Stránka 2 z 2

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 14 črc 2020 13:33
od Lukasino
xxx píše: 14 črc 2020 12:49
Acon píše: 14 črc 2020 11:51

Je to o prioritách. Modely s 3l sú podstatne zložitejšie = väčšia šanca na prúser niekde mimo sivilizacie. Mam 2,7 + remap RJ a nikdy som nepotreboval ani polovicu výkonu. Nad 2500ot som išiel možno pár krát za celý čas co ju mám.
to může napsat jen někdo, kdo s 3L vůbec nejezdil :D
a zajímalo by mě, v čem je 2,7 v D4 jednodušší než 3,0, krom toho turba, co má méně?
Třeba že použitý motor koupíš za polovinu co 3l? :wink:

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 14 črc 2020 13:50
od matooo
Stejně su to staré mrdky vsechno :rofl :rofl

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 14 črc 2020 14:09
od xxx
Lukasino píše: 14 črc 2020 13:33 Třeba že použitý motor koupíš za polovinu co 3l? :wink:
Acon píše: 14 črc 2020 11:51
Je to o prioritách. Modely s 3l sú podstatne zložitejšie = väčšia šanca na prúser niekde mimo sivilizacie. Mam 2,7 + remap RJ a nikdy som nepotreboval ani polovicu výkonu. Nad 2500ot som išiel možno pár krát za celý čas co ju mám.
Lukáši, jak tvoje odpověď souvisí se složitostí motoru? Když se ti posere někde na tripu, tak si koupíš jako nový(použitý)? Jeden o voze a druhý o koze :yx

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 14 črc 2020 14:33
od Lukasino
No beru to jako jednodušší = levnější opravu :wink:

Když se cokoliv většího stane na tripu někde bůhví kde, tak to většinou končí odtahem a je jedno jestli kvůli motoru, převodovce, atd

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 14 črc 2020 16:08
od xxx
Lukasino píše: 14 črc 2020 14:33 No beru to jako jednodušší = levnější opravu :wink:

Když se cokoliv většího stane na tripu někde bůhví kde, tak to většinou končí odtahem a je jedno jestli kvůli motoru, převodovce, atd
:D :D :D jednoznačně, 2.7L je the best v D4 :rofl

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 14 črc 2020 17:59
od mipr
Hoši. Plevelite vlakno. Na tieto diskusie mame sekcie “skurveni LR” a “praskle kliky” (nebo jak se to jmenuje...) :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 15 črc 2020 07:37
od Lukasino
xxx píše: 14 črc 2020 16:08
Lukasino píše: 14 črc 2020 14:33 No beru to jako jednodušší = levnější opravu :wink:

Když se cokoliv většího stane na tripu někde bůhví kde, tak to většinou končí odtahem a je jedno jestli kvůli motoru, převodovce, atd
:D :D :D jednoznačně, 2.7L je the best v D4 :rofl
To chce klid :wink: Samozřejmě, že 3l je lepší, silnější, úspornější, kór ještě ty mladší s 8q převodovkou, ale to se tady bavíme o jiných penězích, než chce tazatel investovat, jestli se nepletu :wink:

A kupovat D4 na spodní hranici, kde je ještě vyšší pravděpodobnost, že to praskne a menší smysluplnost opravy bych radši sáhnul po 2.7 to je můj názor.

