Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Další problém s regulací VNT
turba u sporta l494. Nazývam to pracovně nervózní regulace. Viz graf. Na ozubení jde vidět poškození a tím padém ztráta kontroly a následná nervozita v grafu.
turba u sporta l494. Nazývam to pracovně nervózní regulace. Viz graf. Na ozubení jde vidět poškození a tím padém ztráta kontroly a následná nervozita v grafu.
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 06 pro 2021 18:29
- auto: D4
- Bydliště: Jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Discovery 4 SDV6 188kW, rok 2015, najeto 59.500 - 23.9.2021 stav km 48.380Km výměna motoru předchozím majitelem za orig repas LR v Aramy, dle servisu ""příčina poruchy se nezjišťovala".
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zajímavé video na celkem výživném kanálu LR TIME z loňského října. Vysvětlování začne být poměrně zajímavé a k tématu cca od času 36:52
https://www.youtube.com/watch?v=MKYovvW ... nel=LRTIME
https://www.youtube.com/watch?v=MKYovvW ... nel=LRTIME
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tdv8 hlavni a ojnicni loziska - finále 280tis km
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To je pěkný, jaká? 3,6 nebo 4,4?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
448dt, toho tedka bude jenom vice…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak uz jsem v klubu. Ne kvuli klice, tezko rici kvuli cemu. Ve ctvrtek jsem se po odladeni chyb s hdc a nouzakem odhodlal udelat dalkovou do Prahy. Cesta do Prahy a po Praze D3 jela jak ma. Pri vyjezdu z Prahy po D1 se za Pruhonicema zniceho nic zvedla teplota do cerveneho, rozsvitila se cervena kontrolka teploty a motor zdechl. Takze z pod kapoty para a smrad. Motorem slo ztuha zatocit, ale nechytl. Po cca 15 minutach reseni jak auto dostat z dalnice popr. domu, jsem zkusil jestli jde s motorem jeste zatocit. Svete div se, po cca 15 vterinach toceni dokonce chytnul. Tak rychle na nejblizsi sjezd. Za sjezdem jsem se s baterkou jal vyzjistit jestli a jak je to spatne. Reseni jednoduche. Kolem nadrzky na vodu spousta unikle chladici kapaliny. Pod vickem emulze od oleje ve vode. Nicmene voda zadna. V dohledu Hornbach tak hura pro destilku. Dolil jsem cca 7 litru( castecne i odvzdusnil) a vydal jsem se smerem domu. Tady je nutno rict, ze motor bezel jako obvykle jen zvuk jiny, mirne jiny, …. Mirny klepot. Z auta to pripadalo na horni cast motoroveho prostoru, po vysednuti jde zvuk spise zpod vozidla. Takze asi chyceny na klice. Loterie jizdy s motorem chycenym na klice ( obzvlaste s motorem znamym skvelou klikou) to byla loterie, nicmene nejsou male vyzvy. Takze s velmi klidnou jizdou s topenim na max., otevrenymi okny a zastavkami na vsech pumpach jsem dojel (280km)
Dnes jsem jen ze zvedavosti zajel do prace vyzkouset jestli nedoslo k nejakemu zazracnemu samoleceni. A hle…. nedoslo. Klepe to jako tchyne rizky, nicmene se s tim da pohnout. Premyslim co s tim. Mel jsem to v planu na dlouhe zimni vecery, ale asi budu muset zacit drive. Vymenim tam motor. Jen ted resim ktery. 2,7 urcite ne. Zbyva m57 nebo 3.6 ze sportu. Babo rad.
Dnes jsem jen ze zvedavosti zajel do prace vyzkouset jestli nedoslo k nejakemu zazracnemu samoleceni. A hle…. nedoslo. Klepe to jako tchyne rizky, nicmene se s tim da pohnout. Premyslim co s tim. Mel jsem to v planu na dlouhe zimni vecery, ale asi budu muset zacit drive. Vymenim tam motor. Jen ted resim ktery. 2,7 urcite ne. Zbyva m57 nebo 3.6 ze sportu. Babo rad.
Land Rover Discovery 3 tdv8 3.6
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
3.6!
Vymysli jak na to a pak Ti taky přivezu D3 na swap
Vymysli jak na to a pak Ti taky přivezu D3 na swap
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
3.6 za Sporta je vymyšlená a dokonce už pár měsíců v ČR jezdí. Ale on se majitel snad pochlubí časem tady sám
PS: Geo ty žiješ? Tebe jsem neviděl/neslyšel sto let! Jen bych doufal, že uslyším zrovna s veselejší zprávou
PS: Geo ty žiješ? Tebe jsem neviděl/neslyšel sto let! Jen bych doufal, že uslyším zrovna s veselejší zprávou
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To já taky.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak povídej, přeháněj ono jich po světě jezdí dost, ale mám pocit, že většinou to jsou jednotlivé projekty nadšenců, než že by to někdo dělal ve více kusech.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Já taky vím kdo ale nepovím
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ahoj abych rozšířil statistiku padlých TDv6-tek…. Před 10 měsíci jsem jsem půjčil mému kamarádovi své Disco 3 r.v. 2009….chtěl si z Rakouska dovézt veterána a potřeboval hodně kg na kouli….po 60km mi zvoní telefon, motor zaklepal, prý to ihned vypnul…že to nebude taková katastrofa, bude to prý jen “chyceno na šálách” říkal jeho otec, automechanik, který auto řídil….Takže finální “result” přidřená a prasklá klika…. Najeto 280 tisíc…auto jsem si dovezl s 210tisici km, dle servisky olej po 15tis…já měnil po 10tis…nicméně po demontáži motoru místo oleje asfalt, hnus…
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Netesny vymenik olej voda. A nebo ten olej proste nikdo po 15tis nemenil.Kubečka81 píše:Ahoj abych rozšířil statistiku padlých TDv6-tek…. Před 10 měsíci jsem jsem půjčil mému kamarádovi své Disco 3 r.v. 2009….chtěl si z Rakouska dovézt veterána a potřeboval hodně kg na kouli….po 60km mi zvoní telefon, motor zaklepal, prý to ihned vypnul…že to nebude taková katastrofa, bude to prý jen “chyceno na šálách” říkal jeho otec, automechanik, který auto řídil….Takže finální “result” přidřená a prasklá klika…. Najeto 280 tisíc…auto jsem si dovezl s 210tisici km, dle servisky olej po 15tis…já měnil po 10tis…nicméně po demontáži motoru místo oleje asfalt, hnus…
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Alebo olej z internetu
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zdravím pánové,
protože mě rovněž čeká oprava motoru, prasklo co prasknout nemělo, zjišťoval jsem možnosti a narazil jsem na Sbazaru na toto: https://www.sbazar.cz/landroversmrk/det ... iv-30-tdv6
Má tady někdo zkušenost s touto klikou? Údajně by měla krapet více vydržet, nežli originál.
Děkuji za jakékoliv informace.
TP
protože mě rovněž čeká oprava motoru, prasklo co prasknout nemělo, zjišťoval jsem možnosti a narazil jsem na Sbazaru na toto: https://www.sbazar.cz/landroversmrk/det ... iv-30-tdv6
Má tady někdo zkušenost s touto klikou? Údajně by měla krapet více vydržet, nežli originál.
Děkuji za jakékoliv informace.
TP
Tomáš
- jbizik
- Příspěvky: 1874
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Myslím že sa to tu už riešilo kedysi, problém je však v tom že kluka praská preto lebo sa krúti blok .....to znamená že akúkoľvek kľuku tam dáš....tak sa vie zlomiť. Problém je v bloku!!!TomikV píše: ↑30 zář 2022 22:15 Zdravím pánové,
protože mě rovněž čeká oprava motoru, prasklo co prasknout nemělo, zjišťoval jsem možnosti a narazil jsem na Sbazaru na toto: https://www.sbazar.cz/landroversmrk/det ... iv-30-tdv6
Má tady někdo zkušenost s touto klikou? Údajně by měla krapet více vydržet, nežli originál.
Děkuji za jakékoliv informace.
TP
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jasně, to vím, spíše mě zajímá, jestli s tímto produktem, má někdo zkušenost. Pán mi tvrdí, že tato klika vydrží daleko víc, nežli originál.jbizik píše: ↑30 zář 2022 22:30Myslím že sa to tu už riešilo kedysi, problém je však v tom že kluka praská preto lebo sa krúti blok .....to znamená že akúkoľvek kľuku tam dáš....tak sa vie zlomiť. Problém je v bloku!!!TomikV píše: ↑30 zář 2022 22:15 Zdravím pánové,
protože mě rovněž čeká oprava motoru, prasklo co prasknout nemělo, zjišťoval jsem možnosti a narazil jsem na Sbazaru na toto: https://www.sbazar.cz/landroversmrk/det ... iv-30-tdv6
Má tady někdo zkušenost s touto klikou? Údajně by měla krapet více vydržet, nežli originál.
Děkuji za jakékoliv informace.
TP
Ještě jsem našel na "ebay" další od APEXu (https://www.ebay.co.uk/itm/264590262959 ... BMiKawjPBg)
Tak by mě od místních odborníků (a to myslím vážně) zajímal na toto kliku jejich názor.
Děkuji
TP
Tomáš