Zradily mě brzdy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Da7we
Příspěvky: 159
Registrován: 22 lis 2012 11:46
auto: RRC - princ Čárls

Zradily mě brzdy

#1 Příspěvek od Da7we » 14 led 2013 09:36

Čau offroaďáci,
chci se s vámi podělit o story, které zároveň bude žádostí o radu. Včera jsem byl s mojí P38 v jednom lomu trochu ji potrápit a vyjížděl jsem takovej kopec, celkem prudkej ale ne nějak extrémně. To že jsem vyjel skoro nahoru, tam se to vykřížilo a dál se nejelo, tady popisovat nebudu, ale jde o to co bylo dál. Ve chvíli kdy auto řeklo že dopředu nepojede a začlo hrabat, jsem šlápnul na brzdu, s tim že se zastavim, dám tam R a sjedu dolu. Auto na chvíli zastavilo zabrzdilo, pak se svezlo kousek dolu (bylo to na pískoblátě) a pak brzdy naprosto vyply a nebrzdily, auto se rozjelo dozadu naprosto volně bez jakéhokoli zpomalení. Když jsem si to šinul pozadu do tmy, měl jsem sešláplou brzdu a i jsem jí zkoušel mačkat znova, ale prostě nic. Sjel jsem asi tak 30 metrů, doslova letěl vzduchem přes hromadu hlíny, ve vzduchu dopad na menší strom kterej jsem vyvrátil a po něm se svez zase na zem. Sečteno podtrženo, odnes to "jenom" zadní plastovej nárazník, oko se ohlo, vytrhla se zásuvka na přívěs, koncovky vejfuků už tam téměř nejsou a pár drobností. Vzhledem k tomu, jak rychle a nekontrolovatelně to auto letělo pozadu z kopce dolu, to dopadlo ještě dobře. Jo, zapomněl jsem zmínit, že když jsem přistál opět všema kolama na zemi a zůstal konečně stát, by vyplej motor. Kámoš co jel se mnou jako spolujezdec tvrdí, že se vypnul už v kopci, to já si bohužel nejsem vědomej, protože jsem zrovna měl plnou hlavu představ všelijakejch kamenů a stromů co čekaj za mnou. Co ale nechápu je, jak je tohle možný. Za a) že nefungovaly brzdy a za b), jakto že to takhle bez jakýhokoli odporu jel pozadu z kopce, když jsem měl na převodovce "D"? a stalo se to někomu z vás?

Díky za rady
Range rover p38, r.v. 1998, 2.5 DSE

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zradily mě brzdy

#2 Příspěvek od Miky_CZ » 14 led 2013 09:39

Da7we píše:Čau offroaďáci,
chci se s vámi podělit o story, které zároveň bude žádostí o radu. Včera jsem byl s mojí P38 v jednom lomu trochu ji potrápit a vyjížděl jsem takovej kopec, celkem prudkej ale ne nějak extrémně. To že jsem vyjel skoro nahoru, tam se to vykřížilo a dál se nejelo, tady popisovat nebudu, ale jde o to co bylo dál. Ve chvíli kdy auto řeklo že dopředu nepojede a začlo hrabat, jsem šlápnul na brzdu, s tim že se zastavim, dám tam R a sjedu dolu. Auto na chvíli zastavilo zabrzdilo, pak se svezlo kousek dolu (bylo to na pískoblátě) a pak brzdy naprosto vyply a nebrzdily, auto se rozjelo dozadu naprosto volně bez jakéhokoli zpomalení. Když jsem si to šinul pozadu do tmy, měl jsem sešláplou brzdu a i jsem jí zkoušel mačkat znova, ale prostě nic. Sjel jsem asi tak 30 metrů, doslova letěl vzduchem přes hromadu hlíny, ve vzduchu dopad na menší strom kterej jsem vyvrátil a po něm se svez zase na zem. Sečteno podtrženo, odnes to "jenom" zadní plastovej nárazník, oko se ohlo, vytrhla se zásuvka na přívěs, koncovky vejfuků už tam téměř nejsou a pár drobností. Vzhledem k tomu, jak rychle a nekontrolovatelně to auto letělo pozadu z kopce dolu, to dopadlo ještě dobře. Jo, zapomněl jsem zmínit, že když jsem přistál opět všema kolama na zemi a zůstal konečně stát, by vyplej motor. Kámoš co jel se mnou jako spolujezdec tvrdí, že se vypnul už v kopci, to já si bohužel nejsem vědomej, protože jsem zrovna měl plnou hlavu představ všelijakejch kamenů a stromů co čekaj za mnou. Co ale nechápu je, jak je tohle možný. Za a) že nefungovaly brzdy a za b), jakto že to takhle bez jakýhokoli odporu jel pozadu z kopce, když jsem měl na převodovce "D"? a stalo se to někomu z vás?

Díky za rady
ve chvili kdy se kola toci obracene nez mas zarazeno motor chcipne a tusim nejak odpoji prevodovku? kazdopadne tohle uz sem taky zazil, teda bez tech brzd ale ze to chciplo
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Da7we
Příspěvky: 159
Registrován: 22 lis 2012 11:46
auto: RRC - princ Čárls

Re: Zradily mě brzdy

#3 Příspěvek od Da7we » 14 led 2013 09:47

já si to taky řikal, ale jednou jsem sjížděl kopec pozadu a celou dobu jsem tam měl D a nechcíplo to..
Range rover p38, r.v. 1998, 2.5 DSE

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Zradily mě brzdy

#4 Příspěvek od powl » 14 led 2013 12:56

Tak kdyz mas automat tak by motor snad chcipnout nemel. Kdyz uz chcipne tak neni s kolama nijak spojenej protoze neni zadny hydraulicky tlak v automatu. No a kdyz uz chcipne tak taky nejde vyveva na posilovac brzd. Nemels tam malo nafty?
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#5 Příspěvek od alap » 14 led 2013 13:01

Mám podobnou story, ale bez terénu. Bylo za dob mé P38, jsem couval a zatáčel, co otáčel jsem se a když jsem chtěl zabrzdit tak nic, šlapal jsem na brzdy a ty nic neudělli. Ještě se mi to povedlo párkrát nasimulovat, ale zkrátka se to stává. Myslím si že to má společné to když do brždění sepne prokluz. Pokud by jsi brzdil a jel normálně pomalu dozadu, tak to zabrzdí, ale vždy když se mi povedlo simulací udělat, že mi problikla kontrolka trakce, tak to nebrzdilo. Nevím jestli je to naladěním brzd a prokluzu a nebo je to jen chyba určitých vozů, ale stává se to. Já tenkrát naboural kontejnery směšného odpadu a co čert nechtěl, zrovna vedle nich stáli měšťáci. Zkus jim něco takového vysvětlit. Bez šance. Nakonec si vzali jen mé nacionále, že kdyby se někdo ptal kdo to udělal, tak aby věděli.
No co se týká chcípnutí motoru to nevím, to mě nikdy neudělalo. Ale je zde možnost, že pokud jsi měl D a přidal jsi plyn, že se to jako chtělo rozjet a nemělo to sílu a než to měnič odpojil, tak to chcíplo. To asi nebude problém, ale s těmi brzdami pozor.

PS: p38 nemá klasický posilovač, ale je to od motoru úplně oddělené powl
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Zradily mě brzdy

#6 Příspěvek od powl » 14 led 2013 13:18

alap píše: PS: p38 nemá klasický posilovač, ale je to od motoru úplně oddělené powl
tak to je jina :shock:
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#7 Příspěvek od OC » 14 led 2013 17:50

Je to celé docela dost hodně divné :shock:

Teď to brzdí bez problémů? Stran potenciálního průseru s brzdami up to MY99 viz tady. Ale to by to ruplo jednou a od té chvíle už nebrzdilo...

Další věc je, že Déčko by při couvání mělo dost účinně brzdit motorem (a měl by se přitom dost hřát převodový olej, ale při kratším použití čort vozmi). Stejně tak Rko při jízdě dopředu. Nepřeřadils náhodou na N? Stačí to posunout o malý kousek, nemusí docvaknout Nko, stačí, když se vycvakne rychlost, a převodovka vyřadí, aspoň tedy podle mých zkušeností. Pokud jsi měl ruku na páce ve chvíli, kdy to začalo podkluzovat, stát by se to mohlo, ne?

Motor chcípl hned zpočátku nebo až při nárazu? Pokud to druhé, mohlo jej vyřadit inerční čidlo, které mj. vypne přívod benzinu. Je nyní zapnuté?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Da7we
Příspěvky: 159
Registrován: 22 lis 2012 11:46
auto: RRC - princ Čárls

Re: Zradily mě brzdy

#8 Příspěvek od Da7we » 14 led 2013 21:05

OC píše:Je to celé docela dost hodně divné :shock:

Teď to brzdí bez problémů? Stran potenciálního průseru s brzdami up to MY99 viz tady. Ale to by to ruplo jednou a od té chvíle už nebrzdilo...

Další věc je, že Déčko by při couvání mělo dost účinně brzdit motorem (a měl by se přitom dost hřát převodový olej, ale při kratším použití čort vozmi). Stejně tak Rko při jízdě dopředu. Nepřeřadils náhodou na N? Stačí to posunout o malý kousek, nemusí docvaknout Nko, stačí, když se vycvakne rychlost, a převodovka vyřadí, aspoň tedy podle mých zkušeností. Pokud jsi měl ruku na páce ve chvíli, kdy to začalo podkluzovat, stát by se to mohlo, ne?

Motor chcípl hned zpočátku nebo až při nárazu? Pokud to druhé, mohlo jej vyřadit inerční čidlo, které mj. vypne přívod benzinu. Je nyní zapnuté?

Nejsem si uplně jiste, semlelo se to dost rychle a já v tu chvíli myslel na všechny svatý...že jsem vycvaknul rychlost je možná možný, ale furt by to nevysvětlovalo ty brzdy. Ted to brzdí, ale třeba když dobržďuju i pomalu, tak v tom občas jakoby zacvaká a trochu se prošlápne pedál a pak se brzdy zase jakoby "chytnou" . Ještě když jsem dokončil svuj střemhlavý let po zádech, koukal jsem na motor a bylo tam trochu míň brzdovky než by tam mělo být, nemůže to mít s tim něco společnýho? Nevim jinak čim si to vysvětlit, to že to jelo dozadu by se dalo vysvětlit tim že jsem to překlik, ale ty brzdy? netušim
Range rover p38, r.v. 1998, 2.5 DSE

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#9 Příspěvek od OC » 14 led 2013 21:39

Souhlas, s těmi brzdami je to hodně divné -- jediné, co mne napadá, je ten odkaz, ale to by to furt nebrzdilo. Jinak vzduch, uvařená brzdovka, to vše by mělo přicházet postupně a ne takhle kách najednou. Netuším.

Možná s nějakou rozumnou teorií přijde Kokešek, :dance či Eliott... A vůbec, měl už to v ruce nějaký servisák od té doby? Prohlédl ty brzdy pořádně? Řekl k tomu něco?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#10 Příspěvek od alap » 14 led 2013 21:45

Ty brzdy se převážně chovají normálně, opravdu jsem to simuloval hodněkrát a jen párkrát to nebrzdilo. Podle mě to není závada ve změní že by to šlo opravit, je to spíš o špatném nastavení.
da7we, máš trakci na své P38?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#11 Příspěvek od OC » 14 led 2013 21:55

Pokud "trakce" znamená Traction Control, pak pokud vím

(a) je úplně na všech P38
(b) do MY99 jen vzadu, od MY99 všude
(c) s brzdou má společné jen to, že přibrzdí prokluzující kolo, ale nikdy a nijak nic neodbrzdí*

* Ale asi je možné, že nějaký bug někde v TC by mohl odbrždění zavinit -- ačkoli jsem o ničem podobném nikdy neslyšel; ale já neslyšel věcí :)

Jinak odbrzdí naopak ABS když je kolo blokované, a ABS je všude na všech kolech u všech P38 bez ohledu na MY. A, hmmmm, možná by tady někde být zakopaný čokl mohl -- na šotolinách a podobných podkladech s ABS občas trochu problémy byly, o tom už jsem slyšel (i sám zažil, byť jen v mírné podobě) :)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#12 Příspěvek od OC » 14 led 2013 22:02

Hmmm, napadá mne k tomu -- Da7we, je možné, že Ti to nejdřív začalo podjíždět a couvat, a teprve pak jsi zadupl brzdu?