Ale Michal má pravdu, plevelíme zbytečně :yes

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 15 črc 2020 13:14
od xxx
Lukasino píše: 15 črc 2020 07:37
A kupovat D4 na spodní hranici, kde je ještě vyšší pravděpodobnost, že to praskne a menší smysluplnost opravy bych radši sáhnul po 2.7 to je můj názor.
kde bereš Lukáši ty informace, že tazatel chce D4 při spodní hranici nebo s motorem 2,7?
Když si pořádně nepřečteš celý příspěvek, pak tu plevelíš, to je fakt
Rudy píše: 09 črc 2020 17:00 Ahoj, byl jsem poměrně pevně rozhodnut pro koupi D4. Vzhledem k užitnosti tohoto vozu je to pro mě ideální volba. Po přečtení zdejšího fóra a zvláště vlákna o fatálních závadách 3,0TDV6 jsem dospěl k závěru že pokud koupit D4 tak snad raději padlou na motor a nechat opravit, než pojízdnou s hrůzou že se tak stane.
Poslední dobou uvažuji i o RR 3.generace s motorem 3,6TDV8.
Důvod proč jsem toto vlákno založil je fakt, že nedovedu posoudit poruchovost 3,0TDV6 vs. 3,6TDV8.
Je V8 spolehlivější než V6?
Poměr servisních nákladů V8 vs V6 a RR vs D4?
Ano vím V8 je složitější má dvě turba více vstřiků a podobně.
Co je třeba řešit u auta co má najeto kolem 200t.
Předem děkuji všem těm kteří mi alespoň trochu pomohou s řešením mého dilema.
Ruda.

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 15 črc 2020 17:31
od Lukasino
xxx píše: 15 črc 2020 13:14
Lukasino píše: 15 črc 2020 07:37
A kupovat D4 na spodní hranici, kde je ještě vyšší pravděpodobnost, že to praskne a menší smysluplnost opravy bych radši sáhnul po 2.7 to je můj názor.
kde bereš Lukáši ty informace, že tazatel chce D4 při spodní hranici nebo s motorem 2,7?
Když si pořádně nepřečteš celý příspěvek, pak tu plevelíš, to je fakt
Rudy píše: 09 črc 2020 17:00 Ahoj, byl jsem poměrně pevně rozhodnut pro koupi D4. Vzhledem k užitnosti tohoto vozu je to pro mě ideální volba. Po přečtení zdejšího fóra a zvláště vlákna o fatálních závadách 3,0TDV6 jsem dospěl k závěru že pokud koupit D4 tak snad raději padlou na motor a nechat opravit, než pojízdnou s hrůzou že se tak stane.
Poslední dobou uvažuji i o RR 3.generace s motorem 3,6TDV8.
Důvod proč jsem toto vlákno založil je fakt, že nedovedu posoudit poruchovost 3,0TDV6 vs. 3,6TDV8.
Je V8 spolehlivější než V6?
Poměr servisních nákladů V8 vs V6 a RR vs D4?
Ano vím V8 je složitější má dvě turba více vstřiků a podobně.
Co je třeba řešit u auta co má najeto kolem 200t.
Předem děkuji všem těm kteří mi alespoň trochu pomohou s řešením mého dilema.
Ruda.
Tak předpokládám, že když někdo přemýšlí nad RR v ceně do 300tkm (což je valná většina 3,6tek, jsou už od 200k...), tak že přemýšlí i nad D4 v podobné ceně, což jsou ty nejlevnější :wink:

Ale nechme toho, ani jeden z nás mu moc nepomohl :mrgreen:

Re: Dilema s nákupem vozu LR

Napsal: 17 črc 2020 21:28
od Rudy
Neměl jsem tento týden vůbec čas se k danému vyjádřit tak až dnes kdy je trochu klid. Každopádně děkuji za reakce k danému tématu i když to občas trochu sjelo z cesty. :-)
Já jsem onehdy vážně uvažoval o tomto. Trochu lituji že jsem do toho nešel ale kdo ví.

https://www.facebook.com/groups/3120984 ... 0&sfnsn=mo

Každopádně budu dál šetřit a sledovat inzerci a pokud se něco zajímavého objeví.
Byl by ještě někdo ochotný případně hodit nějaké cifry za opravy které se běžně dělají i třeba v nájezdu od 150t do 250t. Samozřejmě vím že záleží na konkrétním kusu.
Tedy GO podvozku?
Mechy plus práce?
Repase prevodovky?
Hydromenic a podobně?
Kolik stojí turba, EGR ventily apod. ?
Jistě řada z Vás již tyto opravy absolvovala. Jde o představu servisních nákladů obecně. To že to přijde v průběhu času kdy auto jezdí je mi jasné.
Pokud má někdo pocit že to tu již padlo tak se omlouvám ale myslím že konkrétní částky za určitý druh opravy ne.
R.