Range Rover 2016 L405 448DT žere olej

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Brmubal
Příspěvky: 1
Registrován: 17 zář 2023 19:47

Range Rover 2016 L405 448DT žere olej

#1 Příspěvek od Brmubal » 17 zář 2023 20:20

Zdravím vás
Mám taký problém s mojím LR L405 a motorem 4,4TDV 340ps
Auto mám cca 5 roků a kupoval jsem ho když melo najeto cca 70000km olej měněn cca po 10-12tis km teď to má najeto cca 170000km a jak jsem jel s dovolené tak mi při startu bliklo na vteřinu mazání, podíval jsem se na stav oleje bylo napsané, že je nízká hladina. Šel jsem koupit dva litry dolel jsem to a kontroluji znovu a pořád nic tak jsem koupil další dva a doléval až to bylo mezi riskami. Říkal jsem si proč to za cca 1000km sežralo 4L oleje? Tak jsem dojel domů cca 400km a. Kontroluji znovu a zas jsem musel dolít cca 1,5l. Auto nehulilo po cestě ani turba nepískají. Občas se mi stalo někdy jednou za 3000km nouzák psalo netěsnost v sacím potrubí. Jinak nic, až na to, že to začalo žrát olej. Podotýkám motor přede jak kočka neklepe nic. Tak jsem to začal řešit, že budou asi špatné turba. Vyhodil se motor ven sundali se turba a turba vypadají, že jsou v pořádku nemají vůle, pouze v hadicích od sání bylo cca tak 1L oleje, kdybych je umyl čističem na brzdy tak ani nepoznáš, že mají najeto 170tisic. Tak jsme bádali dál a viděl jsem že tam byla netěsnost na levém malém turbu na svodech bylo to tam ofoukané a všiml jsem si že levé turbo to menší je takové u výfuku zakarbonované to pravé nebylo.To by mohla byt ta chyba tlaku sání? Nevím nejsem si jistý. Tak a teď bych potřeboval poradit od někoho kdo se stím setkal, jestli ty turba i když se jeví, že jsou v pořádku můžou byt špatná. Nebo je ucpaný odfuk s klikovky - separátor je tem mezi hlavama taková sběrná nádoba na olej s klikovky. Ten vyměním určitě ale nevím jestli když vyměním turba, separátor vyčistit DPF a věci okolo jestli to pomůže nebo se bude muset ještě udělat go motoru. Co se mi úpřimě nechce do toho zbytečně hrabat. Chápu, že to bude stát peníze ale polomotor kupovat nechci 300tisic se mi do toho cpat nechce pokud by to byly třeba jenom turba a separátor. Děkuji za rady a názory

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 656
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: Range Rover 2016 L405 448DT žere olej

#2 Příspěvek od mipr » 17 zář 2023 22:04

Ahoj, tak popisujes niekolko problemov:

unik oleja - treba hladat:
- chladic oleja ?
- spalovaci priestor ?
- deravy piest ?
- halva ko ?
- ako vyzera vyfukovy system (DOC + DPF filter), je tam olej?
- aky je objem mot. oleja vo vani ? vypusti a odmeraj...

netesnost sania:
napustit sanie dymom a hladat unik

turba:
ak si si nie isty, daj ich skontrolovat na stolici...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Odpovědět