RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
- libovka
- Příspěvky: 1992
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak když člověk neví co chceš rozebirat tak jak ti může poradit? Sloupek u čelniho okna a B sloupek jsou rozdilné věci.
Pokud chceš sloupek u čelniho skla tak vydloubni záslepku s na pisem AIRBAG a po ni je šroubek. Pak už sloupek jen vytáhneš.
Pokud chceš sloupek u čelniho skla tak vydloubni záslepku s na pisem AIRBAG a po ni je šroubek. Pak už sloupek jen vytáhneš.
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Dole vycvaknout směrem od sloupku a nahoře vysunout směrem dolů.
Sundá se to jako celek
Sundá se to jako celek
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Aha, pozdě, takže áčko
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
V pohodě, není zač, divím se, že se ptáš na Ačkový sloupek, když jsem Ti poslal mustr
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Vytaháni záslepku AIRBAG a pod ní je šroub. Alespoň u RR do r.v. 2006.
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jinak pošlu pár zajímavostí z rozebírání L322, které alespoň mne docela zaujaly...
Holá kastle váží jen 530kg
Za to samotná kabeláž má 30kg (bez motorového svazku)
Přívod pro 12v zásuvku vedle řadící páky má mnohem menší průřez než přívod pro zásuvku v loketce a pro zadní sedadla.
A celkově to auto je takové pěkně masivní, všechno těžké a tak
Holá kastle váží jen 530kg
Za to samotná kabeláž má 30kg (bez motorového svazku)
Přívod pro 12v zásuvku vedle řadící páky má mnohem menší průřez než přívod pro zásuvku v loketce a pro zadní sedadla.
A celkově to auto je takové pěkně masivní, všechno těžké a tak
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: 28 úno 2016 19:50
- tel.: 607519728
- auto: LR 322
- Bydliště: Plzeňsko
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Je to vhodný olej do automatu GM.
Febi Bilstein 14738 ATF červený?
Děkuji
Febi Bilstein 14738 ATF červený?
Děkuji
- libovka
- Příspěvky: 1992
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nejlepši je srarý dobrý LT71141
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak jo, už to přišlo i na mě:
* Přestala mi jet dálka, klíč spárovaný asi je (v zámku funguje, auto startuje)
* Nejelo ani sedadlo řidiče. Vůbec. Po pokusu klíč spárovat aspoň to jede.
* Baterka v klíči nová (teda před rokem, ale změřeno a je cajk) a stejně to nic nedělá
* Druhej klíč spárovat nejde (je to číňan včetně čínské elektroniky, takže asi nic)
* Paměti na sedadle nefungují (ale jak jsem psal aspoň sedadlo manuálně jede)
* Volant se nehýbe vůbec - ani náznak, dřív normálně jezdil
.... prostě nějaký spiknutí
Range Rover L322, MY2003, 4.4 V8, BMW M62
Kdyby někoho něco napadlo, budu vděčný.
* Přestala mi jet dálka, klíč spárovaný asi je (v zámku funguje, auto startuje)
* Nejelo ani sedadlo řidiče. Vůbec. Po pokusu klíč spárovat aspoň to jede.
* Baterka v klíči nová (teda před rokem, ale změřeno a je cajk) a stejně to nic nedělá
* Druhej klíč spárovat nejde (je to číňan včetně čínské elektroniky, takže asi nic)
* Paměti na sedadle nefungují (ale jak jsem psal aspoň sedadlo manuálně jede)
* Volant se nehýbe vůbec - ani náznak, dřív normálně jezdil
.... prostě nějaký spiknutí
Range Rover L322, MY2003, 4.4 V8, BMW M62
Kdyby někoho něco napadlo, budu vděčný.
LR SIII
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jak jsem psal v jiném postu, ten klíč musíš spárovat a musí jít spárovat i číňan.
Spárování s centrálem a nakódování imobilizéru jsou dvě odlišné věci
Zkus to znovu
Na zbytek by chtělo zkusit diagnostiku, jestli třeba něco nenapoví. Pojistky jsou v pořádku?
Každopádně paměti mohou mít souvislost s klíčem, každý klíč může být na jinou paměť - tzn. otevřu, auto se mi nastaví, otevřu s druhým klíčem, auto se nastaví podle něj.
Spárování s centrálem a nakódování imobilizéru jsou dvě odlišné věci
Zkus to znovu
Na zbytek by chtělo zkusit diagnostiku, jestli třeba něco nenapoví. Pojistky jsou v pořádku?
Každopádně paměti mohou mít souvislost s klíčem, každý klíč může být na jinou paměť - tzn. otevřu, auto se mi nastaví, otevřu s druhým klíčem, auto se nastaví podle něj.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Lukasino nahodou original zdvihak na L322 nemas z toho rozobraneho?
byvale Okta I, II, BMW X5,bmw X3, Audi A6, L322 3,6TDV8(cervene)
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zdravím vás,
pročítám si tady jednotlivá fóra a jsem z toho jelen. Přemýšlím o koupi staršího Range Rovera. Možná i Sport, ale 3,6 V8 určitě.
Jen mne zaráží, že píšete, že do terénu se moc nehodí. Tohle jsem právě číst nechtěl .
Má někdo z vás negativní zkušenosti? Neprojede? Nebo něco odchází?
Dělám v lesích a kolem rybníků, takže bahno je muj velký kamarád. K tomu občas nějakej vozík, nebo vyprošťuji zapadlé kolegy a tak.
Díky předem za rady.
pročítám si tady jednotlivá fóra a jsem z toho jelen. Přemýšlím o koupi staršího Range Rovera. Možná i Sport, ale 3,6 V8 určitě.
Jen mne zaráží, že píšete, že do terénu se moc nehodí. Tohle jsem právě číst nechtěl .
Má někdo z vás negativní zkušenosti? Neprojede? Nebo něco odchází?
Dělám v lesích a kolem rybníků, takže bahno je muj velký kamarád. K tomu občas nějakej vozík, nebo vyprošťuji zapadlé kolegy a tak.
Díky předem za rady.
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
RR Sport je v principu Discovery 3 s jinou karoserií, a s tou už se fůra lidí do terénu nebojí. Takže koukni tímto směrem.
Další fůra lidí, co má starší auta, tyto nová "odmítá" do terénu, protože jsou samý plast, nekříží, jsou plná elektroniky, .... . A když se to z nimi umí, tak prostě projedou. Co je trošku složitější je výběr pneumatik - na jakémkoliv autě jsou v terénu jedna z nejdůležitějších věcí. Napsáno toho bylo už dost, zkus hledat.
Další fůra lidí, co má starší auta, tyto nová "odmítá" do terénu, protože jsou samý plast, nekříží, jsou plná elektroniky, .... . A když se to z nimi umí, tak prostě projedou. Co je trošku složitější je výběr pneumatik - na jakémkoliv autě jsou v terénu jedna z nejdůležitějších věcí. Napsáno toho bylo už dost, zkus hledat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Vůbec není pravdou, že se do terénu nehodí, nebo se tam ztratí. Chce se toho jen nebát...
Každopádně prvně je potřeba si ujasnit, jestli chceš RR, nebo RRS. Ač se ty auta zdají podobný, tak jsou naprosto odlišný. RR samonosná karoserie, stejný profil pneu jako D3, bohatší výbava, starší konstrukce (tzn. některé věci jsou jednodušší, resp. stále mechanické oproti elektronickým u RRS - např. EPB), atd. Na druhou stranu RRS má rám, má sice menší profil pneu, ale to se dá řešit přizvednutím, dají se na to dát plecháče do terénu, má terrain responce oproti prvním L322, ikdyž L322 s 3,6 už bude mít TR také. Ikdyž alespoň moje srovnání D3 s TR a L322 bez TR vyšlo naprosto bez rozdílů, takže to nemá úplně smysl řešit. RR je větší, takže teoreticky lepší možnost spaní v autě, zase nevím, zda u RRS nejsou zadní sedadla nějak inteligentněji sklopná jak u L322, atd.
Obě dvě auta budou dobrá volba, chce si to jen ujasnit co by jsi rád. Současně na RRS seženeš offroad doplňky, na L322 vůbec, nebo minimum. Což ale neznamená, že v terénu neumí, nebo nejezdí.
Každopádně prvně je potřeba si ujasnit, jestli chceš RR, nebo RRS. Ač se ty auta zdají podobný, tak jsou naprosto odlišný. RR samonosná karoserie, stejný profil pneu jako D3, bohatší výbava, starší konstrukce (tzn. některé věci jsou jednodušší, resp. stále mechanické oproti elektronickým u RRS - např. EPB), atd. Na druhou stranu RRS má rám, má sice menší profil pneu, ale to se dá řešit přizvednutím, dají se na to dát plecháče do terénu, má terrain responce oproti prvním L322, ikdyž L322 s 3,6 už bude mít TR také. Ikdyž alespoň moje srovnání D3 s TR a L322 bez TR vyšlo naprosto bez rozdílů, takže to nemá úplně smysl řešit. RR je větší, takže teoreticky lepší možnost spaní v autě, zase nevím, zda u RRS nejsou zadní sedadla nějak inteligentněji sklopná jak u L322, atd.
Obě dvě auta budou dobrá volba, chce si to jen ujasnit co by jsi rád. Současně na RRS seženeš offroad doplňky, na L322 vůbec, nebo minimum. Což ale neznamená, že v terénu neumí, nebo nejezdí.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: 28 úno 2016 19:50
- tel.: 607519728
- auto: LR 322
- Bydliště: Plzeňsko
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napiš odkud jsi,určitě máš v okolí nějakého LR blázna tady z fora co tě vezme někam kousek mimo silnici.Larva píše: ↑23 dub 2017 23:27 Zdravím vás,
pročítám si tady jednotlivá fóra a jsem z toho jelen. Přemýšlím o koupi staršího Range Rovera. Možná i Sport, ale 3,6 V8 určitě.
Jen mne zaráží, že píšete, že do terénu se moc nehodí. Tohle jsem právě číst nechtěl .
Má někdo z vás negativní zkušenosti? Neprojede? Nebo něco odchází?
Dělám v lesích a kolem rybníků, takže bahno je muj velký kamarád. K tomu občas nějakej vozík, nebo vyprošťuji zapadlé kolegy a tak.
Díky předem za rady.
S RR jsem jen lehce visel u nás na tankáči .Moje nezkušenost + nášlapy na autě .Prostupnost auta mě dost překvapila .
To stále mám zimáky
nějaký to bahno půlmetr vody v brodu za barákem .cajk.
Sporta jsem nechtěl ,že se mi zdál malej,po měsíci mi bylo i Elko malé Disko 3 je pecka almara
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Benešov u Prahy.
Disco 3 - a co motory?
Před nedávnem jsem se zbavil snad posledního Mitsubishi, co jsem měl. 200 tis. km je max. Pak jen otázka času, kdy zaklepe, takže si nechci opět naběhnout.
Pokud je tu někdo z okolí Benešova a svezl by mě, nebo ukázal, jak se RR chová v terénu, budu jen rád. Nejsem zrovna šílenec, co by se pouštěl někde ze srázu, ale občas musím zajet na různá místa
Díky moc.
Disco 3 - a co motory?
Před nedávnem jsem se zbavil snad posledního Mitsubishi, co jsem měl. 200 tis. km je max. Pak jen otázka času, kdy zaklepe, takže si nechci opět naběhnout.
Pokud je tu někdo z okolí Benešova a svezl by mě, nebo ukázal, jak se RR chová v terénu, budu jen rád. Nejsem zrovna šílenec, co by se pouštěl někde ze srázu, ale občas musím zajet na různá místa
Díky moc.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Koukni na naše video a schopnosti RRS a RR bez úprav v lehčím terénu.Larva píše: ↑24 dub 2017 21:58 Benešov u Prahy.
Disco 3 - a co motory?
Před nedávnem jsem se zbavil snad posledního Mitsubishi, co jsem měl. 200 tis. km je max. Pak jen otázka času, kdy zaklepe, takže si nechci opět naběhnout.
Pokud je tu někdo z okolí Benešova a svezl by mě, nebo ukázal, jak se RR chová v terénu, budu jen rád. Nejsem zrovna šílenec, co by se pouštěl někde ze srázu, ale občas musím zajet na různá místa
Díky moc.