Aditiva
Moderátor: Acon
Aditiva
Ahoj. Chtěl bych se vás zeptat na používání aditiv. Co jsem se ptal mechaniků, tak každý tvrdí něco jiného.
Podle psaní na obalu by to měla být dobrá věc, hlavně co se týče těch zasraných biosložek a čisté palivové soustavy.
Používáte je?? Dík.
Podle psaní na obalu by to měla být dobrá věc, hlavně co se týče těch zasraných biosložek a čisté palivové soustavy.
Používáte je?? Dík.
Re: Aditiva
Ty biosložky paradoxně zlepšují mazivost nafty. Takže mají i jednu výhodu. Ale jinak já osobně používám v zimě Vif.
- visby
- auto: Disco 2
- Kontaktovat uživatele:
v zime aj v lete VIF, hlavne v poslednej dobe v zime odrbavaju so zimnymi aditivami a preto treba ist na istotu;-)
Zimní aditiva co fungují do nafty určitě ano. Včas a ne na poslední chvíli, když už výrazně mrzne. Zkuste se mimo jiné dostat k informacím jak kolísá podíl biosložky v naftě, když se zaváží na pumpy a potom je to jasné. Norma sice něco říká, skutečnost je někdy jiná. Také je to otázka filtru.
Ten podíl biosložky nemusí být vždycky stejný. V podstatě se rafinerka musí trefit do nějaký tolerance a mám pocit, že jen nějakou průměrnou hodnotou. Proto z toho někdy teče žlutohnědý bláto a někdy krásná čirá nafta.
- vladob8
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
Ja v zime davam VIF, dobre preferencie aj skusenosti, doporucujem.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
-
- tel.: 0918334337
- auto: DiscoveryII
Ahoj ,teraz sa mi dostalo do ruk nano aditivum ENVIROX ,vraj ušetri do 10% phm.Máte nejakú skúsenosť?
- hifi
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
mne zas dvorny mechanik ked videl ze mam v aute VIF povedal ze to mam vyhodit a nech ma ani nenapadne to do td5 nalievat. tak nedavam
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift