Tak jsem tady s dalším dotazem
Jak je na tom diesel ve dvojce? Je to dobrá volba? Trpí nějakými problémy, které bych si měl pohlídat, kdybych se ho rozhodl koupit?
Díky za trpělivost se mnou
Michal
Diesel v SIIA
Moderátor: Rover
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Diesel v SIIA
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
Re: Diesel v SIIA
v S2A je uz 2,25l, tak budu mluvit jen o nem, protoze 2l diesel, co se daval jeste do S1-S2 je trochu krok vedle
rozhodne to neni nijak uchvatnej motor, hlucnej, malo vykonnej a relativne prumerne poruchovej , ale je to made in Land-Rover, takze to ma proste sve mouchy a no "vyhody" nevim, spis standardy
pokud je v dobrem stavu, tak neni co resit, jezdi do 12 l nafty, sezere cokoliv mu nalejes, vcetne ruznejch prirodnich nahrad, vetsinu dilu ma shodnou s benzinakem, levne nahradni dily, vetsinou jednoduchy servis
hlavni slabinou je 3x ulozena klika, prevzata z benzinu, o ktere se rika, ze rada praska, nebo ulozeni nevydrzi 4x takovou kompresi, dalsi specialitou je rotacni cerpadlo CAV, ktere kdyz nema tlaky, tak s nim nemas sanci cokoliv udelat a repase stoji nemale penize, nove pak rachu a do stareho nevidis...
pri koupi je nutny vyzkouset kompresi a nejlepe si ji i zmerit, zatocit si motorem pres vsechny uvrate, zkontrolovat stav zhavicich svicek, prusaky nafty kolem vstriku a trubicek, prusaky pres hridelky na cerpadle apod., dale kourivost je hodne dulezita, barva koure hodne napovi o stavu vstriku a cerpadla a nastaveni presdtriku, mimochodem nastaveni predstriku je bez spravnych nastroju temer nemozne bez dlouheho pokusomylu
nejcasteji u starych motoru zlobi prave rotacni cerpadlo a unavene vstriky, nebo vytahane rozvody a rozhozeny predstrik a take vsechno dohromady, to zpusobuje mizerne startovani i pri teplotach kolem 20 stupnu, nedejboze 0, dale opotrebeni valcu, s klikou sem se nesetkal a mam spise podezreni, ze tento trochu mytus je zpusoben neodbornymi opravami v Anglii, kdy spousta kutilu pri repasich motoru vymenila kovane kvalitni pro diesela za mene odolne benzinove (ktere jou levnejsi a navic vsude dostatek) coz pochopitelne u benzina neva, pote se auto prevalilo pres x majitelu, kteri uz nevedeli, co se kde opravilo a praskla klika byla za cas na svete
rozhodne to neni nijak uchvatnej motor, hlucnej, malo vykonnej a relativne prumerne poruchovej , ale je to made in Land-Rover, takze to ma proste sve mouchy a no "vyhody" nevim, spis standardy
pokud je v dobrem stavu, tak neni co resit, jezdi do 12 l nafty, sezere cokoliv mu nalejes, vcetne ruznejch prirodnich nahrad, vetsinu dilu ma shodnou s benzinakem, levne nahradni dily, vetsinou jednoduchy servis
hlavni slabinou je 3x ulozena klika, prevzata z benzinu, o ktere se rika, ze rada praska, nebo ulozeni nevydrzi 4x takovou kompresi, dalsi specialitou je rotacni cerpadlo CAV, ktere kdyz nema tlaky, tak s nim nemas sanci cokoliv udelat a repase stoji nemale penize, nove pak rachu a do stareho nevidis...
pri koupi je nutny vyzkouset kompresi a nejlepe si ji i zmerit, zatocit si motorem pres vsechny uvrate, zkontrolovat stav zhavicich svicek, prusaky nafty kolem vstriku a trubicek, prusaky pres hridelky na cerpadle apod., dale kourivost je hodne dulezita, barva koure hodne napovi o stavu vstriku a cerpadla a nastaveni presdtriku, mimochodem nastaveni predstriku je bez spravnych nastroju temer nemozne bez dlouheho pokusomylu
nejcasteji u starych motoru zlobi prave rotacni cerpadlo a unavene vstriky, nebo vytahane rozvody a rozhozeny predstrik a take vsechno dohromady, to zpusobuje mizerne startovani i pri teplotach kolem 20 stupnu, nedejboze 0, dale opotrebeni valcu, s klikou sem se nesetkal a mam spise podezreni, ze tento trochu mytus je zpusoben neodbornymi opravami v Anglii, kdy spousta kutilu pri repasich motoru vymenila kovane kvalitni pro diesela za mene odolne benzinove (ktere jou levnejsi a navic vsude dostatek) coz pochopitelne u benzina neva, pote se auto prevalilo pres x majitelu, kteri uz nevedeli, co se kde opravilo a praskla klika byla za cas na svete
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Diesel v SIIA
Mám ten motor v S I a docela mě překvapil. Chytá po 15 s. nažhavení bez problémů. Teplý už ani nežhavím párkrát si zatočí a chytne. A to mám baterku jen 55 Ah. Táhne dobře ve všech režimech a ani moc nekouří, tedy z výfuku. Z odvzušnění klikovky už je to trochu horší, tak ho v zimě minimálně překroužkování asi nemine. Doufám, že až se do něj podívám nebude moje počáteční nadšení pryč. A co se týče spotřeby proti benzinové S III se jeví lépe. Asi také proto, že mám na dieselu rychloběh.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35