Presne to mi to delalo, vymenil sem snimace vysky mechy a kompresor a nakonec to byl ten snimac tlaku, jakej ma byt tllak nevim ale kdyz je snimac tlaku spatnej tak tlak ani nedrzi v okruhu- poznas to podle to ze kdyz nastartujes , tak trva nejakou dobu nez se mechy zacnou nafukovat coz je spatne - mechy se musi nafukovat hned a auto zvedat taky ,, kdyz ne tak neni v okruhu zadnej tlak a musi se cekat az vse kommpresor dofouka cca pet az deset minutcenda111 píše:Mě to čas od času prostě zablokuje celý EAS!Jakého tlaku musí dosáhnout systém,aby vypnul kompresor?A kdy zas zapíná?
pomoc s EAS
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Nemělo by. Proč leda?ben píše:Hele ale u naftaku to trva dele nez se nafoukne ne?
Jinak hodně podrobně je to celé popsané třeba tady.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Ale jak to souvisí s teplotou motoru?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Je jedno ci je to benzin nebo nafta - me to trvalo drive dlouho jelikoz tlak se stracel pres zmineny ventyl a byli i spatne mechy , kdyz jsou mechy dobre a to znamena ze auto stoji nafoukane den noc a vice tak se i z polohy vystupovani musi nafukovat hned po nastartovani , kdyz ne tak tlak v systemu neni a musi se dofoukat a to pak trva , je pravda ze nekdy musim lehce pridat plyn jako by to cekalo na nejakej impuls ale zveda se to hned
hlaska asi sama nezmizi?? musis na vymaz pocitacem?? ono se muze stat ze mech ikdyz se tvari dobrej tak je spatnej - me v lete drzeli nafoukane dobre ale stacilo aby prituhlo a fucel - je taky dulezite kdyz se zveda auto v servise mit mechy sfoukle v poloze na vystupovani nebo jet na zvedak kde je auto na kolech , ja to nevedel a nechal nafoukle a jeden mech se odstrelil , dali jsme ho sice spatky ale uz to nebylo nikdy ono - co se tyce tveho problemu tak se skus snekym domluvit at ti pujci ventylovy blok , ja ho vymenil celej a svum dal protiuctem , byl tam spatnej sice jen ten snimac tlaku ale vyslo to na stejne penize a mam klid - do te doby sem byl v servisu kazdej mesic na vymaznuti chyb.cenda111 píše:Já teď když nechám auto v garáži padne mi na levé přední kolo!Občas počítač vyhodí hlášku "trvale vysoký tlak v systému" .Může to dělat to čidlo tlaku?Měchy mám dobrý,když odpojim konektory a nafouknu měchy tak drží týden v pohodě.
Aby pořád nefoukal kompresor,protože nevypíná.Prostě to blbne!Na diagnostice to psalo "trvale vysoký tlak v systému a chybí signál od pravého zadního kola" Tak jsme zjistili,že je přerušenej drát od čidla výšky!A mysleli si,jak pojedem na smáznutí chyby a bude vše v poho.Jenže teď to hlásí ještě pořád tu chybu "trvale vysoký tlak v systému" tak mám odpojenej kompresor,aby pořád nefoukal.A teď to ještě začalo padat na to levý přední kolo.To před tim nedělalo
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Mělo by to (spolu se spoustou dalších podrobných informací) být ve workshop manuálu. Za ty další podrobné informace ručím, konkrétně za toto ne (hledal jsem tam jiné věci).
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html