Pokud jo, celkem si umím představit, že ABS to po*ralo a začalo "odblokovávat" :(

Jinak normálně ABS poznáš pod nohou na brzdě, je to pocit trochu jako kdyby Ti do toho pedálu zespoda lehce klepal. Ale je mi jasné, že v tom tumlu jsi neměl čas si takových věcí všímat...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#13 Příspěvek od alap » 14 led 2013 22:07

OC trochu tě zklamu, ale TC nebyl ve všech vozech. Ve 4,6 ano tam byl standartně, ale 4,0 a 2,5D byli za příplatek. Já měl právě 4,0 bez TC a dodělával jsem si ho tam. Určitě to má něco společného s ABS, jelikož mě při tom pedál vrněl.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#14 Příspěvek od OC » 14 led 2013 22:34

Vida, člověk se pořád učí!

S ABS má společné sensory a ECU.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#15 Příspěvek od alap » 14 led 2013 22:49

Teď si nejsem jistý jestli jednotky jsou stejné nebo ne, ale já ji tuším neměnil. Jen jsem vyměnil blok a TC začalo fungovat.
Ale senzory a vše ostatní je stejné.
Osobně si myslím, že bude zrada někde v nastavení citlivosti ABS při zatočeném kole.
Da7we nepamatuješ si, když jsi začal couvat jak jsi měl zatočené kola?
Mě to vždycky blblo jen při rejdu.
Je zde pak otázka jestli z důvodu rejdu není ABS citlivější, aby se zbytečně nezatěžovala viscospojka a nebo jestli to není tím, že jsme měli zatvrdlou viscospojku a zkrátka když ABS jedno kolo pustilo, tak se to přeneslo i na ostatní a auto jako by nebrzdilo.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#16 Příspěvek od Mirko » 14 led 2013 23:02

A nevisí prostě někde ventil v tom šíleným bloku, který navazuje na pedály? Ví někdo o tom, že celý ten systém ABS se má dle LR měnit po nějaké době a nahradit pouze vakuově baleným novým ventilovým blokem? Já jenom, že zrovna tenhle systém ABS ve spojení s TC, která je nějak (nevím jak, nemám TC na autě) ovládaná pomoci těch hydraulických ventílků v tom již zmíněným bloku je jedna z části na RR, kterým důvěřuju zrovna co nejmíň...a to těm ostatním nedůvěřuju skoro vůbec...A samozřejmě nikdo ty bloky niksy za nový vákuově balené neměnil, protože stojí o něco míň než samotný vůz a všichni doufáme, že nám to bude brzdit až do onoho dne. Možná se o tom málo píše, protože, Da7we a alap, jste jedni z mála, kteří o tomto fenoménu ještě mají možnost poreferovat po zkušenosti s ním :D

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#17 Příspěvek od alap » 14 led 2013 23:19

Ale Mirku je zvláštní, že dopředu jsem brzdil snad tisickrát a nikdy se to nestalo a dozadu odhadem tak 1 ze 100. Kdyby to byla normální chyba ABS tak se to určitě projeví při normálním brždění. Ale kdo ví, třeba je to opravdu jen opotřebované a mezi námi, kdo tady protahuje P38 terénem a nebo se s tím otáčí pod plynem v plným rejdu.
No já si na to začal dávat pozor a auto jezdilo a brzdilo dál a přiznávám, že teď ani nevím jestli auto stále ještě jezdí, ale rozhodně jsem neslyšel, že by ty brzdy dál zlobily.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Zradily mě brzdy

#18 Příspěvek od OC » 14 led 2013 23:26

Já na to teď nemám čas, ale pokud někdo máte, projděte důkladně zahraniční fóra -- tam v P38 do terénu jezdí víc lidí, pokud je tam nějaký typický problém, asi by na něj někdo měl narazit.

P.S. už se mi párkrát na štěrku apod. stalo, že jsem brzdil dopředu, a ABS mi do toho kecalo, ačkoli bych měl mnohem radši v daném místě kola blokovaná. Nikdy to nebyl průser, vždy jen drobná nepříjemnost -- ale stát se mi to stalo.

