Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Moderátor: Miky_CZ
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Šroubovákem je zarazit dovnitř a pak to akorát musíš vybrat zevnitř dveří.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 14984
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Než jsem si tu kozí nohu kiupil, tak jsem používal jemné štípací kleště na elektroniku. Spodní stranu čelustí mají rovnou, takže krásně zajedou pod ten plastový límec. Zbytek už byl jenom s citem zmáčknout a neuštípnout a opatrně vypáčit.
Na lovení zbytků ze dveří a podobného je dobrý dlouhý úzký ohebný nástavec na vysavač. I když danou věc nenacucne, tak si ji minimálně přicucne a podrží.
Na lovení zbytků ze dveří a podobného je dobrý dlouhý úzký ohebný nástavec na vysavač. I když danou věc nenacucne, tak si ji minimálně přicucne a podrží.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- ladapes
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Čauky, nevíte někdo jestli je u diferáků nějaké těsnění mezi? ..tj. když se rozloupne. Chci měnit ložiska a v repas sadě také žádné není. Nelepí se to tedy silikonem?
D2, D1 Camel, D2 a teď D3
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jenom na tmel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nejak sa tie problemy kopia
Siel som potme, je tu vela zveriny, takze pomaly, s lahkou nohou na plyne.
Nic som nepozoroval.
Potom do stupaku som tomu pridal, otacky od 2000 do 3000, plyn pri podlahe.
A zacal vyrazne kolisat vykon.
Ca kazdu pol sekundu az sekundu auto slo ako ma, potom zrazu vykon dole, potom zase ok, a tak dokola az po vrch stupania.
Skusil som to potom este raz na rovine, zase rychla akceleracia, zase sa to dialo len to bolo menej poznat.
Co to moze byt? EGR? Nieco ine?
(D3 TDV6)
Siel som potme, je tu vela zveriny, takze pomaly, s lahkou nohou na plyne.
Nic som nepozoroval.
Potom do stupaku som tomu pridal, otacky od 2000 do 3000, plyn pri podlahe.
A zacal vyrazne kolisat vykon.
Ca kazdu pol sekundu az sekundu auto slo ako ma, potom zrazu vykon dole, potom zase ok, a tak dokola az po vrch stupania.
Skusil som to potom este raz na rovine, zase rychla akceleracia, zase sa to dialo len to bolo menej poznat.
Co to moze byt? EGR? Nieco ine?
(D3 TDV6)
- PEPO
- Příspěvky: 750
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Dávnejšie som mal niečo podobné- a tiež mi zostával vysieť EGR..Ak si dobre pamätám začalo to robiť ked motor točil 1800-1900 a viac.
A auto dymilo na čierno- a to riadne.
Ale diagnostika by ti určite napovedala podstatne viac...
A auto dymilo na čierno- a to riadne.
Ale diagnostika by ti určite napovedala podstatne viac...
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Diagnostika nehovori nic (ziadne chyby).
Bol som sa s tym odviezt na studenom motore a netrhalo to.
Life data z diagnostiky cely cas ukazovali polohu EGR klapiek na 5%.
Len som mal dojem ze nejak neskoro zapina turbo (tesne za 2000 rpm) ale to je mozno len pocit.
Bol som sa s tym odviezt na studenom motore a netrhalo to.
Life data z diagnostiky cely cas ukazovali polohu EGR klapiek na 5%.
Len som mal dojem ze nejak neskoro zapina turbo (tesne za 2000 rpm) ale to je mozno len pocit.
- jareku
- Příspěvky: 1752
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No a nemůže to být "dírka" v hadici k turbu? Mně to dělalo kdysi podobně... no a trochu se u toho vždy zakouřilo od výfuku... dírka se blbě hledala...
Live long and prosper.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No odjazdil som 30km tam, 30 naspat.
30km tam malo na zaciatku stupania.
Auto mi prislo lenive na malych otackach, potom pri otackach tesne cez 2000 prudke zvysenie vykonu a potom dobre.
Ono to je obdobne ako predtym len tam bola ta hranica kde sa chyti vykon pri nizsich otackach.
Druha cast boli dediny, tam sa tazsie sleduje ale okrem tejto lenivosti do 2000 otacok som problemy nepozoroval.
Na mieste iba kratka pauza, par minut.
Cestou naspat mierne tiahle stupanie, take kde by som v pohode dal 130.
Teraz na pocit ako v nudzaku, len vacsie rychlosti.
4-ka, otacky ca 2500, plyn na podlahu a nic, max rychlost nejakych 90, viac to nedalo.
Obdobne jazdenie bez vykonu este par km.
Potom navrat ku kolisaniu vykonu tak v 1 sekundovej periode.
Doma som pripojil diagnostiku, dal live data polohu klapiek EGR a odjazdil par km.
Klapky cely cas na 5%, aj ked kolisal vykon.
Po vypnuti auta vybehli klapky na vacsie percenta, cez 60%, a zisli naspat na 5%.
30km tam malo na zaciatku stupania.
Auto mi prislo lenive na malych otackach, potom pri otackach tesne cez 2000 prudke zvysenie vykonu a potom dobre.
Ono to je obdobne ako predtym len tam bola ta hranica kde sa chyti vykon pri nizsich otackach.
Druha cast boli dediny, tam sa tazsie sleduje ale okrem tejto lenivosti do 2000 otacok som problemy nepozoroval.
Na mieste iba kratka pauza, par minut.
Cestou naspat mierne tiahle stupanie, take kde by som v pohode dal 130.
Teraz na pocit ako v nudzaku, len vacsie rychlosti.
4-ka, otacky ca 2500, plyn na podlahu a nic, max rychlost nejakych 90, viac to nedalo.
Obdobne jazdenie bez vykonu este par km.
Potom navrat ku kolisaniu vykonu tak v 1 sekundovej periode.
Doma som pripojil diagnostiku, dal live data polohu klapiek EGR a odjazdil par km.
Klapky cely cas na 5%, aj ked kolisal vykon.
Po vypnuti auta vybehli klapky na vacsie percenta, cez 60%, a zisli naspat na 5%.
- Hubert
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Kouknout do diagnostiky na AT na solenoid lock-up.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Dobrý den, prolezl jsem zde fórum, za účelem zjištění informací ohledně převážně servisní stránky vozidel land rover. Ještě před pár lety jsem několikrát velmi silně uvažoval o koupi Defendera. Bohužel dnes je problém sehnat auto které by nepotřebovalo hned nějakou větší renovaci.....postupně jsem se začal dostávat i k tomu že na dálnici bych úplně nemusel být z Defendera unešený a tak se spíše dívám po Discovery. Převážný provoz je na silnici, a dejme tomu tak 20% terén. Bohužel někdy je ten terén trošku méně únosný a spoustu bláta takže už i vím že by tam musely být co nejhrubší gumy. Proto bych se rád zeptal majitelů Discovery co od něj v terénu čekat. Jedná se mi o Discovery co má volič převodovky jako ,,točítko". Motor 3.0 tdv6 . U toho by mě zajímalo třeba co se týče pneumatického podvozku jestli ho člověk v tom terénu neoddela popřípadě co třeba i ten automat a podvozek. Je mi jasné že každá jízda po nezpevněném povrchu auto poznamenává ale hlavně co se podvozku týče jak moc to snáší. Je jasné že nejlepší jsou do terénu tuhé nápravy a že v jednoduchosti je síla ale bohužel dnes se to všechno ubírá jiným směrem.
Na internetu jsem četl pár recenzí že na těchto Discovery dělaly majitelé větší servis až třeba po 200tis ale někdo píše že třeba už ve 110tis šel ven motor popřípadě se sundavala kabina kvůli některým problémům atd. Je dobré toto auto používat takto jako univerzální? Někde jsem slyšel že zkrátka ty díly jsou hodně drahé, kvůli i menším opravám na motoru musí celý ven atd ...díky za každou informací.
Na internetu jsem četl pár recenzí že na těchto Discovery dělaly majitelé větší servis až třeba po 200tis ale někdo píše že třeba už ve 110tis šel ven motor popřípadě se sundavala kabina kvůli některým problémům atd. Je dobré toto auto používat takto jako univerzální? Někde jsem slyšel že zkrátka ty díly jsou hodně drahé, kvůli i menším opravám na motoru musí celý ven atd ...díky za každou informací.
- petr štrof
- Příspěvky: 898
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
více méně jsi si odpověděl sám , jsou tu kusy co vyžadují servis , pak jsou tu kusy celkem v poho
já sám mám D3 s 465 tis celkem v poho , ale Disco není Ochcávka za svou péči chce nějaký ty banány
asi nejlépe ti odpoví toto video :
https://www.bing.com/videos/riverview/r ... ORM=VRDGAR
já sám mám D3 s 465 tis celkem v poho , ale Disco není Ochcávka za svou péči chce nějaký ty banány
asi nejlépe ti odpoví toto video :
https://www.bing.com/videos/riverview/r ... ORM=VRDGAR
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
To máš pro sebe nebo pracovní ? Proč zrovna problémovou D4 ? Kolik ročně najede a jak dlouhé jsou tvoje cesty?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Chci to na ježdění do práce a myslivost. Raději bych něco s korbou ale tam zase bývá méně místa pro cestující v zadu. Takže se dívám na Discovery, má to prostorný a dobře dostupný kufr, je to pohodlné.....nájezd rožně cca 20tisic km. Co by jste tedy raději doporučili? Něco aby to jezdilo dobře na silnici a aby se v terénu dalo dobře dojet například zakrmit nebo k ulovenemu kusu zvěře.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Obecně Land Rover je servisně nákladný čím novější tím je to horší to je potřeba brát jako fakt. Jsou to auto která jako nová začínala na 1,5mega tedy koupil by jsi si 8 let starou A6 na vzduchu s quattrem bez obav ze servisní náročnosti? Pokud odpovíš ano pořiď D4 je to fajn auto. Pokud by jsi měl pochyby o servisních nákladech asi bych se díval na nějakém pickupu případně dvě auta něco co nežere do práce a něco levného na huntování do lesa. Možná to bude ve výsledku levnější než jedna D4.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Co sa tyka polovnictva zalezi od terenu. Napr tu u nas je to casto les a tam k ulovenej zveri 10x radsej Jimny nez Discovery, kvoli velkosti - schopnosti prejst pomedzi stromy, ... Ak to mate otvorene potom je to ine.Milik607 píše: ↑08 bře 2024 08:23 Chci to na ježdění do práce a myslivost. Raději bych něco s korbou ale tam zase bývá méně místa pro cestující v zadu. Takže se dívám na Discovery, má to prostorný a dobře dostupný kufr, je to pohodlné.....nájezd rožně cca 20tisic km. Co by jste tedy raději doporučili? Něco aby to jezdilo dobře na silnici a aby se v terénu dalo dobře dojet například zakrmit nebo k ulovenemu kusu zvěře.
No a k vydavkom... moja D3 ma za necelych 8 rokov stala 18.000 EUR a to som nemal ziadnu katastroficku poruchu (iba som sa ju snazil udrziavat v top stave).
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Popravdě dvě auta nyní provozuji, do práce Citroen Berlingo v naftě a do lesa nivu taky v naftě. Plechařina na nivě zatím drží ale trošku se bojím do budoucna čím dál více STK kontrol. Na nivě mám hrubý vzorek a zvládne toho projet hodně, bohužel když se uloví větší kus tak musím s vlekem protože do té nivy se kusy nad 30 kg blbě dávají. Pick up by byl ideální, ale co vybrat aby to bylo spolehlive a nenáročné?
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Co moc nedokážu přestavit smýkat do kufru D4 pořádnýho divočáka. Kluk od nás má Dustera a vzadu doma vyrobený nosič na tom úlovky vozí. Ono nakonec buď pickup a naviják na korbu, nebo vozík na velké kusy nezbyde. Kufr D4 a niva bez zadních sedaček bude plochou zhruba stejná.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 14984
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ti ten výběr ještě zesložitím, a ono se to týká i té D4 - aby to nebylo shnilé. Tedy aby jsi nedopadl stejně jako s tou Nivou. Navíc D4 je celkem luxusní auto, co se týče interiéru, i když kufr je spíše veliký, tak představa, že tam naložím úlovek a následně to budu chtít vyčistit pro civilní použití, tak to zrovna jednoduché nebude. Pickup prostě umyješ wapkou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo