RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tomy70
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2013 17:45
auto: L322
Bydliště: Pardubice

RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#1 Příspěvek od Tomy70 » 14 kvě 2013 18:17

Zdravím, mám dotaz. Jaký je mezi těmito motory rozdíl a jaká případná náchylnost na poruchy. Chtěl bych si tu potovoru koupit, ale taky minimalizovat případné problémy co by mě mohli potkat. Taky mi není zcela jasný odstupnování výbavy. HSE je jejvyšší?
Předem díky za rady :wink:

Uživatelský avatar
dabartos
Příspěvky: 838
Registrován: 14 srp 2011 13:08
auto: DI-200TDI , Free 1.8
Kontaktovat uživatele:

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#2 Příspěvek od dabartos » 14 kvě 2013 21:28

Ahoj
2,7 TDV6 je šestiválec do V
3,6 TDV8 je 8 válec do V
Možnosti výbavy jsou S , SE a HSE přičemž HSE je nejvyšší výbava.
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#3 Příspěvek od Neklan » 14 kvě 2013 21:32

Turbo-diesel 2,7 je V6, 3,6 z něho vychází, ale má přidány 2 válce, takže je to TDV8. Výkonově je to 190 koní u 2,7 proti 270-ti koním u 3,6. Některé 2,7 odcházely po cca 160-ti až 200 tisících km (znám cca 4 případy, z toho 1 u RRS a 3 u D3), prostě se najednou zadřely. U 3,6 mi žádný takový případ není znám. 3,6 bude rozhodně relaxovanější a živější, 2,7 má s tímhle kolosem (podle rozměrů se to nezdá, ale RRS váží prázdný kolem 2,6 tuny) docela dost práce. Z toho důvodu se ani spotřeba nebude téměř vůbec lišit. HSE je myslím nejvyšší výbava.
Oba motory jsou stejně komplikované, jako ostatně celé auto, proto je zásadní kupovat auto se známou historií a servisní knížkou. Olej doporučuji měnit častěji než je doporučeno (to ostatně platí u všech motorů). Land Rovery mají ohromné kouzlo a jezdí úžasně, ale díky své komplikovanosti jsou trochu náchylné ke komplikacím, pokud se ale člověk nechá chytit, už si žádné jiné auto nekoupí. Přeji šťastnou ruku.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Tomy70
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2013 17:45
auto: L322
Bydliště: Pardubice

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#4 Příspěvek od Tomy70 » 15 kvě 2013 05:37

Výroba motorů asi nebude LR, vzhledem k předchozí spolupráce s Fordem z dílny GM?

Uživatelský avatar
Tomy70
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2013 17:45
auto: L322
Bydliště: Pardubice

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#5 Příspěvek od Tomy70 » 15 kvě 2013 05:39

dabartos píše:Ahoj
2,7 TDV6 je šestiválec do V
3,6 TDV8 je 8 válec do V
Možnosti výbavy jsou S , SE a HSE přičemž HSE je nejvyšší výbava.
Chlape, tohle by mě asi nenapadlo (válce) :wink:

Uživatelský avatar
dabartos
Příspěvky: 838
Registrován: 14 srp 2011 13:08
auto: DI-200TDI , Free 1.8
Kontaktovat uživatele:

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#6 Příspěvek od dabartos » 15 kvě 2013 07:58

Motory jsou PSA. A TDV8 nemá rozvodovej řemen ale řetěz.
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#7 Příspěvek od Neklan » 15 kvě 2013 14:37

On je to společný projekt Fordu a PSA.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Tomy70
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2013 17:45
auto: L322
Bydliště: Pardubice

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#8 Příspěvek od Tomy70 » 15 kvě 2013 14:45

Neklan píše:On je to společný projekt Fordu a PSA.
Je o případnou záměnu dílů. To bylo jako v jednu dobu Volvo V30 mělo stejné díly jako Renault, tak něco na ten způsob.

Uživatelský avatar
Tomy70
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2013 17:45
auto: L322
Bydliště: Pardubice

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#9 Příspěvek od Tomy70 » 15 kvě 2013 15:31

No a taky jsem zapoměl- jak vydrží dvouhmotobý strvák, vstřikovače a třeba vzduchové tlumiče..?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#10 Příspěvek od eliott » 21 kvě 2013 21:57

Tomy70 píše:No a taky jsem zapoměl- jak vydrží dvouhmotobý strvák, vstřikovače a třeba vzduchové tlumiče..?
Snad si to nechceš koupit s manuální převodovkou :coze: . Pokud bych musel volit mezi těmito motory, tak jedině 3.6 V8.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#11 Příspěvek od Neklan » 22 kvě 2013 08:09

Přesně tak, 3,6TDV8 a manuál není ani v nabídce, je to pouze v automatu, což je jedině dobře, také si tohle auto v manuálu nedokážu ani představit.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Tomy70
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2013 17:45
auto: L322
Bydliště: Pardubice

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#12 Příspěvek od Tomy70 » 25 kvě 2013 09:53

Ted jsem měl možnost se svézt v Klasice RR rv. 2006 s 3 litrovou naftou a pocitově se mi zdá větší Jaký je tem 3 litr od BMW?

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#13 Příspěvek od xxx » 25 kvě 2013 10:11

Neklan píše:Turbo-diesel 2,7 je V6, 3,6 z něho vychází, ale má přidány 2 válce, takže je to TDV8. Výkonově je to 190 koní u 2,7 proti 270-ti koním u 3,6. Některé 2,7 odcházely po cca 160-ti až 200 tisících km (znám cca 4 případy, z toho 1 u RRS a 3 u D3), prostě se najednou zadřely. U 3,6 mi žádný takový případ není znám. 3,6 bude rozhodně relaxovanější a živější, 2,7 má s tímhle kolosem (podle rozměrů se to nezdá, ale RRS váží prázdný kolem 2,6 tuny) docela dost práce. Z toho důvodu se ani spotřeba nebude téměř vůbec lišit. HSE je myslím nejvyšší výbava.
Oba motory jsou stejně komplikované, jako ostatně celé auto, proto je zásadní kupovat auto se známou historií a servisní knížkou. Olej doporučuji měnit častěji než je doporučeno (to ostatně platí u všech motorů). Land Rovery mají ohromné kouzlo a jezdí úžasně, ale díky své komplikovanosti jsou trochu náchylné ke komplikacím, pokud se ale člověk nechá chytit, už si žádné jiné auto nekoupí. Přeji šťastnou ruku.
s tím zadřením 2,7 je to problém jen u PSA motorů, které se montovaly do LR 2006-2008, jestli se nepletu :think Stejný problém měly i Jaguary těchto ročníků s 2,7. Znám taky konkrétní případ.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#14 Příspěvek od Neklan » 26 kvě 2013 18:39

Tomy70 píše:Ted jsem měl možnost se svézt v Klasice RR rv. 2006 s 3 litrovou naftou a pocitově se mi zdá větší Jaký je tem 3 litr od BMW?
Nevím, jestli se ti zdál větší ten motor nebo celé auto - to se ti nezdálo větší, to je větší a o moc. RRS je zmenšená Discovery 3, zatímco RR L322 je ještě větší než D3.
S L322 3,0TD6 jsem jel jenom párkrát, ale stará verze řadové šestky TD od BMW má 180 koní a co se výkonu týká, připadalo mi to jenom nepatrně línější než D3 s 2,7TDV6 a manuálem. Nicméně pár majitelů RR L322 TD6 tady je, takže se nebudu pokoušet o žádné rozumy, když jsou tu mnohem povolanější.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Tomy70
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2013 17:45
auto: L322
Bydliště: Pardubice

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#15 Příspěvek od Tomy70 » 28 kvě 2013 06:56

Já jsem rád za každý názor, je to vzdy jiný úhel pohledu.

Uživatelský avatar
Tomy70
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2013 17:45
auto: L322
Bydliště: Pardubice

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#16 Příspěvek od Tomy70 » 12 led 2014 21:09

Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4449
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#17 Příspěvek od Kokesek » 12 led 2014 21:18

Tomy70 píše:Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.


to je dobre ze si nakonem nevolil 2.7 ani 3.6
nemohu totiz souhlasit ze 3,6 se nezadira...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#18 Příspěvek od eliott » 12 led 2014 21:59

Tomy70 píše:Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.
Najdi si nejbližší Bosch servis
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Tomy70
Příspěvky: 71
Registrován: 14 kvě 2013 17:45
auto: L322
Bydliště: Pardubice

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#19 Příspěvek od Tomy70 » 12 led 2014 22:17

No doufám, že to byla dobrá volba. Při nejbližsí době změním avatara, aby mě někdo nenařkl že tam mám H2 :grin:
Je fakt, že Sport je malý a já chtěl něco prostornýho, mám totiž 195cm a tak trochu mám problém.
Naposledy upravil(a) Tomy70 dne 12 led 2014 22:20, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?

#20 Příspěvek od eliott » 12 led 2014 22:20

V8 by byla lepší
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět