Land Rover SIIa LHD DÁVNO PRODÁNO prosim tedy SMAZAT
Napsal: 12 čer 2013 01:26
Vzhledem k různým závažným okolnostem jsem se rozhodl prodat mojí sérii.
Je to rok 64, dovezena mnou v únoru 2009 ze švajcu (3tis. ojro plus cesta).
Byl to pick up v celkem origo stavu, jezdil asi u silničářů s radlicí na sníh, proto ten vystřiženej plech vpředu pod maskou a ten pluh už tam nebyl tak k tomu teda není...).
Od té doby proběhly tyto práce (co si vzpomenu):
Nové - rozdělovač, relé, kabely, svíčky, všechny hadice od chlazení, tlumiče, vodní i benzínová pumpa, repase karburátoru (Solex), přetěsnění převodovky (simerink mezi spojkou), repase starteru, základní ošetření rámu a karoserie, brzdy - obložení, prasátka, pumpa (nová i spojková), novej rám na plachtu a plachta (ovšem celkově sníženej o 5 cm, abych projel do garáže:-) ), nerez vejfuck, benzínová nádrž, ještě dost slušný gumy Lassa OK 144 7,5/16 na plechu, další sada (4ks) zánovních zimáků Nokian Hakapellita 215/85/16 taky na origo plecháčích, namontovaná sada Rocky mountain parabolik plus tlumiče ProComp (http://www.rockymountainspares.co.uk/?page_id=41" onclick="window.open(this.href);return false;), tuningový vršky dveří - rolovací plastový okna (origo Exmoor trim), dále (veteránisti pardon) zánovní sportovní sedáky plus tříbodový pásy (namontovaný ze zdravotních důvodů, od tý doby mě neberou křeče do nohy, když jedu někam dýl než dvacet minut!), jsou ovšem vyndavací na křídlovejch matkách za deset minut (kvůli spaní v autě), tapecírunky a dalších milion věcí na který už si teď hned nevzpomenu...
Nějaký mušky by se určitě našly (je to přece LR), tak třeba vyskakuje přetočená trojka ale jen když je přetočená, tak když se řadí včas je všechno OK, dále nemám klíček k zapalování, nějaký úniky oleje, chtěla by přetěsnit vana převodovky a rejdový koule.
Starter ač ho Kryten opravoval točí pomalu, ale auto nemilosrdně chytá i v mínus patnácti (vyzkoušeno jednou u kámoše na chalupě, stála přas víkend chuděra na mrazu, mám na to asi deset svědků:-)) nemám namontovanej pravej stěrač, ale mám ho novej, a dalších určitě několik blbostí na který si třeba zpomenu pozdějc.
Rám a plechy slušnej stav, nějaký záplaty už tam jsou ale žádná hrůza.
Jede parádně, motor pěkně vrní a taky je poměrně svižnej (na svý roky), pravidelně měněný oleje, zrovna nedávno komplet motor převodovka, přídavka, diferenciály a koncový převody. Všechno nejvyšší kvalita Castrol od Krytena.
Jsou k tomu veškerý původní díly (např. pick up bouda, původní listový péra ve velmi slušným stavu, sedačky(čekají na přečalounění) původní sání i s olejovým filtrem, mám i všechny díly co byly rozsypaný) a hromada novejch dílů.
Do servisu a dílů už jsem nacpal kolem kila...
Pracoval na tom Jakub - Kryten a můj švagr (je automechanik!) a pak taky já, ale to je spíš napadení domácím kutilem. Nicméně veškerý moje tůningy lze lehce navrátit do původního stavu.
Sérii nechám jen do dobrých rukou, a upřímně musim konstatovat, měl jsem cca již dvacet aut a tenhle dědek byl nejspolehlivější ze všech!
Není to žádná leštěnka, zejména vrchní lak má slušnou patinu, ale mě se líbil tak jak je.
Jezdil jsem s ní normálně do rachoty (teda když to bylo do 5Okm...) v zimě v létě.
Cenovka komplet je 99 900,- Kč. a jako bonus dobový rádio Blaupunkt s plusem na kostře.
Z ceny lze odečíst:
sada zimních kol - 5 000,-
plachta s rámem - 5 000,-
sada parabolik a tlumičů - 5 000,- (ovšem by si je musel novej majitel přehodit!)
tuningový vršky dveří - 3 000,-
tuningový sedačky a pásy - 3 000,-
další nový díly a dílenskej manuál od Haynese - 3 000,-
kontakt: 608969417
Michal
fotky tady:
http://krrtek.rajce.idnes.cz/LR_sIIa/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to rok 64, dovezena mnou v únoru 2009 ze švajcu (3tis. ojro plus cesta).
Byl to pick up v celkem origo stavu, jezdil asi u silničářů s radlicí na sníh, proto ten vystřiženej plech vpředu pod maskou a ten pluh už tam nebyl tak k tomu teda není...).
Od té doby proběhly tyto práce (co si vzpomenu):
Nové - rozdělovač, relé, kabely, svíčky, všechny hadice od chlazení, tlumiče, vodní i benzínová pumpa, repase karburátoru (Solex), přetěsnění převodovky (simerink mezi spojkou), repase starteru, základní ošetření rámu a karoserie, brzdy - obložení, prasátka, pumpa (nová i spojková), novej rám na plachtu a plachta (ovšem celkově sníženej o 5 cm, abych projel do garáže:-) ), nerez vejfuck, benzínová nádrž, ještě dost slušný gumy Lassa OK 144 7,5/16 na plechu, další sada (4ks) zánovních zimáků Nokian Hakapellita 215/85/16 taky na origo plecháčích, namontovaná sada Rocky mountain parabolik plus tlumiče ProComp (http://www.rockymountainspares.co.uk/?page_id=41" onclick="window.open(this.href);return false;), tuningový vršky dveří - rolovací plastový okna (origo Exmoor trim), dále (veteránisti pardon) zánovní sportovní sedáky plus tříbodový pásy (namontovaný ze zdravotních důvodů, od tý doby mě neberou křeče do nohy, když jedu někam dýl než dvacet minut!), jsou ovšem vyndavací na křídlovejch matkách za deset minut (kvůli spaní v autě), tapecírunky a dalších milion věcí na který už si teď hned nevzpomenu...
Nějaký mušky by se určitě našly (je to přece LR), tak třeba vyskakuje přetočená trojka ale jen když je přetočená, tak když se řadí včas je všechno OK, dále nemám klíček k zapalování, nějaký úniky oleje, chtěla by přetěsnit vana převodovky a rejdový koule.
Starter ač ho Kryten opravoval točí pomalu, ale auto nemilosrdně chytá i v mínus patnácti (vyzkoušeno jednou u kámoše na chalupě, stála přas víkend chuděra na mrazu, mám na to asi deset svědků:-)) nemám namontovanej pravej stěrač, ale mám ho novej, a dalších určitě několik blbostí na který si třeba zpomenu pozdějc.
Rám a plechy slušnej stav, nějaký záplaty už tam jsou ale žádná hrůza.
Jede parádně, motor pěkně vrní a taky je poměrně svižnej (na svý roky), pravidelně měněný oleje, zrovna nedávno komplet motor převodovka, přídavka, diferenciály a koncový převody. Všechno nejvyšší kvalita Castrol od Krytena.
Jsou k tomu veškerý původní díly (např. pick up bouda, původní listový péra ve velmi slušným stavu, sedačky(čekají na přečalounění) původní sání i s olejovým filtrem, mám i všechny díly co byly rozsypaný) a hromada novejch dílů.
Do servisu a dílů už jsem nacpal kolem kila...
Pracoval na tom Jakub - Kryten a můj švagr (je automechanik!) a pak taky já, ale to je spíš napadení domácím kutilem. Nicméně veškerý moje tůningy lze lehce navrátit do původního stavu.
Sérii nechám jen do dobrých rukou, a upřímně musim konstatovat, měl jsem cca již dvacet aut a tenhle dědek byl nejspolehlivější ze všech!
Není to žádná leštěnka, zejména vrchní lak má slušnou patinu, ale mě se líbil tak jak je.
Jezdil jsem s ní normálně do rachoty (teda když to bylo do 5Okm...) v zimě v létě.
Cenovka komplet je 99 900,- Kč. a jako bonus dobový rádio Blaupunkt s plusem na kostře.
Z ceny lze odečíst:
sada zimních kol - 5 000,-
plachta s rámem - 5 000,-
sada parabolik a tlumičů - 5 000,- (ovšem by si je musel novej majitel přehodit!)
tuningový vršky dveří - 3 000,-
tuningový sedačky a pásy - 3 000,-
další nový díly a dílenskej manuál od Haynese - 3 000,-
kontakt: 608969417
Michal
fotky tady:
http://krrtek.rajce.idnes.cz/LR_sIIa/" onclick="window.open(this.href);return false;