Dozadu nikdy. Ale to může být tím, že dozadu brzdím mnohem méně často; přec jen obvykle do výjezdů, jež jsou na hranici možností, moc nechodím.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Dockar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 dub 2011 09:24
auto: RRC 300 TDi
Bydliště: Na kopečku u jeskyně

Re: Zradily mě brzdy

#19 Příspěvek od Dockar » 15 led 2013 08:53

Pokud tu nejde jen o pocitový problém. Auto se v mžiku dalo v prudkém kopci do pohybu, pokud jsou špatně nastavená čidla, špatně spíná ABS a v prudkém kopci se může obzvlášt při zmatku v krátkém okamžiku zdát, že nebrzdí vůbec. Podobně se to může chovat při relativně malé rychlosti a prošlápnutí pedálu, jak tu někdo psal nahoře. Není v tom případě ještě nutné, aby ABS hlásilo FAULT, může jít o jakousi formu mezního stavu, kdy v normálním režimu systém funguje bez zjevných závad. Udělal bych diagnostiku ABS a zkontroloval nastavení čidel. Jako první krok.
Co se týče D, zase v prudkém kopci zařazená rychlost nic neřeší. Auto překoná odpor rychlosti při volnoběhu a uvede se do "volnoběžného" stavu. Možná, podotýkám možná v tom případě pomůže pouze prudká akcelerace. Ale pokud auto letí se zařazeným D nekontrolovatelně vzad, nemusí akcelerace v krátké době provést vůbec nic, nebo to může při prudké akceleraci odnést některá z převodovek. Teda pokud lze 2,5TDS přivést k prudké akceleraci :mrgreen: ale to už je jinej příběh :mrgreen: Nic ve zlém, jezdil sem s ním taky a měl sem ho rád :yes
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zradily mě brzdy

#20 Příspěvek od teslo » 15 led 2013 09:36

ako tu uz niekto vyssie spomenul...TC a ABS zdielaju rovnaky system a v jednom okamihu ide bud jedno, alebo druhe a nejaku chvilu (samozrejme velmi kratku) trva kym sa "prepnu". Moze sa stat (na vlastnej kozi vyskusane), ze ked auto ide do prudkeho vyjazdu a zabera TC, tak v momente ked sa rozhodnem, ze to uz nedam a rozhodnem sa brzdit, ale kolesa sa este intenziven tocia, tak chvilu systemu trva kym prepne na brzdenie (). A ta chvila moze sposobit, ze auto chyti impulz a uz ho nezastavis nicim...btw. na smyklavom povrchu auto vie nabrat sialenu rychlost aj ked mas kola zablokovane (tiez vyskusane na vlastnej kozi (a vlastne hlave, ramene, bedrovom klbe a nohach :wink: ))

Da7we, Tvoja situacia je ale trochu ina. Pises, ze Ti to zastavilo a az po chvili (neviem ako dlho to trvalo) brzdy zlyhali. Urcite by som to dal na diagnostiku. V pripade, ak je vsetko OK ma napadaju iba dve vysvetlenia.
1) To ze auto bolo chvilu v klude mohol byt iba pocit, ale v skutocnosti sa len pripravovalo na rychly presun smerom nadol (kludne aj s brzdami)...a ako hovorim, pokial mas dobre podmienky, je to doslova take-off.
2) Auto Ti zdochlo uz hore a vypla sa Ti elektrika na kompresor brzd. ...Ale toto by sa nemalo stat. Neviem ako je to vyriesene, ale ABS cerpadlo by sa asi nemalo vypnut ked je zapalovanie zapnute (ci?) a aj keby predsa zasobnik tlaku v systeme by mal udrzat tlak este chvilu...pokial by ale ABS makalo naplno a pumpa by nebezala, tak zasobu tlaku minie velmi rychlo... a si bez poslnovaca


BTW: to ze to zdochlo je normalne. Ani automat nieje schopny ustat stav ked sa ma zacat tocit do opacnej strany ako je zaradeny...
Naposledy upravil(a) teslo dne 15 led 2013 09:45, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět