Vše kolem Series 2 a 2A
Moderátor: Rover
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
S díky potvrzuji ještě jednou příjem štítku od MartinaT a mám hned další otázku. Tento štítek, který jsem dostal obsahuje řádek pro uvedení výrobního čísla auta a znázorňuje způsoby řazení. Prý ale na přihlášení vůbec nestačí. Technici na STK by chtěli na autě najít štítek s váhami a nejlépe s typovým schválením. O nálezu typového schválení na štítku auta z roku 1964 silně pochybuji, ale možná existoval štítek, kde se daly najít váhy a zatížení. Nevíte prosím o způsobu, jak to doplnit? Auto už je zpátky z dodělávkové kůry a tak bych to rád dotáhl na značky. Gumy jsou dle vyjádření pneuservisního technika shodné s rozměry na Avii, tak to zkusím ověřit a auto přezuji do nových bačkor. V pátek jsem jezdil jak s S2A - 1964, tak s S3 rok 1980 a musím přiznat, že mezi těmito dvěma auty je až neskutečný rozdíl. Trojka jede a brzdí, krásně a lehce zatáčí. Dvojka má malý rejd, nebrzdí a když chci otočit volantem, je to posilovna... . Díky za případné informace.
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Mám doma knížku z roku 1964 o udržbě S2a a tam je popsano co ma na štítku být. Nevím zda je to co hledáš. Jakou barvu jsi použil na S2 ? dik Petr
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Díky. Knížek mám taky pár, spíš jsme chtěl vidět konkrétní podobu a umístění štítku s váhami a případnými základními technickými údaji. Díky. c.psmrz píše:Mám doma knížku z roku 1964 o udržbě S2a a tam je popsano co ma na štítku být. Nevím zda je to co hledáš. Jakou barvu jsi použil na S2 ? dik Petr
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Vojáčka jak známo, nemám....) Taik budu na STK improvizovat.... . V nejhorším případě holt půjde i na krajskou testaci....Rover píše:žádný štítek s váhami u civilní verze není...
Díky.
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
ahoj. díky za tip
no už to není aktuální. TOmáš to vyčistil a seřídil takže solex už je ok ale motor půjde celej v létě přes jardu ubla na GO protože to vypadá že je přidřená klika. ale pokud by karbec blbnul i potom tak to ještě nějak budu řešit
no už to není aktuální. TOmáš to vyčistil a seřídil takže solex už je ok ale motor půjde celej v létě přes jardu ubla na GO protože to vypadá že je přidřená klika. ale pokud by karbec blbnul i potom tak to ještě nějak budu řešit
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
mno jak se to vezme... ted už nejezdí.. je to rám na kolech s motorem ale zase vyjede .-)
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Pánové, použiju s dovolením fotku z jiného vlákna...To přesně ten štítek, kterej po mě chtěj na STK u mé naftové S2A z roku 1963! Nemáte prosím někdo ponětí, kde jej sehnat? Ten co jsem od tebe dostal Martine si zamozřejmě nechám, ale tady ten mě pomůže k normálním značkám.......
Díky za případný info. cyril.
Díky za případný info. cyril.
- Přílohy
-
- stitek1m.jpg
- (99.91 KiB) Staženo 227 x
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Vzhledem k jazyku, jakým je psaný je snad každému jasné, že není původní, takže asi nezbyde než si ho udělat...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Jasně je to asi ze švajcu, tak jsem se bláhově domníval, že by to mohli na vozy určené pro jiný trh nýtovat standardně...eliott píše:Vzhledem k jazyku, jakým je psaný je snad každému jasné, že není původní, takže asi nezbyde než si ho udělat...
Nojo, tak jej zkusím nějak zfejkovat.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Kdepak, to řešil švýcarský importér.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
tady si ho objednej, udela ho i s razenim dle tveho zadani, myslim, ze anglickej bude naprosto dostacujici a nezpochybnitelnej vzhledem k britskemu puvodu...
http://www.landroverchassisplates.co.uk/page4.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.landroverchassisplates.co.uk/page4.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Nech si udělat repliku: http://www.buchtara.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.uszone.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Díky za odkazy pánové.
Dnes jsem byl na STK a samotný štítek mi stejně nakonec nebude nic platný. Úřední šiml řehtal jak o život. Dokonce tak, že přehlušil kravál mého dieselového motoru...
Ještě jednou děkuji Krytenovi za pomoc přítele na telefonu...máš u mě .
Přesto mi vedoucí STK, za kterým jezdím již spoustu let sdělil, že jestli nebudu mít důvěryhodné odpovědi na následující otázky, nepomůže mi výpisem ani Dekra. .
Myslím, že jestli to někde půjde zjistit, tak pouze tady.:
1. typ motoru, objem 2286ccm, kW34/4000 (i kdybch si prej měl něco vycucat z prstu)
2. kouřivost - korigovaný součinitel absorpce (kvůli emisím)
3. váhy brzděných a nebrzděných přívěsů (mám dva závěsy se špatně čitelnými štítky - viz foto)
4. údaje na ráfcích (jsou zastříkané barvou)
5. zatížení střechy
6. hmotnosti jízdní soupravy
7. spotřeba paliva
Pokud to prý někde zjistím a budu ručit za správnost informací, napíše to tam.....
Tak jestli někdo z vás má podobné auto a je na CZ TP, nebo máte kde tyto informace nasosat, prosím o pomoc.
Je to Series 2A z roku 1963. Diesel, 109. Výrobní číslo VIN 27901142B.
V německým EU/TP píšou prd, takže jsem docela napjatej jak to všechno skončí.....
Díky moc za snahu. Pokud bude potřeba něco uhradit za případné služby, počítám s tím....
Cyril
Dnes jsem byl na STK a samotný štítek mi stejně nakonec nebude nic platný. Úřední šiml řehtal jak o život. Dokonce tak, že přehlušil kravál mého dieselového motoru...
Ještě jednou děkuji Krytenovi za pomoc přítele na telefonu...máš u mě .
Přesto mi vedoucí STK, za kterým jezdím již spoustu let sdělil, že jestli nebudu mít důvěryhodné odpovědi na následující otázky, nepomůže mi výpisem ani Dekra. .
Myslím, že jestli to někde půjde zjistit, tak pouze tady.:
1. typ motoru, objem 2286ccm, kW34/4000 (i kdybch si prej měl něco vycucat z prstu)
2. kouřivost - korigovaný součinitel absorpce (kvůli emisím)
3. váhy brzděných a nebrzděných přívěsů (mám dva závěsy se špatně čitelnými štítky - viz foto)
4. údaje na ráfcích (jsou zastříkané barvou)
5. zatížení střechy
6. hmotnosti jízdní soupravy
7. spotřeba paliva
Pokud to prý někde zjistím a budu ručit za správnost informací, napíše to tam.....
Tak jestli někdo z vás má podobné auto a je na CZ TP, nebo máte kde tyto informace nasosat, prosím o pomoc.
Je to Series 2A z roku 1963. Diesel, 109. Výrobní číslo VIN 27901142B.
V německým EU/TP píšou prd, takže jsem docela napjatej jak to všechno skončí.....
Díky moc za snahu. Pokud bude potřeba něco uhradit za případné služby, počítám s tím....
Cyril
- Přílohy
-
- DSC_0433m.JPG (235.65 KiB) Zobrazeno 7061 x
-
- DSC_0438m.JPG (116.13 KiB) Zobrazeno 7061 x
-
- DSC_0455m.JPG (74.39 KiB) Zobrazeno 7058 x
-
- DSC_0422m.JPG (87.56 KiB) Zobrazeno 7055 x
-
- DSC_0420m.JPG (244.89 KiB) Zobrazeno 7055 x
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Ty to nebudeš mít na veteránských SPZ?
