Nový interiér, lehce pozměněný design karosérie, Terrain-Response-Systém (TRS) a také nový turbodiesel V8. To jsou hlavní připravované změny pro Range Rover modelový rok 2007
Nový dieselový motor s osmi válci uloženými do V a dvěma turbodmychadly o objemu 3,6 litru dosahuje nejvyššího výkonu 202 kW, respektive 272 koní. Maximální točivý moment má podle slov výrobce dosahovat 640 N.m a terénní vůz s ním dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 9,2 vteřin. Maximální rychlost vozu bude elektronicky omezena na 200 km/h. Oproti předchozímu šestiválci tak přináší nový diesel o celých 54 procent více výkonu a o 64 procent více kroutícího momentu. Spotřeba však bude přesto na stejné úrovni: 11,3 litru nafty na 100 kilometrů. Výrobce navíc slibuje také výrazné snížení hlučnosti motoru oproti předchozímu dieselu.
Nezměněny zůstávají oba benzínové motory: 4,2litr s kompresorem s 291 kW (396 k) a 4,4litr s 225 kW (306 k) výkonu.
Range Rover bude vybaven osvědčenou šestistupňovou automatickou převodovkou s elektronickou výbavou. Aby dokázal také včas zastavit, je vybaven vysokovýkonnými brzdami Brembo na přední nápravě.
Range Rover byl vždy uznávaným také pro svou výbornou průchodnost v terénu a nyní lze očekávat zlepšení i v této oblasti. Ze stávajícího modelu Discovery3 dostane systém ovládání TERRAIN RESPONSE.
A aby byl výčet změn kompletní, je třeba také jmenovat další praktické vylepšení: elektronicky ovládanou uzávěrku diferenciálu zadní nápravy a elektronickou parkovací brzdu.
Interiér z kvalitních materiálů nabízí nyní více odkládacího prostoru než doposud. Range Rover dostane vylepšený airbag na straně spolujezdce, nově airbag v prostoru kolen pro řidiče a také novou klimatizaci. Součástí sériové výbavy předních sedadel jsou nyní také aktivní hlavové opěrky a vyhřívání, které lze na přání rozšířit také o funkci chlazení. Změny nalezneme na středové konzoli, řadicí páce, přepracován byl i audiosystém. A komu by sériový vzhled interiéru nevyhovoval, může si jej na přání dovybavit doplňky ze dřeva či kovu.
Range Rover TDV8
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Land Rover přidá do svého vrcholného modelu Range Rover s turbodieselovým motorem TDV8 nový systém rozpoznání špatné tankovací pistole. Předejde se tak chybnému natankování benzínu, ke kterému prý dochází dost často.
Jelikož se vozy Range Rover používají čím dál více ke každodennímu ježdění a jejich prodeje vzrůstají, narůstá i množství závažných havárií vznětových agregátů, které natankovaly benzín. Oprava tak drahého agregátu jako je TDV8 přijde na slušné peníze a není vůbec jednoduchá.
Proto od nového roku bude Land Rover instalovat do hrdla nádrže systém rozpoznání čerpacích pistolí. Úzká benzínová pistole dosáhne dál, takže pokud dosáhne na čidlo, automaticky se uzavře záklopka a benzín do nádrže nepustí. Zážehový motor takové problémy nemá, protože pistole k natankování nafty je širší a do hrdla se nevejde.
Zdrojová zpráva
Jelikož se vozy Range Rover používají čím dál více ke každodennímu ježdění a jejich prodeje vzrůstají, narůstá i množství závažných havárií vznětových agregátů, které natankovaly benzín. Oprava tak drahého agregátu jako je TDV8 přijde na slušné peníze a není vůbec jednoduchá.
Proto od nového roku bude Land Rover instalovat do hrdla nádrže systém rozpoznání čerpacích pistolí. Úzká benzínová pistole dosáhne dál, takže pokud dosáhne na čidlo, automaticky se uzavře záklopka a benzín do nádrže nepustí. Zážehový motor takové problémy nemá, protože pistole k natankování nafty je širší a do hrdla se nevejde.
Zdrojová zpráva