Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Taky takovou znam...
- petr štrof
- Příspěvky: 900
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
super stav
víc takových ať to vlákno není tak depresivní , a pak že to nejde
víc takových ať to vlákno není tak depresivní , a pak že to nejde
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jsou to maximalne spolehlive stroje...
Prvni majitel, puvodni motor 276DT...
Prvni majitel, puvodni motor 276DT...
- jareku
- Příspěvky: 1756
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Live long and prosper.
- Fojtik Design
- Příspěvky: 28
- Registrován: 20 kvě 2023 00:59
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:
1) nový polomotor
2) nový celý motor
Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.
Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.
Honza
Mám teď před sebou tyto možnosti:
1) nový polomotor
2) nový celý motor
Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.
Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.
Honza
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tisFojtik Design píše: ↑02 pro 2023 19:35 D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:
1) nový polomotor
2) nový celý motor
Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.
Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.
Honza
... a že ti nerupla klika jsi poznal jak?
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Mam skladem novy spodek original zabaleny a muzu na neho naskladat zbytek. Tedy repas hlavy a novy rozvod.
- Fojtik Design
- Příspěvky: 28
- Registrován: 20 kvě 2023 00:59
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským!xxx píše: ↑03 pro 2023 08:57nové celé motory nejsou, to co je v nabídce LR jsou repasované - tzn. nový shortblok + zbytek je repas, cena je v ČR okolo 340tisFojtik Design píše: ↑02 pro 2023 19:35 D4 r. v. 2011, najet 360 000 km a umřel mi na dálnici. Včas jsem zastavil, takže klika nerupla, ale stejně je KO.
Mám teď před sebou tyto možnosti:
1) nový polomotor
2) nový celý motor
Na inzerátech v evropě vidím pár celých motorů v ceně cca 180 000 Kč. Píšou, že je to úplně nový. Je to možný? Většinou je to zabalený na paletě v zelené folii. S tou cenou bych to hádal spíš na nějaký repas. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo to neriskovat a vzít prostě nový polomotor.
Pokud budete mít někdo aktuální představu o ceně (materiál + práce) budu rád.
Předem díky za odpovědi.
Honza
... a že ti nerupla klika jsi poznal jak?
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
viděl jsem oba případy prasklé kliky - motor běžel, ale uvnitř to chrastilo, šel nastartovat a druhý, kdy se motor kousnul a neotočil s ním ani startérFojtik Design píše: ↑03 pro 2023 19:06
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským!
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 říj 2020 08:10
- tel.: 733108200
- auto: Discovery 4 188kW
- Bydliště: Velké Přílepy
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží toFojtik Design píše: ↑03 pro 2023 19:06Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským!
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
hmmm, tak to má asi těžko za 180tis nový polomotor, protože ten stojí nový 243tis pouze jako díl, kde je práce a kde repas turb, asi mu tam dali jen novou kliku, zkroucený blok nikdo nenarovná, tak to může čekat za chvíli znovukopec píše: ↑06 pro 2023 07:42Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží toFojtik Design píše: ↑03 pro 2023 19:06
Auto pořád ještě jelo. Předpokládám, že kdyby rupla klika, stojím. Začalo to ztrácet výkon, mlátit, smrděl olej... tak jsem zastavil. Žádná kontrolka nic! Ale co si budeme vykládat. To je prostě konec.... zamáčkl jsem slzu, doma dal 20 panáků tatovi skělé kořalky a teď řeším co s tím, protože i když mi ta čubka pokazila den, neznám lepší auto! Hrozný! Nikdy bych neřekl, že budu mít k auto podobný vztah jako ženským!
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 říj 2020 08:10
- tel.: 733108200
- auto: Discovery 4 188kW
- Bydliště: Velké Přílepy
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Prodávám, jak jsem nakoupil ani jeden z nás tam nebyl u toho...jen říkám, že to ma frajer za 180k a ma najeto 35k km a jezdi, to je celé. Každý ať obvolá a pozjistí si sám. Btw. za cenu co píšeš jsem měl nabídku na nový motor z LR...samozřejmě ne přímo z LR. Ono nebude tak zle..jen univerzální rada a pravda neexistuje v tomto případěxxx píše: ↑06 pro 2023 07:59hmmm, tak to má asi těžko za 180tis nový polomotor, protože ten stojí nový 243tis pouze jako díl, kde je práce a kde repas turb, asi mu tam dali jen novou kliku, zkroucený blok nikdo nenarovná, tak to může čekat za chvíli znovukopec píše: ↑06 pro 2023 07:42
Zase to ber tak, že těch 360k km na 3.0 a původní motor je nádhera!!! Ted jsem v kontaktu s jedním klukem z FB skupiny, který si nechal dělat nový polomotor a při té příležitosti repas turb někde u Brna - Berdacars. Malá dílna. Cena se vším 180k. s tím klučinou jsem průběžně v kontaktu, Má ted na repas najeto 35k a drží to
-
- Příspěvky: 14985
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zkroucený blok se dá vyvrtat, problém je, aby se daly kromě kliky sehnat i ostatní potřebné díly - třeba ložiska. O ceně se nebavím, a to jak co se týče pracnosti, tak všech potřebných dílů (těsnění, šrouby, ....).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak i já se přidávám - RRS 2012 SDV6 188kW, Chip na 227kW, nájezd 309xxxkm, auto vlastnim 4 roky, najezdil jsem cca 140tis, z toho 50 tis po chipu. Veškerý servis v autorizaku, olej po 10tis. Do teď žádná závada krom prasklé škrtící klapky letos v létě. V pátek na dálnici Brno - Praha někde před Humpolcem motor začal klepat a cca po 10-ti vteřinách větší rána a zdechl. Jel jsem zrovna pomalu, cca 110km/h. Naštěstí jsem na setrvačnost dojel do odstavného výklenku na dálnici. Ještě nevím co přesně se stalo, ale asi to už tak nějak všichni tušíme... Každopádně až se na to podíváme tak doplním info. Chtěl jsem jej po překročení 300tis prodat, ale rozhodl se, že zimu ještě odjezdím, což nevyšlo.
- Fojtik Design
- Příspěvky: 28
- Registrován: 20 kvě 2023 00:59
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To Brno - Praha je nějakej zakletej úsek, či co!
Moc možností tě nečeká. Buď to prodáš na díly za pár peněz, nebo novej polomotor. Ale to stojí docela ranec a při prodeji je to pořád auto s velkým nájezdem. Tak je potřeba to dobře promyslet.
Moc možností tě nečeká. Buď to prodáš na díly za pár peněz, nebo novej polomotor. Ale to stojí docela ranec a při prodeji je to pořád auto s velkým nájezdem. Tak je potřeba to dobře promyslet.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 říj 2020 08:10
- tel.: 733108200
- auto: Discovery 4 188kW
- Bydliště: Velké Přílepy
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jak si to nakonec vyřešil Ty? Nový motor, nebo si to pustil?
Fojtik Design píše: ↑01 úno 2024 23:29 To Brno - Praha je nějakej zakletej úsek, či co!
Moc možností tě nečeká. Buď to prodáš na díly za pár peněz, nebo novej polomotor. Ale to stojí docela ranec a při prodeji je to pořád auto s velkým nájezdem. Tak je potřeba to dobře promyslet.