem pomazaným a prime ministrem Olinem Kutáčem z Vlčinské Koliby jmenován Velvyslancem Království Valašského pro místa Bohem doposud zapomenutá, která při své hlouposti a nevědomosti o Slávě a Kráse Království našeho doposud neslyšela, tak hlásim účast na kotáry v Království našem.
Honza
Honza
- Přílohy
-
- Fraser Island.JPG
- Zaslíbené místo pro písečný offroad v Austrálii - Fraser Island, zabrán pro naše Království :)
- (224.07 KiB) Staženo 3728 x
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Valašsko
Tahle akce je sice pořád ještě daleko, ale neuškodí, aby se zase trochu zviditelnila. Za měsíc tam jedu a pokud budu mít možnost, zkusím projet pár nevyzkoušených lesních cest, abychom to na podzim měli co nejpestřejší a bylo z čeho vybírat. Pro nás z Čech to bude tak trochu zkouška ochoty jet na Moravu, ale jak jsem již psal, hodlám cestování pojmout zábavnou formou.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Valašsko
No proč ne? Na Valachách budeme mít moře času to prodiskutovat.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Valašsko
Určitě můžeš přijet a budu rád, pro RRC mám slabost .
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Valašsko
Neklane a čím pojedeš ty? Kolukal jsem na Jakubův bohřební ústav a ty tam máš dva křížky Snad se stane zázrak a probudí je k věčnému životuNeklan píše:Určitě můžeš přijet a budu rád, pro RRC mám slabost .
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Valašsko
Luboš M. píše: Jakubův bohřební ústav
Ten ti dá, až si to po návratu z UK přečte
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Valašsko
Nemocnice se tomu říkat nedáeliott píše:Luboš M. píše: Jakubův bohřební ústav
Ten ti dá, až si to po návratu z UK přečte
- Přílohy
-
- pic_belec01.jpg (101.36 KiB) Zobrazeno 7904 x
Valachy
No myslím Luboši, že jsi měl tu čest být poprvé a naposledy na Workshop Meetingu, protože jak trefně poznamenal Eliott, až se Kryten vrátí, tak ti ten pohřební ústav pěkně omlátí o hlavu... .
Nicméně otázka to bohužel nebyla od věci. Z toho, že jsou obě auta rozebraná, nervózní nejsem, ostatně v KRYTENOVĚ LÉČEBNÉM SANATORIU jsem byl už mnohokrát svědkem, jak auta v mnohem horším stavu a v podstatně pokročilejším stadiu rozloženosti po čase nabyla podoby, která byla lepší, než když ty Land Rovery byly nové. Horší je to, že na Dědka pořád ještě chybí některé těžko sehnatelné díly. Takže vím, kam míříš Luboši a udělám ti tu radost - přiznávám, že navzdory všem prohlášením, která jsem na přelomu roku pověsil na web Discoveryclubu, se může stát, že na Valachy pojedu kybernetickou Discotékou , která mimochodem, když už jsme u ní, si asi vybrala všechny své vrtochy (tedy aspoň doufám) v prvních dvou a půl letech svého života a poslední rok šlape jako hodinky.
Jinak přípravy zatím probíhají asi na té úrovni, že Pepíno Šotolina byl informován o plánovaném termínu a na všechno ostatní je ještě času dost, protože počasí nepodplatím, tratě by měly být známé, louku na campování stačí posekat pár dní před naším příjezdem, stejně jako objednat pivo, guláš a nějaké ty klobásky. Slivovice je k mání permanentně .
Kdyby se ještě do té doby stihnul uzdravit Dědek, byl by to krásný dárek k mým (už také) čtyřicátinám.
Nicméně otázka to bohužel nebyla od věci. Z toho, že jsou obě auta rozebraná, nervózní nejsem, ostatně v KRYTENOVĚ LÉČEBNÉM SANATORIU jsem byl už mnohokrát svědkem, jak auta v mnohem horším stavu a v podstatně pokročilejším stadiu rozloženosti po čase nabyla podoby, která byla lepší, než když ty Land Rovery byly nové. Horší je to, že na Dědka pořád ještě chybí některé těžko sehnatelné díly. Takže vím, kam míříš Luboši a udělám ti tu radost - přiznávám, že navzdory všem prohlášením, která jsem na přelomu roku pověsil na web Discoveryclubu, se může stát, že na Valachy pojedu kybernetickou Discotékou , která mimochodem, když už jsme u ní, si asi vybrala všechny své vrtochy (tedy aspoň doufám) v prvních dvou a půl letech svého života a poslední rok šlape jako hodinky.
Jinak přípravy zatím probíhají asi na té úrovni, že Pepíno Šotolina byl informován o plánovaném termínu a na všechno ostatní je ještě času dost, protože počasí nepodplatím, tratě by měly být známé, louku na campování stačí posekat pár dní před naším příjezdem, stejně jako objednat pivo, guláš a nějaké ty klobásky. Slivovice je k mání permanentně .
Kdyby se ještě do té doby stihnul uzdravit Dědek, byl by to krásný dárek k mým (už také) čtyřicátinám.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Valachy
Taky držím palce Neklane ať se dílo podaří. Obdivuji a zároveň ti závidím že máš takové starosti. Není nad to dělat si hračku k obazu svému ( v tvém případě hned dvě ) Kryten odvádí opravdu excelentní práci a tímto ho zdravím . Také si snad jednou dědka koupím ale nejhezčí je stejně origo stav (tedy když to aspoň trochu jde).
originál
Taky mám rád originály se vším všudy, ale můj Dědek už byl tolikrát upravován před tím, než jsem ho koupil, že snaha o restaurování do stavu '69 SIIA SWB ani nemá cenu. Ale jinak chci, aby zvenku jak Rangie, tak Dědek nedávaly najevo, co se skrývá pod kabátem.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Valachy
Tak už se to pomalu blíží, do termínu Valašských kotárů zbývá pouhých 6 týdnů! Zatím všechno funguje a platí tak, jak jsem napsal v prvním příspěvku, s výjimkou faktu, že chalupa je v částečné rekonstrukci a ruším tímto guláš, protože by byl problém s ohříváním, mytím atd. Pivo a klobásky ale samozřejmě budou, kdo máte, vemte přenosný gril, naložte maso, upečte koláče, ať je každému na srazu fajn. Za týden se tam zastavím, tak uvidím, jestli Pepíno nevymýšlí ještě nějaké modifikace, ale mělo by vše platit.
V prvním zářijovém týdnu už vyhlásím anketu s dotazem, kdo jede a kdo ne, abych měl nějakou představu a doufám, že všechno vyjde na jedničku.
Vypadá to, že pokud Kryten dá dohromady Malou Zelenou, vypůjčím si Vykulence (aby se taky trochu podíval na Blízký Východ) nebo se s někým svezu. Dědek určitě nebude a s Discoverou pošlu manželku.
V prvním zářijovém týdnu už vyhlásím anketu s dotazem, kdo jede a kdo ne, abych měl nějakou představu a doufám, že všechno vyjde na jedničku.
Vypadá to, že pokud Kryten dá dohromady Malou Zelenou, vypůjčím si Vykulence (aby se taky trochu podíval na Blízký Východ) nebo se s někým svezu. Dědek určitě nebude a s Discoverou pošlu manželku.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Za sebe hlásím, že jedu. Musím navštívit kraje své rodné.
Jinak pro Valašské Království zabrán další kus Zeměkoule, tentokráte jsme pod svá bedra přijali Mys Dobré Naděje
H.
Jinak pro Valašské Království zabrán další kus Zeměkoule, tentokráte jsme pod svá bedra přijali Mys Dobré Naděje
H.
- Přílohy
-
- MDN.JPG
- (115.17 KiB) Staženo 1438 x
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;