XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Mam radost. Kdyby to melo byt jen pro me, tak by me to tak nebavilo.
Vidim to takto:
Budu potrebovat ca min 5 a maximalne 10 "beta uzivatelu".
Ti dostanou Discolifter za _opravdu_hodne_ priznivou cenu.
Na druhou stranu bude potreba trochu toho zapojeni se, komunikace, tolerance k chybam, reportovani problemu atd. Plus kdyz to vybouchne, za nic nerucim
Termin ca unor/brezen? (ted si na sebe fakt siju bic )
PS: jen me trochu napada, jestli na CZ pomery tech 5 kusu neni vice, nez cely trh ))
PS2: kdyztak pripadni dalsi zajemci piste mi do SZ, upravim pak 1. prispevek, at diskuzi zbytecne neplevelime.
Vidim to takto:
Budu potrebovat ca min 5 a maximalne 10 "beta uzivatelu".
Ti dostanou Discolifter za _opravdu_hodne_ priznivou cenu.
Na druhou stranu bude potreba trochu toho zapojeni se, komunikace, tolerance k chybam, reportovani problemu atd. Plus kdyz to vybouchne, za nic nerucim
Termin ca unor/brezen? (ted si na sebe fakt siju bic )
PS: jen me trochu napada, jestli na CZ pomery tech 5 kusu neni vice, nez cely trh ))
PS2: kdyztak pripadni dalsi zajemci piste mi do SZ, upravim pak 1. prispevek, at diskuzi zbytecne neplevelime.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
... jen bleskový update, neprdím na to, naopak, strašně na tom makám, chodim spát ve 3 ráno, úplně mě to pohltilo .
Píšu soft, už se to blíží k 1000 rádkům (blbý zvedátko!), ladím, objevuji, přepisuju, vyhazuju, už jsem našel mnoho slepých uliček a temných zákoutí použitých čipů, asi tak 10x si řekl, že jsem si to měl radši koupit hotový, těch hodin už je nesmysl.
Dodelávám prototyp V2, který chci mít v autě koncem týdne. Momentálně ladím nivelační rutiny.
Nadšení neustává, bude to fakt libový. Brzo sem dám další fotky z kuchyně + další aktualizace.
H.
Píšu soft, už se to blíží k 1000 rádkům (blbý zvedátko!), ladím, objevuji, přepisuju, vyhazuju, už jsem našel mnoho slepých uliček a temných zákoutí použitých čipů, asi tak 10x si řekl, že jsem si to měl radši koupit hotový, těch hodin už je nesmysl.
Dodelávám prototyp V2, který chci mít v autě koncem týdne. Momentálně ladím nivelační rutiny.
Nadšení neustává, bude to fakt libový. Brzo sem dám další fotky z kuchyně + další aktualizace.
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ale ten pocit že to dáš sám za to přeci stojí, aspoň tak to mám já.
Teším se na další poznatky
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jo!
Jinak ještě bych navázal na názor HIFIho ohledně ovládání. Líbilo se mi čistě mechanické, žádné fancy touch-screeny.
A taky jsem si udědomil proč to tak chci: Musí to být ovládatelné i poslepu.
Proč? Praktická zkušenost. Nemá význam jezdit s liftem pořád (ok, možná s estetickým do +1"). Má smysl si zdvihnout na obtížný úsek terénu.
Tj řídíš, koukáš před sebe kam jedeš, a nemáš čas řešit někdě něco. Potřebuješ hmátnout na páčku a vědět že je zdviženo. A po projetí stejně tak snížit.
Takže bude "kroutítko" s čudlíkem zároveň.
Doleva-doprava bude pochopitelně úprava režimu, click bude reset na 0 zdvih, podržení bude menu a doubleclick se ještě uvidí...
Bude to strasně jednoduchý a přitom funkčnost neomezující.
A tady je prototyp V2 ovladani.
Displej uz umi otocit orientaci o 180st aby se to dalo umistit kam bude libo v "dobre" orientaci aby ruka pri ovladani "nestinila" displej.
PS: pro Madtoma: Progress stale tak 20% ze 100
Jinak ještě bych navázal na názor HIFIho ohledně ovládání. Líbilo se mi čistě mechanické, žádné fancy touch-screeny.
A taky jsem si udědomil proč to tak chci: Musí to být ovládatelné i poslepu.
Proč? Praktická zkušenost. Nemá význam jezdit s liftem pořád (ok, možná s estetickým do +1"). Má smysl si zdvihnout na obtížný úsek terénu.
Tj řídíš, koukáš před sebe kam jedeš, a nemáš čas řešit někdě něco. Potřebuješ hmátnout na páčku a vědět že je zdviženo. A po projetí stejně tak snížit.
Takže bude "kroutítko" s čudlíkem zároveň.
Doleva-doprava bude pochopitelně úprava režimu, click bude reset na 0 zdvih, podržení bude menu a doubleclick se ještě uvidí...
Bude to strasně jednoduchý a přitom funkčnost neomezující.
A tady je prototyp V2 ovladani.
Displej uz umi otocit orientaci o 180st aby se to dalo umistit kam bude libo v "dobre" orientaci aby ruka pri ovladani "nestinila" displej.
PS: pro Madtoma: Progress stale tak 20% ze 100
- Přílohy
-
- Zas nejake to zahrivani 3D tiskarny :)
- 20160121_125323.jpg (93.98 KiB) Zobrazeno 8546 x
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
vynikající práce
a umí to jenom D3, nebo i něco jiného na vzduchu? třeba 38? ale myslim, že ne.
Honza
a umí to jenom D3, nebo i něco jiného na vzduchu? třeba 38? ale myslim, že ne.
Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
- Mareqx
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09 říj 2012 18:11
- tel.: +421905327354
- auto: Disco 3
- Bydliště: Trnava, Slovakia
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Perfektné!
Kludne sa zučastnim testovania
Kludne sa zučastnim testovania
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Zkoumam to na D3, u ktere perovani znam (coz na 99.9% znamena D4 a RRS). Napred je to potreba dotahnout na tyhle a pak v pripade zajmu premyslet o klonu na jine, P38 neznam, asi tam budou jinak cidla a dalsi parametry, coz ale neznamena, ze to neni resitelne...Balu1989 píše:vynikající práce
a umí to jenom D3, nebo i něco jiného na vzduchu? třeba 38? ale myslim, že ne.
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
jasný
přeji ať se vývoji daří
přeji ať se vývoji daří
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Hlásím se na testy se IV.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pěkná práce
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
... delam na decentnim zalimitovani, aby ridici jednotka nepadala zbytecne do chybovych stavu...
prochazim tu jeste jednou maximalni drahy kol (Spalky<->kolo ve vzduchu), ktere jsem meril a celkem me trklo:
Maximalni draha prednich kol: 210 mm
Maximalni draha zadnich kol: 325 mm
Takze dotaz spise na servisaky. Vskutku je na D3 mechanika podvozku vepredu/vzadu tak odlisna? Rozdil 10cm mi prijde dost...
Pozn: vysky na kazdem kole mereny jako pri kalibraci - delka od stredu kola ke spodni hrane stredu lemu podbehu, draha = kolo ve vzduchu - kolo na spalcich (mechy uplne vypusteny nanocomem).
Diky
prochazim tu jeste jednou maximalni drahy kol (Spalky<->kolo ve vzduchu), ktere jsem meril a celkem me trklo:
Maximalni draha prednich kol: 210 mm
Maximalni draha zadnich kol: 325 mm
Takze dotaz spise na servisaky. Vskutku je na D3 mechanika podvozku vepredu/vzadu tak odlisna? Rozdil 10cm mi prijde dost...
Pozn: vysky na kazdem kole mereny jako pri kalibraci - delka od stredu kola ke spodni hrane stredu lemu podbehu, draha = kolo ve vzduchu - kolo na spalcich (mechy uplne vypusteny nanocomem).
Diky
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ani bych se nedivil - přední kola navíc musí zatáčet. Si představ kombinaci propružení a zatočení - co to dělá s poloosou a homokinetickým kloubem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak jsem zase popojel, je to teď spíš o programování, než o čemkoliv jiném.
- Udělal jsem většinu limitů, program ví, kde jsou cca limitní úrovně a za nimi už jenom "propisuje" vstup na výstup bez jakékoliv manipulace.
- Udělal jsem docela hezkou matematiku (stále teda střední škola) na nivelaci, reflektuje rozdílné dráhy kol vpředu/vzadu, též s limitací, tohle bylo dost dumání
- Už to měří náklony (čidlo je uber přesný, snad na setiny stupně), umí se zkalibrovat, zítra budou self-leveling testy
V D3 momentálně prototyp V2, tak zítra uvidíme. Dneska jsem s tim chvíli cvičil a zatím dobrý ale niveluje málo protože překlep v nastavení rozvoru náprav - není 2285mm nýbž 2885mm
Ten oled displej je super jak je konstrastní a černá je fakt černá, ale rozmer 0,96" je fakt mikro... První dojem že to nepůjde vůbec už přešel, už docela ok, uvidíme, zase dvd se na tom sledovat nebudou, jde o jedno číslo.
V čipu došla paměť, což strasně zdržuje a musel jsem dočasně vyhodit ten pěkněj font. To sou problémy, co?
- Udělal jsem většinu limitů, program ví, kde jsou cca limitní úrovně a za nimi už jenom "propisuje" vstup na výstup bez jakékoliv manipulace.
- Udělal jsem docela hezkou matematiku (stále teda střední škola) na nivelaci, reflektuje rozdílné dráhy kol vpředu/vzadu, též s limitací, tohle bylo dost dumání
- Už to měří náklony (čidlo je uber přesný, snad na setiny stupně), umí se zkalibrovat, zítra budou self-leveling testy
V D3 momentálně prototyp V2, tak zítra uvidíme. Dneska jsem s tim chvíli cvičil a zatím dobrý ale niveluje málo protože překlep v nastavení rozvoru náprav - není 2285mm nýbž 2885mm
Ten oled displej je super jak je konstrastní a černá je fakt černá, ale rozmer 0,96" je fakt mikro... První dojem že to nepůjde vůbec už přešel, už docela ok, uvidíme, zase dvd se na tom sledovat nebudou, jde o jedno číslo.
V čipu došla paměť, což strasně zdržuje a musel jsem dočasně vyhodit ten pěkněj font. To sou problémy, co?
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Co myslíte názvy režimů a jejich výšky?
Komentáře rozhodně vítany. Software snese vše. Narozdíl od auta...
Já myslim, že nejlepší na koho se obrátit ohledně jmen je tady Hanys, páč to bude zvonit
A co se výšek týče, tak bych to asi trochu krotil na obou extrémech, protože access poloha -40mm to jsou v podstatě špalky a Offroad + 75 to je už téměř kolo ve vzduchu
Za mě zatím asi takto:
1. těch +25 a - 25mm od polohy normal to je takový decentno estetično použitelný nastálo, zejména s 32" pneu, od polohy offroad je to taková "jistota do Milovic"
2. +55mm od normalu je ekvivalen offroadu bez rychlostního limitu třeba do pouště.
3. - 40mm dolu od access polohy je muj €500 saving ticket na island ve tride do 1,9 metru , nebo nastupujici Wobl o berlich (zasveceni vi)
4. +55 nahoru od offroad je na machrovani pred kamaradama
5. +75 od offrd je muj €500 ucet za dalsi servis
Ale principialne tam muzu napsat cokoliv.
A komu to nestaci, tak bude k dispozici "Free mode", ktery bude dle libosti v krocich 5mm (to už je hotový).
Komentáře rozhodně vítany. Software snese vše. Narozdíl od auta...
Já myslim, že nejlepší na koho se obrátit ohledně jmen je tady Hanys, páč to bude zvonit
A co se výšek týče, tak bych to asi trochu krotil na obou extrémech, protože access poloha -40mm to jsou v podstatě špalky a Offroad + 75 to je už téměř kolo ve vzduchu
Za mě zatím asi takto:
1. těch +25 a - 25mm od polohy normal to je takový decentno estetično použitelný nastálo, zejména s 32" pneu, od polohy offroad je to taková "jistota do Milovic"
2. +55mm od normalu je ekvivalen offroadu bez rychlostního limitu třeba do pouště.
3. - 40mm dolu od access polohy je muj €500 saving ticket na island ve tride do 1,9 metru , nebo nastupujici Wobl o berlich (zasveceni vi)
4. +55 nahoru od offroad je na machrovani pred kamaradama
5. +75 od offrd je muj €500 ucet za dalsi servis
Ale principialne tam muzu napsat cokoliv.
A komu to nestaci, tak bude k dispozici "Free mode", ktery bude dle libosti v krocich 5mm (to už je hotový).
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj, jen tak dal.
Za mě názvy srozumitelný a ok, Polohy více než super
Už se teším na testování
Za mě názvy srozumitelný a ok, Polohy více než super
Už se teším na testování
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
pěkný,pěkný - povedlo se
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
tleskám
kde se na to hrabe llams
kde se na to hrabe llams
- erik
- Příspěvky: 2871
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
kurnik šopa, to je jak detektivka.
Čekám na porod a moje 32" na místo v podběhu.
Čekám na porod a moje 32" na místo v podběhu.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
je to pecka a moc se mi to libi. koupil jsem si kvuli toho testovani disco3. Sem to ale BLB s 2,7TDV6
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
šišmária, to ma baví. ved ty budes mat Peto vacsie naklady na vyvoj jak HSTKokesek píše:je to pecka a moc se mi to libi. koupil jsem si kvuli toho testovani disco3. Sem to ale BLB s 2,7TDV6
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift