automaticke uzaverky diferencialu

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#41 Příspěvek od RudaK » 26 lis 2010 18:06

Acon píše: No, my vieme kde je téma o TT no toto je iný výrobca a možno trochu inak funguje. Neskôr, keď sa všetko vyjasní asi dôjde k zlúčeniu tém.
Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit " :ty jeden...: ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není :Sorry:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
sloon
Příspěvky: 470
Registrován: 06 úno 2009 10:17
tel.: 776189666
auto: VW Amarok 4motion
Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#42 Příspěvek od sloon » 26 lis 2010 18:54

Máš pravdu Rudo http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... oitLocker/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bejvalo LR Discovery II, TD5, 2003
Nyní. VW Amarok 4motion
Tel. 776 189 666, sloon@seznam.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#43 Příspěvek od RudaK » 26 lis 2010 19:24

sloon píše:Máš pravdu Rudo http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... oitLocker/" onclick="window.open(this.href);return false;

:dance :dance :dance :dance :dance :mrk
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#44 Příspěvek od Acon » 26 lis 2010 20:42

som myslel, že sa bavíme o tomto: http://www.axlelock.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Aspoň tým začína toto vlákno
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
kocisek
Příspěvky: 69
Registrován: 05 bře 2010 18:21
tel.: 00421905728541
auto: defender110

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#45 Příspěvek od kocisek » 23 pro 2010 17:51

tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište :doh

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#46 Příspěvek od Jacko » 26 pro 2010 08:52

kocisek píše:tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište :doh
No tak sa vyjadrím aj ja zo skúsenosťami s Axle lokom - Disko mám obuté na BFG KM2,jazdím s tým denne,či je poladovica,či je sneh alebo prší,alebo traktory padajú a musím povedať,že zatial som VELMI spokojný. Je pravda že jazdím opatrne kôli obutiu - MTčka v zime,ale nejaké "vytláčanie" z cesty som nepostrehol,alebo aspoň nie v nejakej velkej miere - je pravda že na Cheere som mal v zadu samosvor tak som možno trocha zvyknutý,ale aj tak som velmi spokojný - ťukťuk na drevo. No a v hlbokom snehu to je paráda - už sa teším,ked budem mať v predu ARBčko :Pohoda:
Kocisek - budeš mať chybu niekde inde,lebo ak si vieš predstaviť na akom princípe pracuje diferenciál,tak ti musí byť jasné,že v tom chyba byť nemôže. To by si teoreticky musel jazdiť v maximálnom zatočení predných kolies a zároveň aj radiť rýchlosti - to by ti to mohlo potom sem-tam šklbnúť. Skús pozrieť v akom stave máš kardanové kríže a ak tam nebude vôla,tak potom by si to mohol mať teoreticky posrané tak ako ja - vybitá hriadel hlavnej prevodovky a ozubené koleso prídavnej - to sú pri preraďovaní iné "šupy" - je to taká "bolesť" Land Roverov a hlavne starších ročníkov... - teda už som si na to zvykol,ale aj tak sa to stáva...
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3471
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#47 Příspěvek od Land Jirka » 26 pro 2010 14:32

kocisek píše:tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište :doh
Mám uzávěrku ze Vsetína na zadní nápravě na D1 víc než dva roky, jezdím s ní pořád i v zimě a až na to cvakání, který je slyšet v létě při staženém okýnku a mírnou nedotáčivost funguje velmi dobře.
Jednou za čas se ozve hlasitější cvaknutí (rána) v pomalejší hodně ostré zatáčce projížděné bez plynu- to když uzávěrka neví, jestli má být zamklá, nebo se odemknout.
Po roce a půl jsem si ji cvičně vydělal na kontrolu a byla jako nová.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#48 Příspěvek od Jacko » 26 pro 2010 15:32

Ešte ma napadlo,či si si diff rozmontoval sám,alebo ti to robil Matoška,lebo po namontovaní je samozrejme VŽDY nastaviť vôlu na hruške a planétovom kolese!!! To by mohla byť ešte jedna príčina toho búchania pri preraďovaní,ale to by ti potom mal aj hučať diferák.Je síce pravda že cez MTčka by to mohlo skreslovať.
Presne tak Jirko.
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#49 Příspěvek od Acon » 31 kvě 2011 20:50

pozná niekto samosvorný diferenciál ASATB? Rozdiel proti TT? Cena je viac ako zaujímavá aj keď TT je tiež za dobrú cenovku.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#50 Příspěvek od visby » 31 kvě 2011 20:55

RudaK píše:Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit " :ty jeden...: ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není :Sorry:
kedysi to tak bolo, potom ich robil aj ashcroft a ine firmy. v zasade ide o princip diferaku;-)

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#51 Příspěvek od RudaK » 01 čer 2011 05:39

visby píše:
RudaK píše:Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit " :ty jeden...: ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není :Sorry:
kedysi to tak bolo, potom ich robil aj ashcroft a ine firmy. v zasade ide o princip diferaku;-)
Já je mám obě od Detroitu ( sic amerikánské ale aby nebyly vyrobené v čajně ) :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#52 Příspěvek od Rosi » 01 čer 2011 09:17

Je tu něGdo kdo by měl vyloženě špatné zkušenosti s Detroit TrueTrack do Salisbury na Defovi 110 (zadní náprava)?
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#53 Příspěvek od Frana » 01 čer 2011 12:41

Peslik.... :-)
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#54 Příspěvek od RudaK » 01 čer 2011 14:27

Rosi píše:Je tu něGdo kdo by měl vyloženě špatné zkušenosti s Detroit TrueTrack do Salisbury na Defovi 110 (zadní náprava)?
Frana píše:Peslik.... :-)
Myslím,že Pešlík měl lockera :mrk a pokud nemáš Rosi TC,tak TrueTrack se sám neaktivuje a nezavře......Zeptej se Ivana Jezbery - měl TrueTrack na obou nápravách,ale na Defovi 90 bez Salisbury a byl spokojen ( nakonec to stejné si dal potom i na D 2 ) Já to viděl naživo jak u Ivana,tak u Sloona a taky to fungovalo parádně a hlavně to nesyčelo,jak ARB :chuckle i když některým to ARB nesyčí ( možná pro to,že ho nezapínají :D ).
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Ivoš Def
Příspěvky: 274
Registrován: 21 zář 2009 15:42
tel.: 728609347
Bydliště: Kaplice
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#55 Příspěvek od Ivoš Def » 01 čer 2011 14:51

Myslím,že Pešlík měl lockera :mrk a pokud nemáš Rosi TC,tak TrueTrack se sám neaktivuje a nezavře......

To neni tak uplne pravda, TT se bez TC neaktivuje jenom v pripade, ze je jedno kolo na naprave uplne ve vzduchu, jinak se aktivuje kdykoli, kdyz jedno z kol proklouzne. A sepnuti TT se da i pri zvednutem jednom kole "vyprovokovat" pribrzdenim...

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#56 Příspěvek od RudaK » 02 čer 2011 06:23

Ivoš Def píše: TT se bez TC aktivuje kdykoli, kdyz jedno z kol proklouzne.
Tak to je dobrý,mě bylo řečeno ,že bez TC se musí břibrzdit vždy....ale jestli se to sepne,při proklouznutí,což já zevnitř nepoznám,tak to nemá chybu a udělal jsem s TT dobře :Pohoda: Montoval jsem to na D 1 a ta je bez TC . Teď jde o to,jestli to je pravda :ty jeden...:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3471
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#57 Příspěvek od Land Jirka » 02 čer 2011 07:18

Truetrack funguje samozřejmě i bez TC, ale jak vyvěsíš kolo, je to jak diferák bez uzávěrky.
Já osobně bych ho dal jen na přední nápravu a na zadní nápravu 100% špéru :wink:
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#58 Příspěvek od Rosi » 02 čer 2011 12:54

Land Jirka píše:Truetrack funguje samozřejmě i bez TC, ale jak vyvěsíš kolo, je to jak diferák bez uzávěrky.
Já osobně bych ho dal jen na přední nápravu a na zadní nápravu 100% špéru :wink:
Nevim, na to moje ježdění mi to příjde zbytečný. Mám dobrou zkušenost z jiných aut se samosvory, což jsem nabyl dojmu že je v podstatě True Track :idea: (snad 70%?). TC samozřejmě nemám :) ale umím si představit aplikaci Ivošovi metody, je-li funkční. Zs tak často zadní kolo ve vzduchu nemám...
Ruda mě když tak opraví, že 100% Locker je sviňa na kluzkým povrchu a zamyká i když je to nežádoucí? Navíc asi není uplně ideální i na asfaltu obezně? Jezdím a budu jezdit tak 80% po pevným povrchu. Řeším spíš jestli vubec něco instalovat - Salisbury drží a ne a ne se zničit :x :mrgreen: . Co vím určitě že chci čistě mechanické provedení (bez kompresoru).
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#59 Příspěvek od RudaK » 02 čer 2011 14:46

Rosi píše: 100% Locker je sviňa na kluzkým povrchu a zamyká i když je to nežádoucí? Navíc asi není uplně ideální i na asfaltu obezně? .
1) No tak 100% Locker je zaplý stále a rozepíná na tvrdém povrchu.
2) Někdo říká,že na asfaltu ( tvrdém povrchu ) cvaká 8 z 10 .Asi mám ten 9 nebo 10 - necvaká .
3) Největší nevýhoda je,že nepoznáš prasklou jednu poloosu - prostě to stále jede než praskne i druhá.
To znamená ,že v terénu je to výhoda tam,kde je potřeba a obráceně,kde je lepší bez uzávěrky,tak to je nevýhoda - přeci jen je stále zaplý ( na tvrdém povrchu nemá žádný problém )
Tohle řešení si musí rozhodnout každý soudruh sám ..... :Sorry: 100% je to,že Locker nikdy nefučí a nepotřebuje ani kompresor a ani obsluhu,ale ......všechno má své pro i proti a proto jsou odpůrci i zastánci :star :ty jeden...: tak jak u všeho ostatního
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
sloon
Příspěvky: 470
Registrován: 06 úno 2009 10:17
tel.: 776189666
auto: VW Amarok 4motion
Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#60 Příspěvek od sloon » 02 čer 2011 23:04

Mám TT na obou nápravách a pracuje to výborně nic nemusím zapínat když je to potřeba a kolo začne prokluzovat tak se to sepne samo :yes na to naše domácí ježdění je to super :D
Od tý doby co mám TT na obou nápravách tak TC už se nezapíná pouze když je nějaké kolo ve vzduchu nebo kolo rychle proklouzne a TT se nestihne sepnout tak mu TC pomůže.
Bejvalo LR Discovery II, TD5, 2003
Nyní. VW Amarok 4motion
Tel. 776 189 666, sloon@seznam.cz

Odpovědět