#23
Příspěvek
od low » 16 srp 2010 19:18
ahoj, kdyz tak koukam na ty tvoje varianty cest, tak v kterych mistech predpokladas, ze pojedes hodne pres poust???
kde jsi vzal info o tomto trajktu??? trajekt do Egypta (Pireas – Rhodos – Port Said). co vim, tak jezdil naposled nekdy v roce 2005
MTcka obecne nejsou do pouste vhodna volba, jelikoz se velmi jednoduse zahrabou, idelani volbou jsou ATcka s hlavne poradne zesilenou bocni ochranou (osvedcene jsou BFG AT)
ad rozmer, myslim si, ze 300tdi v pisku bez problemu musi jezdit na 235/85/16. samozrejme na takto dlouhou cestu by jsem doporucil standardni rozmer, kuli mensimu namahani na vsechy soucasti. rychlostni rekordy nebude moc kde trhat. cim mene veci povezes, tim auto bude lehci, a hlavne Te nebudou ty veci otravovat. opravdu toho staci minimum
s tim autem by se to chtelo projet a zjistit kde je chyba, ze to nejede, variant je nekolik. EGR a kat samo ven, KNko je nesmysl do pouste, okamzite se zalepi prachem. ale spise nekde bude problem s vykonem,bo 300ka musi fungovat (odzkouseno). jel jsi to predpokladam vsechno na maly rychlosti a predpakladam, ze jsi mel odfouknuto na alespon 1,2ATM
ad syrie vs izrael.
je fakt, ze pokud pojedes do ISR tak pak nemuzes jet zpet do syrie, ale to se Tebe netyka, jelikoz pojedes stale dal. v opacnem pripade, Ti dva pasy nestacej, bo by jsi musel mit i dva carnety coz uz muze byt drobny problem (nikoliv neresitelny), ale ani tak to neni jednoduche a syrani jsou na to jak psi. pasy muzes mit az tri. ono s tema pasama je to trosku osemetne, jelikoz neni problem s israelskym razitkem, protoze pokud to radne vysvetlis, tak Ti daji razitko jen na papirek, tedy ho nemas v pase, ale daleko vetsi problem je, ze mas v pase vystupni razitko z jordanska na israelskem prechodu a stejne tak opacnym smerem, tedy a jordanci ti nedaji vystupni/vstupni razitko do jineho pasu, nez mas vystupni/vstupni. samozrejme je cesta jak to udelat, ale neni to 100%. pripadne ted jezdi trajekt haifa/recko