Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit " ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak neníAcon píše: No, my vieme kde je téma o TT no toto je iný výrobca a možno trochu inak funguje. Neskôr, keď sa všetko vyjasní asi dôjde k zlúčeniu tém.
automaticke uzaverky diferencialu
Moderátor: Acon
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- sloon
- Příspěvky: 470
- Registrován: 06 úno 2009 10:17
- tel.: 776189666
- auto: VW Amarok 4motion
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Máš pravdu Rudo http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... oitLocker/" onclick="window.open(this.href);return false;
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
sloon píše:Máš pravdu Rudo http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... oitLocker/" onclick="window.open(this.href);return false;
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automaticke uzaverky diferencialu
som myslel, že sa bavíme o tomto: http://www.axlelock.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Aspoň tým začína toto vlákno
Aspoň tým začína toto vlákno
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: automaticke uzaverky diferencialu
tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište
Re: automaticke uzaverky diferencialu
No tak sa vyjadrím aj ja zo skúsenosťami s Axle lokom - Disko mám obuté na BFG KM2,jazdím s tým denne,či je poladovica,či je sneh alebo prší,alebo traktory padajú a musím povedať,že zatial som VELMI spokojný. Je pravda že jazdím opatrne kôli obutiu - MTčka v zime,ale nejaké "vytláčanie" z cesty som nepostrehol,alebo aspoň nie v nejakej velkej miere - je pravda že na Cheere som mal v zadu samosvor tak som možno trocha zvyknutý,ale aj tak som velmi spokojný - ťukťuk na drevo. No a v hlbokom snehu to je paráda - už sa teším,ked budem mať v predu ARBčkokocisek píše:tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište
Kocisek - budeš mať chybu niekde inde,lebo ak si vieš predstaviť na akom princípe pracuje diferenciál,tak ti musí byť jasné,že v tom chyba byť nemôže. To by si teoreticky musel jazdiť v maximálnom zatočení predných kolies a zároveň aj radiť rýchlosti - to by ti to mohlo potom sem-tam šklbnúť. Skús pozrieť v akom stave máš kardanové kríže a ak tam nebude vôla,tak potom by si to mohol mať teoreticky posrané tak ako ja - vybitá hriadel hlavnej prevodovky a ozubené koleso prídavnej - to sú pri preraďovaní iné "šupy" - je to taká "bolesť" Land Roverov a hlavne starších ročníkov... - teda už som si na to zvykol,ale aj tak sa to stáva...
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
- Land Jirka
- Příspěvky: 3471
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Mám uzávěrku ze Vsetína na zadní nápravě na D1 víc než dva roky, jezdím s ní pořád i v zimě a až na to cvakání, který je slyšet v létě při staženém okýnku a mírnou nedotáčivost funguje velmi dobře.kocisek píše:tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište
Jednou za čas se ozve hlasitější cvaknutí (rána) v pomalejší hodně ostré zatáčce projížděné bez plynu- to když uzávěrka neví, jestli má být zamklá, nebo se odemknout.
Po roce a půl jsem si ji cvičně vydělal na kontrolu a byla jako nová.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Ešte ma napadlo,či si si diff rozmontoval sám,alebo ti to robil Matoška,lebo po namontovaní je samozrejme VŽDY nastaviť vôlu na hruške a planétovom kolese!!! To by mohla byť ešte jedna príčina toho búchania pri preraďovaní,ale to by ti potom mal aj hučať diferák.Je síce pravda že cez MTčka by to mohlo skreslovať.
Presne tak Jirko.
Presne tak Jirko.
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automaticke uzaverky diferencialu
pozná niekto samosvorný diferenciál ASATB? Rozdiel proti TT? Cena je viac ako zaujímavá aj keď TT je tiež za dobrú cenovku.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
kedysi to tak bolo, potom ich robil aj ashcroft a ine firmy. v zasade ide o princip diferaku;-)RudaK píše:Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit " ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Já je mám obě od Detroitu ( sic amerikánské ale aby nebyly vyrobené v čajně )visby píše:kedysi to tak bolo, potom ich robil aj ashcroft a ine firmy. v zasade ide o princip diferaku;-)RudaK píše:Podle mě je Locker a TrueTrack od jedné firmy " Detroit " ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Je tu něGdo kdo by měl vyloženě špatné zkušenosti s Detroit TrueTrack do Salisbury na Defovi 110 (zadní náprava)?
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Peslik....
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Rosi píše:Je tu něGdo kdo by měl vyloženě špatné zkušenosti s Detroit TrueTrack do Salisbury na Defovi 110 (zadní náprava)?
Myslím,že Pešlík měl lockera a pokud nemáš Rosi TC,tak TrueTrack se sám neaktivuje a nezavře......Zeptej se Ivana Jezbery - měl TrueTrack na obou nápravách,ale na Defovi 90 bez Salisbury a byl spokojen ( nakonec to stejné si dal potom i na D 2 ) Já to viděl naživo jak u Ivana,tak u Sloona a taky to fungovalo parádně a hlavně to nesyčelo,jak ARB i když některým to ARB nesyčí ( možná pro to,že ho nezapínají ).Frana píše:Peslik....
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Myslím,že Pešlík měl lockera a pokud nemáš Rosi TC,tak TrueTrack se sám neaktivuje a nezavře......
To neni tak uplne pravda, TT se bez TC neaktivuje jenom v pripade, ze je jedno kolo na naprave uplne ve vzduchu, jinak se aktivuje kdykoli, kdyz jedno z kol proklouzne. A sepnuti TT se da i pri zvednutem jednom kole "vyprovokovat" pribrzdenim...
To neni tak uplne pravda, TT se bez TC neaktivuje jenom v pripade, ze je jedno kolo na naprave uplne ve vzduchu, jinak se aktivuje kdykoli, kdyz jedno z kol proklouzne. A sepnuti TT se da i pri zvednutem jednom kole "vyprovokovat" pribrzdenim...
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Tak to je dobrý,mě bylo řečeno ,že bez TC se musí břibrzdit vždy....ale jestli se to sepne,při proklouznutí,což já zevnitř nepoznám,tak to nemá chybu a udělal jsem s TT dobře Montoval jsem to na D 1 a ta je bez TC . Teď jde o to,jestli to je pravdaIvoš Def píše: TT se bez TC aktivuje kdykoli, kdyz jedno z kol proklouzne.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Land Jirka
- Příspěvky: 3471
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Truetrack funguje samozřejmě i bez TC, ale jak vyvěsíš kolo, je to jak diferák bez uzávěrky.
Já osobně bych ho dal jen na přední nápravu a na zadní nápravu 100% špéru
Já osobně bych ho dal jen na přední nápravu a na zadní nápravu 100% špéru
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Nevim, na to moje ježdění mi to příjde zbytečný. Mám dobrou zkušenost z jiných aut se samosvory, což jsem nabyl dojmu že je v podstatě True Track (snad 70%?). TC samozřejmě nemám ale umím si představit aplikaci Ivošovi metody, je-li funkční. Zs tak často zadní kolo ve vzduchu nemám...Land Jirka píše:Truetrack funguje samozřejmě i bez TC, ale jak vyvěsíš kolo, je to jak diferák bez uzávěrky.
Já osobně bych ho dal jen na přední nápravu a na zadní nápravu 100% špéru
Ruda mě když tak opraví, že 100% Locker je sviňa na kluzkým povrchu a zamyká i když je to nežádoucí? Navíc asi není uplně ideální i na asfaltu obezně? Jezdím a budu jezdit tak 80% po pevným povrchu. Řeším spíš jestli vubec něco instalovat - Salisbury drží a ne a ne se zničit . Co vím určitě že chci čistě mechanické provedení (bez kompresoru).
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
1) No tak 100% Locker je zaplý stále a rozepíná na tvrdém povrchu.Rosi píše: 100% Locker je sviňa na kluzkým povrchu a zamyká i když je to nežádoucí? Navíc asi není uplně ideální i na asfaltu obezně? .
2) Někdo říká,že na asfaltu ( tvrdém povrchu ) cvaká 8 z 10 .Asi mám ten 9 nebo 10 - necvaká .
3) Největší nevýhoda je,že nepoznáš prasklou jednu poloosu - prostě to stále jede než praskne i druhá.
To znamená ,že v terénu je to výhoda tam,kde je potřeba a obráceně,kde je lepší bez uzávěrky,tak to je nevýhoda - přeci jen je stále zaplý ( na tvrdém povrchu nemá žádný problém )
Tohle řešení si musí rozhodnout každý soudruh sám ..... 100% je to,že Locker nikdy nefučí a nepotřebuje ani kompresor a ani obsluhu,ale ......všechno má své pro i proti a proto jsou odpůrci i zastánci tak jak u všeho ostatního
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- sloon
- Příspěvky: 470
- Registrován: 06 úno 2009 10:17
- tel.: 776189666
- auto: VW Amarok 4motion
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Mám TT na obou nápravách a pracuje to výborně nic nemusím zapínat když je to potřeba a kolo začne prokluzovat tak se to sepne samo na to naše domácí ježdění je to super
Od tý doby co mám TT na obou nápravách tak TC už se nezapíná pouze když je nějaké kolo ve vzduchu nebo kolo rychle proklouzne a TT se nestihne sepnout tak mu TC pomůže.
Od tý doby co mám TT na obou nápravách tak TC už se nezapíná pouze když je nějaké kolo ve vzduchu nebo kolo rychle proklouzne a TT se nestihne sepnout tak mu TC pomůže.