Re: ochanari, vecne spory - riesenie
Napsal: 11 pro 2016 11:53
od toho je komunita.. trollpetmic píše:si nenapisal ako si konkretne predstavujes taku legalnu tratviktorcech píše:na projekte stale trvam.. casom sa to spusti..
Pro příznivce této anglické značky
https://landroverforum.cz/forum/
od toho je komunita.. trollpetmic píše:si nenapisal ako si konkretne predstavujes taku legalnu tratviktorcech píše:na projekte stale trvam.. casom sa to spusti..
?? trollviktorcech píše:od toho je komunita.. trollpetmic píše: si nenapisal ako si konkretne predstavujes taku legalnu trat
Bez výhrad rozhodně ne, protože jeho pohled je sice možná na první zdání logický, nicméně jednostranný.paramount2 píše:nezbývá, než s MadTomem bezvýhradně souhlasit...
je to vec komunity..petmic píše:?? trollviktorcech píše:
od toho je komunita.. troll
pytam sa preto lebo ma skutocne zaujima ako si ochranari predstavuju legalnu trat. nie je mi zrejme ci rozpravame o uzatvorenych arealoch alebo o niecom co by sa podobalo na greeenlaning.
vzhladom na charakter SR by si greenlaing vyzadoval aj povolenie jazdy na lesnych pozmkoch. su ochranari ochotni podporit zmenu legislativy?viktorcech píše:je to vec komunity..petmic píše: ?? troll
pytam sa preto lebo ma skutocne zaujima ako si ochranari predstavuju legalnu trat. nie je mi zrejme ci rozpravame o uzatvorenych arealoch alebo o niecom co by sa podobalo na greeenlaning.
Hm, a když je les státní, tak koho by měl být, než nás všech? To jako jenom někoho? To mi připadá jako tvorba elit. Doufám, že takto to myšleno nebylo. Něco jiného je, kdo je správce, protože majitel je jasný.Tim píše:Bez výhrad rozhodně ne, protože jeho pohled je sice možná na první zdání logický, nicméně jednostranný.paramount2 píše:nezbývá, než s MadTomem bezvýhradně souhlasit...
On je prostě naštvaný, že chce jet do lesa a někdo mu to zakazuje nebo mu tam překáží. No a na druhé straně těm lidem, kteří v lese dělají překáží on.
A teď jak rozhodnout kdo je víc?
Pokud mají dělníci na cestě rozmanipulované dřevo, třeba vytřízené podle sortimentů, ani se nedivím že ho nechtěli dát na stranu... Je to jejich čas a peníze.
Ostatně bych se prve pídil po tom, zda se k ním vůbec dostalo že tam někdo pojede něco opravovat. Když u mně ČEZ nahlásí revizi, tak ten den se v okolí el. vedení prostě nedělá. Ale musí to někdo zařídit.
Dále nesouhlasím s tím, že pokud by se neopravilicesty lesní cesty, jde to do rozpočtu. To ani omylem, aspoň ne u státního podniku LČR - tam totiž většinu zpevněných cest opravuje smluvní partner, který provádí těžební a pěstební práce, tyto cesty užívá a tím pádem ničí. A to že je to státní les neznamená nutně, že je bezvýhradně vše v něm nás všech.
Prostě a jednoduše, všichni zastánci ježdění po lesních cestách neví pořádně co to obnáší pro nás, kterých se to bezprostředně dotýká. Kdyby to věděli, mlčí...
preco sa to pytas mna? ja nie som ziadny ochranar..petmic píše:vzhladom na charakter SR by si greenlaing vyzadoval aj povolenie jazdy na lesnych pozmkoch. su ochranari ochotni podporit zmenu legislativy?viktorcech píše:
je to vec komunity..
věř tomu, že moc dobře vím, co to obnáší...a přesto s MadTomem BEZVÝHRADNĚ souhlasím...Tim píše: Prostě a jednoduše, všichni zastánci ježdění po lesních cestách neví pořádně co to obnáší pro nás, kterých se to bezprostředně dotýká. Kdyby to věděli, mlčí...
A jak mám tohle vědět? Já v Anglii nežiji, zaplať pánbůh...sudajs píše:Time, proč jde tedy legálně jezdit v anglii?