Mirko
Mirko
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Par informací z dobových brožur (obrázky jsou velké, stačí rozkliknout):
http://landrover.vlothuizen.nl/show/list/2004-20.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landrover.vlothuizen.nl/show/list/6002-10.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landrover.vlothuizen.nl/show/list/2009-26.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landrover.vlothuizen.nl/show/list/2013-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Snad to pomůže, třeba přijdou s něčím i povolanější... když bude čas, možná najdu i ty hmotnosti přívěsů, co vím z hlavy, tak S3 má nebržděný 500 kg a myslím kolem 2,5 tun bržděný, mohlo by to být stejné...ale ber to s rezervou
http://landrover.vlothuizen.nl/show/list/2004-20.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landrover.vlothuizen.nl/show/list/6002-10.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landrover.vlothuizen.nl/show/list/2009-26.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landrover.vlothuizen.nl/show/list/2013-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Snad to pomůže, třeba přijdou s něčím i povolanější... když bude čas, možná najdu i ty hmotnosti přívěsů, co vím z hlavy, tak S3 má nebržděný 500 kg a myslím kolem 2,5 tun bržděný, mohlo by to být stejné...ale ber to s rezervou
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Mám S III a typ motoru nemám ani ve svěm TP. Je tam napsáno "dle vyjádření vyrobce se neuvádí". Kouřivost nevím mám benzin. Hmotnosti přívěsů si spočítej podle celkové hmotnosti vozidla, akorát záleží jestli budeš mít kategorii vozidla N1 nebo N1G. Hmotnost soupravy spočítej podle hmotnosti přívěsů. Závěsy pro přívěs mám stejný jako ty. Mám v TP napsáno závěs typu F.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
1. Motor: 2286 Diesel; 4 válec; kompresní poměr 23:1; výkon 56,2(nebo 62?) bhp/4000 ot.min; kroutící moment 101lb/1800 ot.min;
7. Spotřeba 9,4 l/100km; max. rychlost 80 km/h?
3. (nebržděný snad 500 kg a tak 2000 kg bržděný) nic přesnějšího jsem nenašel k SII, u trojky mám info víc, ale tam se obávám, že udáje budou trochu jiné...
7. Spotřeba 9,4 l/100km; max. rychlost 80 km/h?
3. (nebržděný snad 500 kg a tak 2000 kg bržděný) nic přesnějšího jsem nenašel k SII, u trojky mám info víc, ale tam se obávám, že udáje budou trochu jiné...
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Díky, nějaký příručky mám taky. Ty váhy by si taky mohl spočítat sám. Doufám, že se nějak dopracujeme typu motoru a emisí.
Štítky na závěsech jsou jeden anglickej a druhý německá Westfalia, dokonce si to vyfotil a snad to po pořádným zvětšení rozliuští.
Přikládám německej Brief a Zulassung. jen pro info, jak tam fakt nic není. Kdyby alespoň majitel nevyhodil ten původní. Tam bylo téměř všechno. Nojo! DDR!
Štítky na závěsech jsou jeden anglickej a druhý německá Westfalia, dokonce si to vyfotil a snad to po pořádným zvětšení rozliuští.
Přikládám německej Brief a Zulassung. jen pro info, jak tam fakt nic není. Kdyby alespoň majitel nevyhodil ten původní. Tam bylo téměř všechno. Nojo! DDR!
- Přílohy
-
- Series_a_Land_Rover.jpg (233.66 KiB) Zobrazeno 7034 x
-
- Series_a_Land_Rover_(1).jpg (228.33 KiB) Zobrazeno 7034 x
-
- Series_a_Land_Rover_(3)m.jpg
- (110.39 KiB) Staženo 524 x
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
nebrzdenej vozejk je 750 kg, brzdenej 2000 kg, brzdenej 2 osej 3500 kg, tyto hodnoty plati stejne pro S2A i S3, rovnez plati stejnej typ motoru, tj. 46kw/4000 ot., pokud je tam puvodni motor, tak by to mel byt typ 271 nebo 276, da se to vycist z vyrobniho cisla bloku, prvni trojcisli oznacuje typ a dalsich sest poradovy cislo, ale vseobecne se motor oznacuje jen jako 2286cc diesel/petrol engine, tyhle trojmistny kody pak uz jen specifikuji vyrobni serie/podtypy a ruzne odlisnosti treba pro armadu, kompresni pomery atd., ale opravdu vic se nijak neznacily a musi jim to stacit
jo a kdyby nahodou drzkovali, tak od roku 1980 se oznacuje jako 11J, to je uz 5x ulozena klika...ale treba bude siml rehtat blahem
jo a kdyby nahodou drzkovali, tak od roku 1980 se oznacuje jako 11J, to je uz 5x ulozena klika...ale treba bude siml rehtat blahem
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA