RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Zdravím, mám dotaz. Jaký je mezi těmito motory rozdíl a jaká případná náchylnost na poruchy. Chtěl bych si tu potovoru koupit, ale taky minimalizovat případné problémy co by mě mohli potkat. Taky mi není zcela jasný odstupnování výbavy. HSE je jejvyšší?
Předem díky za rady
Předem díky za rady
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Ahoj
2,7 TDV6 je šestiválec do V
3,6 TDV8 je 8 válec do V
Možnosti výbavy jsou S , SE a HSE přičemž HSE je nejvyšší výbava.
2,7 TDV6 je šestiválec do V
3,6 TDV8 je 8 válec do V
Možnosti výbavy jsou S , SE a HSE přičemž HSE je nejvyšší výbava.
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Turbo-diesel 2,7 je V6, 3,6 z něho vychází, ale má přidány 2 válce, takže je to TDV8. Výkonově je to 190 koní u 2,7 proti 270-ti koním u 3,6. Některé 2,7 odcházely po cca 160-ti až 200 tisících km (znám cca 4 případy, z toho 1 u RRS a 3 u D3), prostě se najednou zadřely. U 3,6 mi žádný takový případ není znám. 3,6 bude rozhodně relaxovanější a živější, 2,7 má s tímhle kolosem (podle rozměrů se to nezdá, ale RRS váží prázdný kolem 2,6 tuny) docela dost práce. Z toho důvodu se ani spotřeba nebude téměř vůbec lišit. HSE je myslím nejvyšší výbava.
Oba motory jsou stejně komplikované, jako ostatně celé auto, proto je zásadní kupovat auto se známou historií a servisní knížkou. Olej doporučuji měnit častěji než je doporučeno (to ostatně platí u všech motorů). Land Rovery mají ohromné kouzlo a jezdí úžasně, ale díky své komplikovanosti jsou trochu náchylné ke komplikacím, pokud se ale člověk nechá chytit, už si žádné jiné auto nekoupí. Přeji šťastnou ruku.
Oba motory jsou stejně komplikované, jako ostatně celé auto, proto je zásadní kupovat auto se známou historií a servisní knížkou. Olej doporučuji měnit častěji než je doporučeno (to ostatně platí u všech motorů). Land Rovery mají ohromné kouzlo a jezdí úžasně, ale díky své komplikovanosti jsou trochu náchylné ke komplikacím, pokud se ale člověk nechá chytit, už si žádné jiné auto nekoupí. Přeji šťastnou ruku.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Výroba motorů asi nebude LR, vzhledem k předchozí spolupráce s Fordem z dílny GM?
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Chlape, tohle by mě asi nenapadlo (válce)dabartos píše:Ahoj
2,7 TDV6 je šestiválec do V
3,6 TDV8 je 8 válec do V
Možnosti výbavy jsou S , SE a HSE přičemž HSE je nejvyšší výbava.
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Motory jsou PSA. A TDV8 nemá rozvodovej řemen ale řetěz.
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
On je to společný projekt Fordu a PSA.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Je o případnou záměnu dílů. To bylo jako v jednu dobu Volvo V30 mělo stejné díly jako Renault, tak něco na ten způsob.Neklan píše:On je to společný projekt Fordu a PSA.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
No a taky jsem zapoměl- jak vydrží dvouhmotobý strvák, vstřikovače a třeba vzduchové tlumiče..?
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Snad si to nechceš koupit s manuální převodovkou . Pokud bych musel volit mezi těmito motory, tak jedině 3.6 V8.Tomy70 píše:No a taky jsem zapoměl- jak vydrží dvouhmotobý strvák, vstřikovače a třeba vzduchové tlumiče..?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Přesně tak, 3,6TDV8 a manuál není ani v nabídce, je to pouze v automatu, což je jedině dobře, také si tohle auto v manuálu nedokážu ani představit.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Ted jsem měl možnost se svézt v Klasice RR rv. 2006 s 3 litrovou naftou a pocitově se mi zdá větší Jaký je tem 3 litr od BMW?
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
s tím zadřením 2,7 je to problém jen u PSA motorů, které se montovaly do LR 2006-2008, jestli se nepletu Stejný problém měly i Jaguary těchto ročníků s 2,7. Znám taky konkrétní případ.Neklan píše:Turbo-diesel 2,7 je V6, 3,6 z něho vychází, ale má přidány 2 válce, takže je to TDV8. Výkonově je to 190 koní u 2,7 proti 270-ti koním u 3,6. Některé 2,7 odcházely po cca 160-ti až 200 tisících km (znám cca 4 případy, z toho 1 u RRS a 3 u D3), prostě se najednou zadřely. U 3,6 mi žádný takový případ není znám. 3,6 bude rozhodně relaxovanější a živější, 2,7 má s tímhle kolosem (podle rozměrů se to nezdá, ale RRS váží prázdný kolem 2,6 tuny) docela dost práce. Z toho důvodu se ani spotřeba nebude téměř vůbec lišit. HSE je myslím nejvyšší výbava.
Oba motory jsou stejně komplikované, jako ostatně celé auto, proto je zásadní kupovat auto se známou historií a servisní knížkou. Olej doporučuji měnit častěji než je doporučeno (to ostatně platí u všech motorů). Land Rovery mají ohromné kouzlo a jezdí úžasně, ale díky své komplikovanosti jsou trochu náchylné ke komplikacím, pokud se ale člověk nechá chytit, už si žádné jiné auto nekoupí. Přeji šťastnou ruku.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Nevím, jestli se ti zdál větší ten motor nebo celé auto - to se ti nezdálo větší, to je větší a o moc. RRS je zmenšená Discovery 3, zatímco RR L322 je ještě větší než D3.Tomy70 píše:Ted jsem měl možnost se svézt v Klasice RR rv. 2006 s 3 litrovou naftou a pocitově se mi zdá větší Jaký je tem 3 litr od BMW?
S L322 3,0TD6 jsem jel jenom párkrát, ale stará verze řadové šestky TD od BMW má 180 koní a co se výkonu týká, připadalo mi to jenom nepatrně línější než D3 s 2,7TDV6 a manuálem. Nicméně pár majitelů RR L322 TD6 tady je, takže se nebudu pokoušet o žádné rozumy, když jsou tu mnohem povolanější.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Já jsem rád za každý názor, je to vzdy jiný úhel pohledu.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.
- Kokesek
- Příspěvky: 4449
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Tomy70 píše:Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.
to je dobre ze si nakonem nevolil 2.7 ani 3.6
nemohu totiz souhlasit ze 3,6 se nezadira...
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Najdi si nejbližší Bosch servisTomy70 píše:Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
No doufám, že to byla dobrá volba. Při nejbližsí době změním avatara, aby mě někdo nenařkl že tam mám H2
Je fakt, že Sport je malý a já chtěl něco prostornýho, mám totiž 195cm a tak trochu mám problém.
Je fakt, že Sport je malý a já chtěl něco prostornýho, mám totiž 195cm a tak trochu mám problém.
Naposledy upravil(a) Tomy70 dne 12 led 2014 22:20, celkem upraveno 1 x.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
V8 by byla lepší
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com