K těm sedačkám,měl jsem to takhle v Márince a posaz byl o dost lepší.Ale každopádně ve 109SW je i v neupraveném provedení více místa než v 88.Neklan píše:Krásný projekt!! Výhled přes rezervu rozhodně není problém, v Serii omezuje výhled spíš nízký horní okraj okna, jsme stejně vysocí, takže vím, o čem mluvím. Stejně bych asi pro jistotu dával druhou rezervu dozadu na držák, který není ukotvený přímo na dveřích (swingaway). Druhá nádrž u vojenských Serií se dávala pod sedadlo řidiče a plnila se přímo v interieru po odklopení sedáku. Sestava nádrží na naftu a vodu se nabízí pod sedadly řidiče i spolujezdce a vzadu pod kufrem. Pak by druhá baterka musela jít někam do interiéru. Mám dobrou zkušenost s klasickými zahrádkami z Bearmachu z pozinkovaného jeklu (lacinější kopie Brownchurch, která se pořád také dělá), ale problém je asi doprava z Anglie, šla by asi udělat tady na míru. Být tebou, zamyslel bych se nad prodlouženými kolejnicemi sedadel, jak tu zmiňoval Kryten. Při dlouhých cestách mám problém s pravou nohou, která je v S3 příliš ohnutá jak v koleni, tak v nártu a nemůžeš si ji za jízdy nijak protáhnout, není kde. Jestli na začátku cesty vydržím dvě hodiny jízdy v kuse, tak na konci už musím stavět každou hodinu a deset minut chodit, abych se na chvíli zbavil křečí.
Každopádně držím palce, ať všechno vyjde a těším se na reportáž z další cesty!!
k.