RR P38 dotazy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3883
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR P38 dotazy

#21 Příspěvek od Lukasino » 08 lis 2012 22:12

jo jo :) no uvidíme co dopadne, ještě jsou ve hře nějaký placky typu S-Type, Rover 75, atd. :)

Každopádně moc díky za rady ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: RR P38 dotazy

#22 Příspěvek od Lassard » 08 lis 2012 22:23

No zrovinka ten S-type mě nějak nebere, měl ho kolega v německu na ježdění do práce. Pro zábavu ale AC Cobra Shelby :D
Ta 75 je pořád hezké auto, jen se musí pořádně vybrat. Tak tedy hodně zdaru.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3883
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR P38 dotazy

#23 Příspěvek od Lukasino » 09 lis 2012 11:13

Tak tahle P38 nedopadla.

Hledá se prostě něco zajímavějšího, víceméně jedno co, ale tíhne se k Anglii (vůbec v tom nemám prsty :lol: ). Bohužel se mi nedaří ho přesvědčit na XJ, tak alespoň S-Type, je to příjemný dospělý auto. Ale uvidíme, třeba se najde nějaká hezká P38, což teď před zimou by byla vcelku rozumnější volba jak RWD Obrázek
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: RR P38 dotazy

#24 Příspěvek od Lassard » 09 lis 2012 13:02

Mám RWD z Germánie s komplet elektronikou ale pořád je to RWD. Na zimu ten pohon prostě není.
V Germánii stojí kousek od Heidelbergu docela pěkný P38 Westminster. :angel
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3883
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR P38 dotazy

#25 Příspěvek od Lukasino » 09 lis 2012 13:20

Mno jo, ale ta cena... Obrázek
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: RR P38 dotazy

#26 Příspěvek od Lassard » 09 lis 2012 17:31

Chce za to necelejch 6 t v €, předpokládám, a nějaké smlouvání.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3883
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR P38 dotazy

#27 Příspěvek od Lukasino » 09 lis 2012 17:59

jo jo, koukal jsem ;)

Ale kolegova představa je podstatně nižší :) To raději sleví z P38...

Btw. pro neznalého, v čem spočívá Westminster? :oops:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: RR P38 dotazy

#28 Příspěvek od Lassard » 09 lis 2012 18:33

Byla to limitovaná edice - lepčejší interiér
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3883
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR P38 dotazy

#29 Příspěvek od Lukasino » 09 lis 2012 22:46

áááha, díky ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3883
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR P38 dotazy

#30 Příspěvek od Lukasino » 15 lis 2012 20:31

Ještě se zeptám, jak funguje podvozek u P38? Nastávování má fungovat jen při "P"čku, nebo při jakékoliv "možnosti" na automatu? Byli jsme se dívat na jednu P38 4,6 rok 98 a tý to fungovalo jen na "P"čku, což mě překvapilo, u L322 na to "kvalty" nemají vliv...

Díky ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: RR P38 dotazy

#31 Příspěvek od Lassard » 15 lis 2012 20:43

V jakém módu jste to zkoušeli, v automatu nebo v manuálu? Pokud bylo auto v klidu, tak máš zařazeno P a aby ti polohovalo - tak v manuálním módu ti přejede všechny polohy. V automatu nikoli, ten je pro jízdu.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3883
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR P38 dotazy

#32 Příspěvek od Lukasino » 15 lis 2012 20:47

Lassard píše:V jakém módu jste to zkoušeli, v automatu nebo v manuálu? Pokud bylo auto v klidu, tak máš zařazeno P a aby ti polohovalo - tak v manuálním módu ti přejede všechny polohy. V automatu nikoli, ten je pro jízdu.
:roll:

Mód? Jakýpak kdepak jakpak? :lol: Jinak výchozí poloha při zkoušení byla samozřejmě ta standardní - "vodorovná čára".

Na automatu muselo být "P", při "D" nebo "N" se podvozek prostě nehýbal.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Baaz575
Příspěvky: 97
Registrován: 03 lis 2010 14:27
tel.: 0903194215
auto: P38 2.5 DSE

Re: RR P38 dotazy

#33 Příspěvek od Baaz575 » 15 lis 2012 21:20

Na automatu muselo být "P", při "D" nebo "N" se podvozek prostě nehýbal.
Pokial stojis na brzde vyska sa nemeni v D-cku teda urcite nie :)

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 394
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: RR P38 dotazy

#34 Příspěvek od Navi » 15 lis 2012 23:09

Výška podvozku se mění nezávisle na zařazeném stupni jak u automatu, tak u manuálu. Možná snad s výjimkou výstupní výšky, kde u automatu musí být P a u manuálu musí být zatažená ručka.
Ale jak píše Baaz575: při zmáčknuté brzdě je změna polohy zablokovaná stejně jako při otevřených dveřích.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 dotazy

#35 Příspěvek od OC » 16 lis 2012 00:19

Jen pro úplnost, i s tou výstupní se dá jezdit (a někdy se to sakra hodí). Jen se musí přepnout zámek v nástupní po nastartování, jinak se sama zvedne po rozjetí (když je zamčená, tak teprve po dosažení teďnevímzhlavyjaké rychlosti).
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: RR P38 dotazy

#36 Příspěvek od Lassard » 16 lis 2012 07:00

Lukasino píše:
Lassard píše:V jakém módu jste to zkoušeli, v automatu nebo v manuálu? Pokud bylo auto v klidu, tak máš zařazeno P a aby ti polohovalo - tak v manuálním módu ti přejede všechny polohy. V automatu nikoli, ten je pro jízdu.
:roll:

Mód? Jakýpak kdepak jakpak? :lol: Jinak výchozí poloha při zkoušení byla samozřejmě ta standardní - "vodorovná čára".

Na automatu muselo být "P", při "D" nebo "N" se podvozek prostě nehýbal.

?? Blbej dotaz: nebylo na pérech??? místo měchů ??

Myslel jsem manuální ovládání výšky v vozu. Tlačítka na palubce vedle kontrolek výšky - jedno je široké /volič výšky/a druhé úzké - kolo jakoby půlené /vypínač manuálního módu/ V automatickém režimu ti auto běhá pouze ve dvou - vodorovná čárka a dálnice - to jde auto dolu / nad 80 km/h/. Mód terénní jde volit i za jízdy do 40 km/h . Vystupovací je třeba navolit manuálně, a to vždy s voličem převodovky v poloze "P" v případě stojícího vozidla i v automatickém módu. Pokud ho chceš za jízdy, tak musíš zapnout manuál.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3883
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR P38 dotazy

#37 Příspěvek od Lukasino » 16 lis 2012 08:11

Pánové díky, takže je tam něco špatně :)

Jakmile se zastavilo a dalo na "P", tak podvozek lítal nahoru a dolu úplně perfektně, takže tam skutečně musí být měchy :)

Ale za jízdy se prostě nezvednul :?

Dneska se s tím jede na kontrolu do servisu, tak to ještě jednou vyzkoušíme.

Takže za pomalé jízdy by to mělo umět jen offroad režim, super.

Ještě se zeptám, dálniční režim jak jej zapnu? Po zmačknutí tlačítka "dálnice" se nic nedělo. Nebo auto musí jet ještě nad určitou rychlost?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: RR P38 dotazy

#38 Příspěvek od Lassard » 16 lis 2012 08:34

Dalnice bud v manualnim rezimu ovladani vysky, nebo jak jsem psal nad 80 km/ h trochu to trva a nesmis jet nez to klesne pod tu hranici. Do jakeho servisu jdete?
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Mlikus
Příspěvky: 3
Registrován: 18 zář 2012 16:05
auto: Range Rover 2.5

Re: RR P38 dotazy

#39 Příspěvek od Mlikus » 16 lis 2012 10:19

zdarec, poradi někdo kam s rr 96 2.5td do servisu kolem třebíče? EAS fault

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3883
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR P38 dotazy

#40 Příspěvek od Lukasino » 16 lis 2012 10:42

Já se hrozně omlouvám, ale stále jsem nepochopil ten manuální automatický mód, kde se to přepíná? :lol:

Jedeme do servisu na Žižkově, má ho známý :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Odpovědět