Asi teda lepší veteránské,není na nich žádná známka,takže není hned vidět že je testace propadlákamca píše:Je mně jedno na jakých značkách auto bude, ale dle dostupných info jsou veteránské lepší, neb pokud propadne atestace, udělá se nová snadněji. Běžně jsou u veteránů atestace propadlé při větších opravách a není to problém.V cizině to nikoho zajímat nebude, zda je auto bez STK či atestace.
Při poslední cestě na UK značkách, technická propadla po roce a pak se znova udělala v UK po návratu. Auto jsme navíc po dobu cesty vyřadili z registru V UK kvůli pojištění.
Ptal jsem se v CZ a postup by měl být stejný, prý napíši prohlášení, že auto opouští CZ a EU a až se vrátím, tak se znova udělá technická.
Chápu dobře, že pokud udělám GO motoru, jeho spolehlivost se výrazně zlepší? Nejsou v něm tedy nějaké slabiny již z principu jeho konstrukce?
Asi ty otázky zní dost blbě, ale nejsem moc, teda vůbec, technicky nadanej, ale zase mám chuť vyrazit do světa a vždy se vše nějak vyřeší.
Chci jen auto připravit co nejlépe dokud to lze, jakmile vyjedu, pak už se děj vůle boží.
Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Moderátor: Acon
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
-
- Příspěvky: 14988
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Není nad praktické rady.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Díky moc všem za čas věnovaný tomuto tématu.Budu mít ještě spoustu dotazů a snad se jednou budu moci revanžovat aspoň postřehy a fotkami z cest.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Tak právě pročítám tyto stránky http://www.glencoyne.co.uk/200di2.htm a vypadá to, že ta konverze na 200Di zase není až tak úplně jednoduchá. Je tam spousta dalších modifikací a dle mých zkušeností, vše co nebylo originál se podělalo.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6486
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Dle mých zkušeností se podělalo i to, co originál bylo
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Pořád se snažím naznačit že to nemá smysl tam cpát tu dvoustovku a to proti ní nic nemám,je to geniální motor...kamca píše:Tak právě pročítám tyto stránky http://www.glencoyne.co.uk/200di2.htm a vypadá to, že ta konverze na 200Di zase není až tak úplně jednoduchá. Je tam spousta dalších modifikací a dle mých zkušeností, vše co nebylo originál se podělalo.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
smysl to má za předpokladu že to bude motor max. do 150.000 km -ale ten tady neseženeš
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Měli jsme Mitsubishi..to je holt kvalita.Hanys_a_Kaca píše:Dle mých zkušeností se podělalo i to, co originál bylo
Ta 200 by byla v dobrém stavu od Toma, ale spousta úprav okolo mne odrazuje. Budu sundavat vanu a podíváme se pořádně na ten motor, co mám a pokud to půjde, nechám ho tam, jak zde bylo doporučeno. Mám k tomu autu servisní historii asi za posledních více než 10let včetně účtů co bylo děláno, majitel byl starší Fin a v terénu s tím nejezdil, tak třeba to bude OK.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6486
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Já bych to tak viděl, méně štourání je podle mne lépe, nechej autíčko chrochtat, tak jak je zvyklý a možná bude chrochtat dýl než my.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
to záleží jestli je to 200 z Disc ?. nebo z Def. ?, Z Def. -/turbo nahoře / by to mohlo pasovat hned , Když z Disc. -turbo dole , tak by se musel udělat nový svod od turba do výfuku a nejspíš i svrtat dole 4 šrouby motor /převodovka .a dát jiné patky na motor, Pokud to bude bez turba jako -"D" tak nový svod určitě
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Přesně takHanys_a_Kaca píše:Já bych to tak viděl, méně štourání je podle mne lépe, nechej autíčko chrochtat, tak jak je zvyklý a možná bude chrochtat dýl než my.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Z Def.je 200Tdi skoro nesehnatelná,z Disca o něco líp ale moc jich už není.Wiki píše:to záleží jestli je to 200 z Disc ?. nebo z Def. ?, Z Def. -/turbo nahoře / by to mohlo pasovat hned , Když z Disc. -turbo dole , tak by se musel udělat nový svod od turba do výfuku a nejspíš i svrtat dole 4 šrouby motor /převodovka .a dát jiné patky na motor, Pokud to bude bez turba jako -"D" tak nový svod určitě
Nepasuje toho hodně,montážní otvory kolem frémy převodovky,držáky,musí se kuchat držák baterky aby bylo místo pro čerpadlo a mnoho dalšího.Co se týče zachování originality tak je to dost zásadních obtížně vratných zásahů.Vše je vidět na webu Glencoyne.V případě použití bez turba se dají přendat původní svody,takže výfuk beze změny.To je snad jediné,co může zůstat...
Vše ukazuje na ponechání původního,případně pětiložiskového motoru...
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Ano vše ukazuje na ponechání původního motoru, neb pětiložiskový asi těžko seženu za pár tisícovek. Navíc spousta úprav, jiných dílů povede k tomu, že až se něco podělá nebudu schopen jednoduše dle vinka objednat nový díl.kryten píše:Z Def.je 200Tdi skoro nesehnatelná,z Disca o něco líp ale moc jich už není.Wiki píše:to záleží jestli je to 200 z Disc ?. nebo z Def. ?, Z Def. -/turbo nahoře / by to mohlo pasovat hned , Když z Disc. -turbo dole , tak by se musel udělat nový svod od turba do výfuku a nejspíš i svrtat dole 4 šrouby motor /převodovka .a dát jiné patky na motor, Pokud to bude bez turba jako -"D" tak nový svod určitě
Nepasuje toho hodně,montážní otvory kolem frémy převodovky,držáky,musí se kuchat držák baterky aby bylo místo pro čerpadlo a mnoho dalšího.Co se týče zachování originality tak je to dost zásadních obtížně vratných zásahů.Vše je vidět na webu Glencoyne.V případě použití bez turba se dají přendat původní svody,takže výfuk beze změny.To je snad jediné,co může zůstat...
Vše ukazuje na ponechání původního,případně pětiložiskového motoru...
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
/ u ty 200 z Disc. by se ještě muselo rozebrat a povotočit nahoru nasávání turba , pak svrtat a vyřezat 2 závity M8 .- jenom sundat a nandat tu 100mm segrovku bez velkých klaští je horor /.
jo ,práce jako na kostele , v případě montáže nějaký vojetý chcíplotiny za 15-30tis kč se to určitě nevyplatí
jo ,práce jako na kostele , v případě montáže nějaký vojetý chcíplotiny za 15-30tis kč se to určitě nevyplatí
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Motor bych měl dobrý a za hubičku, kdybych jezdil po Česku, neváhal bych, ale někde v nějaké zapadlé končině shánět díly na skládačku všeho možného by byl asi problém. Jak jsem již psal, auto má zůstat seriové, jen jsem se nějak vyděsil tím tříložiskovým motorem, když jsem to tady četl.Wiki píše:/ u ty 200 z Disc. by se ještě muselo rozebrat a povotočit nahoru nasávání turba , pak svrtat a vyřezat 2 závity M8 .- jenom sundat a nandat tu 100mm segrovku bez velkých klaští je horor /.
jo ,práce jako na kostele , v případě montáže nějaký vojetý chcíplotiny za 15-30tis kč se to určitě nevyplatí
Nicméně žádný náklad nevozím,tak auto nebude přetíženo, nikam nespěchám, motor dostane servis a snad bude držet.
Ve čtvrtek budu v Jihlavě, tak pokud někdo jede, rád dostanu pár rad, na Facebook jsem pod Kamil Řezáč, to kvůli identifikaci
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
ten původní motor bude dobrý a cestu zmákne , kopcích včas řadit ,kontrol. stav oleje a bude to OK.
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Tu gumu nevím jak zachráníš, ale zbytek co nejvíce rozebrat a opískovat. Ta hřídel musí každopádně dolu.
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Celkem ucinny a levny tekuty pripravek na odstranovani rzi se prodava pod oznacenim nafta motorova
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
- Příspěvky: 14988
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Naftu nebrat, pískování je jedna možnost, a potom hup s tím do žárového zinku. Druhá možnost, pokud si chceš hrát sám, je elektrochemické odrezování - tak trošku opak galvanického pokovování, akorát tady se rozpouští rez a zůstává železo. Popisu najdeš na webu dost. To pískování je ale lepší, protože zároveň upraví povrch tak, aby na něm dobře držel zinek nebo barva.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo